Nuo broko niekas neapsaugotas. Čia gal labiau stebina statytojo (Via Lietuva) nesugebėjimas išsireikalauti, kad tokį broką greitai ištaisytų. Pagal tai, kad tie termoplastai buvo ištrupėję tik vietomis ir pakraščiuose, panašu jog buvo ženklinama kai tose dalyse buvo drėgna/šlapia.
Nors dabar ženklinimą kaip tik atnaujina, panašu sutvarkys ir šoninių linijų žymėjimą defektuotose vietose.
Vilniuje, aplinkkelio trečiame etape, ženklinimą atliko išvis žiemą, kai visur buvo pilna sniego, bet masiškai tokių problemų neatsirado, o kelios vietos buvo pavasarį pataisytos.
Pas Lenkus irgi galima atrasti, kad pasitaiko nekokybiškai atliktų darbų: DK8 - Google Maps
Nors dabar ženklinimą kaip tik atnaujina, panašu sutvarkys ir šoninių linijų žymėjimą defektuotose vietose.
Vilniuje, aplinkkelio trečiame etape, ženklinimą atliko išvis žiemą, kai visur buvo pilna sniego, bet masiškai tokių problemų neatsirado, o kelios vietos buvo pavasarį pataisytos.
Pas Lenkus irgi galima atrasti, kad pasitaiko nekokybiškai atliktų darbų: DK8 - Google Maps
Smulkmena, bet manau svarbi saugumui.



Jį įgyvendindami ne tik kuriame istoriją, bet ir investuojame į šalies ekonomikos augimą bei karinio mobilumo jungčių vystymą. 
3 tunelinius pravažiavimus transporto priemonėms

FYI forumas tam ir skirtas, kad diskutuoti įvairiais klausimais. Ir atskleisiu paslaptį, vienoje šakoje vienu metu gali vykti daugiau nei viena diskusija.






Comment