Vėl delfi straipsnis įdėtas apie rekonstrukciją, bet ir vėl nė žodžio KADA PRADĖS
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Gal kas nors galėtų įdėti nuorodą ir įkelti sankryžų brėžinius.Parašė daktaras Rodyti pranešimąVėl delfi straipsnis įdėtas apie rekonstrukciją,
Comment
-
O ar kas matęs detalius brėžinius ? Delfi straipsnyje ten tik esamos situacijos konstatacija, bet ne kaip bus sprendžiama:Parašė Romas Rodyti pranešimąGal kas nors galėtų įdėti nuorodą ir įkelti sankryžų brėžinius.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80595001
Prieš kelias savaites pats pravažiavau tuo apvažiavimu, net įdomu pasidarė kaip spręsti planuoja pagal pažadą 2 (tranzitas) + 2 (vidiniai). Pridedant po dvi juostas iš abiejų kelio pusių, bent keliose vietose įvažiuojama būtų į visai naujų namų kvartalus ir net į dabar statomus namus. Garsioji Tėvynė neišvengiamai turės būti nugriauta. Abu viadukai nugriauti. Nebeaiški situacija su Pruszynski sandėliu ir tuo visai nauju logistikos centru tik pernai pastatytu (ar atstumas nuo naujo kelio ;ieka pakankamas). Ir tas naujas išvažiavimas iš Šiaurės pr. turėtų bųti griaunamas, nes ten niekaip nepaplatinsi kelio ...
Comment
-
Žalia skiriamoji veja yra gana plati, kad joje tilptų didžioji dalis trečiojo kelio. Kaip atrodytų sprendiniai aš galiu tik spėliot, nes taip pat dar neesu jų matęs, išskyrus atkarpą tarp Sargėnų ir Jonavos gatvės.Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
O ar kas matęs detalius brėžinius ? Delfi straipsnyje ten tik esamos situacijos konstatacija, bet ne kaip bus sprendžiama:
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80595001
Prieš kelias savaites pats pravažiavau tuo apvažiavimu, net įdomu pasidarė kaip spręsti planuoja pagal pažadą 2 (tranzitas) + 2 (vidiniai). Pridedant po dvi juostas iš abiejų kelio pusių, bent keliose vietose įvažiuojama būtų į visai naujų namų kvartalus ir net į dabar statomus namus. Garsioji Tėvynė neišvengiamai turės būti nugriauta. Abu viadukai nugriauti. Nebeaiški situacija su Pruszynski sandėliu ir tuo visai nauju logistikos centru tik pernai pastatytu (ar atstumas nuo naujo kelio ;ieka pakankamas). Ir tas naujas išvažiavimas iš Šiaurės pr. turėtų bųti griaunamas, nes ten niekaip nepaplatinsi kelio ...
Spėju, kad tam tikrose tranzitinių juostų atkarpose nebus normalaus kelkraščio, panašiai kaip tiltas per Nerį, iš karto aptvaras ir vietinės juostos prasideda. Tokiu būdu dar galėtų sutilpti juostos ir nereiktų nieko griauti. Juolab, kad apšvietimo stulpų vietos taip parinktos, kad nebūtų stulpų tarp tranzitinių ir vietinių juostų, nors taip labiau apsimokėtų, nes užtektų stulpų eilių tik dviejose vietose, o dabar reikės statyt stulpus trejose vietose, šonuose ir per vidurį.
- 1 patinka
Comment
-
Kažkas susirado 2019 m. pradžioje įsteigtos Transporto kompetencijos agentūros (buv. TKTI) prezentaciją ir uždėjo klikbaitinę antraštę su dvitaškiu. Šiek tiek keista, kad "kompetencijų agentūros" specialistai kelyje A1 uždėjo žymėjimą A14. 6 numeriu pažymėta "Petrašiūnų" sankryža, o įdėta Biruliškių sankryža su keliu A6.
Įdedu skaidres su dabartinės būklės brėžiniais. Bus istorijai.
Delfi.lt 2019.03.13
Planuoja Kauno Islandijos pl. rekonstrukciją: tokio sprendinio Lietuvoje dar nebuvo





https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80595001
Comment
-
Kodėl abejotina? 8 juostos vietoje 4 gana akivaizdi nauda, ko dar reikia?Parašė liutass Rodyti pranešimąBelibirda ten gausis. Brangus projektas su labai abejotina nauda.
- 1 patinka
Comment
-
Nepaisant didžiulių investicijų nesigaus ten jokio vietinių ir tranzitinio eismo atskyrimo.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl abejotina? 8 juostos vietoje 4 gana akivaizdi nauda, ko dar reikia?
