Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

    Klaipėda spūstimis pavijo Vilnių

    Nuo mašinų dūstantį uostamiestį išvaduotų tik milijoninės investicijos


    Ties Šilutės plento ir Mokyklos gatvės žiedine sankryža klaipėdiečiai nuolat priversti kęsti nesibaigiančias spūstis. Vytauto LIAUDANSKIO nuotrauka

    Spūstys gatvėse tapo Klaipėdos nelaime.

    Specialistai laužo ietis diskutuodami, kas išvaduotų uostamiestį nuo šios bėdos. Savivaldybės valdininkai pasiūlė brangiausią ir ilgiausią spūsčių šalinimo variantą.

    Spūstys ėmė nervinti

    Klaipėdos vairuotojai kasdienėse spūstyse sugaišta nemažai laiko ir išeikvoja nervų, tuščiai degina brangų kurą. Gydytojai tvirtina, kad dėl nuolatinių kamšačių vairuotojams kyla stresų.

    Didžiausios spūstys 7.30-8.30 ir 18-19 valandomis susidaro Šilutės plento sankryžose su Baltijos pr., Mokyklos g. bei Herkaus Manto ir P.Lideikio gatvių rajone.

    „Problemos nesupras gyvenantys centre ir kasdien nevažinėjantys Šilutės plentu, - sakė vairuotojas Antanas Ažubalis. - Mes jau pavijome Vilnių, nes namo grįždami spūsties valandomis sugaištame dvigubai ilgiau, negu savaitgaliais.“

    Kalbos, jog reikia gelbėti miestą nuo didėjančių spūsčių, bevertės, kol nerekonstruotos miesto žiedinės sankryžos. Visos grūstys susidaro prie žiedų, kurių mieste yra penki.

    Daugiausiai problemų kelia dvi žiedinės sankryžos: didžiausia Baltijos pr. ir Šilutės pl., dar vadinama vartais į miestą, ir viena mažiausių, esančių Šilutės pl., Tilžės ir Mokyklos g.

    Šviesoforai neišgelbės

    Savivaldybėje nuolat ir karštai diskutuojama kamšačių likvidavimo tema. Vieni siūlo problemiškiausiame žiede (Šilutės pl. ir Baltijos pr.) įrengti šviesoforus kiekvienoje eismo juostoje - tai didina pralaidumą.

    Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus mano, kad tokia rekonstrukcija - tik lėšų švaistymas: „Aš - už brangesnį projektą, kuris galiausiai pasirodys pigesnis. Vietoje žiedinės sankryžos reikia statyti dviaukštį viaduką“.

    Valdininko nuomone, tokio didelio projekto bus galima imtis tik 2006 metais. Realiai viadukas gali būti pastatytas tik 2009-2010 metais. Visą tą laiką vairuotojai turės kęsti spūstis.

    A.Šimkus nesutiko, kad galima apsiriboti tik žiedinių sankryžų rekonstrukcija: „Nedidelė rekonstrukcija (šviesoforai kiekvienoje žiedo eilėje) padėtį pagerins tik trumpam“.

    Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Egidijus Prižgintas sakė, kad jau lapkričio pradžioje Ūkio komitetui bus perduota žiedinių sankryžų rekonstrukcijos medžiaga, kurią turės svarstyti miesto tarybos nariai. Šio komiteto pirmininkas Benediktas Petrauskas pasisakė už kuo greitesnę žiedų rekonstrukciją.

    Viadukui Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžoje prireiks ne mažiau kaip 20 mln. litų.

    Kita problema, lėtinanti grūsčių prie žiedinių sankryžų problemos sprendimą, - neišspręstas teritorijų planavimas Šilutės pl. ir Baltijos pr. rajone.

    Vietoj vejos - juosta

    Spūstims kitame probleminiame Šilutės pl., Mokyklos ir Tilžės g. žiede panaikinti reikia minimalių lėšų.

    Čia grūstys susidaro todėl, kad į sankryžą iš plento pusės veda trys eismo juostos, o pačiame žiede jų yra tik dvi. Reikia sumažinti žiedą, vietoje vejos įrengti trečią eismo juostą. Specialistai pataria pridurti ir kelias papildomas trečios eilės juostas sukantiems į dešinę iš Mokyklos, Tilžės g.

