Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A12] Ryga - Šiauliai - Tilžė / [E77] "Via Hanseatica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Nustatytas "Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A12 Ryga‒Šiauliai‒Tauragė‒Kaliningradas rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas" viešojo pirkimo konkurso nugalėtojas. Konkursą nugalėtoju ir vėl tapo Kelprojektas, su juo ketinama sudaryti sutartį.

    Iš viso bus parengti penkių atkarpų projektai. Žinoma, svarbiausia, kad bus parengtas Bubiai - Kelmė (68,13 km - 92,50 km) atkarpos rekonstrukcijos projektas, nes tas kelio ruožas yra vienas iš bjauriausių (jei ne pats bjauriausias) visame kelyje. Žinoma, pačios rekonstrukcijos dar teks gerokai palaukti, bet svarbiausia, kad reikalai greitai pajudės.

    Vertė 5.9 mln. Lt, projektų parengimo terminas 14 mėn., bendras ruožų ilgis 40,12 km.

    http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...#content_17612

    Iš techninės specifikacijos

    Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A12 Ryga‒Šiauliai‒Tauragė‒Kaliningradas rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas

    17.6. valstybinės reikšmės magistralinio kelio A12 Ryga‒Šiauliai‒Tauragė‒Kaliningradas atkarpos, kurias reikia rekonstruoti:
    1) kelio atkarpa nuo 0,00 iki 3,00 km;
    2) kelio atkarpa nuo 8,00 iki 12,25 km;
    3) kelio atkarpa nuo 17,10 iki 19,00 km;
    4) kelio atkarpa nuo 37,00 iki 43,60 km;
    5) kelio atkarpa nuo 68,13 iki 92,50 km.

    Bendras paslaugų teikimo terminas ne ilgesnis kaip 14 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...157&LID=197669

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pagal kilometražą panašu į Kryžkalnį:

    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A12 Ryga-Šiauliai-Kaliningradas ruožo nuo 120,10 iki 132,70 km rekonstravimo dokumentacijos parengimo papildomi darbai
    Papildomi darbai, kuriuos reikia atlikti rengiant valstybinės reikšmės magistralinio kelio A12 Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas ruožo nuo 120,1 iki 132,7 km rekonstravimo dokumentaciją

    1. Atlikti statybinius inžinerinius geodezinius ir geologinius tyrinėjimus dėl žiedinės sankryžos, jungiamųjų kelių nuo magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda įrengimo, lėtėjimo juostos nuo magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda praplatinimo. Statybinių inžinerinių tyrinėjimų apimtį sudaro visi tyrinėjimai, kurie yra reikalingi tinkamai pabaigti rengti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A12 Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas ruožo nuo 120,10 iki 132,70 km rekonstravimo dokumentaciją.
    2. Atlikti papildomus kelio ekonominius tyrimus ir patikslinti jau parengtą dokumentaciją.
    3. Papildyti projektą žiedinės sankryžos įrengimo dalimi.
    4. Papildyti projektą jungiamųjų kelių įrengimo dalimi.
    5. Papildyti projektą lėtėjimo juostos praplatinimo dalimi.

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=193121

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Temų atskyrimas

    Pranešimai apie naujo tilto ties Panemune statybą iškelti į atskirą temą
    [A12] Panemunės aplinkkelis ir tiltas per Nemuną

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kryžkalnis 2014.05

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Bus rekonstruojama dar viena A12 atkarpa, 6,5 km ruožas šiek tiek už Tauragės, Panemunės (Kaliningrado) kryptymi:

    "Transeuropinio tinklo kelio E77 (Ryga–Šiauliai–Taurgė–Kaliningradas) rekonstravimas (III etapas). Kelio A12 ruožo nuo 160,0 iki 166,5 km rekonstravimas".

    Sutartį pasirašė su Kauno tiltais, vertė 28.399 mln. Lt.

