Nuo savaitgalio pradėjo veikti rekonstruota sankryža į Kauno Tarptautinį oro uostą Karmėlavoje. Įrengtos papildomos išsukimo juostos ir šviesoforai. Dabar išvažiuojant Kauno link iš oro uosto, bus galima sukti kairėn. Įrengta dvi reguliuojamos pėsčiųjų perėjos su saugumo salelėmis, bei atitvarai.
gaila, kad kažkodėl negaliu paleisti video, nes pafilmavau truputį kaip atrodo naujas kelias, tai teks tik foto įkelti vieną iš suremontuoto ruožo, ir vieną iš pageležių kaimo šalia degalinės naujos.
pirmą kartą nuo pavasario važiavau ne aplinkeliu ir... ir patekau į duobę ir ilenkiau smarkiai lietnyką itariu daktarėlis dar kokį mėnesį važiuos aplinkeliu tiesiai iš ukmergės link kėdainių...
Kažkodėl pas mus dažnai nerašoma, kad koks nors kelias veda į Vilnių ar kitą didesnį miestą.
Tegul visi ieško žemėlapyje, kur tie Elektrėnai
Nenufotografavau Jonavos žiedinės sankryžos prie senojo Neries tilto.
Ten labai neblogai išspręstas posūkis iš Jonavos į Kauną - srautas nesikertas su važiuojančiais žiedu.
Sukišta krūva pinigų į Kauno- Jonavos "autostradą", bet daug kur greitis ribojamas iki 70 km/h
Turžėnų aplinkekelis. Čia leistinas greitis - jau 90 km/h
Rugpjūčio pabaigoje ar rugsėjo pradžioje atidarytas ruožas tarp Pagelažių ir Jonavos (tarp 47 ir 37 km) - ten, kur buvo ta nelemta apylanka
Pramoninio geležinkelio Jonava-Rizgonys viadukas
Naujo dizaino ES paramos agitacija
Paskutiniai keli šimtai metrų palikti nelygūs - turbūt, kad visi galėtų palyginti, koks blogas kelias buvo iki rekonstrukcijos
Nors kelio ženklas įspėja apie kelio susiaurėjimą, bet tas kelias kažkodėl prapaltėja.
Gaila, kad net ir tokiame lygiame ruože visą parą galioja 50 km/h greičio ribojimas
Kelias pas senelę į kaimą – per žvyrą, dulkes ir gilias duobes
Nuo birželio taip pat vyksta kelio Kaunas – Zarasai – Daugpilis pertvarkos darbai, todėl šiame kelio ruože nuo 45,15 kilometrų iki 46,65 kilometrų nuo Ukmergės Jonavos kryptimi eismas ribojamas, o transporto srautai nukreipiami aplinkiniais keliais. Apylankos ilgis apie 25 kilometrus, iš vairuotojams net apie 10 kilometrų tenka dardėti žvyrkeliais.
Blogos važiavimo sąlygos
Dėl kelio remonto darbų nuo Ukmergės Jonavos kryptimi per apylanka žvyrkeliu priversti dardėti vairuotojai skundžiasi prastomis ir net pavojingomis važiavimo sąlygomis. Kelias duobėtas, automobilių stiklai dūžta nuo žvyrkelio skriejančių akmenų, karštomis vasaros dienomis keliai nelaistomi, pro dulkes neįmanoma įžvelgti vieškelio. Blogas matomumas, pakelėse matyti į griovius nuvirtę automobiliai, krovininiai automobiliai nepaiso greičio ribojimo ženklų, trūksta kryptį nurodančių ženklų, todėl kaimelių, per kuriuos driekiasi apylanka, gyventojai patys stojasi ant kelio su lentelėmis, nurodančiomis, kur važiuoti.
(...)
Po tokios kelionės neretam vairuotojui tenka važiuoti tiesiai į servisą, o geriausiu atveju – į automobilių plovyklą.
Padaugėjo avarijų
Per kelis mėnesius remontuojamo kelio atkarpos Jonava – Ukmergė apylankoje per Bukonis užregistruoti 4 eismo įvykiai. Jonavos rajono policijos komisariato viršininko pavaduotojo Viginto Lukošiaus teigimu, dėl itin sunkių važiavimo sąlygų, intensyvaus eismo, dulkių ir blogo matomumo šioje remontuojamo kelio Jonava – Ukmergė apylankoje automobiliai dažnokai įvažiuoja į griovius, tik ne visi vairuotojai kviečia policiją. Draudimo bendrovėse per šiuos kelis mėnesius taip pat užfiksuota nemažai vairuotojų nusiskundimų dėl automobilių apgadinimų po kelionės į Aukštaitiją.