    Tačiau savivaldybė nesiima įgyvendinti šio projekto.

    Tyrinėtojų nuomone, daugumos Klaipėdos gatvių pralaidumas - 40-45 proc. Taip yra todėl, kad kelkraščiuose stovi automobiliai, kuriems pristigo vietos ankštuose kiemuose.

    „Norint padidinti gatvių pralaidumą, reikia išspręsti automobilių stovėjimo reikalus“, - sutiko E.Prižgintas. Eismo organizavimo specialistai ne kartą sakė, jog reikia statyti automobilius tuščiose vaikų žaidimų aikštelėse ir apleistose vejose. Miesto valdžia kol kas nepalaikė specialistų iniciatyvos.

    Mokslininkai tik stebi

    Dar 2003 metais Vilniaus Gedimino technologijos universiteto (VGTU) mokslininkai Klaipėdos savivaldybės užsakymu ištyrė transporto plėtros galimybes uostamiestyje.

    Jie nustatė, kad mūsų miesto gatvių efektyvumas - tik 27 proc.

    Pralaidumą mažina pėsčiųjų perėjų gausa, tarpusavyje vieninga sistema nesusieti šviesoforai. Mūsų gatvės siauros, žiedinės sankryžos neįveikia mašinų srautų. Mokslininkai siūlė mažinti galimybę sukti į kairę - šį manevrą siekiantys atlikti automobiliai taip pat sukelia grūstis.

    Pasak savivaldybės Transporto tarnybos vedėjo Sauliaus Gudavičiaus, VGTU mokslininkai savo tyrime neaptarė žiedinių sankryžų mažinimo ar dviaukščių viadukų statybos.

    VGTU specialistai priėjo prie išvados - pavienės karštligiškos rekonstrukcijos spūsčių problemos neišspręs. Būtinas naujas, kompleksinis požiūris.

    Kol miesto savivaldybė nesukurs vieningos pralaidumo didinimo sistemos - nuo visų gatvių „žaliosios bangos“, visų žiedų platinimo iki ketvirtos transporto magistralės uosto reikmėms įkūrimo mirusioje Nemuno gatvėje, - Klaipėdos vairuotojai dar 5-10 metų pasmerkti kamuotis spūstyse.

    www.klaipeda.daily.lt

    #2
    Jooo.... Del kamsciu šilutės plente, tai pripazystu, kad ten tragiska padetis, todel ir sia gatve stengiuos visada vengti. O stai minijos gatveje padetis visai kitokia. Ten eismas visada juda, nors ir letai, bet juda, o ir masinu maziau Vazineju tik sia gatve, beto po kelio kapitalinio tvarkymo vaziuoti pasidare tiesiog pasaka
    Nieko nesupratau, bet patiko :blabla:

    Comment


      #3
      Klaipėdos gatvių valymui - beveik 4 mln. litų

      Klaipėdos miesto savivaldybė gatvių valymui apsisprendė skirti rekordinę pinigų sumą - kone 4 mln. litų, už kuriuos uostamiesčio keliai bus prižiūrimi ne tik žiemą, bet ir kitais metų laikais. Lapkričio mėnesį trejiems metams turėtų būti pasirašyta sutartis su bendrove "Specialusis transportas", laimėjusia konkursą dėl mechanizuoto gatvių valymo.

      Savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjos Irenos Šakalienės teigimu, šią žiemą ketinama valyti 386 iš 419 miesto gatvių. Tuo tarpu pernai buvo valomos tik pagrindinės 125 gatvės.

      Šiuos ir kitus sutartyje numatytus darbus bendrovė įsipareigojo atlikti už 3,8 mln. litų.

      Beje, komunalininkai miesto gatves prižiūrės ne tik žiemos metu. Kitu metų laiku bendrovė laistys ir plaus gatves, kai kuriuos šaligatvius. Pasak I. Šakalienės, tokių paslaugų dažniausiai prisireikia po didelių švenčių.

      Už Klaipėdos gatvių valymą bus atsiskaitoma vertinant faktiškai atliktus darbus.

