Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Bet kol remontuos tą atkarpą teks vėl kamscius prisiminti ir viaduko iš Žukausko gatvės per iautostrada dar 10 metu laukti reiks. Kol statytų tiltus galetu link Biruliškių ir tvarkyti. Visiška nesąmonę sugalvojoPaskutinis taisė abatareika; 2019.09.01, 19:23.
-
Nėra pinigų iškart viską statytiParašė abatareika Rodyti pranešimą
Bet kol remontuos tą atkarpą teks vėl kamscius prisiminti ir viaduko iš Žukausko gatvės per iautostrada dar 10 metu laukti reiks. Kol statytų tiltus galetu link Biruliškių ir tvarkyti. Visiška nesąmonę sugalvojo
Comment
-
Koks tikslas šiaip sustumti gruntą į upę? Darbai turėjo prasidėti šiemet, tai matyt jau prasidėjo ir daro privažiavimus prie kolonų statybų. Taip pat mačiau kad arčiausiai kelio esančio elektros linijos stulpo dirbo bokštelis, matyt nuleis linija po žeme.Parašė daktaras Rodyti pranešimąna įspūdingai atrodo, tikrai gerookai juostų prisidės. Čia kur nuo tilto fotografuota, tai į upę šiaip sustūmė gruntą ar jau kaip ir tilto statybai ruošiasi?
- 1 patinka
Comment
-
Nėra ten kažkokia problema Šiaurinis aplinkelis, vidutiniškai +10 min piko metu net dabar darbų metu, nebent būna avarija arba penktadienis koks. Kasdieną važinėju 9 fortas-LEZ kryptim jau eilę metų. Jautriausia vieta A1 ir A5 susikirtimas iš A5 pusės. Bet šiemet jau pabaigs tą viaduką platint ir bus geriau.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąProblema tame, kad kai planavimas blogas, tada belieka eit merams ir kaulyt, būsi geras, tai iškaulysi kaulą. Situacija su 130 keliu primena šiaurinio Kauno aplinkelio situaciją, buvo laukiama iki negaliu, dabar paskubomis bandoma tvarkyt (irgi kiek pamenu įsikišus merui), bet vargas kam ten tenka važinėtis kasdien.... Ekonomistai galėtų paskaičiuot kiek BVP prarandama kamščiuose vien dėl planavimo "nieko nedaryti iki neatvažiuos meras"
Comment
-
iš kur tokių kaip tu atsiranda???Parašė vaidast Rodyti pranešimą
Nėra ten kažkokia problema Šiaurinis aplinkelis, vidutiniškai +10 min piko metu net dabar darbų metu, nebent būna avarija arba penktadienis koks. Kasdieną važinėju 9 fortas-LEZ kryptim jau eilę metų. Jautriausia vieta A1 ir A5 susikirtimas iš A5 pusės. Bet šiemet jau pabaigs tą viaduką platint ir bus geriau.
Tai avarijos ir yra problema, sužeisti-žuvę žmonės.
Kai remontuoja aplinkkelį tai kemšasi ne tik jis, bet ir Savanorių pr., Nuokalnės g. ir kitos mieste.
Comment
-
iki metų galo jie turi paleisti visą dalį iki Neries.Parašė vaidast Rodyti pranešimąJau paleido eismą Sargėnų viaduko praplatinta dalimi, dabar tvarko senąją dalį. Panašu, kad iki žiemos pilnai paleis eismą išplatintu viaduku ir nereikės atvykusiems iš Garliavos pusės sulįsti visiems į vieną juostą. Kam reiks į KLaipėdą laikysis pirmos, kam į Vilnių - antros.
