Parašė MartynasT
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tie pažįstami kiurie išbandė tą kelią tarp Molėtų ir Utenos jau yra nepatenkinti siaurais nesaugiais kelraščiais.
Delfi.lt 2024.11.12
Vairuotojas pasipiktino blogiausio šalies kelio remontu: kažkokia parodija
Šių metų kovą pradėtas rekonstruoti betonu dengtas kelias Vilnius–Utena, kuris buvo tituluojamas blogiausiu šalies keliu, tačiau remonto darbai 30 km ruože nuo Molėtų iki Utenos tenkina ne visus. Vairuotojai skundžiasi nepalankiais inžineriniais sprendimais, o už remonto darbus atsakinga įmonė „Via Lietuva“ tikina, kad "eismas bus saugus". (...)
Į portalą „Delfi“ kreipėsi skaitytojas, kuris sako tikėjęsis ne to – platus kelias tapo miesto gatve.
Aš pats 20 metų jau dardu keliu Utena–Vilnius ir galvojau, kad suremontuos, nebereikės klausytis dardėjimo, bet kur tau. Valdžios išgirtasis, moderniausias kelias patapo siaura, stačia miesto gatvyte“, – nusivylimą lieja vairuotojas.
Pasak jo, sunku pagalvoti, kaip reikės aplenkti ar prasilenkti su sniego valytuvais, kaip aplenkti sunkvežimius, nes kelyje atsidaro daug ištisinių linijų, kurias kristi draudžiama. Be to, sugedusios ir šalikelėje sustojusios transporto priemonės apvažiavimas irgi gali būti komplikuotas.
„Jei sunkvežimis sustos keistis rato, tai užims pusę, jei ne daugiau, važiuojamosios juostos, tai kur saugumas? Kelkraščių nebeliko, seniau traktorius ramiai dardėdavo kelkraščiu ir nemaišydavo, dabar dardės važiuojamąja juosta, trukdydamas eismo dalyviams. Žinokite, tikrai pikta, investuojame dešimtis milijonų, o kelią padarom kažkokią parodiją“, – rašo vyras.
Jis priduria, kad apima jausmas, jog kelius ir sankryžas projektuoja tie, kurie nekenčia transporto arba patys nėra vairavę.
„Via Lietuva“ nurodo, kad kelkraščiai yra. Pagal jų pateiktą informaciją, remontuojamas Vilnius–Utena kelio ruožas nuo Molėtų iki Utenos yra dviejų eismo juostų – po vieną į vieną pusę. Važiuojamosios dalies plotis 7 m, vienos eismo juostos plotis – 3,5 m, kraštinių saugos juostų plotis – 1,00 m, kelkraščiai – 1,50 m pločio.
https://www.delfi.lt/auto/vairuotojo...dija-120063381
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Todėl, kad čia tik kosmetinis remontas uždedant asfalto ant suskilusio betono, o ne normali rekonstrukcija, kaip pvz. Kaunas - Prienai ar ViaBaltica.Parašė spekas Rodyti pranešimąTuo labiau, kad buvo pilna vietų kur vienkiemį tereikia atjungti nuo tiesioginio patekimo į greitkelį ir pajungti į netoli esantį žvyrkelį nutiesiant atkarpėlę žvyrkelio... Kodėl to nedaroma?..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kaip tik šiuo atveju betonas buvo pašalintas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Todėl, kad čia tik kosmetinis remontas uždedant asfalto ant suskilusio betono, o ne normali rekonstrukcija, kaip pvz. Kaunas - Prienai ar ViaBaltica.
Vienok šioje atkarpoje srautas šiek tiek maženis nei iki Molėtų.
Klausimas, kokie ten bus sprendiniai dalyje dar laukiančioje rekonstrukcijos? Juk anksčiau buvo kalbama net ir apie 2+2, 2+1 variantus.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atsiprašau, bet tamsta tai turit unikalų gebėjimą eit per visas temas iš eilės ir nu visiškus blėnius iš galvos rašyt.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Todėl, kad čia tik kosmetinis remontas uždedant asfalto ant suskilusio betono, o ne normali rekonstrukcija, kaip pvz. Kaunas - Prienai ar ViaBaltica.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikra kelio rekonstrukcija yra iki 108 kelio padaryta, o likusioje atkarpoje nebus lygiagrečių kelių, liks vieno lygio sankryžos, nevisur greitėjimo/lėtėjimo juostos ir pan., iš esmės tik asfalto perklojimas.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Atsiprašau, bet tamsta tai turit unikalų gebėjimą eit per visas temas iš eilės ir nu visiškus blėnius iš galvos rašyt.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.12, 14:24.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
yra toks kelias Nr. 120:Parašė Romas Rodyti pranešimąTie pažįstami kiurie išbandė tą kelią tarp Molėtų ir Utenos jau yra nepatenkinti siaurais nesaugiais kelraščiais.
