Gaila, kad nukasė tą kupstą tarp išsišakojimo. Buvo gražus ozo tęsinys-akcentas, parodantis vietovės reikšmę. Pradžioje lyg buvo ir sutvarkę, bet po to nukasę ir padarė plokščią trikampį. Biurokratai...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Viaduko prie "Akropolio" ir jungties su Šiaurine gatve statyba
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beje, prieš tą viaduką važiuojant nuo Akropolio link Kalvarijų g. pastatyti klaidinantys ženklai apie kelio susiaurėjimą iš dešinės pusės, nors iš tikrųjų užimta yra kairioji juosta. Vakar specialiai persirikiavau į kairę, o paskui reikėjo laukt, kol kitos mašinos praleis atgal į vidurinę juostą  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė SPX Rodyti pranešimąBendras viaduko vaizdas:
 
 
 
 Beje, jau antrą dieną vyksta asfaltavimo darbai. Neužkalnų atidarymas 
 Labai ilgai jie ta viaduka jau stato. toks ispudis lyg tai butu kokios amziaus statybos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, kad jau nusišneki. Per mažiau nei per metus įrengtas mazgas, darbų grafikas aplenktas 2mėn. Darbus buvo planuota baigti tik spalio mėn. Kogero vienas greičiausiai įgyvendintų projektų Vilniuje. Pasiskaityk ankstesnius pranešimus ir naujienasParašė praeivis Rodyti pranešimąLabai ilgai jie ta viaduka jau stato. toks ispudis lyg tai butu kokios amziaus statybos. Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ziurint su kuo lyginsi. teko daug vazineti po europa,tai tokio lygio (dydzio) viadukai pastatomi: i prieki vaziuoji-ji dar tik pradeda, po kokiu 4 men vel pro ten vaziuoji-jis jau baigtas. O cia toks nedidukas,siaurutis.....Parašė SPX Rodyti pranešimąNa, kad jau nusišneki. Per mažiau nei per metus įrengtas mazgas, darbų grafikas aplenktas 2mėn. Darbus buvo planuota baigti tik spalio mėn. Kogero vienas greičiausiai įgyvendintų projektų Vilniuje. Pasiskaityk ankstesnius pranešimus ir naujienas 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai aš ir kalbu su Vilniaus mąstais ir mūsų tempu. Beto, žiemos metu kokius 2mėn. rimti darbai net nevyko. Dar vienas įdomus faktas, gelžbetonio sijos atrodo užsakytos ne Lietuvoje, todėl nenuostabu, kad reikėjo palaukti ir jųParašė praeivis Rodyti pranešimąZiurint su kuo lyginsi. teko daug vazineti po europa,tai tokio lygio (dydzio) viadukai pastatomi: i prieki vaziuoji-ji dar tik pradeda, po kokiu 4 men vel pro ten vaziuoji-jis jau baigtas. O cia toks nedidukas,siaurutis..... Žodžiu, tikrai ne tragedija...
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... Žodžiu, tikrai ne tragedija...
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar galima aviacijos temose parašyti, kad Lietuvoje terminalai nu tokie juokingi, o lėktuvai maži. Nes žinot, kai teko važinėti po Europą...Parašė praeivis Rodyti pranešimąZiurint su kuo lyginsi. teko daug vazineti po europa,tai tokio lygio (dydzio) viadukai pastatomi: i prieki vaziuoji-ji dar tik pradeda, po kokiu 4 men vel pro ten vaziuoji-jis jau baigtas. O cia toks nedidukas,siaurutis.....
 
 Ir dar ten futbolo klubai Čempionų lygoje lošia, o žmonės gatvėje sveikinasi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė balietis Rodyti pranešimąDar galima aviacijos temose parašyti, kad Lietuvoje terminalai nu tokie juokingi, o lėktuvai maži. Nes žinot, kai teko važinėti po Europą...
 
 Ir dar ten futbolo klubai Čempionų lygoje lošia, o žmonės gatvėje sveikinasi.      
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2008.07.30 apžvalga.
 
 Nemažai nuotraukų iš šios vietos. Turėkit kantrybės, manau įdomu. Tuo labiau, kad darbai kaip ir į pabaigą. Taigi, pradedam.
 
 Vaizdai nuo kalvų šalia Ozo g.
 
 
 
 
 Ozo g. ir viadukas.
 
