Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    "Nu...nu... aiškiaregiai... "
    Kada jus pradesit skaiciais kalbeti o ne vien emocijom?
    Juokingai atrodo kai zmogui uztenka spalvoto paveiksliuko kad sudaryti nuomone:
    "turi būti nedelsiant platinamas iki 2x2"

    Comment


      Parašė agnette Rodyti pranešimą
      Kada jus pradesit skaiciais kalbeti o ne vien emocijom?
      Juokingai atrodo kai zmogui uztenka spalvoto paveiksliuko kad sudaryti nuomone:
      "turi būti nedelsiant platinamas iki 2x2"
      Visų pirma, "mes" nesame sprendimus priimanti pusė.
      Kreipkitės į SM su peticija uždraudžiančia "Via Baltica" rekonstrukciją bei Valstybės kontrolę dėl galimo lėšų švaistymo.

      Comment


        O jau yra rekonsrukcijos iki 2x2 projektas?

        Comment


          Parašė agnette Rodyti pranešimą
          Kada jus pradesit skaiciais kalbeti o ne vien emocijom?
          Juokingai atrodo kai zmogui uztenka spalvoto paveiksliuko kad sudaryti nuomone:
          "turi būti nedelsiant platinamas iki 2x2"
          Paveiksliuke ir yra skaičiai, dėl ko reikalinga platinti kelią, tik jūs emocijomis vadovaujantis kalbant, jog nereikia.
          Flickr

          Comment


            Kur as pasakiau kad nereikia? Vel fantazijos...
            Skaiciai is paveiksliuko nieko nepasako.

            Comment


              Parašė agnette Rodyti pranešimą
              O jau yra rekonsrukcijos iki 2x2 projektas?
              O jūs kreipkitės, kol dar nėra projekto, kad lėšos nebūtų švaistomos net ir projektavimui.

              Comment


                Parašė agnette Rodyti pranešimą
                Kur as pasakiau kad nereikia? Vel fantazijos...
                Skaiciai is paveiksliuko nieko nepasako.
                "Skaičiai iš paveiksliuko nieko nepasako" ? O tai ką tuomet pasako ? Srautų turbūt tikrai nepasako. Man tai šie skaičiukai tikrai neamažai pasako.....



                2011 m . iš LAKD

                Comment


                  http://www.cowi.lt/menu/project/Keli...rij%C4%85.aspx

                  Juda tie projektai. Bet SM dabar labiau rupi tokiu tarkontinentiniu keliu kaip pvz. Vilniaus- Svencionys perdarimas i ViaBalticos lygio kelius ir pan.
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                    Kur as pasakiau kad nereikia?
                    Taigi rašėte: "Poreikio nera, yra tik fantazijos, kaip pas mus iprasta."

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Taigi rašėte: "Poreikio nera, yra tik fantazijos, kaip pas mus iprasta."
                      Iskrito is konteksto... aj kaip negrazu... cia kalba buvo apie Panevezio aplinkkeli, o ne Marijampoles

                      Comment


                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        "Skaičiai iš paveiksliuko nieko nepasako" ? O tai ką tuomet pasako ? Srautų turbūt tikrai nepasako. Man tai šie skaičiukai tikrai neamažai pasako...
                        Pabandysiu paaiskinti ant pirstu, kad butu aiskiau. Absoliutus skaiciai neduoda jokios informacijos apie poreiki platinti kelia.
                        Reikalingas santykinis intencity/capacity, kai jis bus arti 0.8, tada ir tik tada racionalu pradeti galvoti apie kelio platinima. Capacity 1x2 kelio 16000 per valanda, o cia maksimum 16000 per para, tai apie koki platinima kalba gali buti.... su 0.1 koeficientu? Pinigus nera kur deti? Ar cia paskutine problema Lietuvoje kuria reikia isspresti, kad gyventi kaip vakarieciai?

