Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Komentaras rastas apibendrina:
    Čia klasikinis pavyzdys, kaip nereikia daryti (t. y. geras šeimininkas tikrai taip nedarytų). 2005 m. tarp Garliavos ir Mauručių nutiesė iš esmės tokį kelia koks ir dabar yra (2+2) ir nors trūko nedaug, tačiau buvo nedaromi darbai (kas galėtų paneigti, kad specialiai ?), jog kelias atitiktų automagistralės lygį. 2016 m. buvo daroma rekonstrukcija (perlietas asfaltas, sutvarkyta lietaus kanalizacija, garso atitvarai, tarnybinis kelias į Juragius, pėsčiųjų viadukai) ir nors vėl trūko nedaug, tačiau buvo nedaromi darbai (kas galėtų paneigti, kad specialiai ?), jog kelias atitiktų automagistralės lygį.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Komentaras rastas apibendrina:
      As jau kelis kart esu pakartojes, LT yra prastai su strateginiu darbu planavimu. Kas bus po 20 ar 30 metu. Tas pats kaip ir kelias Kaunas - Alytus? bent iki birstono. Vlnius - trakai, Vilnius moletai. Negi neimanoma pamodeliuot kur kursis zmones ir ir kaip keisis pagal tendencijas srautai? Kad nereiketu to perdaryti?
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Penktadienį važiavau į Varšuvą, buvo proga keletą foto padaryti iš statomo ruožo Marijampolė - pasienis. Komentarų nededu, susigaudysite kas kur
        Paskutinė foto jau įvažiavus į civilizaciją.
        Attached Files

        Comment


          Nekokios perspektyvos dėl 4-ojo ruožo (Naujienėlė–LT/PL siena).

          LRT.lt: Skuodis opozicijai aiškinosi dėl netvarkomų žvyrkelių, kelių ir tiltų: bankų solidarumo mokestis leistų juos finansuoti
          „Rail Baltica“ ir „Via Baltica“
          <...>
          „Dviejose vidurinėse atkarpose šiuo metu vyksta darbai ir visi, kas važiuoja, mato. Planas, sutartys baigiasi šių metų pabaigoje. Manau, rudenį, spalio, lapkričio mėnesį, bus tų kelių atkarpų atidarymas, ten, berods, daugiau nei 10 kilometrų. Dabar konkursas nuo Marijampolės iki tų atkarpų, ten atstumas jau didesnis, berods, 15 kilometrų, šiuo metu konkursas vyksta. Kai tik turėsime rangovą, vėl iškart prasidės darbai. Iššūkis – paskutinė dalis, nes projektuotojas, neslėpsiu, galiu įvardyti – „Sweco“, jau praktiškai metus vėluoja pabaigti darbą“, – kalbėjo M. Skuodis.
          Kitas 3 atkarpas projektavo „Panevėžio keliai“ (dab. „HISK“), tai buvau nustebęs, kad nelaimėjo ir dėl 4.
          Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.04.05, 08:57.
          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

          Comment


            Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
            Nekokios perspektyvos dėl 4-ojo ruožo (Naujienėlė–LT/PL siena).
            Visą rekonstruojamą daugiau kaip 40 km „Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos siekiama pabaigti iki 2024 m. pabaigos, dviem metais anksčiau nei planuota.
            https://sc.bns.lt/view/item/453370
            Kaip čia tapo, kad vos prieš 4 mėnesius žadėti "dviem metais anksčiau" staiga pavirto į "iššūkis – paskutinė dalis, nes projektuotojas, jau praktiškai metus vėluoja pabaigti darbą“

            Jei dar nėra net suprojektuota, tai bus dar vienas netesėtas pažadas - 2024 metais autostradą iki Lenkijos sienos nebus nutiesta.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą


              Kaip čia tapo, kad vos prieš 4 mėnesius žadėti "dviem metais anksčiau" staiga pavirto į "iššūkis – paskutinė dalis, nes projektuotojas, jau praktiškai metus vėluoja pabaigti darbą“

              Jei dar nėra net suprojektuota, tai bus dar vienas netesėtas pažadas - 2024 metais autostradą iki Lenkijos sienos nebus nutiesta.
              Nenustebino Praktinė situacija atvirkščiai proporcinga ministerijos pagyrų puodams. Lažinuosi, kad jau startavus 4-ojo ruožo statyboms, valdininkai ras kaip išsivartyt į win-win PR'ą

