Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tiltai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paskutinis taisė liutass; 2008.01.23, 13:44.

    Comment


      /\ Net nenoriu įsivaizduoti, kas dėsis Jonavos gatvėjė, "Slabodkėje" ar Šilainiuose, kai piko valandos bus, uždarius tiltą. Gerai, kad NORMALIOJOJE Kauno pusėj gyvenu...Užuojauta Domeikavos, Sargėnų, Salių, Šilainių ir Vilijampolės gyventojams iš anksto (ypač tiems, kurie visuomeniniu naudojasi).
      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
      Dordrechtas/Haarlemas
      Nesebaras/Plovdivas
      Kiolnas

      Comment


        Kovo pirmąją remontuoti pagaliau bus uždarytas Vilijampolės tiltas. Tačiau vairuotojai neapsidžiaugs – jų laukia išbandymas nevaldomomis spūstimis.

        Šviesoforų įrengti nespės

        Kauniečiai jau dabar turėtų susitaikyti su mintimi, kad nuo kovo pirmosios eismas ne vienoje miesto gatvėje taps chaotiškas. Iki Vilijampolės tilto – vienos pagrindinių Kauno arterijų – uždarymo įrengti naujų šviesoforų abipus Varnių tilto, kuriam teks pagrindiniai automobilių srautai, greičiausiai nepavyks.

        Kauno meras Andrius Kupčinskas svaidosi žaibais bendrovės „Eismo juosta“ adresu. Ši bendrovė prižadėjo iki tilto uždarymo datos įrengti naujus šviesoforus Neries krantinėje ties Varnių tiltu bei Nuokalnės ir Jonavos gatvių sankirtoje.

        Tačiau aiškėja, kad apie šią sutartį savivaldybė turėjo pradėti galvoti gerokai anksčiau.

        Projektai nepradėti rengti

        „Eismo juostos“ atstovai teigia, kad sutartį su savivaldybe pasirašė sausio 30 dieną. Joje įsipareigojo darbus atlikti iki kovos pradžios su galimybe tęsti juos iki liepos mėnesio. Konkursas, kuriame dalyvavo ši vienintelė įmonė, įvyko sausio 23 dieną, darbai pradėti vasario pirmąją, todėl iki kovo mėnesio šviesoforus žadama įrengti tik Islandijos ir Jonavos gatvių sankryžoje. Šioje sankirtoje bus pastatyti seni šviesoforai, keletą metų eismą reguliavę H. ir O. Minkovskių gatvėje.

        „Sankryžų abipus Varnių tilto projektai net nepradėti rengti. Jose kovo pirmąją šviesoforai tikrai nestovės. Konkurso pasiūlyme esu parašiusi, kad iki šios datos jų įrengti neįmanoma. Kodėl sutartys darbams taip vėlai pasirašytos, galėtų atsakyti tik savivaldybė. Saugaus eismo posėdžiuose jau nuo spalio mėnesio buvo apie tai buvo kalbama, kodėl atsipeikėta tik dabar, man nesuprantama“, – pečiais gūžčiojo „Eismo juostos“ direktorė Laima Visockienė.

        Pasak L.Visockienės, projektui parengti reikia mažiausiai 14 dienų, tačiau tai tik pradžia. Vėliau laukia projekto ekspertizė, kurią turės atlikti savivaldybės pasirinkta įmonė. Kitame etape šviesoforų statybos projektas bus derinamas su įvairiomis tarnybomis. Net dirbant įtemptu grafiku šviesoforų statyba užtruks iki balandžio mėnesio, nes reikiamą aparatūrą reikia ne tik atsivežti iš Vokietijos, bet ir ją suderinti.

        Lėšomis susirūpino vėlokai

        Kauno savivaldybės valdininkai, atsakingi už Vilijampolės tilto uždarymą ir eismo srautų mieste sureguliavimą, bando įtikinti, kad pakitusiai situacijai bus pasirengta, o jei kas ir bus blogai – viskuo kalta bendrovė „Eismo juosta“.

        „Baimės, kad iki kovo pirmosios sutartyje numatyti darbai nebus baigti, yra. Daugiau nekomentuosiu, tegul tai daro Energetikos skyrius, atsakingas už šviesoforų pastatymą. Tačiau aš nesuprantu L.Visockienės, kuri pasirašo sutartį iki tam tikros dienos atlikti darbą, o po to pasiskelbia, kad savo pažadų neįgyvendins“, - stebėjosi Kauno savivaldybės transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.

