Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Lypkių g. pervažoje nuimtas kelio ženklas
    https://balticumzinios.lt/lypkiu-g-p...kelio-zenklas/

    Nuėmus "stopą" situacija juntamai pagerėjo, eismas tapo sklandesnis. Nesuprantama tik, kodėl iškart nebuvo galima daryti pervažos be ženklo? Matomumas geras, transporto greitis nedidelis.

    Pratęsiant Minijos gatvės šviesoforų temą - pėstiesiems sumontuoti mygtukai skirti žalios šviesos iškvietimui, tačiau bent jau kol kas jie nefunkcionuoja, žalia šviesa įsijungia nepriklausomai nuo mygtuko paspaudimo.
    Kaip su laukimo laiku? Ilgai teka pėstiesiems laukt prie šviesoforo?

    Comment


      Parašė acetonas Rodyti pranešimą
      Padėtis buvo, kaip ir pagerėjusi prieš dabartinius eismo apribojimus Baltijos žiede. Rimkuose ir dabar apie kamščius nebe tenka girdėti. Matyt vistiek nauja jungtis duoda savo.
      Taip pat galima daryti išvadą, kad grandiozinis Lypkių g. rekonstrukcijos 2 etapas yra visiškai nereikalingas. Esama gatvė puikiai susitvarko su srautais, net kai stipriai ribojamas eismas Baltijos žiede.

      Parašė acetonas Rodyti pranešimą
      Kaip su laukimo laiku? Ilgai teka pėstiesiems laukt prie šviesoforo?
      Tiek pat kiek automobiliams, t.y. ne mažiau nei minutę. O žalia pėstiesiems dega trumpiau nei automobiliams, pereiti į kitą Statybininkų pr. vienos fazės gali neužtekti.

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Taip pat galima daryti išvadą, kad grandiozinis Lypkių g. rekonstrukcijos 2 etapas yra visiškai nereikalingas. Esama gatvė puikiai susitvarko su srautais, net kai stipriai ribojamas eismas Baltijos žiede.
        Eismas ten turėtų šiek tiek padidėti pastačius Lypkių g.-141 kelio dviejų lygių sąnkryžą, bet skirtumo didelio neurėtų būti. Šiaip požeminės prvažos ten vis dėlto reiktų, kaip ir Svajonių gatvės sujungimo su Lypkių gatve, bet tokios atostrados ir papildomo viaduko, kaip numatyta projekte tikrai nereikia. Savivaldybė tai šaunuolė prisipaišo tokius grandiozinius projektus ir poto jų neįgyvendina dėl pinigų stygiaus.

        Comment


          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
          Eismas ten turėtų šiek tiek padidėti pastačius Lypkių g.-141 kelio dviejų lygių sąnkryžą, bet skirtumo didelio neurėtų būti. Šiaip požeminės prvažos ten vis dėlto reiktų, kaip ir Svajonių gatvės sujungimo su Lypkių gatve, bet tokios atostrados ir papildomo viaduko, kaip numatyta projekte tikrai nereikia. Savivaldybė tai šaunuolė prisipaišo tokius grandiozinius projektus ir poto jų neįgyvendina dėl pinigų stygiaus.
          Kol pastatys viaduką į 141 ateis laikas uždaryti laikinąją pervažą O ką duotų Svajonės gatvės prijungimas? Manau kad naudos jokios, o tik dar vieną šviesoforą.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Kol pastatys viaduką į 141 ateis laikas uždaryti laikinąją pervažą O ką duotų Svajonės gatvės prijungimas? Manau kad naudos jokios, o tik dar vieną šviesoforą.
            Ankščiau ar vėliau ta pervaža vis tiek bus perdaryta į požeminę, tai ir viaduko su 141 reikės. Be to reikia ir patį 141 kelią, geriausia padarant 2x2 juostas. Kiek žinai tam jau yra projektas parengtas, reikia tik gauti finansavimą. Tai dabartiniai tragiški kairieji posukiai į LEZą tikrai nebe tiks.
            Sujungus Svajonių gatvę su Lypkių gatve visas Svajonių gatvės įmonių aptarnaujantis transportas gautų tiesiogini išvažiavimą iš miesto. Plius tai prisidėtu prie geresnio viso to rajonl vietisumo ir padėtu geriau išnaudoti Lypkių gatvę.