      I.Šakalienė tikisi, jog dalį lėšų pavyks sutaupyti. Pernai gatvių valymui išleista 1,9 mln. litų.
      Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

      Comment


        #4
        Klaipėdos vairuotojams - šviesoforų užkardos

        Uostamiesčio gatvėse - vis daugiau naujų šviesoforų. Jau kitą savaitę turėtų pradėti veikti šviesoforai vietoje, iki šiol tokios eismo reguliavimo technikos nemačiusioje - Vingio gatvės ir Šilutės plento sankryžoje.

        Pasak Klaipėdos VPK Eismo priežiūros skyriaus vyr. specialisto Gintaro Ramanausko, šviesoforo įrengimo būtinybę šioje sankryžoje padiktavo eismo intensyvumas ir avarijų gausa.

        Jo teigimu, pastaruoju metu pasukti iš Vingio gatvės į Šilutės plentą tapo sudėtinga, tad vienintelė išeitis padėti vairuotojams ir kartu sumažinti avarijų skaičių - naujas šviesoforas.

        Nors pagal planą, suderintą su Savivaldybe, šviesoforas čia veikti turi pradėti iki spalio 30-osios, darbus atliekančios UAB "Sankryža" direktorius Antanas Garjonas "Vakarų ekspresui" teigė, jog šį terminą gali tekti nukelti kelioms dienoms.

        "Jau pastatėme stulpus, sumontavome ir dalį šviesoforų, tačiau kilo techninių problemų - dėl elektros pajungimo. Todėl galime vėluoti", - sakė direktorius.

        Tiesa, tie vairuotojai, kurie važiuoja Šilutės plentu nuo Statybininkų prospekto pusės iki Smiltelės gatvės arba priešinga kryptimi, kelią jiems pastosiančiu šviesoforu labai neapsidžiaugs.

        Paguodos žodžių jiems neturi ir A. Garjonas: "Čia nėra galimybių įgyvendinti žaliosios bangos principo, leidžiančio kelias sankryžas pravažiuoti nesustojant. Galėtume šio šviesoforo režimą suderinti su neseniai rekonstruotu šviesoforu Šilutės plento ir Debreceno gatvių sankryžoje, tačiau kas iš to - tarp jų dar yra seno modelio šviesoforas Šilutės plento ir Statybininkų prospekto sankryžoje."

        Naujasis šviesoforas bei neseniai įrengtasis Minijos ir Bijūnų gatvių sankryžoje - paskutiniai tokio pobūdžio įrenginiai, pastatyti tose vietose, kur jų niekada nebuvo.

        Tiesa, pastarasis šviesoforas kol kas veikia tik budėjimo režimu. Normaliai funkcionuoti jis pradės galutinai sutvarkius įvažiavimo į jūrų krovinių kompaniją "Bega" kelią. Jis su kitais Minijos gatvės šviesoforai turėtų būti suderintas žaliosios bangos principu.

        Tai - ne paskutinieji "Sankryžos" darbai šiais metais mieste. Iki metų pabaigos naujais turėtų būti pakeisti seni šviesoforai Smiltelės ir Varpų gatvių sankryžoje.

        Kitais metais ketinama atnaujinti ir kitus uostamiesčio šviesoforus. "Visus senus pakeisime moderniais, turinčiais šviesos diodų lempas, leidžiančias spalvas vairuotojams matyti net ir ryškiausią dieną", - sakė G. Ramanauskas. Šiemet taip jau atnaujinta eismo reguliavimo įranga keliose sankryžose pietinėje Klaipėdos dalyje.

        Rekonstruotinų eilėje - ir šviesoforai avarijomis pagarsėjusioje Smiltelės bei Vingio gatvių sankryžoje. Daug naujų šviesoforų bus įrengta prie dygstančio prekybos centro "Akropolis" - Taikos prospekto ir Dubysos gatvių sankryžoje.
        www.ve.lt

        Comment


          #5
          Miesto centre - šviečianti perėja


          Klaipėda gali tapti antruoju miestu šalyje, turinčiu unikalią šviečiančią pėsčiųjų perėją. Tiesa, kol kas toks įrenginys uostamiestyje būtų įrengtas tik eksperimento tvarka.