              Comment


                Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                Nenustebino​ Praktinė situacija atvirkščiai proporcinga ministerijos pagyrų puodams. Lažinuosi, kad jau startavus 4-ojo ruožo statyboms, valdininkai ras kaip išsivartyt į win-win PR'ą
                Susiradau tą paslaugų pirkimo dėl IV etapo iki Lenkijos sienos ir Kelių direkcijos pranešimą apie pradėtą projektavimą.
                Konkurso sąlygose 30% įvertinimo buvo skiriama už įvykdymo greitį ir 65% kainą. Visų 4 ruožų (kartu su technine priežiūra) projektavimo trukmė buvo vienoda - 48 mėnesiai.

                Beje, jei kam nors įdomu, galima pavartyti konkurso dokumentus, pagal kuriuos buvo projektuojami 4 etapai
                Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
                Konkurso skelbimai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...0/0?returnUrl=
                Dokumentai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4&AllowPrint=1

                LAKD paminėjo projektavimo kontrakto pradžią, bet neminėjo, kiek laiko užtruks projektavimas. Tokio termino nėra nurodoma ir skelbime apie sutarties skyrime.

                Skelbimas apie sutarties skyrimą 2021.01.05
                Pavadinimas Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 85,00 iki 97,06 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra. Pirkimo dalies Nr.: 4
                Sutarties sudarymo data 2021-01-05
                Rangovo pavadinimas ir adresas UAB „Sweco Lietuva“ 301135783
                Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM) Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė: 476000.00 EUR
                https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-624480
                https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...0/0?returnUrl=
                LAKD 2021.01.06
                Žengtas dar vienas žingsnis Via Baltica ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo link
                Valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) pasirašė sutartį dėl paskutinio – IV ruožo – įgyvendinant projektą „Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra“.
                2020 metų pavasarį, vykdant viešąjį pirkimą „Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra“, kelias buvo suskaidytas į 4 ruožus. Sutartys dėl trijų ruožų pasirašytos dar 2020 m. birželio–liepos mėn.
                Dėl nepagrįsto tiekėjo ieškinio, vieno ruožo pirkimo procedūros buvo sustabdytos ir sutarties pasirašymas su rangovu atidėtas, kol vyko teisminis nagrinėjimas. Po to, kai tiek pirmos, tiek antros instancijos teismai konstatavo, kad ieškinys buvo nepagrįstas, Kelių direkcija ir rangovas pasirašė sutartį ir nebeliko jokių kliūčių viso minimo ruožo projektavimui. Paskutinė sutartis su rangovu pasirašyta 2021 m. sausio 5 d.

                https://lakd.lt/naujienos/zengtas-da...nstravimo-link
                Kokios buvo sutartos sąlygos vien dėl proejktavimo trukmės, taip ir nepavyko surasti.
                Ir tik dabar netyčia išlindo, kad praėjus 2 metams ir 3 mėnesiaims IV etapo projektavimas nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos smarkiai vėluoja.

                Buvo vėluojama projektuoti ir prieš 4 mėnesius, kai minintras įkasinėjo kapsulę ir buvo skelbiama apie "dviem metais anksčiau" nutiestą magistralę A5 iki sienos. Nesinori sakyti, kad kažkas žinodamas faktus melavo; bet panašu, kad buvo sakoma neteisinga informacija ir/ arba kažkas kažko neinformavo. Negi ministras apie prioritetinio proejkto vėlavimą sužinojo tik dabar?

                Comment


                  Nežinau ką ten sugalvojo, kad "ankstins darbų pabaigą".
                  Siečiau, kad yra nesusikalbėjimas tarp institucijų ir rangovų. Į tą realybę gal neatsižvelgė*
                  Turime Marijampolės atkarpai naują paskelbtą konkursą (seną atšaukė, viskas vėlinasi mažiausiai mėnesiu ar keliais, o mes net nežinom ar ir vėl nesivėlins). Kalvarijos-Lenkijos ruožui turime Sweco, kuri vėluoja su projektavimu. Net jei Sweco ar dar kažkas pateiks projektą, neaišku ar/kiek vėluos parinkt rangovą pastatyt ruožui.