        Energetikos skyriaus vedėjas Algirdas Vaitiekūnas, atsakingas už naujųjų šviesoforų statybą, nenoriai komentavo susidariusią situaciją. „Šviesoforai bus pastatyti laiku, yra duotas nurodymas, darbai pradedami. Nieko negirdėjau, kad jų nespės laiku įrengti. Tik sausio pradžioje buvo numatyta lėšų. Vos tik jos atsirado, paskelbėme konkursą“, – teigė A.Vaitiekūnas.

        Kodėl konkursai paskelbti tik sausio mėnesį, o ne prieš pusmetį ar metus, kai jau buvo gerai žinoma, kuriose vietose šviesoforai turės stovėti? Išgirdęs klausimą A.Vaitiekūnas susimastė ir ilgokai tylėjo.

        „Neturiu ką atsakyti. Lėšos neatsiranda taip paprastai, o biudžetas praėjusiais metais buvo sunkiai vykdomas“, – po ilgokos pauzės tarstelėjo A.Vaitiekūnas. Pokalbio pabaigoje valdininkas visgi pripažino, kad lėšų naujiems šviesoforams paprašyta tik maždaug prieš mėnesį – praėjusių metų pabaigoje.

        „Metų pabaigoje buvo numatyta sąmata, informavome apie tai savivaldybės administraciją. Jūs tik parašykite, kad dedamos visos pastangos, o mes atsakome, kaip įvykdysime“, – nervingai pokalbį baigė A.Vaitiekūnas.

        Prognozuoja dideles spūstis

        Pasak eismo priežiūros specialistų, tik Jonavos ir Islandijos plento sankirtoje pastatytas šviesoforas transporto spūsčių nesumažins. Už eismą atsakingi specialistai stebėjosi Kauno savivaldybės valdininkų neveiklumu.

        „Prieš metus jau buvo žinoma šviesoforų statymo schema. Kauno savivaldybė galėjo anksčiau susirūpinti jų įrengimu, o ne paskutiniu momentu pradėti darbus. Kai uždaromas Vilijampolės tiltas, kurį per valandą pervažiuoja trys tūkstančiai automobilių, nieko gero nesitikime. Šilainių gyventojai tikriausiai bandys važiuoti Islandijos plentu, kiti šturmuos Varnių tiltą“, – svarstė Kauno vyriausiojo policijos komisariato Eismo priežiūros grupės vyresnysis specialistas Linas Gudonis.

        Eismo priežiūros specialistai prognozuoja, kad, be Neries krantinės ir Nuokalnės gatvės, kur kurį laiką nebus šviesoforų, labiausiai užkimštas taps Varnių ir Panerių gatvės transporto žiedas, taip pat Jurbarko ir Linkuvos gatvių sankryža. Tačiau, anot specialistų, situacija taps galutinai aiški, kai bus uždarytas Vilijampolės tiltas.

        „Dar bus tariamasi, kaip kontroliuoti padidėjusį eismą, bet mes viso labo esame tik vykdytojai. Ar pavyks suvaldyti srautus, priklausys nuo to, ar bus laiku pastatyta papildomų šviesoforų ir nuo to, kokios transporto spūstys formuosis“, – situaciją komentavo Kauno viešosios policijos Patrulių rinktinės vadas Remigijus Balandis.

        Keisis eismo kryptys

        Kovo pirmąją uždarius Vilijampolės tiltą, keisis pagrindiniai transporto eismo srautai į Vilijampolę ir Šilainius bei centrinę miesto dalį.

        Eismas iš Raudondvario plento į centrą bus nukreipiamas per Brastos gatvę, iš kurios pagrindiniai srautai išsiskirstys į Linkuvos gatvę ir Neries krantinę. Pastarąja ir bus pasiekiamas Varnių tiltas. Jį pervažiavus centras bus pasiekiamas Jonavos gatve. Iš Panerių gatvės bus galima sukti tik į dešinę, o Jurbarko gatve transporto eismas bus draudžiamas. Tai negalios tik viešajam transportui.