    Darbai apima kelio Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas ruožo nuo 160,0 iki 166,5 km rekonstravimą, apšvietimo įrengimą, viaduko per geležinkelį 161,1 km rekonstravimą, aplinkosauginių priemonių įdiegimą, inžinerinių tinklų rekonstravimą.
    Apytiksliai toks ruožas: žemėlapis

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...bc3.html&B=PPO
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.05.22, 22:16.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Vyksta kelio rekonstrukcija tarp Joniskio ir sienos su LV, vieta mazdaug parodyta zemelapyje:

    https://goo.gl/maps/GjkRx

    Dvi atkarpos su reversiniais sviesoforais. Numtas ne tik asfaltas bet ir visas pagrindas. Ant skydo maciau darbo pabaiga - spalis.

    Komentuoti:


  • kemelinis
    replied
    Grinių užkardos pastatas paskelbtas kultūros vertybe

    http://www.alfa.lt/straipsnis/104045...0-08-24_10-38/
    Norėjau pasiteirauti, kas per ženklas galėjo būti pastato viršuje? Dėkoju.
    Paskutinis taisė Romas; 2013.11.27, 19:44. Priežastis: Plika nuoroda

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    LAKD paskelbė konkursą dėl dar 5-ių A12 atkarpų rekonstravimo projektų parengimo.

    Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A12 Ryga‒Šiauliai‒Tauragė‒Kaliningradas rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas

    17.6. valstybinės reikšmės magistralinio kelio A12 Ryga‒Šiauliai‒Tauragė‒Kaliningradas atkarpos, kurias reikia rekonstruoti:
    1) kelio atkarpa nuo 0,00 iki 3,00 km;
    2) kelio atkarpa nuo 8,00 iki 12,25 km;
    3) kelio atkarpa nuo 17,10 iki 19,00 km;
    4) kelio atkarpa nuo 37,00 iki 43,60 km;
    5) kelio atkarpa nuo 68,13 iki 92,50 km.

    Bendras paslaugų teikimo terminas ne ilgesnis kaip 14 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...157&LID=197669

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Aciu. Anksciau kilometru zymes buvo LAKD zemelapyje, dabar ju ten nebera.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Kurioje vietoje ta atkarpa?
    Apytiksliai toks ruožas: žemėlapis

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kurioje vietoje ta atkarpa?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šiaulių plentas rekonstruos dar vieną A12 atkarpą

    Kelio A12 ruožo nuo 98,0 iki 105,0 km rekonstravimas

    2013 m. rugpjūčio 14 d. įvyko atviras darbų „Transeuropinio tinklo kelio E77 (Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas) rekonstravimas (III etapas). Kelio A12 ruožo nuo 98,0 iki 105,0 km rekonstravimas“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo 4 tiekėjai: ūkio subjektų grupė UAB „Autokausta“/AS „A.C.B.“, AB „Kauno tiltai“, UAB „Šiaulių plentas“ ir AB „Panevėžio keliai“. Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos viešojo pirkimo komisija nustatė, kad UAB „Šiaulių plentas“ pasiūlymas laimėjo atvirą konkursą.

    2013 m. lapkričio 19 d. su UAB „Šiaulių plentas“ buvo pasirašyta rangos sutartis, kurios kaina be PVM yra 27,2 mln. Lt, PVM, sumokamas į Lietuvos Respublikos biudžetą, sudaro 5,7 mln. Lt. Planuojama, kad dalis sutarties vertės bus finansuojama ES sanglaudos fondo lėšomis. Pagal šią sutartį A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas ruože nuo 98,00 iki 105,00 km bus rekonstruota kelio danga, tunelinis viadukas kelio 99,16 km, įrengtas ruožo 101,10 – 102,43 km apšvietimas, įdiegtos saugaus eismo ir aplinkosaugos priemonės bei rekonstruoti inžineriniai tinklai. Planuojama darbų pabaiga – 2014 m. lapkričio mėn.
    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...travimas/17101