                  Realistiškai spėčiau darbai bus baigti apie 2026 m. (anksčiausiai; gali būt kad aš optimistas, bet norėčiau klyst), nes 2024 m. jau kitąmet, o tik koks trečdalis Marijampolė-PL siena statoma šiuo metu.

                  *Nors norėčiau, kad stumtųsi volu tas kelias, būtų išimtys, tiesiog viskas nuo a iki ž būtų aišku, su datom ir deadline'ais: projektas, statytojas ir t.t. Gali kariuomenė statyt, nesvarbu, turi būt pastatyta ir gerai.
                  Suprantu kai kalba eina ne apie kritinius projektus. Dabar turime kažkokią košę, kurią iš dalies pateisinčiau mažesnės svarbos keliui, o ne Via Baltica, ir tuo labiau ne Suvalkų koridoriaus ruožui.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.05, 01:24.

                  Comment


                    Kaune tiltą šluoja piko metu: vairuotojai piktinasi dėl spūsčių

                    Vairuotojas pateko į spūstį vakariniame aplinkkelyje ir paaiškėjo, jog tai įvyko dėl vykdomų kelio darbų. Anot skaitytojo, kelininkai valė per žiemą susikaupusių dulkių ir smėlio atliekas, tačiau užkliuvo ne patys darbai, o jų vykdymo laikas – piko metas. Darbus atliekanti AB „Kelių priežiūraįmonės atstovų teigimu, numatyti darbai itin svarbūs eismo saugumo užtikrinimui ir nėra vykdomi intensyviausiomis dienos valandomis.

                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/04/...i-del-spusciu/


                    Ir taip jau antra savaitė. Toks vaizdas, kad LAKD - kažkokia trolių kontora, daranti viską, kad kuo labiau trikdyti eismą.
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Susiradau tą paslaugų pirkimo dėl IV etapo iki Lenkijos sienos ir Kelių direkcijos pranešimą apie pradėtą projektavimą.
                      Konkurso sąlygose 30% įvertinimo buvo skiriama už įvykdymo greitį ir 65% kainą. Visų 4 ruožų (kartu su technine priežiūra) projektavimo trukmė buvo vienoda - 48 mėnesiai.

                      Kokios buvo sutartos sąlygos vien dėl proejktavimo trukmės, taip ir nepavyko surasti.
                      Ir tik dabar netyčia išlindo, kad praėjus 2 metams ir 3 mėnesiaims IV etapo projektavimas nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos smarkiai vėluoja.
                      Projektavimo trukmė konkurso sąlygose ir negalėjo būti nurodyta, nes tiekėjai ją turėjo teikti kartu su kaina kaip konkursinio pasiūlymo dalį.

                      Comment


                        Konkursai įvyko, sutartyse turbūt buvo nurodomi ir atskiri projektavimo terminai.
                        Tačiau labai panašu, kad su IV etapo projektavimu yra problemų ir projektas iki Lenkijos sienos nebus baigtas "dviem metais anksčiau".

                        Comment


                          Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 0,00 iki 16,45 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimas (Kauno vakarinis aplinkkelis)

                          Iš techninės specifikacijos:
                          14. Priešprojektinių sprendinių parengimas.
                          14.1. Išnagrinėti ir parengti pirminių priešprojektinių sprendinių 5 alternatyvas ir palyginti jas su esama situacija:
                          I. Magistralinio kelio ruožas atitinka I kelio kategoriją;
                          II. Magistralinio kelio ruožas atitinka I kelio kategoriją, kartu su jungiamaisiais keliais;
                          III. Magistralinio kelio ruožas atitinka AM kelio kategoriją, kartu su jungiamaisiais keliais;
                          IV. Magistralinio kelio ruožas 3+3 eismo juostomis, kartu su jungiamaisiais kelias;
                          V. Rengėjo siūloma alternatyva, (mišri kelio kategorija kelio ruožuose ir kiti pasiūlymai);
                          Iš TS priedo Nr. 1
                          Transporto srautų tyrimai. Atliekami viso magistralinio kelio Nr. A5 ruožo ribose nuo 00,00 km iki 16,90 km, taip pat įtraukiant į analizę papildomai ir šiuos kelio ruožus:
                          a. Nuo ruožo pradžios (magistralinio kelio A1 ir magistralinio kelio Nr. A5 sankryža „Sargėnų“sankryža) ir iki ruožo pabaigos (krašto kelio Nr. 130 ir Kauno g. sankryža) sankryža.
                          b. Krašto kelio Nr.140 ruožas. Nuo krašto kelio Nr. 140 ir magistralinio kelio A5 sankryžos mazgo iki krašto kelio Nr.140 (10,47 km) sankryžos su rajoniniu keliu Nr.1932. Taip pat tyrimų metu įvertinti poreikį papildomų tyrimų, kurie galėtų įvertinti naujus maršrutus rajono gyventojams patekti į magistralinį kelią A5, kaip alternatyva nagrinėjamam krašto kelio ruožui Nr.140. Rajonas apibrėžiamas šiomis gyvenviečių ribomis:Akademija, Noreikiškės, Ringaudai, Poderiškiai, Tabariškiai, Miriniškiai. Armaniškiai, Karkiškės.
                          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                          Comment


