Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei problema tik viena žiedinė sankryža, kaži ar aplinkkelio tiesimas yra racionalus sprendimas. Ne faktas, kad nutiesus aplinkkelį kamščiai nesiformuos naujuose žieduose (kurių numatomi bent du pagal forumo postus).
    Gal paprastesnis variantas būtų tiesiog pertvarkyti tą Maximos žiedą? Vietos lyg ir yra pagal streetview padaryti turbožiedą.

    Comment


      Svarstė Jonavos savivaldybė prieš kelis metus apie atskiros juostos nuvažiavimą važiuojant nuo Kauno link Rūklos, panašiai kaip dabar yra iš Jonavos važiuojant link Kauno, eina juosta neliečianti žiedo. Bet tuo metu kelių direkcija žadėjo apvažiavimą, tai nusprendė, kad nieko nereikia daryti. Neužilgo paskelbė direkcija, kad nebedarys apvažiavimo ir darys tik vieną per visą Lietuvą, būtent dėl Jonavos apvažiavimo buvo kritikuojama savivaldybė dėl leidimo statyti Maxima prie tokios sankryžos, tai nuo tada taip ir liko niekas nepaliesta, o situacija tik blogėja.

      Ar apvažiavimas pakeistų situaciją, tai visokių svarstymų būta, aišku priklausytu ir nuo to kiek nesąmoningų sprendimų priimtu. Gal užtektų ir tunelinio nuvažiavimo nuo Kauno link Jonavos, atlaisvintų žiedą, bet net tuometiniais skaičiavimais tų 15 milijonų nebūtų užtekę.

      Comment


        Šiandien eilinį kartą ties Išorų gyvenviete šviesoforas grybauja. Visuomet rodo raudoną norintiems įvažiuoti į A6, taip praktiškai atkirsdamas gyvenvientę nuo pasaulio, nes norint išvažiuoti iš jos, reikia kirsti sankryžą degant raudonam šviesoforo signalui (ką visi ir daro), o sankryža ir taip jau juodas taškas. Man įdomu, gal kas žino kur galima būtų apie tokius šviesoforų gedimus pranešti?

        Comment


          Parašė drulia Rodyti pranešimą
          Šiandien eilinį kartą ties Išorų gyvenviete šviesoforas grybauja. Visuomet rodo raudoną norintiems įvažiuoti į A6, taip praktiškai atkirsdamas gyvenvientę nuo pasaulio, nes norint išvažiuoti iš jos, reikia kirsti sankryžą degant raudonam šviesoforo signalui (ką visi ir daro), o sankryža ir taip jau juodas taškas. Man įdomu, gal kas žino kur galima būtų apie tokius šviesoforų gedimus pranešti?
          Paskambini į 112 ir ten užregistruoji arba jie pasako, kas atsakingas.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Šiek tiek į temą: ta sankryža ties Išorais greitu metu bus modernizuojama.
            Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
            Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

            Comment


              Geros naujienos.

              Rengiamasi tiesti tranzitiniam eismui ir kariniam mobilumui svarbų Jonavos pietrytinį aplinkkelį

              https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/re...jn8tLsVc-NfnsU

              Comment


                Nu va, pas mus karo pavojaus reikia, kad būtų pradėta tiesti gyvybiškai svarbi infra. Tai galioja Lietuvos mastu.

                Comment


                  Paskirtas pietrytinio Jonavos aplinkkelio projektuotojas (I etapo koregavimas):
                  Kelių A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ir Nr.143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo bei Jonavos pietrytinio aplinkkelio statybos (I etapas) projekto koregavimas ir projekto vykdymo prie[žiūra]
                  V dalis: Sutarties skyrimas
                  V.2.1) Sutarties sudarymo data
                  2023-04-24
                  V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresas
                  UAB „Kelprojektas“
                  Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                  Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                  Comment


                    Paskelbta „Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 27,866 iki 34,595 KM (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) naujos statybos techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra“ rinkos konsultacija.