            Comment


              Kuo mažesnis projektas, tuo kai kuriems žiniasklaidos atstovams projektas labiau "grandiozinis".
              Rimkų pervažos remontas truks "net" 10 dienų.
              Tuo tarpu Biržos tiltui 3 mėnesiai išties yra nemažai. Bet tai vis dėlto nieko nįėra "grandiozinio".
              Geriau vietoj "grandiozinių" antraščių įdėtų paprastas apylankų schemas

              Diena.lt 2021.11.22
              Planuojami grandioziniai remonto darbai žada nepatogumų klaipėdiečiams
              Planuojami grandioziniai remonto darbai atneš laikinų nepatogumų klaipėdiečiams. Dešimčiai dienų bus ribojamas eismas Rimkų geležinkelio pervažoje, o Biržos tilto kapitalinis remontas gali užtrukti net tris mėnesius.

              https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...eciams-1052369

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Kuo mažesnis projektas, tuo kai kuriems žiniasklaidos atstovams projektas labiau "grandiozinis".
                Rimkų pervažos remontas truks "net" 10 dienų.
                Tuo tarpu Biržos tiltui 3 mėnesiai išties yra nemažai. Bet tai vis dėlto nieko nįėra "grandiozinio".
                Geriau vietoj "grandiozinių" antraščių įdėtų paprastas apylankų schemas

                Diena.lt 2021.11.22
                Planuojami grandioziniai remonto darbai žada nepatogumų klaipėdiečiams
                Nei vienas iš šių projektų tikrai nėra grandiozinis. Keista, kad tokios antraštės atsiranda kai mieste ir taip vyksta nemažai remontų ir kaip ir nėra reikalo išpūsti mažas rekonstrukcijas, kad pavaizduoti kad kažkas vyksta.

                Rimkų pervažos aplinkelis bus per Lypkių gatve, kito kelio paprasčiausiai nėra. Problemų turėtų kilti parvažiuojantiems nuo Šilutės dėl tragiško kairiojo posūkio į LEZ. Nors eismo plinai, kaip ir nežada uždaryti tai gal nieko baisau neatsitiks.

                Per Biržos tiltą leidžiamas tik senamiesčio gyventojų ir VT eismas. Tai tas remontas nelabai turės įtakos eismui, išskyru tuo kad visas VT dabar varys per Pilies gatvę.
                Paskutinis taisė acetonas; 2021.11.23, 13:00.

                Comment


                  Sulaukę norėtų šviesoforų ėmė keiktis

                  https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...u-eme-keiktis/

                  Trečiadienį rekonstruotose Tauralaukio gatvių sankryžose pagaliau buvo įjungti jau kelis mėnesius tik mirksėję keturi šviesoforai.
                  Ketvirtadienio rytą sankryžoje su Tauralaukio ir Klaipėdos gatve buvo susidariusios didžiulės spūstys norinčiųjų išsukti į Klaipėdos gatvę.

                  Comment


                    Vairuotojai, atkreipkite dėmesį: Klaipėdoje – eismo pokyčiai
                    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...kyciai-1060607
                    Kitą savaitę bus išjungti šviesoforai Šilutės plento ir Debreceno gatvių sankryžoje. Darbus planuojama pradėti antradienį.

                    "Šioje sankryžoje bus sumontuota papildoma žalia rodyklė sukantiems iš Šilutės plento į Debreceno gatvę. Tačiau verta atkreipti dėmesį, kad važiuojant pietų kryptimi, pirmoji eismo juosta leis tik sukti į dešinę. Tiesiai nebebus galima važiuoti", – aiškino įmonės "Gatvių apšvietimas" Eismo valdymo skyriaus vadovas Mindaugas Vasiliauskas.

                    Papildoma žalia rodyklė atsiras ir sukantiems iš Svajonės gatvės į Šilutės plentą.