                            Stebino, kad visiška tyla buvo dėl Kauno vakarinio aplinkkelio. Ten gana prastai su visokiom nuovažom. Pagaliau kažkokie planai, labai laukiu brėžinių kaip atrodys Vakarinis aplinkkelis.

                            Spėju tarp A1 ir 140 sankr. bus kaip dabar rekonstruojamas Kauno šiaurinis aplinkkelis. Tiltai per Nemuną bus taip kaip A1 tiltai per Nerį. Express juostos + vietinės juostos. Tarp 141 ir A1 galbūt bus 3+3 arba kažkoks miksas su jungiamaisias keliais ir 3 juostom viena kryptimi. Tarp 140 ir 130 sankryžų spėju paprastas 2x2 su jungiamaisiais keliais. Kategorija gali būti I su 120 km/h. Pigiau ir draugiškiau gamtai

                            Dar įdomiau ar keisis 130/A5 sankr. Ten gana griozdiškas dobilas. Galėtų eiti tiesi jungtis tarp A5 atkarpų, kažkas kaip Vilniaus vakarinis aplinkkelis su Ukmergės g.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.21, 20:16.

                            Comment


                              Kol kas rimtų naujienų dėl IV etapo nėra - šiemet tik "planuojama inicijuoti" rangos darbų konkursą.
                              Nors IV ruožas nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos turbūt dar nėra suprojektuotas, bet vis dar minima, kad statybos bus baigtos iki 2024 metų pabaigos.

                              LAKD 2023.04.26
                              „Via Baltica“ ruožo rekonstravimo darbai: numatomi laikini eismo pokyčiai
                              Pagreitį įgauna 2022 m. pabaigoje pradėta valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai II ruožo nuo 72,50 iki 79,00 km rekonstrukcija, (...) Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 75,07 km ir valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2620 Gulbiniškiai–Valavičiai sankirtoje šiuo metu įgyvendinami skirtingų lygių sankryžos įrengimo darbai. (...) AB Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad vykdant sankryžos įrengimo darbus, nuo šio ketvirtadienio (04.27) vakaro 22.00 val. iki penktadienio (04.28) ryto 6.00 val. bus laikinai stabdomas eismas. Atkreipiame dėmesį, kad eismas, reguliuotojų pagalba, bus stabdomas intervalais iki 20 min. (kol bus montuojamos sijos), eismą vėl leidžiant tarp sijų kėlimų. (...)

                              Įgyvendinant projektą, šiame ruože taip pat bus įrengtas pirmasis „žaliasis tiltas“ Lietuvoje, skirtas gyvūnų migracijai, tunelinis pravažiavimas, dviejų lygių sankirta, jungiamieji keliai ir kiti kelių elementai. II-ojo „Via Baltica“ ruožo statybos darbus planuojama baigti šių metų rudenį.

                              Nuo šių metų pradžios vykdomas ir magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) III ruožo nuo 79,00 iki 85,00 km rekonstravimas. Darbus šiame 6 km ruože taip pat planuojama baigti šių metų rudenį.
                              Šiuo metu vyksta A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai I-ojo ruožo nuo 56,83 km iki 72,50 km. rangos darbų viešojo pirkimo procedūros.
                              Ketvirtojo šios magistralės ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų viešąjį pirkimą taip pat planuojama inicijuoti šiais metais.

                              Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga numatyta iki 2024 m. pabaigos.

