Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Viaduko prie "Akropolio" ir jungties su Šiaurine gatve statyba

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gaila, kad nukasė tą kupstą tarp išsišakojimo. Buvo gražus ozo tęsinys-akcentas, parodantis vietovės reikšmę. Pradžioje lyg buvo ir sutvarkę, bet po to nukasę ir padarė plokščią trikampį. Biurokratai...

    Comment


      Kai mačiau jog kasė pagalvojau jog gerai, nes taip prieš isiliejant į ozo g. gali matyt atvažiuojančias mašinas, juk geriau nei iš už kalno išlyst tiesiai į gatvę.

      Comment


        Bendras viaduko vaizdas:




        Beje, jau antrą dieną vyksta asfaltavimo darbai. Neužkalnų atidarymas
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Beje, prieš tą viaduką važiuojant nuo Akropolio link Kalvarijų g. pastatyti klaidinantys ženklai apie kelio susiaurėjimą iš dešinės pusės, nors iš tikrųjų užimta yra kairioji juosta. Vakar specialiai persirikiavau į kairę, o paskui reikėjo laukt, kol kitos mašinos praleis atgal į vidurinę juostą

          Comment


            Tai, kad ten rodos pastatytas ženklas: Susiaurėjimas iš dešinės ir kairės. beto koks skirtumas, tuoj juos nuims, darbai gi jau pabaigti.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Bendras viaduko vaizdas:



              Beje, jau antrą dieną vyksta asfaltavimo darbai. Neužkalnų atidarymas

              Labai ilgai jie ta viaduka jau stato. toks ispudis lyg tai butu kokios amziaus statybos.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Labai ilgai jie ta viaduka jau stato. toks ispudis lyg tai butu kokios amziaus statybos.
                Na, kad jau nusišneki. Per mažiau nei per metus įrengtas mazgas, darbų grafikas aplenktas 2mėn. Darbus buvo planuota baigti tik spalio mėn. Kogero vienas greičiausiai įgyvendintų projektų Vilniuje. Pasiskaityk ankstesnius pranešimus ir naujienas
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Na, kad jau nusišneki. Per mažiau nei per metus įrengtas mazgas, darbų grafikas aplenktas 2mėn. Darbus buvo planuota baigti tik spalio mėn. Kogero vienas greičiausiai įgyvendintų projektų Vilniuje. Pasiskaityk ankstesnius pranešimus ir naujienas
                  Ziurint su kuo lyginsi. teko daug vazineti po europa,tai tokio lygio (dydzio) viadukai pastatomi: i prieki vaziuoji-ji dar tik pradeda, po kokiu 4 men vel pro ten vaziuoji-jis jau baigtas. O cia toks nedidukas,siaurutis.....

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Ziurint su kuo lyginsi. teko daug vazineti po europa,tai tokio lygio (dydzio) viadukai pastatomi: i prieki vaziuoji-ji dar tik pradeda, po kokiu 4 men vel pro ten vaziuoji-jis jau baigtas. O cia toks nedidukas,siaurutis.....
                    Tai aš ir kalbu su Vilniaus mąstais ir mūsų tempu. Beto, žiemos metu kokius 2mėn. rimti darbai net nevyko. Dar vienas įdomus faktas, gelžbetonio sijos atrodo užsakytos ne Lietuvoje, todėl nenuostabu, kad reikėjo palaukti ir jų Žodžiu, tikrai ne tragedija...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Ziurint su kuo lyginsi. teko daug vazineti po europa,tai tokio lygio (dydzio) viadukai pastatomi: i prieki vaziuoji-ji dar tik pradeda, po kokiu 4 men vel pro ten vaziuoji-jis jau baigtas. O cia toks nedidukas,siaurutis.....
                      Dar galima aviacijos temose parašyti, kad Lietuvoje terminalai nu tokie juokingi, o lėktuvai maži. Nes žinot, kai teko važinėti po Europą...

                      Ir dar ten futbolo klubai Čempionų lygoje lošia, o žmonės gatvėje sveikinasi.

                      Comment


                        Parašė balietis Rodyti pranešimą
                        Dar galima aviacijos temose parašyti, kad Lietuvoje terminalai nu tokie juokingi, o lėktuvai maži. Nes žinot, kai teko važinėti po Europą...

                        Ir dar ten futbolo klubai Čempionų lygoje lošia, o žmonės gatvėje sveikinasi.

                        Comment


                          2008.07.30 apžvalga.

                          Nemažai nuotraukų iš šios vietos. Turėkit kantrybės, manau įdomu. Tuo labiau, kad darbai kaip ir į pabaigą. Taigi, pradedam.