          Prieš kurį laiką vienos Vilniaus bendrovės, besiverčiančios saugaus eismo įrenginių pardavimu bei priežiūra, atstovai Klaipėdos savivaldybei pasiūlė išbandyti naujovišką pėsčiųjų perėjos apšvietimo įrangą.

          Šios įrangos veikimo principas paprastas - pėsčiajam priartėjus prie perėjus, ima žybsėti šviesos diodai, įrengti tiesiog kelio dangoje. Teigiama, jog šios švieselės, žyminčios perėjos kraštus, atkreipia vairuotojų dėmesį, ypač tamsiu paros metu.

          Vilniečiai pasiūlė šį renginį kurioje nors uostamiesčio perėjoje nemokamai naudoti visus metus. Neseniai Klaipėdos valdininkai, apsvarstę šį pasiūlymą, sutiko su juo ir nusiuntė teigiamą atsakymą sostinės bendrovei.

          Kol kas neaišku, kada toks apšvietimas gali būti įrengtas, tačiau jau žinoma vieta, kurioje jis turėtų atsirasti - tai perėja Herkaus Manto gatvės ir M. Mažvydo alėjos sankirtoje.

          Ateityje galbūt bus svarstoma ir galimybė įsigyti tokią įrangą visam laikui. Tiesa, ji yra gana brangi - apie 26 000 litų. Jau jau veikia vienoje pėsčiųjų perėjoje Vilniuje.

          %)

          Comment


            #6
            Aušra Lukauskienė
            Atnaujintos gatvės ir tiltai neišvaduos nuo kamščių

            Klaipėdoje bus tiesiamos gatvės ir atnaujinami tiltai, todėl ilgai turėsime kęsti įvairius nepatogumus. Artimiausiu metu neverta tikėtis greitesnio susisiekimo tarp miesto centro ir miegamųjų rajonų.

            Automobilių daugės
            Miesto planuotojai neįvertino sparčios transporto plėtros. „1997 metais parengtame miesto bendrajame plane perspektyvinės transporto problemos nenagrinėtos, todėl ir sprendimų nebuvo“, - sakė dvylika metų miesto vyriausiuoju architektu dirbęs Ričardas Valatka. Anot jo, dabar, koreguojant miesto bendrąjį planą, matosi, kad padėtis nė kiek negerėja, vėl „plaukiama paviršiumi“.Atrodo, kad tai pradeda suvokti ir planavimo organizatoriai. Parengta Klaipėdos miesto transporto sektoriaus vystymo galimybių studija, kaip manoma, galėtų tapti pagrindu bendrojo plano susisiekimo daliai.

            Uosto direkcijos užsakymu kitų metų sausį Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistai pateiks uosto krovinių gabenimo per Klaipėdos miestą galimybių studiją. Į uostą gabenamų krovinių daugės. Bus atsakyta, kokias investicijas reikia numatyti privažiavimo į uostą keliams pertvarkyti.

            Trukdys degalinė
            Žiedinės magistralinių gatvių sankryžos jau seniai atgyveno. Ypač tai akivaizdu matant transporto kamščius visame Šilutės plente ir ypač sankryžoje su pagrindiniu įvažiavimo į miestą keliu - Baltijos prospektu. Sankryža bus dar labiau apkrauta, prie II Smiltynės perkėlos pastačius keleivinių ir krovininių laivų terminalą. Tiesiausias kelias iš jo išvažiuoti - Baltijos prospektu autostrados link. Specialistų nuomone, geresnio sprendimo kaip viaduko Šilutės plente statyba nebus. Ar netaps kliūtimi sankryžai rekonstruoti čia pastatyta „Statoil“ degalinė?

            „Šiandien statybininkai sugeba pastatyti tiltus apeidami kliūtis. Nemanau, kad degalinė trukdys įgyvendinti projektą. Jeigu reikėtų iškeldinti degalinę, tai būtų ypač sudėtinga ir brangu“, - sakė miesto meras Rimantas Taraškevičius.

            „Visada maniau ir šiandien taip galvoju, kad degalinės statyba pagrindinio įvažiavimo į miestą ašyje, prie tokios sankryžos, yra didelė klaida. Net jei nebūtų statomas tiltas“, - sakė R.Valatka. Jo nuomone, degalinę teks iškeldinti. Nebent pasikeitė reikalavimai ir kuro talpyklos gali būti po tiltais.