                              https://lakd.lt/naujienos/isibegeja-...eismo-pokyciai

                              Comment


                                2023-04-26 Tarp Kalvarijos ir Deivoniškių

                                Click image for larger version

Name:	20230426_162421.jpg
Views:	1909
Size:	1,02 MB
ID:	2047536

                                Click image for larger version

Name:	20230426_162211.jpg
Views:	1881
Size:	1,01 MB
ID:	2047537

                                Click image for larger version

Name:	20230426_162104.jpg
Views:	1880
Size:	1,07 MB
ID:	2047538

                                Click image for larger version

Name:	20230426_162100.jpg
Views:	1877
Size:	1,09 MB
ID:	2047539

                                Click image for larger version

Name:	20230426_162437.jpg
Views:	1883
Size:	1,06 MB
ID:	2047540

                                Click image for larger version

Name:	20230426_162419.jpg
Views:	1885
Size:	970,1 kB
ID:	2047541

                                Click image for larger version

Name:	20230426_162213.jpg
Views:	1881
Size:	954,9 kB
ID:	2047542

                                Click image for larger version

Name:	20230426_162107.jpg
Views:	1870
Size:	1,15 MB
ID:	2047543

                                Click image for larger version

Name:	20230426_162415.jpg
Views:	1883
Size:	973,0 kB
ID:	2047544

                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Tarp Kalvarijos ir Lenkijos sienos nieko naujo, tik degalų kainos buvo užkeltos apie 10 centų lyginant su ne pasieniu
                                  Foto 2023.05




                                  Artėjame link sienos






                                  Čia dar Lietuvos teritorija, nors ir prismaigstyta lenkiškų ženklų




                                  Siena su pasienio stulpu Nr.140 - kažkur prieš mėlyną lenkišką ženklą

                                  Tęsinys bus temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Čia dar Lietuvos teritorija, nors ir prismaigstyta lenkiškų ženklų




                                    Siena su pasienio stulpu Nr.140 - kažkur prieš mėlyną lenkišką ženklą

                                    Tęsinys bus temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
                                    Ypač priešpaskutinė nuotrauka (citatoje - paskutinė), tai labai sunku būtų ir patikėt, kad ne Lenkijos teritorijoje daryta nuotrauka. Netgi tokių dangų gali pasitaikyti pas juos (nors aišku labai sumažėjusi tikimybė tokią dangą pamatyt E-tinklo kelyje).

                                    Šiaip labai įdomu matyt net Lietuvos pusėje prismaigstomus ne lietuviškus kelio ženklus. Daug kur ES galima pastebėt, kai ženklus įrengia kitokio dizaino kitos šalies teritorijos pasienyje.

                                    Kalvarija-PL siena tai tikrai reikia kuo greičiau tvarkyt.
                                    Dabar panašu ne žemės koją kiša, nes viskas išparduota, o kad rangovai susitvarkytų, dabar su rangovais didžiausias keblumas.
                                    Sweco berods vėluoja (nežinau ar būtąjį laiką jau galima naudot) su būtent ruožo PL siena projektavimu, o Marijampolės ruože vis dar vyksta konkursas (antrą kartą).

                                    Comment


                                      Juda ir 56,83–72,50 km ruožas - pabaigti projektavimo darbai.


                                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-667-2054514


                                      Šašas liks tik dėl Sweco atsakomybėje esančio ruožo su PL siena.

                                      Comment


                                        Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                                        Juda ir 56,83–72,50 km ruožas - pabaigti projektavimo darbai.
                                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-667-2054514
                                        Kaip galėjo būti anksčiau skelbiamas konkursas dėl I ruožo (kuris neįvyko), jei projektavimas pabaigtas tik dabar?.
                                        Į domu ar spės darbus baigti iki 2024 ar 2025 metų pabaigos.

                                        Comment


                                          Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,55 iki 56,83 km kapitalinio remonto, įrengiant dešinėje kelio pusėje jungiamąjį kelią, projekto parengimas ir vykdymo priežiūra
                                          VI dalis: Papildoma informacija
                                          VI.7) Metinis pirkimų planas
                                          Pastabos: Projektavimas - 7 mėn. Projekto vykdymo priežiūra - ne ilgiau kaip 48 mėn.
                                          Click image for larger version

Name:	Priedas_Nr.3_-_Preliminari_projektuojamo_apjungiamojo_kelio_vieta.png
Views:	3327
Size:	1,62 MB
ID:	2053166
                                          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X