Parašė myhorsegallery
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas
Collapse
X
-
Kad čia ne vien Lietuvos fenomenas, visam pasauly keliai asfaltuojami ir paskui remontuojami panašaus ilgio ar net trumpesniais ruoželiais. Taigi, matyt, transportavimo sąnaudos nėra labai reikšmingos.
- 1 patinka
-
Įdomu, ar kas skaičiavo (ar bent bandė skaičiuoti), kiek sutarties kaštų sudaro vien asfaltavimo technikos atvežimas į ruožą? Spėju, kas asfaltuojant po kelis km visoje Lietuvoje, vien technikos vežiojimas kainuoja apčiuopiamai. Negi nebūtų efektyviau asfaltuoti ilgesniais gabalais, nei po 2-3 km?Parašė Romas Rodyti pranešimąLAKD 2020.01.30
Pasirašytos dar 4 žvyrkelių asfaltavimo sutartys
- 3 patinka
Komentuoti:
-
LAKD 2020.01.30
Pasirašytos dar 4 žvyrkelių asfaltavimo sutartys
Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašė dar 4 žvyrkelių asfaltavimo darbų sutartis.
Sutarčių įgyvendinimo terminai - nuo 6 iki 11 mėn.
• Kelio Nr. 1814 Kaišiadorys–Miežonys–Palomenė ruožas nuo 8,379 iki 10,950 km (Kaišiadorių r.);
• Kelio Nr. 1816 Liutonys–Žiežmariai–Dovainonys ruožas nuo 0,228 iki 3,671 km (Kaišiadorių r.);
• Kelių Nr. 1611 Plikiškiai–Kriukai ruožas nuo 0,00 iki 3,859 km ir kelio Nr. 1616 Joniškis–Skilvoniai–Drąsutaičiai ruožas nuo 12,416 iki 12,743 km (Joniškio r.);
• Kelio Nr. 2431 Antašava–Astravai ruožas nuo 0,00 iki 1,528 km (Kupiškio r.).
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pasi...etais-sutartys
Komentuoti:
-
Ačiū už geras naujienas.Parašė kesukazzz Rodyti pranešimąMaždaug 7 km.ilgio paskutinis žvyrkelis jungiantis Vištytį su Pajevoniu,Virbaliu,Vilkaviškiu jau išasfaltuotas.
Labai vaizdingas kelias RK-5102 per kalvotąją Suvalkiją, kurio pabaigoje atsiveria įspūdinga Vištyčio ežero panorama.
Radau pas save 12 metų senumo nuotrauką iš Pajevonio.
Geriau įsižiūrėjus matosi, kur tuo metu baigėsi asfaltas.
Foto 2008.05
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lakd 2020.01.21
lietuvos automobilių kelių direkcija prie susisiekimo ministerijos pasirašė 8 žvyrkelių asfaltavimo darbų sutartis.
Sutarčių įgyvendinimo terminai - nuo 5 iki 11 mėn. Rangos darbus per 2020 metus planuojama atlikti šiuose telšių, lazdijų, kretingos, kupiškio, rietavo ir pakruojo rajonų valstybinės reikšmės kelių ruožuose:- kelio nr. 2306 kūlupėnai – darbėnai ruožų nuo 0,00 iki 11,24 ir nuo 11,88 iki 14,669 km bei tilto per Šukupį 7,046 km remontas (kretingos r.);
- kelio nr. 3218 (rietavas) -narbutiškė – medingėnai-akmenskynė - (Žarėnai) ruožas nuo 0,00 iki 11,710 km (rietavo sav.);
- kelio nr. 4610 Žarėnai – kuršai ruožas nuo 13,632 iki 15,649 km įskaitant tiltą per virvyčią 14,338 km (telšių r.);
- kelio nr. 4611 luokė – janapolė ruožas nuo 6,2 iki 9,1 km (telšių r.);
- kelio nr. 2910 petrašiūnai – titoniai – gailioniai ruožas nuo nuo 1,321 iki 5,425 km (pakruojo r.);
- kelio nr. 2405 skapiškis–jutkonys ruožas nuo 5,369 iki 10,299 km (kupiškio r.).