                    Prie dokumentų pridėtas dar 2016 metais parengtas I etapo techninis projektas ir 2012 parengti viso ruožo projektiniai eskizai. Galbūt pridėsiu eskizus į projektų žemėlapį.
                    Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                    Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                    Comment


                      Šiandien važiavau A6 Utena - Ukmergė. Intensyvus sunkiasvoris eismas, kuris, atrodo, metai iš metų intensyvėja. Važiuoji 90 tai per visokias gyvenvietes ir panašiai vis 50 -60 stabdymų n. Bei sunkiasvoris varo per gyvenvietes. Ir šis A6 kelias yra bene vienintelis toks stambesnis, kuris jungia Lenkija - Kaunas - Utena - Latvija (pažiūrėkite žemėlapį - kokiu 100 km spinduliu alternatyvų šiam keliui nematau).
                      Reikia greičiau tiesti gyvenviečių apvažiavimus, kad visu keliu nuo Lenkijos iki Latvijos būtų galima bent 90 važiuoti ir nukrauti eismą nuo gyvenviečių.

                      Įdedu kelias iškarpas (Ukmergė - Utena), kuriose pavaizdavau apvažiavimų poreikį. Visų net nenagrinėjau per visą kelio atstumą.
                      Attached Files
                      Paskutinis taisė spekas; 2023.05.29, 21:07.

                      Comment


                        Paskelbtas pirkimas projektuoti Jonavos aplinkkelio II etapą
                        Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.07.16, 19:25.
                        Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                        Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                        Comment


                          Prieš biudžeto tvirtinimą atsiranda iniciatyvų didinti išlaidas.

                          ELTA 2023.10.20
                          Jonavos aplinkkelio finansavimui siūloma skirti 35 mln. eurų iš bankų solidarumo mokesčio
                          Parlamentaro E.Sabučio įregistruotame pasiūlyme prašoma iš valstybės biudžeto „skirti 35 mln. Eur. Jonavos pietrytinio aplinkkelio ir jungiamųjų kelių tiesimo bei sankryžų įrengimo (Kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruožas 27,866-34,595 km.) pirmojo ir antro etapo darbams“.

                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo...escio-94850363

                          Comment


                            Įdomu gal būtų galima tokios atkarpos bent jau kaip Ukmergės-Latvijos pasienio kelio rekonstravimą ir aplinkkelių statymą pakišti po kariniu saugumu? Juk tai vienintelis kelias (rimtesnis) šia kryptimi, o alternatyvų nėra maždaug 100 km spinduliu. Galima ir daugiau kriterijų sugalvoti. Tų pačių RRF pinigų (palei 2 mlrd) dalį gal būtų galima kaip nors įkišti į čia?

                            Šiaip visa atkarpa nuo Lenkijos sienos turėtų būti su aplinkkeliais, kur reikia viadukais ir panašiai.

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1148
Size:	145,8 kB
ID:	2086680
                            Paskutinis taisė spekas; 2023.11.01, 14:38.

                            Comment


                              Jonavos pietrytinio aplinkkelio I etapas turėtų pajudėti

                              Kauno alėja 2023.12.05
                              Seimui priėmus 2024 metų valstybės biudžetą, aiškėja, kad Jonavos pietrytinio aplinkkelio įgyvendinimui bus skirta 11 mln. eurų.
                              Valstybės biudžeto projektui pasiekus plenarinių posėdžių salę, parlamentaras E.Sabutis registravo pasiūlymus, kuriais Vyriausybės buvo prašoma užtikrinti finansavimą dvigubos paskirties Jonavos aplinkkelio projektui. Pristatydamas savo pataisas, Seimo narys akcentavo šio objekto svarbą visam Lietuvos nacionaliniam saugumui. „Jonavos aplinkkelis visiškai atitinka dvigubos paskirties ir karinio mobilumo kriterijus, todėl jo finansavimo pagrindu turi tapti lėšos, gautos iš bankams taikomo solidarumo mokesčio”, – pabrėžė parlamentaras.

                              Savo ruožtu finansų ministrė Gintarė Skaistė užtikrino, kad aplinkkelio pirmojo etapo statybos darbams kitų metų valstybės biudžete yra numatyta reikiama suma – viso 11 mln. eurų. „Projektas įtraukiamas į vystomų objektų sąrašą, taigi ir garantuojamos lėšos jam”, teigė finansų ministrė.
                              Seimo narys įsitikinęs, kad šiandien Seime pagaliau pasiektas esminis lūžis projekto įgyvendinime. „Finansų ministerija buvo priversta ieškoti papildomų lėšų ir jų rasti. Šiandien matome, kad šalia tokių projektų kaip magistralė „Via Baltica” ar kelio „Vilnius-Utena”, atsiranda ir kitas strateginis kelių objektas – Jonavos aplinkkelis”, – sako E. Sabutis. (...)

                              Aplinkkelis bus tiesiamas dviem etapais. I etapo statybos darbai turėtų prasidėti 2024 metų kovo mėnesį.