        Iš centro Vilijampolė ir Šilainiai bus pasiekiami važiuojant Jonavos gatve ir Varnių tiltu.

        Comment


          Reiktų paminėti šaltinį
          http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=54944
          www.nejau.net - kitoks požiūris!

          Comment


            http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...202961977&sk=1

            Comment


              Aš už.
              Mano nuotraukos @Fotki.com

              Auto Show Millennium 2007
              Retromobile 2007
              "Kova 1". Driftingo čempionatas
              "Foje" Gali Skambėti Kitaip
              Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
              BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
              Kauno Marių Regioninis Parkas

              Comment


                na norint kažką turėti reikia ir pakentėti truputį...jei neatsirastų kamščių uždarius tiltą, tai gal to tilto ir nereiktų

                Comment


                  aš irgi už, kad tiltas vadintųsi Vytauto vardu, daug solidžiau skamba.

                  Comment


                    Tai galėjo ir atrekonstruoti Aleksoto tiltą kaip tarpukariu atrodė(su metalinėm arkinėmis konstrukcijomis). Dabar kratinys gavosi.
                    Kaunas yra Kaunas

                    Comment


                      Panemunės tilto ateities perspektyva Versija spausdinimui
                      2008-02-27
                      Vykstant Panemunės tilto klausimo svarstymui spaudoje ir visuomenėje dėl naujo Panemunės tilto statybos ar esamo renovacijos, primename, kad 2005 m. Kauno miesto vyriausiojo komisariato viešosios policijos eismo priežiūros tarnybos atsakyme į gyventojų paklausimą, dėl galimės statyti naują Panemunės tiltą, nurodė, kad Rokų gyventojai, norėdami patekti į miesto centrą paprastai naudojasi M. K. Čiurlionio arba Panemunės tiltu.

                      Pasirinkus Panemunės tiltą tenka važiuoti Vaidoto g. ir A.J uozapavičiaus pr., kur labai didelis eismo intensyvumas. Patogesnis maršrutas yra per M. K. Čiurlionio tiltą, nes atvažiavus Plytinės g. ir toliau važiuojamant Jiesios pl. ir Pilaikalnio g. patenkama tiesiai prie minėto tilto. Statyti naują tiltą ir tiesti kelių kilometrų gatvės atkarpą vien tam, kad patekti prie kitos M.K. Čiurlionio tilto pusės netikslinga.

                      2005 m. UAB "Kelprojektas" rašte Panemunės bendruomenės pirmininkui G. Žukauskui teigiama, kad 1996 m. AB "Kelprojektas" buvo atliktas Panemunės tilto darbo projektas. Remiantis atliktais tilto būklės tyrimais, ir įvertinus, kad nuo projekto paruošimo praėjo 9 metai, galima padaryti šias išsvadas:

                      - tilto tarpatramių gelžbetoninė perdanga yra nepatenkinamoje būklėje; betono kokybė bloga, daug kur nukritęs apsauginis betono sluoksnis, surūdijusi armatūra. Tilto pločio gabaritai nepakankami, kad būtų užtikrintas saugus eismas.
                      - tilto atramų būklė patenkinama. Nemuno vaga tarp atramų yra išplauta, tačiau keleto metų stebėjimai parodė, kad išplovų lygis nusistovėjo. UAB "Kelprojektas" nuomone gelžbetoninę perdangą tikslinga išardyti, o jų vietoje ant esamų atramų įrengti plienbetonio sijas. Tilto plotį galima projektuoti trims eismo juostoms su šaligatviais pėstiesiems ir dviratininkams. Rekonstravus atramas galima įrengti didesnį eismo juostų skaičių.

                      2007 m. spalio 18 d. Panemunės bendruomenės centro iniciatyva buvo sudaryta komisija Panemunės tilto per Nemuną būklės įvertinimui. Komisijos nariai: UAB "Kelprojektas" Tiltų skyriaus viršininkas Darius Žickis, individualios įmonės "Ekspertas" savininkas dr. Algirdas Steponavičius, buvusios valtybinės tiltų inpekcijos vyriausiasis inpektorius, inž. Arvydas Bilius, inžinierius - konstruktorius Algimantas Bagdonavičius, Panemunės bendruomenės centro pirmininko pavaduotojas, inž. Juozas Miškinis.