Comment
-
Jo, o visas VIA BALTIKA srautas, važiuojantis link Klaipėdos, pavažiuos 100m toliau ir sustos po tuo pačiu nauju viaduku, nes srautai kertasi su gryžtančiais namo Sargėnų-Domeikavos gyventojais... Taip ir yra iki šiol, kasdien.Parašė vaidast Rodyti pranešimąJau paleido eismą Sargėnų viaduko praplatinta dalimi, dabar tvarko senąją dalį. Panašu, kad iki žiemos pilnai paleis eismą išplatintu viaduku ir nereikės atvykusiems iš Garliavos pusės sulįsti visiems į vieną juostą. Kam reiks į KLaipėdą laikysis pirmos, kam į Vilnių - antros.
Tiesiog genealus sprendimas - pažiūrėkit kamščio nebėra. Oi kamštis truputį toliau - čia jau nauja problema, spresim už 15 metų, kai gausim tam lėšų...
Comment
-
Avarijos piko metu techninės, dažniausiai dėl atstumo nesilaikymo ar žioplinėjimo.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
iš kur tokių kaip tu atsiranda???
Tai avarijos ir yra problema, sužeisti-žuvę žmonės.
Kai remontuoja aplinkkelį tai kemšasi ne tik jis, bet ir Savanorių pr., Nuokalnės g. ir kitos mieste.
Comment
-
o nemanai, kad atstumo nesilaikymas yra dažniausiai dėl per didelio kelio apkrovimo? Tarkime ar Vakariniame Vilniaus aplinkkelį taip pat dažnai vyksta avarijos kaip Kauno šiauriniame?Parašė vaidast Rodyti pranešimą
Avarijos piko metu techninės, dažniausiai dėl atstumo nesilaikymo ar žioplinėjimo.
Comment
-
Ir sutinku ir nevisai. Prielaida gera. Bus matyt. O kas labiausiai stabdo Sargėnų srautą, kairieji posūkiai? Gal Sargėnuose gatvę rekonruot geriausia būtų su kairių posūkių salelėm? Ten lyg kažka panašaus planuoja...Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Jo, o visas VIA BALTIKA srautas, važiuojantis link Klaipėdos, pavažiuos 100m toliau ir sustos po tuo pačiu nauju viaduku, nes srautai kertasi su gryžtančiais namo Sargėnų-Domeikavos gyventojais... Taip ir yra iki šiol, kasdien.
Tiesiog genealus sprendimas - pažiūrėkit kamščio nebėra. Oi kamštis truputį toliau - čia jau nauja problema, spresim už 15 metų, kai gausim tam lėšų...
Comment
-
Taip, sumažins kairių posūkių ir darys juostas įsiliejimui. kaip suprantu platins pačią gatvę, vietos ten yra.Parašė vaidast Rodyti pranešimą
Ir sutinku ir nevisai. Prielaida gera. Bus matyt. O kas labiausiai stabdo Sargėnų srautą, kairieji posūkiai? Gal Sargėnuose gatvę rekonruot geriausia būtų su kairių posūkių salelėm? Ten lyg kažka panašaus planuoja...*censored*
Comment
-
kada darbų pradžia numatoma?Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Taip, sumažins kairių posūkių ir darys juostas įsiliejimui. kaip suprantu platins pačią gatvę, vietos ten yra.
Comment
-
Tam, kad išspręsti tokią problemą vieną kartą ir visiems laikams, reikia statyti viaduką į kairę, kad A5 įsilietų tiesiai į A1 iš dešinės, o ne sukirtinėti srautus.Parašė vaidast Rodyti pranešimą
Ir sutinku ir nevisai. Prielaida gera. Bus matyt. O kas labiausiai stabdo Sargėnų srautą, kairieji posūkiai? Gal Sargėnuose gatvę rekonruot geriausia būtų su kairių posūkių salelėm? Ten lyg kažka panašaus planuoja...
Net jei ir panaikins spūstis po tiltu, kai Sargėnų srautas stovi o A5 negali per juos pravažiuoti, vistiek ten yra potencialiai pavojinga vieta, kai mašinos atvažiuoja dideliu greičiu nuo šilainių, o lėtas A5 srautas turi greitėti ir jų trajektorijos susikerta.
Comment
Comment