            Jau pertvarko gatves
            Klaipėdoje didžiausi kamščiai kyla iš miesto pakraščių važiuojant į darbą ir grįžtant atgal.

            Jau pradėta įgyvendinti „Klaipėdos miesto transporto sektoriaus vystymo galimybių studijos“ siūlymus, kuriuos pateikė Vilniaus Gedimino technikos universitetas. Vienas iš jų - šiaurinio išvažiavimo iš uosto kelio statyba. Atsiradus galimybei P.Lideikio gatvės tęsiniu išvažiuoti į Liepų ir Mokyklos gatves, bus paskirstytas transporto srautas iš šiaurinės miesto dalies į pietinę.

            Kitais metais ketinama pradėti rengti ir Jakų žiedo atnaujinimo projektą. Čia nuolat, ir ypač vasarą, susidaro didžiuliai transporto kamščiai.
            (...)



            "Klaipėda" 2007.12.10
            Paskutinis taisė Romas; 2008.03.29, 07:47. Priežastis: Visas pranešimas - temoje "Pajūrio infrastruktūros projektai"
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              Milžinų paunksmėje - mažųjų kova už būvį
              2006 m. Sausio 6 d.

              http://www.ve.lt/?data=2006-01-06&ru...&id=1136482271

              Ištrauka iš to straipsnio:


              Klaidų būta

              Klaipėdos ekonominės plėtros agentūros vadovas Raimundas Vaitiekūnas esamą senamiesčio būklę vertino ne taip kategoriškai. Antra vertus, ir jis pripažino, kad planuojant miesto plėtrą klaidų išties būta. Daugelis jų buvo padaryta dar pokario metais.

              Labiausiai senamiestis, pasak R. Vaitiekūno, nukentėjo visas marių krantines atidavus pramonės įmonėms ir tokiu būdu atėmus iš žmonių galimybę laisvai prieiti prie vandens. Vienintelė vieta, kur dar galima tai padaryti, - Šiaurės ragas. Tą atskirtį, eksperto teigimu, dar labiau sustiprino judri Pilies gatvė, tarsi siena padalijusi senamiestį į dvi dalis.

              Jau šiais laikais padaryta klaida, sakė R. Vaitiekūnas, - įkurdinti "Akropolį" Taikos prospekte. Jis, o dabar ir greta jo įsitaisę ne ką mažesni prekybos centrai dar kartą perkirto šįsyk jau visą miestą į dvi dalis, tapo savotiška užtvanka iš vieno Klaipėdos galo į kitą keliaujantiems miestelėnams.

              "Daugelio pasaulio šalių patirtis byloja, kad tokius milžiniškus prekybos centrus optimalu statyti miesto prieigose ar net už jo ribų. Klaipėdoje geriausia vieta tokiam prekybos ir pramogų kompleksui atsirasti buvo rytinėje miesto dalyje, teritorija šalia Laisvosios ekonominės zonos. Deja, šia galimybe nebuvo laiku pasinaudota", - apgailestavo R. Vaitiekūnas.

              Antra vertus, sakė R. Vaitiekūnas, padėtį dar galima pataisyti, ir apie tai pastaruoju metu itin daug diskutuojama. Tiek vietinių, tiek užsienio ekspertų nuomone, pagrindinis uždavinys gaivinant senamiestį - atkurti nutrūkusius ryšius tarp atskirų jo erdvių. Sujungus tokias strategiškai svarbias vietas kaip Jono kalnelis ir piliavietė, sutvarkius šiuos du objektus jungiančias Danės krantines, atvėrus priėjimą prie marių verslas į senamiestį neabejotinai sugrįš, įsitikinęs KEPA vadovas.

              Kad verslas kurtųsi senamiestyje, o kartu gaivintų blėstančią jo dvasią, miesto valdžia verslininkams galėtų taikyti daugiau mokesčių lengvatų.