Trūksta informacijos
Daugelis kalbintų vairuotojų teigė, jog, norėdami išvengti važiavimo žvyrkeliu ir automobilio apgadinimų, net neabejodami mieliau pasirinktų kitą, kad ir ilgesnį aplinkkelį.
(...)
Kelio Kaunas – Zarasai – Daugpilis rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės „Kauno tiltai“ personalo ir komunikacijos direktorės Vaidos Kavaliauskienės teigimu, apylanka yra trumpiausias kelias apvažiuoti taisomą kelio ruožą, todėl nuo Ukmergės Jonavos kryptimi transporto eismas nukreipiamas per aplinkinius kaimus žvyrkeliu. Tiems, kurie nori važiuoti plentu ir negadinti automobilio, teks išsitraukti Lietuvos kelių žemėlapį ir patiems susirasti remontuojamų kelio ruožų apylankas.
Vairuotojai galės atsikvėpti
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie susisiekimo ministerijos Kelių priežiūros skyriaus vedėjo Henriko Jurkuvėno, kelio Kaunas – Zarasai – Daugpilis remontas truks dar ilgai. Kelių remonto darbus planuojama baigti iki lapkričio 30 dienos. Tačiau per apylanką žvyrkeliais jau nebereikės važiuoti nuo rugpjūčio 18 dienos.
(...)
Skundžiasi ir kaimiečiai
Tvarkoma magistralė Jonava – Ukmergė galvos skausmu tapo ne tik vairuotojams, bet ir kaimelių, per kuriuos eina apylanka, gyventojams. Per šiuos kaimus driekiasi devynių kilometrų aplinkkelis. Per dieną čia pravažiuoja keli šimtai lengvųjų ir krovininių automobilių. Kaimo gyventojai skundžiasi, kad neretai vairuotojai per gyvenvietę lekia net nemažindami greičio. Neramu, kad po ratais nepatektų vaikai. Šiuose keliuose eismas niekada nebuvo intensyvus, ir vaikai dažnai neapdairiai išbėga į gatvę. Tie, kurių sodybos yra šalia žvyrkelio, išskalbtų drabužių negali džiauti lauke – iš po automobilių ratų kyla dulkių debesys.
Dėl kryptį nurodančių ženklų stokos neretai vairuotojai pasiklysta, susipainioja, kur važiuoti toliau. Neapsikentę nuolat į svečius užklystančių pasiklydusių vairuotojų, kaimo gyventojai patys stojasi ant kelio, pasikabinę lentelę su užrašu, nurodančiu vairuotojams kelią.
Ant kalno - posūkis link plento A6 (beje, visiškai nepažymėtas rodyklėmis)
Net Latvijoje, kai prieš porą metų buvo uždarytas "Via Balticos" ruožas tarp Iecavos ir Ķekavos, latviai išasfaltavo vietinį kelią tarp Iecavos ir Balduonės (iki kelio Biržai-Ryga).
Kelio A6/E262 rekonstrukcija tarp Leliūnų ir Biržinkos (119 kelio Molėtai - Anykščiai)
Apylanka per Mačionis-Juškonis
Žemėlapio pagrindas iš LGŽ (GIS centras, 2001)
Dulkių kamuoliai. Į griovius virstantys automobiliai. Triukšmas. Pasiklydę vairuotojai. Visa tai tenka ištverti buvusių ramių Jonavos rajono kaimų gyventojams. Nuo vasaros pradžios pradėtas remontuoti kelias Jonava-Ukmergė tapo galvos skausmu Tabalos, Kančiškių ir dar kelių kitų mažų kaimų gyventojams. Per šiuos kaimus driekiasi devynių kilometrų aplinkkelis. Iš jų apie 8 kilometrus vairuotojams tenka dardėti žvyrkeliu.
Šeimai teko atsitverti
„Per dieną į mūsų namus ateidavo apie 20-30 vairuotojų. Jie klausinėdavo, kur yra Kaunas, o kur – Jonava. Greta mūsų namų kelias išsišakoja, o kryptį nurodančio kelio ženklo čia nebuvo. Todėl vairuotojai susipainiodavo ir nebežinodavo, kur važiuoti toliau. Tada sukdavo į mūsų namus.