                      Komisija nustatė:

                      1. Tilto gelžbetoninė perdanga susidevėjusi ir kelia abejonių dėl tolimesnio panaudojimo galimybių.
                      2. Tilto atramų stovis vizualiai patenkinamas. Pagrindų laikomosios galios nustatymui reikia atlikti inžinerinius tyrimus.

                      IŠVADA: Esamas atramas galima panaudoti, atitinkamai jas rekonstruojant.

                      Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžė, kad naujo tilto statybos pareikalautų didelių lėšų iš Savivaldybės biudžeto, taip pat būtų susidurta su gyventojų iškeldinimo problema, kitais žemės klausimais, todėl priimtinesnė Panemunės tilto renovacijos idėja.

                      "Artimiausiu metu bus pradėta Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcija, todėl Panemunės tilto klausimas galėtų būti pradėtas spręsti kitais metais. Tikslinga būtų galvoti apie tilto per Jiesią praplatinimą, taip būtų nuimta automobilių srauto dalis nuo Panemunės tilto. Iškilus būtinumui uždaryti Panemunės tiltą, gyventojai turėtų galimybę naudotis Jiesios tiltu. Taip pat reikia svarstyti naujojo Kėdainių tilto statybos klausimą, nes statant naujus gyvenamuosius namus Vilijampolėje iškils didesnių transporto srautų klausimas," - sakė administracijos direktorius.

                      "Esant skirtingoms nuomonėms tarp Savivaldybės komunalinio ūkio skyriaus ir Panemunės bendruomenės atstovų dėl Panemunės tilto problemos, reikalinga papildoma nepriklausoma tilto būklės ekpertizė," - sakė meras A. Kupčinskas. Miesto vadovas pritaria tilto renovacijos idėjai, nes naujo tilto statyba pareikalautų žymiai didesių lėšų iš Savivaldybės biudžeto, nei tilto renovacija.
                      ir gerai, jeigu bus rekonstrukcija, nes su tom statybom tai vėjai. sutvarkys, atnaujins ir bus rami galva

                      Comment


                        Čiurlionio tiltas



                        foto iš kaunas.lt

                        Comment


                          Parašė Vilius Rodyti pranešimą
                          Keli tiltai per Nemuna

                          <...>
                          Prisiminimui ir palyginimui - tilto išvaizda prieš remontą



                          Fotografija iš www.strobl.name
                          www.kaunotvirtove.lt

                          Comment


                            Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
                            Prisiminimui ir palyginimui - tilto išvaizda prieš remontą



                            Fotografija iš www.strobl.name
                            Na va, tada žvaigždės ant stulpų buvo uždengtos ir niekam galvos neskaudėdavo...
                            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                            Comment


                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                o kur kolonos?
                                www.tomflagman.com

                                Comment


                                  2008 08 30-31
                                  Gražu Kaune, taip pat ir tiltai gražūs Šio savaitgalio pasivaikščiojimai.

                                  1. Į Nemuno salą



                                  2.


                                  3. Čiurlionio tiltas



                                  4.
                                  Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                                  Comment


                                    http://www.kamane.lt/lt/atgarsiai/ar...tekatgarsis109

                                    Comment


                                      Autostrada virš Neries

                                      Comment


                                        Tiltas per Jiesią

                                        Vis pasigirsta kalbų apie seniausio Kaune išlikusio (1936 m.) tilto per Jiesią rekonstravimą, tad nusprendžiau jį nufotografuoti, tokį, koks yra dabar.

                                        Vieta:
                                        http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=5...1&source=embed

                                        Tiltas:


                                        Viena pusė:


                                        Kita pusė:


                                        Iš apačios:




                                        Atitekanti Jiesia:


                                        Iš kitos pusės:


                                        Jiesios ir Nemuno santaka...:




                                        Tiltas iš kitos Jiesios pusės:




                                        Ženklas:


                                        Laiptai žemyn prie upės:


                                        Ir tiltas dar iš kito kampo:
                                        Paskutinis taisė qwerty_; 2008.10.04, 20:24. Priežastis: Papildymas
                                        www.kaunotvirtove.lt

                                        Comment


                                          /\ Šaunuolis, labai geros ir laiku padarytos nuotraukos. Klausimas: ar tik ne bėgiai į turėklus įmūryti?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X