- kelio nr. 2412 akmeniai – miliūnai ruožas nuo 0,00 iki 3,064 km (kupiškio r.);
- kelio nr. 2517 veisiejai – viktarinas – paliepis ruožas nuo 10,034 iki 10,473 km (lazdijų r.);
- 1 patinka
Komentuoti:
-
RK 2006 Kėdainiai–Lipliūnai–Krakės (Kėdainių r.)

http://gis.eismoinfo.lt/arcgis/home/...f2a86ebd48e44d
Straipsnis įdėtas dėl grandiozinės antraštės ir kaip projektų vėlavimo pavyzdys. 2019 m. žvyrkelių asfaltavimo projektas bus pradedamas 2020 m.
Rinkos aikštė 2020.01.17
Pradės dar vieno kelio grandiozinę rekonstrukciją
Netrukus Kėdainių rajone prasidės dar vieni grandioziniai statybos darbai. Baigus tvarkyti vadinamąjį kelią į Surviliškį, bus pradėtas rekonstruoti vadinamasis senasis Krakių kelias. Kėdainių rajone esantis regioninis kelias Kėdainiai–Lipliūnai–Krakės dar pernai buvo pripažintas bene prasčiausios būklės regioniniu žvyrkeliu. Netrukus šis kelias taps vienu iš moderniausių kelių Kėdainių rajone.
2019 metais planuota asfaltuoti kelio ruožą nuo 5,822 km iki 20,914 km. Bendras ruožo ilgis 15,092 km. „Rinkos aikštė“ gavo patvirtinimą, kad darbai bus pradėti dar šiemet.

http://rinkosaikste.lt/naujienos/akt...-rekonstrukcij
Komentuoti:
-
Kažkada teko skaityti, kad šita praktika daugiausia taikoma keliukams vidury niekur kuriuos naudoja vienas kitas ūkininkas ir viskas. Ūkininkams lakstyt su traktoriais asfalto nereikia. O vietinei valdžiai paprasčiau priskirti kelią žemesnei kategorijai. Ir atseit išmaltas žvirkelis mažiau kenkia technikai nei išdaužytas asfaltas.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Keistas briedas su klimato-alarmististiniu priedu. "Municipalities still can’t afford to pay for road upkeep, so instead they de-pave." Logikos tame nulis, nes išlaikyti žvyrkelį yra daug brangiau, nei asfaltuotą kelią. Problema yra pradinis didelis kapitalas reikalingas asfaltavimui. Taigi jei negali išlaikyti asfaltuoto kelio, jie jį "de-pave", kas reikštų paverčia žvyrkeliu. Sunku ką pakomentuoti daugiau, bet Amerika didelė, ten irgi visko gali rasti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Keistas briedas su klimato-alarmististiniu priedu. "Municipalities still can’t afford to pay for road upkeep, so instead they de-pave." Logikos tame nulis, nes išlaikyti žvyrkelį yra daug brangiau, nei asfaltuotą kelią. Problema yra pradinis didelis kapitalas reikalingas asfaltavimui. Taigi jei negali išlaikyti asfaltuoto kelio, jie jį "de-pave", kas reikštų paverčia žvyrkeliu. Sunku ką pakomentuoti daugiau, bet Amerika didelė, ten irgi visko gali rasti.Parašė alga Rodyti pranešimą
Nieko, Amerika juda mūsų link! https://grist.org/living/the-hot-new...unpaved-roads/
Komentuoti:
-
Nieko, Amerika juda mūsų link! https://grist.org/living/the-hot-new...unpaved-roads/Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Pirmoje nuotraukoje: 2,5km žvyrkelis, asfaltavimas truks 11 mėn. Na su tokiais tempais Amerikos nepavysim
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pirmoje nuotraukoje: 2,5km žvyrkelis, asfaltavimas truks 11 mėn. Na su tokiais tempais Amerikos nepavysimParašė digital Rodyti pranešimąŽiežmariai - Liutonys:
Komentuoti:
-
Pamatavau, kad 6 km iki Karveliškių kapinių nesigauna, reiktų dar 4 km. Tada jo, nelabai jei be MTB.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nelabai ten yra rekreacijos. Normalaus išėjimo prie upės irgi nelabai. Eismo nedaug. Nebent su MTB pramina kas varo Einaro ratuką
Komentuoti:
-
Pagalvojau kažką blogesnio, bet duok Dieve jam sveikatos.Parašė luknas Rodyti pranešimąGalėtų šią upės gatvę pilnai išasfaltuoti iki Karveliškių kapinių.