Kol nebus tikro A1 aplinkkelio nuo Palemono iki Babtų ar Sitkūnų (su tiltu per Nerį ties Lapėmis), tol persikirs tranzitiniai ir miesto srautai.
Dar reikėtų alternatyvios 139 keliui trasos, bet niekas nesiruošia statyti naujo tilo kur nors ties Darsūniškiu. Bus gerai, jei bent panaikins Amalių sankryžą
Bet čia jau iš fantazijų srities.
Lauksime, kada pradės įgyvendinti tai ką sugalvojo šitoje vietoje.
- 1 patinka
Comment
-
Ar tai yra blogai? Esmė, kad kelias praplatės dvigubai. Beto naujo aplinkkelio statyba nieko neišspręstų, o kainuotų kosmosą, nes važiuojančių Vilnius - Klaipėda pro čia yra mažuma, pagrindinis srautas vietinis ir tranzitinis nuo Karmėlavos link Marijampolės.Parašė Romas Rodyti pranešimąNepaisant didžiulių investicijų nesigaus ten jokio vietinių ir tranzitinio eismo atskyrimo.
- 2 patinka
Comment
-
Plius nepamirškit, kad iš Vilniaus į Lenkiją po kelių metų visai smagiau gali būti lėkt pro Kauną, ir šitas kelias tarnauja ir tarnaus įsiliejimui ir į kelią link VaršuvosParašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tai yra blogai? Esmė, kad kelias praplatės dvigubai. Beto naujo aplinkkelio statyba nieko neišspręstų, o kainuotų kosmosą, nes važiuojančių Vilnius - Klaipėda pro čia yra mažuma, pagrindinis srautas vietinis ir tranzitinis nuo Karmėlavos link Marijampolės.
- 2 patinka
Comment
-
Sugrus daugiau juostu i santykinai neka didesni plota.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl abejotina? 8 juostos vietoje 4 gana akivaizdi nauda, ko dar reikia?When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Ne tą patį, jeigu juostų bus dvigubai daugiau, reiškia ir pralaidumas bus dvigubai didesnis, nelabai įsivaizduoju, kur ten kamščiai galės būti, kai nuties 8 juostų kelią bet jokių šviesoforų.Parašė liutass Rodyti pranešimąKamsciai nedings, nes tas pats automobiliu srautas per ta pati ploto vieneta vaziuos. Gal tik avariju atveju bus siek tiek daugiau vietos apvaziuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Na kur gi jau. Net tiltai bus trys.Parašė liutass Rodyti pranešimą
Sugrus daugiau juostu i santykinai neka didesni plota.
Nors "miesto" juostose kamščiai kartais gali likti, bet tai jau bendros miesto ir kelių tinklo planavimo problemos.
Comment
-
Bet keliuose ploto vienetas yra juosta, o ne asfalto kvadratinis metras. Apart avarijos atveju - tada daugiau ploto geriau.Parašė liutass Rodyti pranešimąKamsciai nedings, nes tas pats automobiliu srautas per ta pati ploto vieneta vaziuos. Gal tik avariju atveju bus siek tiek daugiau vietos apvaziuoti.
Comment
-
Faktas, kad žaliosios vejos vietoje atsiras juostos tranzitui. Pagal tą foto iš adriatica autostrados matyti, kad ten viskas itin kompaktiška, neabejotinai kažkiek siaurės juostos, nes dabar plotą kelias užima didelį, o naudos jokios - tiek iš tos pievos per vidurį, tiek iš tų plačių kelkraščių.
- 1 patinka
Comment
-
Pačios juostos gal ir nesiaurės (bent jau taip tikiuosi ir bent jau 110 km/h tranzitinėse juostose), bet juostas skiriančių elementų pločiai sumažės.Parašė daktaras Rodyti pranešimąFaktas, kad žaliosios vejos vietoje atsiras juostos tranzitui. Pagal tą foto iš adriatica autostrados matyti, kad ten viskas itin kompaktiška, neabejotinai kažkiek siaurės juostos, nes dabar plotą kelias užima didelį, o naudos jokios - tiek iš tos pievos per vidurį, tiek iš tų plačių kelkraščių.
- 1 patinka
Comment
-
Del to yra butinas senai numatytas tiltas nuo Silainiu kalno i Siaures pr. Tas is esmes nukrautu aplinkeli.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKamščių neturėtų būti, nes dabar kamščiai atsiranda grynai dėl avarijų, kai aklinai užtveriamas kelias. Labiausiai probleminės vietos yra Jonavos gatvės įsiliejimas į tiltą ir Megos sankryža.
Projektui pritariu.When a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
Comment
Comment