Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A12] Ryga - Šiauliai - Tilžė / [E77] "Via Hanseatica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Vėl A12.
    Palei saulę smagiau fotografuoti
    Panemunė - Mikytai

    Išvažiavimas iš Panemunės miesto


    Dešinėje matosi vienas iš kelio A21 tiltų per užliejamus plotus Lietuvos pusėje


    Tiltas per Užlenkio ežerą








    Tolumoje kairėje - geležinkelio Pagėgiai - Tilžė (Sovietsk) tiltas per apsemtą teritoriją.




    Posūkis į Panemunės muitinę; toliau - naujas posūkis į apsemtą kelią 4229 Panemunė - Bitėnai




    Tiltas per Kurmežerį




    Mikytų kryžkelė



    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A21 Panemunės aplinkkelis
    Į Panemunės aplinkkelį galima parekti tik praėjus muitinės zoną.
    Tiiltą per nemuną statė rusai, o lietuviai nutiesė apie 4 km jungiamojo kelio su tiltais per apsemiamą teritoriją

    Žemėlapis ir nuotrauka iš oro orientacijai.
    Abiejuose pažymėta fotografavimo vieta

    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo 2010 metų potvynio nuotrauka iš oro

    https://www.15min.lt/galerija/Potvyn...ja/9541/162117

    Panemunės muitinė nuo kelio 4229 Bitėnai - Panemunė


    Vaizdas į pirmąjį nuo muitinės kelio A21 tiltą Lietuvos teritorijoje.
    Tolumoje - Tilžės (Sovietsko) pastatų siluetai


    Sprendžiant iš tilto konfigūracijos, tolumoje - kelio A21 tiltas per Nemuną

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mikytai - Panemunė
    Foto 2018.03

    Mikytų kryžkelė


    Ties Mikytais - Panemune praktiškai visas plotas tarp Nemuno ir kelio KK141 yra pasemtas


    Posūkis į muitinę ir į naująjį Panemunės aplinkkelį A21


    Panemunė. Pasienis su Kaliningrado sritimi


    Karalienės Luizos tiltas. Kitoje ištvinusio Nemuno pusėje - Tilžė (Sovietskas)

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    kada numatomas kelio remontas Šiauliai-Kelme? 70 km/h nesaugu tampa važiuoti

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    O kas dėl perėjos, tai aš čia tikėjausi šviesoforu valdomos keturšalės sankryžos. Tai reiškia, paliktos apsisukimo vietos pagrindiniame kelyje?
    Taip, palikti U formos apsisukimai. Šiuo projektu buvo įrengta tik šviesoforinė pėsčiųjų perėja, nieko daugiau.
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.25, 22:10.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    /\

    Kai toks komplikuotas žemių išpirkimas visuomenės poreikiams, tai niekas ir nenori vargintis su greičio užtikrinimu Pristato šviesoforų, kurie gal tik lėtiems vairuotojams netrukdo. O kas dėl perėjos, tai aš čia tikėjausi šviesoforu valdomos keturšalės sankryžos. Tai reiškia, paliktos apsisukimo vietos pagrindiniame kelyje?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šviesoforinė perėja prie Aukštelkės.

    Raudonu šviesoforo signalu auklės kelių erelius, bet kentės visi. Be to, dabar jau aišku kam skirti tie stulpai - tai greičio davikliai.





    Jau pasikartosiu, bet tokio intensyvumo kelyje šviesoforo neturėtų būti. Kaip ir A11 tarp Šiaulių ir Kužių (ar A6). Bet viskas vardan saugumo.



    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.25, 22:09.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Apie šviesoforą prie Auktelkės.

    Kelių erelius tramdys išmanusis šviesoforas

    Nuo šiol prie įvažiavimo į Šiaulius pro Aukštelkės gyvenvietę važiuojančius automobilius stabdys ne tik policijos pareigūnai, bet ir išmanus šviesoforas. Greitį viršijančius vairuotojus tramdys jame įmontuotas greičio matuoklis, kuris užfiksavęs per didelį leistiną greitį, įjungia raudoną šviesą. Kelininkai įsitikinę, kad įdiegta naujovė turėtų sumažinti nelaimingų įvykių skaičių.

    Pro Aukštelkės gyvenvietę šalia Šiaulių važiuojantys gyventojai nuo ryto užvertė skambučiais Bendrąjį pagalbos centrą, piktindamiesi, kad nors pėsčiųjų ir nėra, naujai įrengtame šviesofore nuolat dega raudona šviesa ir taip paralyžiuojamas automobilių eismas.

    „Pradžioje gyvenvietės yra pastatyti davikliai, kurie nustatyti tam tikram greičiui. Viršijus greitį atitinkamą, toje kryptyje įjungia raudoną šviesoforo signalą, – aiškina šviesoforo veikimo principą Vytautas Mačiulis, UAB „Šiaulių regiono keliai“ pavaduotojas kelių priežiūrai. – Šviesoforą galės reguliuoti ir pėstieji, kurie norėdami patekti į kitą kelio pusę, turėtų paspausti mygtuką“.