                    Comment


                      Žalia rodyklė ar papildoma šviesaforo sekcija? Jeigu išjungia šviesaforą tai tikėkimės sekcija, jeigu rodyklė tai apgailėtina kad vis dar jos egzistuoja, ką jau kalbėti apie naujų montavimą.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Žalia rodyklė ar papildoma šviesaforo sekcija? Jeigu išjungia šviesaforą tai tikėkimės sekcija, jeigu rodyklė tai apgailėtina kad vis dar jos egzistuoja, ką jau kalbėti apie naujų montavimą.
                        Ten visada buvo žalia rodyklė, kuri buvo nuiimta jas panaikinus. Dabar vietoj jos bus papildoma sekcija. Pagal kokius kriterijus sprendžia ar turi būti papildoma sekcija ar žalia rodyklė? Dabar išsukant iš Debreceno gatvės į daug judresnį Šilutės pl. yra žalia rodyklė. Bent jau man atrodo, kad toks išsukimas daug pavojingesnis.

                        Comment


                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                          Ten visada buvo žalia rodyklė, kuri buvo nuiimta jas panaikinus. Dabar vietoj jos bus papildoma sekcija. Pagal kokius kriterijus sprendžia ar turi būti papildoma sekcija ar žalia rodyklė? Dabar išsukant iš Debreceno gatvės į daug judresnį Šilutės pl. yra žalia rodyklė. Bent jau man atrodo, kad toks išsukimas daug pavojingesnis.
                          Gerai kad bus sekcija, nes briedžio cituojamame tekste vadinama žalia rodykle kelis kartus.

                          Kriterijai yra paprasti - rodyklių turi nebūti niekur.

                          Comment



                            Senamiesčiui – laikina eismo schema, kitose miesto dalyse – naujos perėjos
                            https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...aujos-perejos/

                            Comment


                              Modernizuos centrinės Klaipėdos eismo ašies valdymo sistemą
                              https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ldymo-sistema/
                              Centrinėje ašyje – Smiltelės g., Taikos pr., Tiltų , Herkaus Manto ir Liepojos gatvėse – siekiama suprojektuoti naujas šviesoforais reguliuojamas sankryžas, šviesoforinių sankryžų ir pėsčiųjų perėjų rekonstravimą arba kapitalinį remontą.
                              Bus projektuojamos naujos šviesoforinės sankryžos Taikos pr., Naujakiemio ir Raudonės g. sankirtoje bei Taikos pr., Debreceno ir Naikupės gatvių sankirtoje. Kapitaliai remontuoti numatoma Taikos pr., Kūlių Vartų bei Galinio Pylimo g. sankryžą, Statybininkų ir Taikos prospektų eismo žiedą. Taip pat – ir Baltijos bei Taikos prospektų sankryžą.

                              Comment


                                Nakčiai Melnragė užsidarys nuo automobilių - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
                                O dieną Melnragėje važiuosime vienos krypties gatvėmis, žiedu. Taip apsispręsta, išklausius Klaipėdos miesto savivaldybės pasamdyto eksperto – MC Mobility Consultants GmbH – atstovo Dovydo Skrodenio Eismo saugumo komisijai pristatytus Melnragės eismo saugumo pagerinimo priemonių įrengimo pasiūlymus.

                                Parengtoje medžiagoje pateikta nemažai galimų eismo organizavimo variantų. Teigiama, kad eismo saugumą Melnragėje pagerintų vaizdo stebėjimo kameros, fiksuojančios kiekvieną pažeidimą, vienos krypties eismas gyvenvietėje žiedu ir stovėjimo aikštelėje prie molo. O taip pat – triukšmo matavimo prietaisai.

                                Kaip pagrindinį ekspertai pateikė pasiūlymą organizuoti Melnragėje vienos krypties eismą žiedu. Vienpusio eismo gatvėse būtų leidžiama statyti automobilius tik vienoje gatvės pusėje. Kopų gatve siūloma leisti važinėti tik aptarnaujančiam transportui.

