Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Gavau papildomą atsakymą iš LAKD:
    "informuojame, kad automagistralės statusą A5 keliui planuojama nustatyti tada, kai bus rekonstruotas visas kelias (su keturiomis eismo juostomis ir skiriamąja juosta) nuo Kauno iki Marijampolės. Tuomet leistinas maksimalus važiavimo greitis šiuo keliu bus atitinkamas AM kategorijos keliui."
    Liūdna žinia. Galėtų bent ta proga informuoti, kodėl/kur strigo Prienų ruožo pirkimas.
    Gal kas turi kokių žinių ar gandų, kur/kodėl jis strigo?

    Comment


      Parašiau laišką į Lakd dėl jungiamųjų kelių kazlų rudos savivaldybėje nutiestame naujame ruože. Paaiškinimas liūdina ir kertasi su vykdoma "zebro" programa.

      Laba diena, Lietuvos automobilių kelių direkcija,

      Norėjau pasiteirauti dėl VIA Baltica baigiamo ruožo Kazlų Rūdos savivaldybėje. Peržiūrėjau ruožo brėžinius viešųjų pirkimų svetainėje ir jei teisingai supratau, tai jungiamieji keliai nebus asfaltuojami ? Jei taip, tai nelabai suprantu kodėl, juk Kauno raj. jie buvo asfaltuojami, taip pat tai susiję su gyventojų gyvenimo kokybe, mažiau dulkių, automobilio važiuoklės gadinimo ir t.t.
      Kiek atsimenu, tai Lietuvos automobilių kelių direkcijos tikslas yra mažinti žvirkelių kelių tinklą juos išasfaltuojant. Pastaraisiais metais skiriami dideli pinigai "zebros" programai, todėl tikiuosi visi jungiamieji keliai prie Via Baltica bus asfaltuojami. Prašau platesnės informacijos dėl jungiamųjų Via Baltica kelių.

      Lauksiu atsakymų. Ačiū.
      Atsakymas:

      Laba diena,

      VIA BALTICA kelio, t. y. valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, ruožas Kazlų Rūdos savivaldybėje nuo 35,40 iki 45,15 km driekiasi mažai apgyvendintomis teritorijomis, abiejose kelio pusėse išsidėstę dirbamos žemės laukai, pievos ir miškai, tik ties 43–44 km dešinėje kelio pusėje išsidėsčiusi Kvietkiškio gyvenvietė ir kelios pavienės sodybos. Visi jungiamieji keliai Kazlų Rūdos savivaldybėje esančiame ruože suprojektuoti su žvyro danga, jų paskirtis – privažiavimas prie dirbamos žemės sklypų, miškų ir kitų teritorijų. Atsižvelgiant į tai, kad jie neturi jungčių su kitomis gyvenamosiomis teritorijomis, eismo intensyvumas jais prognozuojamas ganėtinai mažas (pagrinde sunkiasvorės transporto priemonės, traktoriai, kombainai), ir ribotą sezono dalį, kai bus vykdoma žemės ūkio veikla, jungiamuosius kelius rengti su asfalto danga būtų netikslinga ir neekonomiška. Kelių direkcija privalo atsižvelgti į tai, kad Lietuvoje dar yra šimtai gyvenviečių, kur keliai įrengti su žvyro danga, jų asfaltavimas numatytas perspektyvoje. Šio VIA BALTICA ruožo jungiamųjų kelių asfaltavimo klausimas buvo nagrinėtas ekonominiu požiūriu, ir asfalto dangos įrengimas projekto įgyvendinimo etape nebuvo numatytas.


      Pagarbiai

      Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

      Labai aiškiai išdėstyta, viskas dėl taupymo, todėl ir nenutiestas asfaltas

      Paskutinis taisė aviDer; 2017.09.20, 15:44.
      Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

      Comment


        Na jei teisybę rašo, kad ne gyvenvietes jungia, o tik prie miškų ir laukų važiavimai tai būtų kvaila asfaltuoti kai yra begalės žvyrkelių, kurie jungia gyvenvietes ir netgi miestelius.

        Comment


          Kazlų ruožo "užribio" nuotraukų šiek tiek, 2617 kelio viadukas ir vietinis keliukas
          Paskutinis taisė transpondster; 2017.09.23, 19:30.

          Comment


            Parašė Mexas Rodyti pranešimą
            S61 terminas po 4 metu ,buva rasyta, kad iki 2021
            Sutinku, kad buvo rasyta, bet mums visiems svarbiau, kada bus pastatyta. O praktika rodo, kad tiedu ivykiai laike nesutampa Uztat metus ir uzmetu.

            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              Gerokai sulėtėjo magistralės „Via Baltica“ rekonstrukcija netoli Marijampolės, praneša „Lietuvos rytas“.

              „12-os kilometrų ruožą nuo Sasnavos iki Marijampolės pagal sutartį turime baigti iki kitų metų rugpjūčio. Projektas negali vėluoti, tačiau mes negalime užtikrinti darbų kokybės. Atsiliekame labai smarkiai. Rugsėjį atlikome mažiau negu pusę numatytų darbų, o spalį - mažiau nei trečdalį“, - dienraščiui sakė projekto vadovas Gediminas Gulbinas.

              Kelininkai nerimauja dėl sulėtėjusio darbo tempo, nes pirkimo sutartyje nenumatyta, jog darbų atlikimo terminas gali būti pratęsiamas.

              http://www.diena.lt/naujienos/lietuv...ukcijai-832983
              Turbūt lietus trukdo ir kitų atkarpų konkursams ir pirkimams...

              Comment


                Na, nieko nuostabaus, kad atsilieka nuo darbų. Nors nepasakyčiau, kad darbai stovi, nes technika juda. Kelias ties Vinčais (ten padarytas išvažiavimas sunkvežimiams iš rekonstruojamo kelio, tad nuo technikos ratų daug purvo nubyra) tai purvo vonios ir ženklai 30 km/h. Važiuojant prieš savaitę Via baltica rekonstruojamame ruože buvo nemažai "tvenkinių", tai kas darosi po šios savaitės nuolatinių lietų baisu ir pagalvot.

                Comment


                  Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                  Turbūt lietus trukdo ir kitų atkarpų konkursams ir pirkimams...

                  Kaip galima sakyti "negalime užtikrinti darbų kokybės." ????

                  Comment


                    O čia ir su video:

                    https://www.tv3.lt/naujiena/929504/p...uleisti-rankas

                    Šiuo metu platinama 12 kilometrų magistralės atkarpa nuo Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijos iki Marijampolės. Rekonstrukcija turėtų būti baigta kitų metų rugpjūčio gale, tačiau statybininkai abejoja, ar spės. Gali būti, kad darbų pabaiga vėluos keletą mėnesių. Dėl nesibaigiančio lietaus sankasose susikaupė tiek vandens, kad klimpsta net sunkioji kelininkų technika. Traktorius iš purvynų tenka traukti nuolat. Dažnai magistrale „Via Baltica“ nuo Kauno iki Lenkijos pasienio važinėjantys vairuotojai sako, kad kelio praplatinimo laukia kaip išganymo. Šiuo keliu per parą pravažiuoja daugiau nei 10 tūkstančių automobilių, dauguma jų – vilkikai. Ypač magistralės atkarpoje prie Marijampolės įvyksta daug skaudžių nelaimių. Magistralė net praminta „mirties keliu“. Vairuotojai sako, kad tokia galybė mašinų siaurame kelyje tiesiog neišsitenka. Visgi vairuotojai neširsta išgirdę, kad kelininkai prognozuoja užvėlinti laukiamos praplatintos magistralės darbų pabaigą. Esą svarbiausia, kad kelias būtų rekonstruotas. Vienas kitas paburba dėl purvynų, kurie susidarė darbų metu, tačiau sako, kad pakentės. Tuo tarpu Automobilių kelių direkcija, kuri yra magistralės rekonstrukcijos projekto užsakovas, nepatenkinta išgirdusi, jog statybininkai nesusitvarko su užduotimi. Esą konkursą laimėjusi bendrovė sutartimi įsipareigojo darbus bet kokiomis sąlygomis atlikti laiku. Į kelininkų prašymą pratęsti sutartyje numatytą darbų baigimo terminą direkcija neskuba atsakyti.
                    Man asmeniškai panašu į kelių tiesimo įmonės PR ir spaudimą klientui.

                    Comment


                      na nežinau dirbo šiandien nemažai žmonių/technikos ir 18h, nepalyginsi su tuo kas vyko kai dangos remontas prieš 3? metus. IMHO svarbu kad pilnai užbaigtų iki lapkričio prieš žiemą, kai Via Baltica durniausia važiuot.

                      beja gal kas turi nuorodą į šio ruožo pasiūlymus kokie buvo? Įdomu kokius terminus/kainas siūlė kiti

                      Comment


                        Kelios nuotraukos iš gelžkelio viaduko. O atsakant į savo klausimą apie konkurso kainas čia http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/v..._ID=2003595628

                        Comment


                          Sveiki, štai tokia info apie Prienų ruožą iš LAKD, kažin kodėl neviešinamos detalės..?
                          Apmaudu, nes pasirašius sutartį, kaip planuota, dar vasarą, manau, iki 2018 lapkričio techninės žiemos būtų buvę įmanoma užbaigti visą Kaunas-Marijampolė atkarpą, dabar, panašu, reiks laukti 2019 m.

                          Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 23,40 iki 35,40 km rangos darbų konkursas šiuo metu dar vyksta, rangos sutartis dar nepasirašyta. Informacija apie konkurso detales nėra skelbiama viešai.

                          Comment


                            Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                            Sveiki, štai tokia info apie Prienų ruožą iš LAKD, kažin kodėl neviešinamos detalės..?
                            Apmaudu, nes pasirašius sutartį, kaip planuota, dar vasarą, manau, iki 2018 lapkričio techninės žiemos būtų buvę įmanoma užbaigti visą Kaunas-Marijampolė atkarpą, dabar, panašu, reiks laukti 2019 m.
                            nieko kito ir nebuvo galima tiketis. Manau it tas terminas nerealus

                            Comment


                              LAKD neseniai nulėkė svarbuios galvos, tai normalu, kad procesai sulėtėję. Įdomu tik ar poto įgaus pagreitį, nes sprendimų laukia ne tik Via Baltika
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                ties kalvarija 84 kilometre esanciam tiltui vaziuojant pasirode, kad stipriai pazeisti tilto sujungimai. kryptis marijampole-suvalkai. kokios jusu nuomones?

                                Comment


                                  Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                                  ties kalvarija 84 kilometre esanciam tiltui vaziuojant pasirode, kad stipriai pazeisti tilto sujungimai. kryptis marijampole-suvalkai. kokios jusu nuomones?
                                  Kas pagal jus yra tilto sujungimai? Deformacinės siūlės?
                                  Foto būtų labai gerai

                                  Comment


                                    Sveiki, LAKD į "skaitytojo užduotą klausimą" atsakė, kad Prienų atkarpos sutarties pasirašymas planuojamas artimiausiomis savaitėmis, o abiejų atkarpų (Marijampolės ir Prienų) užbaigimas turėtų įvykti per 2018 m.
                                    Iš ankstesnių patirčių su LAKD komunikacija spėju, kad praeiti visi saugikliai, aiškinimaisi, tikrinimai ir tvirtinimai dėl konkurso ir sutarties pasirašymas jau tikrai įvyks labai greitai.

                                    Comment


                                      Lapkričio 28 d., tarp Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir Ūkio subjektų grupės, susidedančios iš AB „Kauno tiltai“ ir UAB „Alkesta“ pagrindiniu partneriu AB „Kauno tiltai“, buvo pasirašyta sutartis dėl kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 23,40 iki 35,40 km rekonstravimo.

                                      12 km ilgio ruožas Prienų rajone bus rekonstruojamas pagal automagistralės techninės kategorijos reikalavimus su skiriamąja juosta ir šalia kelio A5 nutiestais apjungiamaisiais keliais.
                                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ale-787-888270

                                      Comment


                                        Smagi zinia, is aprasymo suprantu, kad ~2018 gruodi padarys.
                                        Kazin koks judesys su Kalvarijos atkarpa? Butu fantastika su lenkais ~2021 kartu finisuot, bet kaip suprantu ten dar nearti dirvonai..

                                        Comment


                                          Tikrai geros naujienos dėl sutarties ir džiugu, kad statybos terminas trumpas.
                                          Dėl Kalvarijos tai senokai buvo naujienų, bet ten, kaip suprantu, vyksta žemių paėmimo procedūros.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X