120 – „Google“ žemėlapiai
Ten eismas vyksta 90 km/h+ greičiu, prasilenkia fūros, autobusai, sniego valytuvai, kombainai ir traktoriai 6 m pločio asfalto juostoje. Tuo tarpu vyriškos lyties vairuotoja Janina nesugeba prasilenkti 9 m aksfalte
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalba eina ne apie važiuojamąją dalį, o apie siaurus kelkraščius, prie kurių kai kur būna ir atitvarai.Parašė Tomas Rodyti pranešimąTen eismas vyksta 90 km/h+ greičiu, prasilenkia fūros, autobusai, sniego valytuvai, kombainai ir traktoriai 6 m pločio asfalto juostoje. Tuo tarpu vyriškos lyties vairuotoja Janina nesugeba prasilenkti 9 m aksfalte
Parašė bička Rodyti pranešimą
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vairuotojai Janinai nukris ratai, jei vienu šonu nuvažiuos nuo eksvalto ir užvažiuos ant žole apaugusios kelkraščio dalies?Parašė Romas Rodyti pranešimąKalba eina ne apie važiuojamąją dalį, o apie siaurus kelkraščius, prie kurių kai kur būna ir atitvarai.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
/\ Ne visi vien paspirtukais važinėja. Kartais sugenda ir kokie nors sunkvežimiai ar autobusai - tuomet teks išvažiuoti į priešingo eismo juostą. Cituotoje nuotraukoje nupaišyta ir ištisinė linija.
Beje, kur tie LAKD veikėjai įžūri 2,5 metrų pločio (1,0+1,5 m) kelkraštį?
kraštinių saugos juostų plotis – 1,00 m, kelkraščiai – 1,50 m pločio
https://www.delfi.lt/auto/vairuotojo...dija-120063381Dar kyla klausimų, kodėl tiesiame saugiame ruože su geru matomumu kelis šimtus metrų užpaišytos ištisinės juostosParašė bička Rodyti pranešimą
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesos dėlei ten jau ant žolės nelabai išeis.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vairuotojai Janinai nukris ratai, jei vienu šonu nuvažiuos nuo eksvalto ir užvažiuos ant žole apaugusios kelkraščio dalies?
Aišku, didelės tragedijos nėra. Kituose keliuose padėtis panaši, gal tik eismas mažiau intensyvus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne visi vairuotojai atsilupėliai ar autistai - apvažiuos ir nuvažiuos.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Ne visi vien paspirtukais važinėja. Kartais sugenda ir kokie nors sunkvežimiai ar autobusai - tuomet teks išvažiuoti į priešingo eismo juostą. Cituotoje nuotraukoje nupaišyta ir ištisinė linija.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pusė kelių Švedijoj tokie. Pvz.37 - Google Maps Gal tik trūksta šone P kišenių kurios leistų sustot atsitikus nelaimei.
Didžioji dalis vairuotojų dar pripratę stovėt kelkrašty su avariniu ir galvot, kad niekam netruko. Nors priežasties apart nusimyžimo nėra
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip čia suprasti? Keliai renkonstruojami ar tiesiami pagal tam tikras kategorijas. Tai jeigu kelias ne AM ar I kategorijos, tau jau nebe rekonstrukcija?Parašė Lettered Rodyti pranešimąTikra kelio rekonstrukcija yra iki 108 kelio padaryta, o likusioje atkarpoje nebus lygiagrečių kelių, liks vieno lygio sankryžos, nevisur greitėjimo/lėtėjimo juostos ir pan., iš esmės tik asfalto perklojimas.
 Kategorija parenkama pagal eismo intensyvumą. Nelabai aišku kas turėtų nutikti, kad VMPEI atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos paaugtų tiek, jog ten neužtektų 1+1 kelio.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakai, kad 9 m asvaldo ir metras žolės yra per mažai, kad tilptų 3 transporto priemonės (viena stovinti šalikelėj, o 2 važiuojančios? Reiktų atimti sveikatos pažymą leidžiančią turėti vairuotojo teises.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kiekvieną žioplumą ir apsileidimą taip galima pateisinti - "ne visi vairuotojai atsilupėliai".
Negi projektuotojams sunku buvo tuos metalinius atitvarus nukelti šiek tiek į šoną.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Srauto ten aišku nėra, bet galėjo daugiau žiedų padaryti, lėtėjimo/greitėjimo juostų, ar lygiagrečiai einančių žvyrkėlių, kad nebūtų išsukimų į kiemus.Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip čia suprasti? Keliai renkonstruojami ar tiesiami pagal tam tikras kategorijas. Tai jeigu kelias ne AM ar I kategorijos, tau jau nebe rekonstrukcija?
 Kategorija parenkama pagal eismo intensyvumą. Nelabai aišku kas turėtų nutikti, kad VMPEI atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos paaugtų tiek, jog ten neužtektų 1+1 kelio.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi darė skaičiavimus ir studijas, suskaičiavo 4, 3, 2 juostas skirtingiems ruožams priklausomai nuo intensyvumo. Mano galva, greitkelis iš Molėtų į Uteną būtų neadekvatu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tikra kelio rekonstrukcija yra iki 108 kelio padaryta, o likusioje atkarpoje nebus lygiagrečių kelių, liks vieno lygio sankryžos, nevisur greitėjimo/lėtėjimo juostos ir pan., iš esmės tik asfalto perklojimas.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi darė skaičiavimus ir studijas, suskaičiavo 4, 3, 2 juostas skirtingiems ruožams priklausomai nuo intensyvumo. Mano galva, greitkelis iš Molėtų į Uteną būtų neadekvatu.Sutinku, kad nėra didelio srauto, tik gal nereiktų remonto vadinti mega projektu skambiais pavadinimais kaip rekonstrukcija.Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi darė skaičiavimus ir studijas, suskaičiavo 4, 3, 2 juostas skirtingiems ruožams priklausomai nuo intensyvumo. Mano galva, greitkelis iš Molėtų į Uteną būtų neadekvatu.
							
						
Comment
 
Comment