                              https://kaunoaleja.lt/priimtame-kitu...mln-euru/2023/

                              Comment


                                Pagalvojau, turi nedelsiant būti nutiesta atkarpa Kaunas-Zarasai su aplinkkeliais ir viadukais/tuneliais vien dėl karinio saugumo. Yra visai netoleruotina, kad tai vienintelis keliukas einantis per visokius sodžius su 50 km limitais ir kita galybe trukdžių.

                                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	572
Size:	60,5 kB
ID:	2100494

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                  Pagalvojau, turi nedelsiant būti nutiesta atkarpa Kaunas-Zarasai su aplinkkeliais ir viadukais/tuneliais vien dėl karinio saugumo. Yra visai netoleruotina, kad tai vienintelis keliukas einantis per visokius sodžius su 50 km limitais ir kita galybe trukdžių.
                                  Kad pagerinti susisiekimą tarp Karaliaučiaus ir rusiško Daugpilio - Pskovo?
                                  Kariniu požiūriu Lietuvai Zarasuose reikėtų blokais kelią užkrauti. Kaip ir Karaliaučiaus pusėje bei užminuoti.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Vienas kitam neprieštarauja.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Vienas kitam neprieštarauja.
                                      Dėl karinio saugumo, kaip buvo parašyta pradiniame poste geras kelias su Zarasais tikrai nereikalingas. Geriau ten blogas iš esmės.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                        Kad pagerinti susisiekimą tarp Karaliaučiaus ir rusiško Daugpilio - Pskovo?
                                        Kariniu požiūriu Lietuvai Zarasuose reikėtų blokais kelią užkrauti. Kaip ir Karaliaučiaus pusėje bei užminuoti.
                                        1. Per kur karinė NATO technika ir kiti logistiniai reikalai pasiektų Utenos, Daugpilio apylinkes?

                                        2. Kelias pagrinde naudojamas taikos laikotarpiu. Jei mąstant, kad kažkokia infrastruktūros dalis, kuri ir taip be galo reikalinga gyvenant kasdieninį gyvenimą, gali būti panaudota prieš mus konflikto atveju ir dėl to infrastruktūros iš vis nereikia gerinti, tuomet su tuo nesutinku, nes akcentas turi būti dedamas ties gyvenimu, o ne baime. PVZ.: netiesi kelio ir visą gyvenimą, ačiū Dievui, neįvyksta konfliktas - tai ar verta paaukoti visą gyvenimą, jo teikiamas galimybes, ekonominį skatinimą ir visas kitas galimybes dėl to, kad kažkas tau gali pakenkti? Taip mąstant tuomet ir į gatvę pvz su grynaisiais kišenėje nereikia eiti, nes kažkas gali apvogti. Šitaip ''mąstant'', o tiksliau - paranojinant, potencialus priešas laimi net nesiėmęs veiksmų prieš tave, nes jis tave įvarė į neveiksnumo būseną vien savo kumščio grūmojimu. Automatinis pralaimėjimas mums ir automatinis laimėjimas jiems.

                                        3. Kalba eina apie vidinius šalies kelius, o ne jungtis su išore (kitomis valstybėmis, ne NATO šalimis)

                                        4. Gera logistika nuo Lenkijos pasienio, su Lietuvos kitais miestais, palei Lietuvos rytinę sieną, su Utena, Zarasais, Latvijos rytinėmis žemėmis nereikalinga? Kategoriškai prieštarauju, nes mum kaip tik reikia kuo geresnio susisiekimo. Vat kas, tikėtina, vengtina tai ryšiai su išoriniu pasauliu, kuris kelia grėsmę, o to aš čia ir nesiūlau. Siūlau priešingus dalykus. Tad siūlau pergalvoti ką sakote.

                                        5. O kodėl tada pvz. neprieštaraujate kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijai?.. Via Baltikos rekonstrukcijai?.. Viadukų/tunelių statymui kelyje Minskas Vilnius Gariūnai?.. Ką dar pridėti?..

                                        PS.
                                        Ir šie argumentai viršuje yra vien žiūrint iš karinio taško. Pagrinde juk geri infrastruktūros ryšiais tarnautų mums kasdien ir daug dešimtmečių. Į tai būtina koncentruotis.
                                        Paskutinis taisė spekas; 2023.12.31, 18:38.

                                        Comment


                                          Daugpilis yra Trojos arklys, mums nereikialingas.
                                          Kalbu apie Zarasus, ne Uteną.
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X