Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Viaduko prie "Akropolio" ir jungties su Šiaurine gatve statyba

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    O kam reikalingos greitėjimo juostos? Negi buvo sunku padaryti papildomą juostą naujam srautui? Ar čia padarys kaip visada - status 90 laipsnių įvažiavimas į magistralinę gatvę

    Bet tada būtinai reikės statyt "stop" ženklą, kad koks neišlystų netikėtai į 70km/h važiuojantį srautą. Tad kalnas įtakos neturės
    Te gi nauja juosta. Ženklus pažįsti?
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Tai tuomet kalnas - Ozo silueto išsaugojimas niekam netrukdė.

      Comment


        Taip - "sutaupė" vieną juostą idant Akropolio lankytojai nesustodami ir neprarasdami geros nuotaikos išvažiuotų ir vėl sugrįžtų į Mekką

        Čia tai matosi:



        Na o čia - kam save apgaudinėti? Nei jie žino kokio pločio bus ta gatvė, nei ar iš viso ji bus?

        Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

        Comment


          Ačiū už fantastiškas nuotraukas

          O problemos bus ne tiek prie išvažiavimo į Ozo gatvę, o ties Ermitažu - juk ten nėra vietos paskirstyti susikertančius srautus.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Ačiū už fantastiškas nuotraukas

            O problemos bus ne tiek prie išvažiavimo į Ozo gatvę, o ties Ermitažu - juk ten nėra vietos paskirstyti susikertančius srautus.
            čia?

            Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

            Comment


              /\ Ačiū už dar vieną nuotrauką.
              Toje pusėje tikrai mažai vietos. Palauksime atidarymo; pažiūrėsime, kas ten vyks penktadieniais vakare.

              Galima konfliktinė situacija:
              Dalis važiuojančių iš Akropolio vis tiek suks į kairę ratu (per seną aikštelę), nes nėra kito išvažiavimo į Ozo g. Žirmūnų ar Baltupių link.
              Dalis atvažiavusių suks į kairę (nebent bus ženklas, leidžiantis sukti tik į dešinę).

              Comment


                Parašė xxl Rodyti pranešimą
                čia?

                Nuo Ozo g. matau bus dvi juostos ir iškart už viaduko išsiskirs - viena į kairę, kitą į dešinę (Pažymeta ženklinimui, jei suprantat apie ką aš). O Išvažiavimui padarė tik vieną juostą - negerai, reikėjo paltesnį viaduką statyti...

                xxl,
                Na o čia - kam save apgaudinėti? Nei jie žino kokio pločio bus ta gatvė, nei ar iš viso ji bus?
                Tai, kad preliminarūs variantai ir yra paprasta gatvelė, dviejų juostų su šaligatviu ir dviračių taku. Vat tik klausimas ar jis bus. Miesto bendruomenės matyt galvojo, kad ties irgi magistralę Tai vat, Romai, ši gatvė ir butų puikus sprendimas važiuojanties link Baltupių, Žirmūnų. Bet kol nėra pačios Šiaurinės, tai..
                Paskutinis taisė SPX; 2008.08.08, 09:19.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė xxl Rodyti pranešimą
                  Dėl greitėjimo juostos, tai akivaizdžiai xxl nuotraukoj matosi kas ten bus ir kaip ten kils ne viena avarinė situacija, gal netgi avarija (žiūrėti kur važiuoja žydros spalvos automobiliukas). Kadangi mūsų krašte dauguma vairuotojų pamiršta jog egzistuoja kokie nors ženklai, tai labai tikėtina jie ims ir važiuos tiesiai per visus tuos užbrukšniavimus, taip apsunkindami įsiliejimą į gatvę. Taip buvo atidarius saltoniškių estakadą, taip yra ties Ozo/Ukmergės gatvių viaduku. Tokia juosta reikejo atskirt fizinėm priemonėm: borteliais, stulpeliais ar kažkuom panašiu.

                  Comment


                    tokius kaip tas žydro automobilio vairuotojas man atrodo galima tik fizine jėga ir per prievartą pagydyt, nes tokiam net borteliai netrukdytų.
                    Vilnius yra nuostabus!