                                Tad Molo gatvė taps dviračių gatve – automobiliai negalės lenkti dviračių. Autobusams teks važiuoti lėčiau. Tam pritarė ir Andrius Samuilovas, laikinasis „Klaipėdos keleivinio transporto” vadovas. Komisija pritarė pasiūlymui ir dėl eismo žiedu parkavimo aikštelėje prie molo.

                                Comment


                                  Minijos gatvė: jau judama šiek tiek greičiau
                                  https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...tiek-greiciau/
                                  Lyginant su 2021 m. rugsėju, kuomet šioje atkarpoje dar darbų nebuvo, šį rugsėjį autobusai važiuoja jau 1–2 km/h greičiau. Ir tai tuo metu, kai koordinuojama ne ištisa atkarpa, bet tik dvi dalys – nuo Jūrininkų pr. iki Strėvos g. ir nuo Dubysos g iki Bijūnų, o šešiose sankryžose dar vyksta darbai. Pilies/Minijos/Sausio 15-osios šviesoforus laikinai pakeitė žiedas.

                                  Straipsnyje pateiktame waze paveikslėlyje raudonuoja Minijos g. atkarpa, kur jau veikia naujieji koordinuotieji šviesoforai. Pilies ir Naujoji Uosto gatvės žalios, nes ten dalis šviesoforų išjungta, kita dalis - dar nepakeisti senieji

                                  Comment


                                    Raudonai primargintos ir kai kurios D kategorijos „privažiuojamosios“ gatvės. Smagu.

                                    Comment


                                      Nežinant kiek raudonavo 2021 m. rugsėjį, šitas žemėlapis nieko nesako. O kad sako kad greičiau važiuoja tai turbut meluoja niekšai. O kad išjungus šviesoforus pėstiesiems nepatogu tai skęstačių gelbėjimas jų pačių reikalas. Tegu eina požeminėmis perėjomis jei bijo

                                      Comment


                                        Pietinėje Minijos gatvės dalyje žaliąją bangą pavyko pagauti praėjusio savaitgalio vakarą - visus šviesoforus pradedant nuo sankryžos su Smiltelės gatve baigiant Baltijos prospekto sankryža pavyko pravažiuoti jau bepradedant mirksėti žaliai šviesai. Važiavimo greitis buvo diapazone tarp maksimalaus leistino ir +5 km/h.

                                        Šįryt pajungė šviesoforą Minijos-Pilies-Sausio 15-osios-Pylimo g. sankryžoje. Visą dieną formavosi eilės, Pilies gatvėje piko metu kamštis siekė Pilies tiltą, Minijos gatvėje siekė sankryžą su Bijūnų gatve. Jau pajutus žalios bangos naudą kitoje Minijos gatvės pusėje, tikiu, kad su laiku sureguliuos ir šią sankryžą.

                                        Žiedo nebeliko, bet klaipėdiečiai vargsta kamščiuose
                                        https://ve.lt/gyvenimas/ziedo-nebeli...sta-kamsciuose
                                        Praėjusią naktį Klaipėdoje, Minijos g. - Sausio 15-osios g. - Pilies g. sankryžoje, buvo demontuotas laikinas žiedas. Iki šiol sklandžiai vykęs eismas sutriko.

                                        Comment


                                          Siūlo leisti automobiliams kirsti Martyno Mažvydo alėją
                                          https://ve.lt/gyvenimas/siulo-leisti...-mazvydo-aleja
                                          Svarstant klausimą, Klaipėdos miesto vicemeras Algirdas Kamarauskas paminėjo, jog miestui trūksta skersinio eismo.

                                          „Yra ne tik J. Karoso gatvė, kur būtų galima įgalinti tokį eismą, tačiau pirmiausia reikia atidaryti šią gatvę ir tuomet stebėti, ar tai pasitvirtins“, - teigė A. Kamarauskas.

                                          Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus pridūrė, jog panašus eismas galėtų būti leidžiamas Šaulių gatvėje.
                                          Savivaldybės eismo saugumo komisiją galima pervadinti į automobilistų komisiją

                                          Comment

                                          Working...
                                          X