Kai baigėsi kantrybė, patys pakabinome lentelę su užrašu, kur vairuotojams reikėtų važiuoti“, – „Lietuvos rytui“ pasakojo Tabalos kaime gyvenantys Audra ir Vytautas Bilinkevičiai. Be to, šeima atsitvėrė ir mediniu užkardu. Mat ne vienas vairuotojas, norėdamas paklausti kelio, į Bilinkevičių kiemą įvažiuodavo automobiliu.
Naktį paleidžia šunis
Dėl remontuojamo kelio šiuo žvyrkeliu per dieną pravažiuodavo keli šimtai automobilių, nemažai iš jų – krovininių. Jonaviškiai kreipėsi ir į Kauno merą Andrių Kupčinską, nes nesusikalbėjo su kelininkais.
Žmonės galiausiai pasiekė, kad apie kelio darbus įspėjantis ženklas atsirastų ne tik greta aplinkkelio, bet ir pačiame Ukmergės mieste. Po to automobilių srautas per kaimą sumažėjo. Nepaisant to, naktį sutuoktiniai į kiemą išleidžia ir voljeruose laikomus du šunis. Žmonės baiminasi, kad į jų namus pasiklydę vairuotojai nesibelstų bet kuriuo paros metu.
Neramu dėl vaikų
Tie, kurių sodybos yra šalia žvyrkelio, išskalbtų drabužių negali džiauti lauke – iš po automobilių ratų kyla dulkių debesys.
„Neramu ir dėl vaikų. Kančiškiuose eismas niekada nebuvo intensyvus, ir vaikai dažnai neapdairiai išbėga į gatvę. O mūsų kaime gyvena nemažai šeimų su mažamečiais“, – kalbėjo Gintaras ir Svetlana Šniurevičiai.
Neseniai į vietinio gyventojo vadeliojamą vežimą atsitrenkė vilkikas. Nelaimė įvyko, kai arklys pasibaidė didelio automobilio.
vakar teko į Kauną važiuoti autobusu, tiksliau mikriuku, ir turėjau laimės pamatyti remonto mastus. taigi, nuo aklojo ežero iki ilgabradų kelias (senasis) visas išverstas velniop, bus matosi senaji sankasa, pylimas, bet matomai viskas bus perdaroma naujai. toliau einantis kelias gerokai iš šonų susiaurintas, nugręmžtas viršutinis asfalto sluoksnis, ir taip iki pat kalno prieš jonavą. taigi misliju, jog kelias iki 4 juostų nepraplatės, bet bus panašaus tipo kaip via baltika nuo marijampolės iki Kauno
yra kelios visai paprastos galimybės aplenkti remontuojamą ruožą:
1. nuo Jonavos važiuok 224 keliu per Praulius, Liepius į Bukonis, o po to Kėdainių keliu 144 į Ukmergę. Visas kelias vien asfaltas.
2. Galima iš Kauno važiuoti dešiniaja Neries puse per Lapes, Draseikius, poto per Kulvą iki Žeimių (labai vaizdingas kelias), nuo jų ~6 km. žvyrkeliu iki Liepių, o toliau tuo pačiu kaip jau nurodžiau pirmoje nuorodoje. Jei važiuoji iš Vilijampolės ar Šilainių, tai važiuojant šiais keliais kelionė pailgėja 7-8 km., tačiau aplenki tuos remontuojamus ruožus su šviesoforais, kelio remonto dulkes ir t.t.
šiandien per kėdainių plentą ir paskui nuo jo link jonavos šlaviau (na tiksliau atvirkščiai, nes iš Kauno lėkiau). dešimt kilų tik toliau pasirodo. matot kaip buvo - visai šitą trasą buvau primiršęs taip kad viskas tvarkoje, gyvenimas nestoja o kad tą velnio atkarpą tvarko, tai nuostabu, nes jinai jau buvo apverktino lygio...
iš klaidų mokomasi, tad atgal iš Utenos į Ukmergę važiavau per Molėtus, o iš Ukmergės Kėdainių plentu į Jonavą. Pastebėjau, kad atkarpa tarp Ukmergės ir Utenos yra nemažiau, o gal ir daugiau, tvarkoma nei atkarpa tarp Jonavos ir Ukmergės. Tad jei su atkarpa tarp Jonavos ir Ukmergės yra viskas aišku - ji bus uždaryta. Tai iš Ukmergės į Uteną tikrai rekomenduoju važiuoti per Molėtus. Kelias neblogas, nors šiek tiek ilgenis, bet užtat tausojasi automobilis, laikas ir nereikia valgyti dulkių
Jei iš Utenos tenka važiuoti per Molėtus - Ukmergę- Kėdainius, pasiūlysiu dar porą variantų, kurie tiktų skaičiuojantiems laiką, o ne kilometrus.