    Tokiu principu Lietuvoje veikia vienas kitas šviesoforas. Tikimasi, kad toks įrenginys padės sumažinti avaringumą. Per mėnesį greičio radaras prie Aukštelkės užfiksuodavo per tūkstantį greičio viršijimo atvejų. Šiaulių apskrityje tai – didžiausi skaičiai.
    http://etaplius.lt/keliu-erelius-tra...s-sviesoforas/

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    A6 Kaunas - Jonava taip pat pristatyta šviesoforų. O VMPEI taip pat turėtų būti apie 10000.
    Ir ten jų neturėtų būti. VMPEI ten apie 11-12 tūkst., pagal 2014 m. duomenis.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Klystate. Šiauliai - Kuršėnai, 2014 m. 10036 VMPEI .



    Sutinku, kad saugumas yra pagrindinis prioritetas. Bet šiek tiek erzina, kai saugumas pasiekiamas stabdant tokio intensyvumo srautą. Bet viskas, kaip visada, atsiremia į lėšas.
    A6 Kaunas - Jonava taip pat pristatyta šviesoforų. O VMPEI taip pat turėtų būti apie 10000.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Yra lentelė, kad I kategorijos keliai tiesiami esant VMPEI iki 15 000 (toliau jau AM kategorija). Tai galimas daiktas, kad ir šviesoforai leidžiami iki tokio VMPEI lygio Pvz. Kuršėnų kelio VMPEI nesiekia ir 10 000, todėl stato drąsiai šviesoforus.
    Klystate. Šiauliai - Kuršėnai, 2014 m. 10036 VMPEI .

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Žinoma, Radviliškis - Šiauliai iš vis yra greitkelis su gana žemu VMPEI. LAKD norėdama platinti užmiesčio kelią, tai stengiamasi padaryti viską iki galo. Įrengia ir požemines/viršžemines perėjas padaryti ir skiringų lygių sankryžas. Saugu ir gražu O esamuose panašiuose keliuose tiesiog išlaikyti saugumą. Yra kiti prioritetai - saugus koridorius į Palangą, Via Baltica ir taip toliau.
    Sutinku, kad saugumas yra pagrindinis prioritetas. Bet šiek tiek erzina, kai saugumas pasiekiamas stabdant tokio intensyvumo srautą. Bet viskas, kaip visada, atsiremia į lėšas.
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.02, 11:22.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Prie Aukštelkės jau įrengtas šviesoforas, liko tik įjungti. Pagal 2014 m. duomenis, šioje atkarpoje VMPEI 12446. Ir čia stovės šviesoforas......

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Šių stulpų paskirtis man neaiški.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Yra lentelė, kad I kategorijos keliai tiesiami esant VMPEI iki 15 000 (toliau jau AM kategorija). Tai galimas daiktas, kad ir šviesoforai leidžiami iki tokio VMPEI lygio Pvz. Kuršėnų kelio VMPEI nesiekia ir 10 000, todėl stato drąsiai šviesoforus. Tiesiog siekiama pigiausiais būdais užtikrinti eismo saugumą.

    Žinoma, Radviliškis - Šiauliai iš vis yra greitkelis su gana žemu VMPEI. LAKD norėdama platinti užmiesčio kelią, tai stengiamasi padaryti viską iki galo. Įrengia ir požemines/viršžemines perėjas padaryti ir skiringų lygių sankryžas. Saugu ir gražu O esamuose panašiuose keliuose tiesiog išlaikyti saugumą. Yra kiti prioritetai - saugus koridorius į Palangą, Via Baltica ir taip toliau.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prie Aukštelkės jau įrengtas šviesoforas, liko tik įjungti. Pagal 2014 m. duomenis, šioje atkarpoje VMPEI 12446. Ir čia stovės šviesoforas......







    Šių stulpų paskirtis man neaiški.



    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ties Aukštelke prasidėjo perėjos rekonstrukcija į šviesoforinę.



    Įdomu ar ir toliau čia reikės sulėtinti iki 50 km/h ar padidins greitį iki 70 km/h...



    Komentuoti:


  • Xedos
    replied








    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Poilsio aikštelė tarp Aukštelkės ir Bubių, netoli Šiaulių.

    Aikštelė įrengta prieš 10, 11 metų, rekonstruojant Šiauliai - Bubiai atkarpą.

    07 06











    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Artėjame prie atkarpos pabaigos



    Žvilgsnis atgal. Kairėje pusėje matosi kokia iškasa turėjo būti įrengta tiesiant kelią.



    Kairėje, 2106 link Bubių



    Bubių bokštas



    Čia baigiasi nebenaudojama atkarpa.



    Senasis Kelmės plentas, vaizdas link Kelmės. Kaip matote, dabar kelias gerokai platesnis.



    Tai tiek
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.11, 21:12.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied


    Link Kelmės



    Čia kelias ėjo iškasoje.



    Link Kelmės



    Atgal link Bubių



    Pritraukus

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Gamta susigrąžino šiek tiek teritorijos, bet kelias ir anksčiau buvo tikrai siauras. Akivaizdžiai siauresnis už dabartinį 2106, kuris buvo praplatintas. Nors, žinoma, eismo intensyvumas anksčiau buvo gerokai mažesnis.



    Žvilgsnis atgal.



    Link Kelmės



    Atgal link Bubių



    Nuo kelio atsiveria graži panorama. Gaila, kad nuotraukos to neperteikia. Vasarą vaizdas turėtų būti gerokai gražesnis.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:46.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pritraukus matosi geriau. Ypač jei nelabai aišku į ką žiūrėti .



    Judame toliau, minėtas staigus posūkis



    Žvilgsnis atgal



    Pritraukus



    Gerai matosi kelio sankasa.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:45.

    Komentuoti:

Working...
X