 
 
 
 
 
 Nauji ženklai, kol kas kryptis į dešinę uždengta.
 
 
 
 
 
 
 Baigiamos kloti trinkelės po viaduku.
 
 
 Greitis užvažoje - 40km/h. Taip pat pasirūpinta pėsčiųjų ir dviratininkų takais.
 
 
 Užvažiavimas ir nuvažiavimas kvepia asfaltu, neseniai paklotas paskutinis sluoksnis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Apželdinimas šalia nuvažiavimo. Kaip matome, pušelės.
 
 
 Štai ir užvažiavome Čia dar trūksta vieno asfalto sluoksnio. Čia dar trūksta vieno asfalto sluoksnio.
 
 
 O čia aklavietė į Šeškinės kalvas. Gal kažkada bus gatvė iki Šiaurinės g.
 
 
 
 
 Viadukas. Kol kas dar vyksta darbai, bet kiek mačiau gudruokiai pėstieji jau pralenda.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Žvilgsnis link "Šiaurinės" aklavietės 
 
 
 Kai atėjau kelininkai katik baigė darbus. Šviežias sluoksnis.
 
 
 Žvilgsnis į sankirtą.
 
 
 Atstatyta skiriamoji Ozo g. juosta.
 
 
 
 
 Čia viskas jau baigta kloti ir tvarkyti.
 
 
 
 
 Apžvalga nuo "Akropolio" pusės.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Kol kas atrodo gražiai, bet ir anebus problematiška vietelė. Tikiuosi nesugalvos šviesoforų prismaigstyt.
 
 
 Išsivežė jau ir savo budeles.
 
 
 Ir pabaigai. Žvilgsnis į užvažiavimą ir nuvažiavimą.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Tai vat tokia apžvalga.Paskutinis taisė SPX; 2008.07.30, 23:49.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Blyn!!!Parašė SPX Rodyti pranešimą
 
 Tai vat tokia apžvalga.
 
 NU NEKENČIU, kad jie nesugeba padaryti greitėjimo zonos. Dabar nusileidus reikės stabdyti prie išvažiavimo ir žiūrėti, dar klausimas kiek matysis. Negi buvo neįmanoma 100 metrų greitėjimo zonos įrengti, jog nestabdant galima būtų į eismą įsilieti? Iš kitos pusės nuvažiavimas padarytas idealiai. Gal savivaldybės bukapročiai nagus prikišo?
 
 Details matter.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Haha, sunku įžiūrėtiParašė SPX Rodyti pranešimą Viskas ten yra. Atidžiau pasižiūrėk. Yra netgi ženklas apie juostos pradžią. Viskas ten yra. Atidžiau pasižiūrėk. Yra netgi ženklas apie juostos pradžią.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Toks jausmas, kad su šviesoforu nieko nedarys. Realiai reikėtų sutrumpinti ciklą sukantiems į kairę (į Akropolį), padaryti žalią rodyklytę į Gelvonų g, kas yra tikrai labai reikalinga, tą patį būtų galima padaryti ir su posūkiu į Akropolį nuo Šeškinės pusės. Šeip man, kaip braidančiam po šeškinės kalvas, puikiai tiks viadukas - pereinu ir aš jau AkropolyParašė JohnO kaip bus su sviesoforine Akropolio sankryza? Turint omeny, kad didele dalis srauto persimes i viaduka, ar bus pakeistas sviesoforo ciklas? Jei to nebus, eismo salygos ne tik nepageres, bet gali ir pablogeti  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kam reikalingos greitėjimo juostos? Negi buvo sunku padaryti papildomą juostą naujam srautui? Ar čia padarys kaip visada - status 90 laipsnių įvažiavimas į magistralinę gatvęParašė sleader Rodyti pranešimąKai mačiau jog kasė pagalvojau jog gerai, nes taip prieš isiliejant į ozo g. gali matyt atvažiuojančias mašinas, juk geriau nei iš už kalno išlyst tiesiai į gatvę. 
 
 Bet tada būtinai reikės statyt "stop" ženklą, kad koks neišlystų netikėtai į 70km/h važiuojantį srautą. Tad kalnas įtakos neturės Paskutinis taisė Rimas_OK; 2008.08.05, 13:37. Paskutinis taisė Rimas_OK; 2008.08.05, 13:37.
 Comment





 
							
						
Comment