A. Utena-Molėtai-Giedraičiai-Širvintos-Vievis-Kaunas
1. Keliu A14 ("betonke") reikia pavažiuoti už Molėtų link Vilniaus ir po to:
2. Pasukti per Giedraičius, nusukant į 172 kelią ties Kazokais (apie 20 km nuo Molėtų) arba ties Dubingių kryžkele (52 km nuo Utenos)
2. Kelias nuo Giedraičių iki Širvintų visas išasfaltuotas. [21 km]
3. Nuo Širvintų važiuoti 116 keliu pro Kernavę iki Airėnų (sankirtos su 108 keliu) [30 km]
4. Nuo Airėnų iki Vievio - asfaltas (tiesa, tiltas per Nerį remontuojamas) [9 km]
5. Nuo Vievio iki Kauno pasiklysti neįmanoma [65 km]
Iš viso: 175 km
Tiesiai nuo Kauno iki Utenos yra apie 133 km (neskaitant papildomų apylankų kilometrų)
Nenorintiems daug sukiotis ir labai skubantiems: B. Utena-Pikeliškės-Maišiagala-Vievis-Kaunas
1. Keliu A14 ("betonke") reikia pavažiuoti iki sankryžos su 108 keliu Nemenčine - Maišiagala (~75 km nuo Utenos) ir po to:
2. Sukti į dešinę ir važiuoti 108 keliu per Pikeliškes, Maišiagalą, Dūkštas iki pat Vievio[40 km]
3. Nuo Vievio iki Kauno pasiklysti neįmanoma [65 km]
Iš viso: 180 km
Idedu žemėlapį su įmanomomis apylankomis. Skaičiukai reiškia kelių numerius.
Raudonai pažymėti darbų ruožai Purpurine spalva pažymėtos kelininkų rekomenduojamos apylankos Žaliai pažymėti asfaltuoti keliai, kuriuos galima panaudoti apylankoms
Nuo š.m. birželio 1 d. iki rugpjūčio 1 d. dėl transeuropinio tinklo kelio E262 Kaunas–Zarasai–Daugpilis rekonstrukcijos ir dangos stiprinimo darbų ruože nuo 111,06 km iki 118,20 km transporto srautai iš Ukmergės link Utenos bus nukreipiami aplinkkeliu:
- nuo kelio Kaunas–Zarasai–Daugpilis 111,06 km eismas judės keliu Nr.1230 Klevėnai–Juškonys,
- nuo Juškonių – vietinės reikšmės keliu iki sankryžos su rajoniniu keliu Nr.1221 Burbiškis–Mačionys–Leliūnai,
- toliau rajoniniu keliu Nr. 1221 iki Leliūnų gyvenvietės.
Apie apylanką vairuotojams praneš informaciniai skydai ir specialūs kelio ženklai. Maršrutinis, aptarnaujantysis ir vietinis transportas keliu E262 Kaunas–Zarasai–Daugpilis bus praleidžiamas visame remontuojamame ruože.
Sekmadienį teko iš Kauno iki Dusetų suvažinėti. Kadangi apie kelio remonto mąstą žinojau laibai nedaug, tai važiavau tiesiausiu keliu ir galvojau, kad padariau vieną didesnių klaidų savo gyvenime. Bet, kaip sakoma iš klaidų mokomasi, tad atgal iš Utenos į Ukmergę važiavau per Molėtus, o iš Ukmergės Kėdainių plentu į Jonavą. Pastebėjau, kad atkarpa tarp Ukmergės ir Utenos yra nemažiau, o gal ir daugiau, tvarkoma nei atkarpa tarp Jonavos ir Ukmergės. Tad jei su atkarpa tarp Jonavos ir Ukmergės yra viskas aišku - ji bus uždaryta. Tai iš Ukmergės į Uteną tikrai rekomenduoju važiuoti per Molėtus. Kelias neblogas, nors šiek tiek ilgenis, bet užtat tausojasi automobilis, laikas ir nereikia valgyti dulkių
Komentuoti: