Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    sveiki, noriu pasiteirauti dėl kelio Vilnius - Molėtai. Ar jis planuojama, kad bus keturių eismo juostų iki pat Molėtų? Ačiū.
    Vilnius yra nuostabus!

    Comment


      Parašė baltic Rodyti pranešimą
      sveiki, noriu pasiteirauti dėl kelio Vilnius - Molėtai. Ar jis planuojama, kad bus keturių eismo juostų iki pat Molėtų? Ačiū.
      Neplanuojama, be abejonės. Net 2+1 neišstenės.

      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Tai 2+1 kelias bus tik iki Bijutiškio sankryžos, ne Labanoro, kaip žadėta?

      Comment


        Parašė baltic Rodyti pranešimą
        Noriu pasiteirauti dėl kelio Vilnius - Molėtai.
        Ar jis planuojama, kad bus keturių eismo juostų iki pat Molėtų? Ačiū.
        Šioje temoje per 16 metų susikaupė daug vertingos retransliuojamos (su nuorodomis į pirminius šaltinius) ir originalios informacijos.
        Tačiau apie 4 juostas iki Utenos ar iki Molėtų nebuvo rimtai kalbama, nebent apie 2+1.
        Viena iš paskutinių citatų:
        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Kelias bus platinamas iki 3 juostų, o ne tik perasfaltuojamas. Darbai A14 vis tiek atsinaujins 2023 m. ties Utena ir už dabartinio rekonstruojamo ruožo. Tiesa gausis 2-3 metai laukimo.
        Prieš metus, 2020.05.30 d,, dar prie kito ministro, buvo pristatyta plėtroso programa, kur vienas puslapis skirtas uir A14


        Jau ir anksčiau A14 rekonstrukcijos terminai buvo ne kartą atidėliojami. Visi suprantame, kad tai, kas buvo suplanuota perspektyviniuose planuose pasikeitus finansinei padėčiai galės būti peržiūrėta - viso kelio rekonstrukcijas atidėta porai metų ar kokiam dešimtmečiui.

        Comment


          A14 statyboje yra šiokie tokie pokyčiai
          17 km Raudondvario sankryžoje (atsišakojimas į KK167 senąjį Molėtų plentą):
          - Eismas paleistas tiesiai per viaduką dešiniąja puse.
          - Uždarytas atsišakojimas į KK167 link Paberžės ir Giedraičių.
          - Apylanka link Paberžės keliu KK108 Nemenčinė-Maišiagala per Pikeliškes.

          Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

          Comment


            KK172 Senasis Molėtų plentas
            Ties Molėtų ir Vilniaus rajonų ribas
            Foto 2020.05

            Į Molėtų pusę




            į rapsų laukus


            Į Vilniaus pusę




            Comment


              Anonsas
              Vaizdai nuo 21 kilometre esančios dviejų lygių sankryžos su KK108

              Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožų 16,00–16,87 km ir 17,57–20,90 km rekonstravimas bei ruožų 16,87–17,57 km ir 20,90–21,812 km rekonstravimo techninio darbo projektas

              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=392776


              Foto 2020.05






              Comment


                Statoma dviejų lygių sankryža 21 kilometre su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
                Foto 2020.05







                Dabartinis nusukimas link Vilniaus
                Neaišku, ar po rekonstrukcijos išliks dubliuojantys dabartiniais dešinieii kampų kirtimai iš Pikeliškių į Vilnių ir iš Vilniaus link Nemenčinės




                Pirmasis (vakarinis) žiedas


                Comment


                  Statoma dviejų lygių sankryža 21 kilometre su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
                  Foto 2020.05
                  Būsimas įsiliejimas nuo Molėtų pusės


                  Žvilgsnis atgal


                  Naujas nusukimas link Vilniaus




                  Ant viaduko


                  Antras (rytinis) žiedas


                  Žvilgsnis link Vilniaus


                  Comment


                    Vaizdas nuo statomo viaduko link Molėtų.
                    Bus galima gaudyti kadrus kai vasarą penktadienį vakare ar ryte sekmadienį vakare čia judės nenutrūkstamas srautas.link ežerų ir atgal






                    Comment


                      Statoma dviejų lygių sankryža 21 kilometre su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
                      Foto 2020.05

                      Būsimasis nusukimas nuo antrojo (rytinio) žiedo link Molėtų


                      Antrasis žiedas


                      Vaizdas į KK108 link Nemenčinės


                      Žvilgsnis atgal


                      Būsimasis įsiliejimas į žiedą nuo Vilniaus. Kairėje - dabartine jungtis tarp Vilniaus ir Nemenčinės










                      Ant viaduko

                      Comment


                        Vaizdas nuo statomo viaduko link Vilniaus



                        Tik dabar atkreipiau dėmesį, kad eismas po viaduku vyksta abiem angomis


                        Dėl karantino šiek tiek sumažėjo srautai - sekmadeinį vėlyvą popietę čia būdavo mašinų kolona nuo Molėtų

                        Comment


                          Statoma dviejų lygių sankryža 21 kilometre su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
                          Foto 2020.05

                          Paskutinė dalis

                          Pusei minutės išlindo saulė




                          Link Molėtų


                          Viadukas apšviestas vakaro saulės


                          Atkreipiau dėmesį, kad bordiūrai ne iš paprasto pilko betono, bet kaip iš akmens imitacijos


                          Gal kas nors gali paaiškinti, kokią funkciją atlieka antras bordiūras


                          Kitai dienai dar liko kelios didesnės nuotraukos.

                          Comment


                            Parašė Romas

                            Gal kas nors gali paaiškinti, kokią funkciją atlieka antras bordiūras
                            Itariu kad iki pirmo borto bus asfaltas, o tarp pirmo ir antro kaip akmenines, kad furos galetu ant ju užvažiuot.

                            Comment


                              Statoma dviejų lygių sankryža 21 kilometre su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė

                              Didesnės nuotraukos
                              Foto 2020.05

                              Pirmasis (vakarinis) žiedas




                              Būsima jungtis nuo žiedo į Vilniaus pusę


                              Būsimas įsiliejimas nuo Molėtų pusės


                              Vaizdas į Molėtų pusę




                              Nusukimas nuo antrojo (rytinio) žiedo į Molėtų pusę


                              Būsimas įsiliejimas į rytinį žiedą nuo Vilniaus pusės. Kairėje - A14 dabartinė jungtis su KK108 Nemenčinės kryptimi


                              Vaizdas nuo statomo viaduko į Vilniaus pusę


                              Comment


                                Standartinis A14 darbų atnaujinimo fotografavimas nuo ex Žaldokynės (Raudondvario) iki mazgo su KK108 Maišiagala--Pikeliškės - Nemenčinė
                                Foto 2020.05


                                Labai gerai, kai yra išankstinės informacinės lentelės kad reikia persirikiuoti į vieną juostą. Čia jos stovi likus 400 m ir 100 m iki susiaurėjimo
                                Deja, tokios informacinės lentelės yra tik šiame susiaurėjime








                                Sankryža su KK167


                                Vasarį šioje vietoje buvo nusukimas pro dešinę
                                Balandį šioje vietoje buvo nusukimas pro kairę
                                Dabar eismas vyksta tiesiai

                                Comment


                                  Foto 2020.05
                                  Eismas vyksta per viaduką virš būsimos sankryžos su KK172 Senuoju Molėtų plentu (dešiniąja puse nuo Vilniaus)










                                  Comment


                                    Foto 2020.05
                                    A14 nuo 17 iki 21 km - tarp viaduko su KK167 link Paberžės ir viaduko su KK108 Maišiagala-Nemenčinė




                                    Antra juosta važiuoja antraeilininkas






                                    Paskui išaiškėjo, kad kelininkai iš anksto nepažymėjo, į kurią juostą reikės "susiprastinti"






                                    Vienoje vietoje rangovai sugebėjo padaryti tris ženklinimo 'kliurkas":
                                    1) Dviejų juostų kelyje iš anksto nėra pažymėta, kad kelias siaurėja ir į kurią juostą siaurėja;
                                    2) Nors čia apylanka keičia kryptį, tačiau nėra apylankos į KK172 link Paberžė ženklo. Tokio vietovardžio "Paberžė ar "Giedraičiai" išvis nėra. Nėra net "anoniminės" apylankos nuorodosbe vietovardžio.
                                    3) Kažkoks improvizuotas persirikiavimas už žiedo - rodyklę sunku įžiūrėti. Ir kodėl rodyklė link Utenos yra ne "kliūties apvažiavimas", o "suk dešinėn"

                                    Comment


                                      A14 21 km.
                                      Iš pradžių važiuojame dešine juosta




                                      Persirikiavimas į antrą (kairę) juostą








                                      Viaduka (tiksliau, daudoje, bus įrengtas apšvietimas




                                      Ačiū už dėmesį

                                      Comment


                                        15min.lt
                                        Keliui Vilnius–Utena skirta 31,4 mln. eurų ES paramos
                                        Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius įsakymą dėl ES finansavimo keliui Vilnius–Utena pasirašė praėjusį penktadienį.

                                        Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. „Šiam objektui visai nebuvo skirta europinių lėšų, objektas yra Europos Sąjungos pagrindinių arterinių kelių tinkle, todėl kai atsirado galimybė skirti ES lėšas, Kelių direkcija dalį lėšų paprašė skirti ir Utenos keliui“, – BNS sakė V. Andrejevas. Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui.
                                        (...)

                                        Kelio dangą šiame ruože atnaujina Suomijos statybos grupės YIT infrastruktūros projektų bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, su kuriais 2018-ųjų gruodį pasirašyta 19,935 mln. eurų vertės sutartis, tuo metu pagal pernai balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį „Panevėžio keliai“ šiame ruože suprojektavo ir stato du viadukus.
                                        Pasak V. Andrejevo, „YIT Infra“ darbus turėtų baigti jau šį mėnesį, tuo metu „Panevėžio keliai“ – liepos mėnesį.
                                        (...)

                                        1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi Lelių direkcija šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Kelių direkcija prognozuoja, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų

                                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200

                                        Comment


                                          Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X