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prasidės dar vieno ruožo rekonstrukcija. Kalbama apie šį ruožą:

    Transeuropinio tinklo kelio E77 (Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas) rekonstravimas (III etapas). Kelio A12 ruožo nuo 3,0 iki 8,0 km rekonstravimas Nuoroda

    Beje, sutartį pasirašė su Šiaulių plentu.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...3a6.html&B=PPO

    Trečias Lietuvą kertančios magistralės atnaujinimo etapas kainuos 18 mln. Lt

    Artimiausiomis dienomis magistralėje E77 (Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas) baigiamas antras rekonstrukcijos darbų etapas Tauragės rajone ir pradedamas naujas darbų etapas tarp Lietuvos–Latvijos sienos ir Joniškio, kurio vertė siekia 18 mln. Lt.

    Trečias darbų etapas pradedamas rekonstruojant 5 km ilgio magistralės ruožą, esantį tarp Lietuvos–Latvijos sienos ir Joniškio (nuo 3,0 iki 8,0 km).
    Plačiau: http://vz.lt/article/2013/11/8/prade...#ixzz2kT7MmZsF
    Paskutinis taisė Xedos; 2013.11.12, 22:34.

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Beje, WastedYears nuotrauka iš kelių muziejaus:

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Yra tik gan nemažas poreikis, kad pakeistų dangą......
    Tas tai taip. Baisiausias magistralinis kelias Lietuvoje, greit Latvija pavysime...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    ..ir poreikio tam nera.
    Yra tik gan nemažas poreikis, kad pakeistų dangą. Lyg ir buvo paskelbtas pirkimas dėl techninio projekto parengimo, bet realaus judesio dar lauksime tikrai ilgai.......

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    ...deja dabartinėmis sąlygomis toks projektas niekada nebus įgyvendintas .
    ..ir poreikio tam nera.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė FeO Rodyti pranešimą

    Juk prieš pat sovietų sąjungos žlugimą jau buvo parengtas automagistralės, tiksliau antros dalies projektas, vyko derinimai ir t.t. Iš skersinio nuolydžio galima spręsti kad į Šiaulius būtume važiavę dabartiniu keliu, o iš Šiaulių - naujuoju. Galbūt nusikalbu, pataisykite jei klystu
    Oho, niekada neteko apie tai girdėti. Darbų masteliai irgi būtų buvę įspūdingi, nes ten ir dabar gana nemažos iškasos ir sankasos, bet deja dabartinėmis sąlygomis toks projektas niekada nebus įgyvendintas .
    Paskutinis taisė Xedos; 2013.11.05, 20:07.

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Važiuojant Kelmė>Šiauliai skersinio nuolydžio pokyčio nesijaučia.
    Važiuojant Šiauliai>Kelmė prasidėjus naujai dangai jaučiasi skersinio nuolydžio pokytis.

    Juk prieš pat sovietų sąjungos žlugimą jau buvo parengtas automagistralės, tiksliau antros dalies projektas, vyko derinimai ir t.t. Iš skersinio nuolydžio galima spręsti kad į Šiaulius butumę važiavę dabartiniu keliu, o iš Šiaulių - naujuoju. Galbūt nusikalbu, pataisykite jei klystu

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė FeO Rodyti pranešimą
    Apie neseniai rekonstruoto ruožo pabaigą ir perėjima Naujas>Senas.
    Jei teks pravažiuoti pravažiuokit į abi puses ir pabandykit pajusti skirtuma važiuojant abiem kryptim. Užuomina - skersinis nuolydis
    Na, nežinau, teko važiuoti ir pirmyn ir atgal. Vienintelis pastebimas dalykas yra dangos lygumas (ir nelygumas pervažiuojant į nerekonstruotą dalį), daugiau nieko nepastebėjau........

    Komentuoti:

Working...
X