                          Vaizdai nuo kalvų šalia Ozo g.




                          Ozo g. ir viadukas.






                          Nauji ženklai, kol kas kryptis į dešinę uždengta.






                          Baigiamos kloti trinkelės po viaduku.


                          Greitis užvažoje - 40km/h. Taip pat pasirūpinta pėsčiųjų ir dviratininkų takais.


                          Užvažiavimas ir nuvažiavimas kvepia asfaltu, neseniai paklotas paskutinis sluoksnis.
















                          Apželdinimas šalia nuvažiavimo. Kaip matome, pušelės.


                          Štai ir užvažiavome Čia dar trūksta vieno asfalto sluoksnio.


                          O čia aklavietė į Šeškinės kalvas. Gal kažkada bus gatvė iki Šiaurinės g.




                          Viadukas. Kol kas dar vyksta darbai, bet kiek mačiau gudruokiai pėstieji jau pralenda.










                          Žvilgsnis link "Šiaurinės" aklavietės


                          Kai atėjau kelininkai katik baigė darbus. Šviežias sluoksnis.


                          Žvilgsnis į sankirtą.


                          Atstatyta skiriamoji Ozo g. juosta.




                          Čia viskas jau baigta kloti ir tvarkyti.




                          Apžvalga nuo "Akropolio" pusės.














                          Kol kas atrodo gražiai, bet ir anebus problematiška vietelė. Tikiuosi nesugalvos šviesoforų prismaigstyt.


                          Išsivežė jau ir savo budeles.


                          Ir pabaigai. Žvilgsnis į užvažiavimą ir nuvažiavimą.








                          Tai vat tokia apžvalga.
                          Paskutinis taisė SPX; 2008.07.30, 22:49.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            gera ažvalga
                            man tai patiko, kad jie ir apželdint viską baigia, lovely

                            Comment


                              aciu

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą


                                Tai vat tokia apžvalga.
                                Blyn!!!

                                NU NEKENČIU, kad jie nesugeba padaryti greitėjimo zonos. Dabar nusileidus reikės stabdyti prie išvažiavimo ir žiūrėti, dar klausimas kiek matysis. Negi buvo neįmanoma 100 metrų greitėjimo zonos įrengti, jog nestabdant galima būtų į eismą įsilieti? Iš kitos pusės nuvažiavimas padarytas idealiai. Gal savivaldybės bukapročiai nagus prikišo?

                                Details matter.

                                Comment


                                  Viskas ten yra. Atidžiau pasižiūrėk. Yra netgi ženklas apie juostos pradžią.

                                  Paskutinis taisė SPX; 2008.08.01, 13:53.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Viskas ten yra. Atidžiau pasižiūrėk. Yra netgi ženklas apie juostos pradžią.
                                    Haha, sunku įžiūrėti

                                    Comment


                                      Specialiai fotografuoju VGA (640x480), kad lengviau būtų įkelinėti ir nereiktų mažinti nuotraukų. Nedėsiu gi 7M, kur viena nuotrauka ~3mb. Šeip viskas įžiūrima tik atidumo reikia. Gerai, nenukrypstam nuo temos.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        O kaip bus su sviesoforine Akropolio sankryza? Turint omeny, kad didele dalis srauto persimes i viaduka, ar bus pakeistas sviesoforo ciklas? Jei to nebus, eismo salygos ne tik nepageres, bet gali ir pablogeti
                                        Toks jausmas, kad su šviesoforu nieko nedarys. Realiai reikėtų sutrumpinti ciklą sukantiems į kairę (į Akropolį), padaryti žalią rodyklytę į Gelvonų g, kas yra tikrai labai reikalinga, tą patį būtų galima padaryti ir su posūkiu į Akropolį nuo Šeškinės pusės. Šeip man, kaip braidančiam po šeškinės kalvas, puikiai tiks viadukas - pereinu ir aš jau Akropoly
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Kai mačiau jog kasė pagalvojau jog gerai, nes taip prieš isiliejant į ozo g. gali matyt atvažiuojančias mašinas, juk geriau nei iš už kalno išlyst tiesiai į gatvę.
                                          O kam reikalingos greitėjimo juostos? Negi buvo sunku padaryti papildomą juostą naujam srautui? Ar čia padarys kaip visada - status 90 laipsnių įvažiavimas į magistralinę gatvę

                                          Bet tada būtinai reikės statyt "stop" ženklą, kad koks neišlystų netikėtai į 70km/h važiuojantį srautą. Tad kalnas įtakos neturės
                                          Paskutinis taisė Rimas_OK; 2008.08.05, 12:37.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X