                        Comment


                          Parašė agnette Rodyti pranešimą
                          Pabandysiu paaiskinti ant pirstu, kad butu aiskiau. Absoliutus skaiciai neduoda jokios informacijos apie poreiki platinti kelia.
                          Reikalingas santykinis intencity/capacity, kai jis bus arti 0.8, tada ir tik tada racionalu pradeti galvoti apie kelio platinima. Capacity 1x2 kelio 16000 per valanda, o cia maksimum 16000 per para, tai apie koki platinima kalba gali buti.... su 0.1 koeficientu? Pinigus nera kur deti? Ar cia paskutine problema Lietuvoje kuria reikia isspresti, kad gyventi kaip vakarieciai?
                          Jei teisingai supratau, tai 1+1 kelio pralaidumas per valandą yra 16000 ? Hmmm........Tokiu atveju visi kelių plėtros projektai turėtų būti atšaukiami . Ir kažin kodėl nuo 15000 VMPEI jau rekomenduojama statyti automagistralę ? Matyt blogai apskaičiuota .
                          Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.15, 16:57.

                          Comment


                            Parašė agnette Rodyti pranešimą
                            Iskrito is konteksto... aj kaip negrazu... cia kalba buvo apie Panevezio aplinkkeli, o ne Marijampoles
                            Taigi šiarinės dalies iki šiol niekas net neplanavo platinti! O dalis nuo Kauno ir taip yra 2x2, ir toliau rengiamasi tęsti. Apie tai čia ir diskutavom.
                            Man asmeniškai tos trasos mirtinai nereikia, važiuoju vos kartą per mėnesį. Tiesa, po kelių pavojingų avarinių situacijų, bandau važiuoti per Lazdijus, ir esu visai patenkintas. Bet tai - iš Vilniaus.
                            O jei jūs prieštaraujat, tai kovokit. Kodėl mes turėtume prieštarauti?
                            Skaičiuoti turi LAKD ir SM.

                            Comment


                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Pabandysiu paaiskinti ant pirstu, kad butu aiskiau. Absoliutus skaiciai neduoda jokios informacijos apie poreiki platinti kelia.
                              Reikalingas santykinis intencity/capacity, kai jis bus arti 0.8, tada ir tik tada racionalu pradeti galvoti apie kelio platinima. Capacity 1x2 kelio 16000 per valanda, o cia maksimum 16000 per para, tai apie koki platinima kalba gali buti.... su 0.1 koeficientu? Pinigus nera kur deti? Ar cia paskutine problema Lietuvoje kuria reikia isspresti, kad gyventi kaip vakarieciai?
                              Manau 16.000 per valandą tai atrodytų kaip geras ištisas kamštis
                              Beje, iš kur intensity/capacity optimumas yra 0.80? Čia kažkur yra apskaičiuota?

                              Comment


                                Patikėkit manimi, situacija itin bloga šiame ruože nuo sienos su PL iki Kauno
                                Atėjo, pamatė, pastatė...

                                Comment


                                  Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                                  Patikėkit manimi, situacija itin bloga šiame ruože nuo sienos su PL iki Kauno
                                  Šios trasos intensyvumas iš esmės prilygsta Kauno - Vilniaus autostrados intensyvumui. Pabandykim tarp Kauno ir Vilniaus palikti tik vieną autostrados pusę - bus absoliutus košmaras.

                                  Comment


                                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                    Šios trasos intensyvumas iš esmės prilygsta Kauno - Vilniaus autostrados intensyvumui. Pabandykim tarp Kauno ir Vilniaus palikti tik vieną autostrados pusę - bus absoliutus košmaras.
                                    Užtenka pamatyt, kas darosi, kai uždaro kokią pusę tilto prie Kauno remontui ir visi turi susispausti į dvi juostas

                                    Comment


                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Šios trasos intensyvumas iš esmės prilygsta Kauno - Vilniaus autostrados intensyvumui. Pabandykim tarp Kauno ir Vilniaus palikti tik vieną autostrados pusę - bus absoliutus košmaras.
                                      "Iš esmės" A5 srautas toli gražu nėra toks didelis, kaip Vilnius Kaunas, net dvigubai mažesnis.....(neskaitant ruožo prieš Marijampolę, važiuojant nuo Kauno)



                                      2011 m., LAKD.

                                      Comment


                                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                        O čia tai bent naujiena. Tikrai nesitikėjau, kad jie ten ką nors pradės judinti taip greitai. Tik nelabai įsivaizduoju kaip šitas reikalas atrodys: Negi tiesiog sukals atitvarus per kelio vidurį. Tai kas po to liks iš tos dangos..........
                                        "Via Baltica" dalyje tarp Marijampolės ir Garliavos tų atitvarų prikalinėta benaž prie kiekvienos sankryžos.

                                        Comment


                                          Čia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
                                          Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X