                    Comment


                      Jei nužymėjo "prieš gamtą" - dvi kairėje juostos toliau skirtos sukimui į "Akropolį", o tik viena palikta važiavimui tiesiai (greitėjimo juosta padaryta ne praplatinant, o paimant vieną juostą) - taip kuriamos naujos avarinės situacijos, kurių nepadės išvengti joks žymėjimas.

                      Aišku, esant tokiam eismui tas automobiliukas galėtų važiuoti ir pagal žymėjimus

                      Comment


                        niekas nieko ten neatima - pradžioje iš kraštinės juostos galima sukti į dešinę ant vieduko, toliau ta juosta užbrūkšnuota, o dar toliau išvažiavimas nuo viaduko...

                        Comment


                          O posūkis kairėn į Akropolį nebeturi tokios reikšmės. Dabar kaip suprantu svarbiausia ta sankryža sukant į Akropolį bus važiuojant iš kito galo, nuo Ukmergės gatvės.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Jei nužymėjo "prieš gamtą" - dvi kairėje juostos toliau skirtos sukimui į "Akropolį", o tik viena palikta važiavimui tiesiai (greitėjimo juosta padaryta ne praplatinant, o paimant vieną juostą) - taip kuriamos naujos avarinės situacijos, kurių nepadės išvengti joks žymėjimas.

                            Aišku, esant tokiam eismui tas automobiliukas galėtų važiuoti ir pagal žymėjimus
                            Ten padaryta nauja juosta, visai nepaimta. Tiesiog projekte bortelių nebuvo, o tik paženklinta nauja juosta. kas nepamena įrodymas, kad buvo 3 juostos, o ne 4





                            Dabar ta nauja juosta susilieja su lėtėjimo juosta į Gelvonų g. O Posukiui nuo Ozo. g. - greitėjimo juosta nuo Geležinio Vilko g.



                            Dar kartą idėjau senesnes foto, kad aiškiau būtų.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Tą juosta vadinti kaip letėjimo į Gelvonų g. yra mažumėle neteisinga Iš jos galima puikiai ir tiesiai važiuoti

                              Comment


                                Vakar jau išvažiavau iš akropolio per naują viaduką. Aplink Akriopolį dabar padarytas dvipusis eismas, kai daugiau žmonių sulėks į akropolį bus bėda su eismu. Na, o kol kas - zaprasame do Wilno... do akropolis!

                                Comment


                                  Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                                  Vakar jau išvažiavau iš akropolio per naują viaduką. Aplink Akriopolį dabar padarytas dvipusis eismas, kai daugiau žmonių sulėks į akropolį bus bėda su eismu. Na, o kol kas - zaprasame do Wilno... do akropolis!
                                  Visai nieko. Kol kas yra keli eismo reguliuotojai, nurodo kur kam važiuoti. Teko užvažiuoti apie 17val. nuo Ozo g. labai gerai, bėdų nebuvo, tiesiai į aikštelę... Kol kas man patinka.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Del juostu: pas mus, istisines juostos isvis turetu buti bent 40cm... aukscio!

                                    Comment


                                      Parašė jarik Rodyti pranešimą
                                      Del juostu: pas mus, istisines juostos isvis turetu buti bent 40cm... aukscio!
                                      Tai gal 40cm PLOCIO?
                                      Paskutinis taisė kaskas; 2008.08.15, 14:10.
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                        Tai gal 40cm PLOCIO?
                                        Būtent aukščio, nes kitaip atmarozai jos "nepamatys".

                                        Vakar ir aš išbandžiau naująjį viaduką, smagu. Bet išvažiuojant tai juokinga, kaip ir buvo šnekėta, nors ir yra atskira juosta Ozo g., priešais važiavęs automobilis nusileidęs nuo viaduko kažkodėl sustojo dairytis ))

                                        Comment


                                          ~18val geri vaizdai dabar būna, matosi , kad jau dažni "Akropolio" lankytojai apsiprato su viaduku, tai nuo Ozo g. ant jo ir važiuoja keliaudami po darbų bet tai didelių problemų šalia ermitažo nesukelia, trumpam stabteli pašokt pagal reguliuotojo dūdelę ir laisvas
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X