              R. Vaitiekūno įsitikinimu, mąstant apie senamiesčio ateitį nereikėtų vengti ir iš pirmo žvilgsnio itin radikalių idėjų. Pavyzdžiui, nuo universiteto miestelio iki Sausio 15-osios gatvės po visu istoriniu miesto centru nutiesti požeminį tunelį su atšaka į Nemuno gatvę, ne tik Tiltų, bet ir Turgaus gatvę atiduoti pėstiesiems, aišku, prieš tai išsprendus transporto srautų ir automobilių statymo problemas, ir pan.

              Tai, pasak R. Vaitiekūno, išties grandioziniai, milžiniškų investicijų reikalingi sumanymai ir be miesto valdžios paramos čia neapsieisi. Antra vertus, sakė KEPA vadovas, metas imtis juos įgyvendinti - dabar kaip niekad palankus. "Būtent dabar yra visai realių galimybių gauti finansavimą iš Europos Sąjungos fondų. Jeigu mes ta galimybe nepasinaudosim maždaug iki 2010 metų, vėliau bus labai sunku ką nors išpešti", - įsitikinęs R. Vaitiekūnas.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #8
                Klaipėdoje prie žiedų - šviesoforai

                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9174320
                Westside is the best ! :jura:

                Comment


                  #9
                  Visokius vėjus siūlo. Reikia netemti gumos ir projektuoti kelių lygių sankryžas.Visose žiedinėse joms vietos pakankamai.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #10
                    Klausimas Klaipedieciams??? Kiek laiko tenka pastoveti "normaliame kamstyje" piko metu (valandomis)???

                    Comment


                      #11
                      valandomis?? Taip buna labai retai
                      Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                      Comment


                        #12
                        Parašė Didmiestis
                        Klausimas Klaipedieciams??? Kiek laiko tenka pastoveti "normaliame kamstyje" piko metu (valandomis)???

                        Kiek man teko, tai maksimum gal 20minuciu vaziuojant is kretingos g. centro link. Gal kas turite ziniu, nuotrauku del rekonstrukcijos viaduko kur prie univero ir tos visos gatves nuo vieduko pradzios iki klasco?
                        %)

                        Comment


                          #13
                          Parašė win2k3
                          Kiek man teko, tai maksimum gal 20minuciu vaziuojant is kretingos g. centro link. Gal kas turite ziniu, nuotrauku del rekonstrukcijos viaduko kur prie univero ir tos visos gatves nuo vieduko pradzios iki klasco?
                          Dekui uz atsakyma. Jeigu 20 minuciu tai nera dar taip ziauriai blogai, nors kita vertus jeigu kur skubi, tai ir 5 minutes daug ka sudaro.

                          Comment


                            #14
                            As i mokykla be 20 8 kazkur isvaziuoju is namu, tai iki sules mazdaug 20minuciu. Kartais ir dar greiciau. Cia tik ryte taip buna. Na silutes plente tai irgi tenka pastoveti. Bet siaip visada yra judejimas. Tad tokiu dar kamsciu kaip vln tikrai nera.
                            %)

                            Comment


                              #15
                              gal kas zinote, kiek Klaipedos mieste yra ziediniu sankryzu???

                              Comment


                                #16
                                Parašė Didmiestis
                                gal kas zinote, kiek Klaipedos mieste yra ziediniu sankryzu???
                                Penkios su Jakų žiedu ir viena pusiau (prie Senojo turgaus)

                                Paskutinis taisė Adomux; 2006.06.01, 15:06.

                                Comment


                                  #17
                                  Jei neklystu tai Klaipedoje daugiau ziediniu sankryzu negu Vilniuje?

                                  Comment


                                    #18
                                    Prie senojo turgaus ne ziedas Ten greiciau skyriamoji sala Veiksmas nebutinai vyksta aplink ja, tasd ir ziedu laikyti negalime
                                    %)

                                    Comment


                                      #19
                                      vilniuje: 1.gerosios vilties(su 4 viadukais),2.pedagoginio(su 2 viadukais),3.zirmunu, 4.antakalnio,5.santariskiu... - irgi 5 ziedai... taigi ne velnio !

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Adomux
                                        Penkios su Jakų žiedu ir viena pusiau (prie Senojo turgaus)

                                        Dekui uz informacija. As panasiai ir galvojau

                                        Comment

                                        Working...
                                        X