Jei rimtai, tai galėjo Platiniškių g, užasfaltuoti, kuri kelioliką kartų labiau apgyvendinta.Paskutinis taisė Sula; 2019.11.27, 09:20.
Komentuoti:
-
Tai ir išasfaltuos, tik reikia sekantį ministrą pirmininką gyvenantį arčiau kapinių išrinktiParašė luknas Rodyti pranešimąGalėtų šią upės gatvę pilnai išasfaltuoti iki Karveliškių kapinių.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai ten yra rekreacijos. Normalaus išėjimo prie upės irgi nelabai. Eismo nedaug. Nebent su MTB pramina kas varo Einaro ratukąParašė PoDV Rodyti pranešimą
Tiesa, peržiūrėjau ant žemėlapio, tai gatvė neatrodo kaip visiškai be prasmės, jos asfaltavimas būtų naudingas rekreaciniais tikslais (šalia Neris
), tai dar dideliu absurdu nekvepia 
Komentuoti:
-
Gera antraštė, jau maniau, kad tokia Sauliaus Skvernelio gatvė atsiradoParašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2019.11.27
Iš Vilniaus rajono keliams Vyriausybės skirtų 300 tūkst. eurų 299,9 tūkst. atiteko S.Skvernelio gatvei
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...vei-56-1235446
Nežinia, ar čia apie infrastruktūrą, ar apie politiką, ar apie politikos skaidrumą.
Paskui tik žiūrint straipsnį, kad tai viso labo tik vietinė Upės gatvė
Geriausia jei būtų užvadinta Ramūno Karbauskio gatvė 
Tiesa, peržiūrėjau ant žemėlapio, tai gatvė neatrodo kaip visiškai be prasmės, jos asfaltavimas būtų naudingas rekreaciniais tikslais (šalia Neris
), tai dar dideliu absurdu nekvepia
Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.27, 00:20.
Komentuoti:
-
Vilniaus Rajono versija ir jos trumpa ištrauka:
https://www.vrsa.lt/index.php?242018977Dėl Upės gatvės, Smiglių k., Zujūnų sen. tvarkymo darbų
Kilus žiniasklaidos susidomėjimui dėl Upės g., Smiglių k., Zujūnų sen. atkarpos tvarkymo darbų, pateikiame su tuo susijusius faktus.
2018 m. Upės g. buvo įtraukta į tikslinių objektų sąrašą (t. y. objektai, kurių tvarkymui buvo skiriamos Kelių direkcijos tikslinės KPPP lėšos) ir Savivaldybė kreipėsi į Lietuvos kelių direkciją dėl lėšų skyrimo kapitalinio remonto darbams atlikti. Deja, bet finansavimas nebuvo gautas. O 2019 m. vasario mėn. Vyriausybė pakeitė KPPP finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašą, pagal kurį atsisakyta tikslinių lėšų skyrimo Savivaldybės numatytiems objektams finansuoti.
Komentuoti:
-
15min.lt 2019.11.27
Iš Vilniaus rajono keliams Vyriausybės skirtų 300 tūkst. eurų 299,9 tūkst. atiteko S.Skvernelio gatvei
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...vei-56-1235446
Nežinia, ar čia apie infrastruktūrą, ar apie politiką, ar apie politikos skaidrumą.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: