Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
O ko trūksta kad tas pats būtų padaryta ruože nuo 9 forto iki Garliavos? Ar bent jau būtų leidžiamas toks pats greitis kaip Vilnius Kaunas?Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAš kai gilinausi į projektą tai supratau, kad Garliava-Mauručiai esamas dabar 2x2 ružas pilnai atitiks po rekonstrukcijos automagistralės kategoriją ir turėsim 130 km/h greitį.
Comment
-
Kauno vakarinis aplinkkelis turi nemažai vieno lygio sankirtų su labai trumpomis letėjimo/greitėjimo juostų arba iš vis be jų, ir aplinkkelio dalis Kauno mieste pasižymi dideliu eismo intensyvumu - ~35 000 aut. per parą.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąO ko trūksta kad tas pats būtų padaryta ruože nuo 9 forto iki Garliavos? Ar bent jau būtų leidžiamas toks pats greitis kaip Vilnius Kaunas?
Kad suteikti greitkelio statusą, reikia sutvarkyti įvažas/nuovažas, įrengti skirtingų lygių sankryžas kur reikia ir priklausomai ar tai naudinga, išplatinti ruožą, kuris eina Kauno miesto teritorija.
Comment
-
Įtraukiant šiuos tris ruožus, kurie bus pastatyti 2017 m., bendras automagistralės ruožas bus 28 km ilgio. O per kitą finansinį laikotarpį (po 2020 m.) tikėkimes pabaigs automagistralės ruožą iki Lenkijos sienos.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAš kai gilinausi į projektą tai supratau, kad Garliava-Mauručiai esamas dabar 2x2 ružas pilnai atitiks po rekonstrukcijos automagistralės kategoriją ir turėsim 130 km/h greitį.
Ir jau ~2030 m. (kaip ten lenkams seksis statytis), Lietuva turės greitkelio susisiekimą su bendru Europos greitkelių tinklu.
Comment
-
Labai jau pesimistiškai nuteikia
Atrodė kad jau seniai viskas suprojektuota, tik žemės problemos belikę. Bet pasirodo dar tik prasidės projektavimai. Normalu būtų jei galų gale iki 2020 m. visą kelią padarytų. O dabar susidaro toks vaizdas lyg apie šio kelio rekonstrukciją tik šiandien staiga pradėta galvoti, kad planuojama pabaigti po 15 metų.
Comment
-
Poveikio aplinkai ir projektavimo darbai gali vykti tik tada kai žemė jau yra paimta nuosavybėn. Svetimoje žemėje projektuoti negalima.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąLabai jau pesimistiškai nuteikia
Atrodė kad jau seniai viskas suprojektuota, tik žemės problemos belikę. Bet pasirodo dar tik prasidės projektavimai. Normalu būtų jei galų gale iki 2020 m. visą kelią padarytų. O dabar susidaro toks vaizdas lyg apie šio kelio rekonstrukciją tik šiandien staiga pradėta galvoti, kad planuojama pabaigti po 15 metų.
Comment
-
Klystate. PAV (poveikio aplinkai vertinimas) gali būti rengiamas ir nepaėmus žemės visuomenės poreikiams (pavyzdys - A9 Šeduva - Radviliškis ruožas).Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąPoveikio aplinkai ir projektavimo darbai gali vykti tik tada kai žemė jau yra paimta nuosavybėn. Svetimoje žemėje projektuoti negalima.
Kai kuriems Via Baltica ruožams PAV buvo parengtas gerokai anksčiau, dar nepaėmus žemės visuomenės poreikiams, bet kadangi rekonstrukcija įstrigo jie jau nebegalioja.
Comment
-
Tuomet projektuoti negali?Parašė Xedos Rodyti pranešimąKlystate. PAV (poveikio aplinkai vertinimas) gali būti rengiamas ir nepaėmus žemės visuomenės poreikiams (pavyzdys - A9 Šeduva - Radviliškis ruožas).
Kai kuriems Via Baltica ruožams PAV buvo parengtas gerokai anksčiau, dar nepaėmus žemės visuomenės poreikiams, bet kadangi rekonstrukcija įstrigo jie jau nebegalioja.
Comment
-
Manau taip. Tikriausiai ruože Marijampolė - Lenkijos siena tą jau galės darytiParašė GediminasJa Rodyti pranešimąTuomet projektuoti negali?
Comment
-
Tikrai ? Tuomet kaip suprasti tokią sitauciją:Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąTuomet projektuoti negali?
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.aspValstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 22,00 iki 45,15 km rekonstravimo į AM kelio kategoriją techninio darbo projekto parengimas ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams dokumentacijos parengimas
Šis viešasis konkursas buvo paskelbtas 2009-10-21. Konkursas parengti techninį projektą, kartu su žemės paėmimo projektu. Jei skelbiamas žemės paėmimo projektas reiškia žemė dar tikrai nebuvo paimta visuomenės poreikiams. Tuomet kaip buvo galima pradėti rengti techninį projektą ?Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.18, 18:31.
Comment
-
Iš Kelių direkcijos pristatymo apie A14 rekonstrukciją. Nors pristatymas ir ne apie Via Balticą, bet užsiminta ir apie ją.

http://www.lakd.lt/files/ppp/a14/pro...2014-09-03.pdf
Manau, kad yra du variantai, kas galėtų būti ta 2+1 atkarpa.
1 ) Panevėžio aplinkkelis, nes jau buvo paskelbtas jo rekonstrukcijos dokumentacijos parengimo konkursas.
2) 35 km ilgio A8 atkarpa, nes LAKD 2014 m. planuojamų pirkimų sąraše buvo toks įrašas:
Žinoma, gali būti ir taip, kad planuojama vykdyti ir abu projektus jei jie telpa į tuos 400 mln. Lt. Ir šiaip įdomu kiek gali kainuoti 1 km 2+1 kelio, tuomet būtų aiškiau ar įmanoma įvykdyti abu projektus."Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km".Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.21, 19:10.
Comment
-
Pagaliau geros žinios:
VIA BALTICA ruožuose - dideli pokyčiai
Tikėsimės, kad 2018m. automagistrale važiuosime bent iki Marijampolės.
Comment
-
Labai laukiu šio kelio, nes dabar iš Marijampolės į Kauną dažniau senu keliu pro Ąžuolų Būdą važiuoju, negu vadinamaja "Via Baltica"... Keletas asmeninio pobūdžio pastabų. Teko bendrauti su įmonės "Marijampolės regiono keliai" specialistais dar tada, kai Lietuva tapo Šengeno zonos nare. Jie atvirai pripažino, kad prognozuoti transporto srautai išaugo daug daugiau, nei tikėtasi. Kiek pamenu, tokio transporto srauto, koks atsirado Via Baltikoje pirmais Šengeno narystės metais, jie tikėjosi tik apie 2015 metus... Iš čia turbūt ir tas ilgas trypčiojimas gavosi su antra eile. Ir dar: nuolat eskaluojama mintis, kad žemės pirkimo procedūra ilgiausia trunka Suvalkijoje, kad suvalkiečiai godūs ir pan. Mano bendradarbė gyvena Puskelniuose ir būtent per jos sklypo kraštą eina "Via Baltica". Dalį žemės paėmė pirmai juostai, dabar dar paims. Ir spėkit, kiek valstybė siūlo už arą priemiestyje esančios žemės? Ogi labai įspūdingą sumą: 100 litų už žemės ūkio paskirties žemę be medžių, 150 litų už žemė su dideliais senais medžiais. Jos kaimynai gavo analogiškus pasiūlymus... Šiaip hektaras geros dirbamos (žemės ūkio paskirties) žemės Suvalkijoje kainuoja apie 10 000 Lt ir daugiau, o priemiestyje - dvigubai ir daugiau. Žmonės nepyktų, jei kaina bent kiek į rinkos panaši būtų, bet čia vadovaujamas kažin kokiais įvertinimais, žmonės pykdomi, o viešai visur trimituojama, kad suvalkiečiai godūs... Mano galva, tas nuolatinis kartojimas apie tai, kaip Suvalkijoje sunkiai sekasi žemes paimti, tik dangsto atsakingų valdininkų neveiklumą ir nesugebėjimą dirbti.
Comment
-
100 Lt už arą ar už hektarą? Už hektarą tikrai absurdiškai žema kaina. Jei platinti imama 20m juosta (labai daug), tai vienam kilometrui kelio prireiks 200 ha. 100km (gal su visokiais nusukimais ir viadukais) iki Lenkijos sienos - 20000 ha. 20000 ha x 100-150Lt = 2-3 mln. Lt.Parašė Gintarass Rodyti pranešimą...Ir spėkit, kiek valstybė siūlo už arą priemiestyje esančios žemės? Ogi labai įspūdingą sumą: 100 litų už žemės ūkio paskirties žemę be medžių, 150 litų už žemė su dideliais senais medžiais. Jos kaimynai gavo analogiškus pasiūlymus... Šiaip hektaras geros dirbamos (žemės ūkio paskirties) žemės Suvalkijoje kainuoja apie 10 000 Lt ir daugiau, o priemiestyje - dvigubai ir daugiau. Žmonės nepyktų, jei kaina bent kiek į rinkos panaši būtų, bet čia vadovaujamas kažin kokiais įvertinimais, žmonės pykdomi, o viešai visur trimituojama, kad suvalkiečiai godūs... Mano galva, tas nuolatinis kartojimas apie tai, kaip Suvalkijoje sunkiai sekasi žemes paimti, tik dangsto atsakingų valdininkų neveiklumą ir nesugebėjimą dirbti.
Lyginant su viso projekto kaina tai visiškos "kapeikos", betgi buvo šnekama lyg ir apie šimtus milijonų? Jei iki 10000Lt/ha, tai tuomet taip.
Tai dabar ir suprask kiek mokės iš tikrųjų, kai kainų žirklės - 100 kartų.
Comment
-
Atsiimu savo žodžiusParašė Xedos Rodyti pranešimąPaskelbtas Via Balticos tarp Garliavos ir Mauručių rekonstravimo į automagistralę viešasis konkursas: Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1.
Galima panagrinėti brėžinius
: nuoroda
. Panagrinėjęs brėžinius pastebėjau, kad automagistralės statusas prasidės tik už geležinkelio viaduko ties Mauručiais. Šiek tiek nusivyliau, turint omenyje kiek pinigų bus investuojama į šį projektą...
Comment
Comment