Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ačiū labai už atnaujinimą

    Comment


      Kaip supratau iš straipsnio ar interviu dabar nepamenu, tai bus "beveik greitkelis". Nes ten buvo minėta, kad kelias bus su skiriamąja juosta, kuri bus šiek tiek siauresnė, nei Šiauliai-Bubiai. Gaila tik nebepamenu kur aš ta straipsnį mačiau.

      Comment


        Parašė John
        Ar ne šios temos 17-as pranešimas? http://www.miestai.net/forumas/showp...7&postcount=17
        Tiksliai

        Comment


          Projektas po truputį juda

          2010-02-18
          SKELBIMAS APIE PARENGTĄ ŽEMĖS PAĖMIMO VISUOMENĖS POREIKIAMS PROJEKTĄ GUDELIŲ, VĖGĖLIŲ, PROČIŪNŲ, BERTUŽIŲ, KAIRIŲ, ALEKSANDRIJOS KAIMUOSE.
          Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto organizatorius - Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (...) informuoja, kad parengtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A9 Panevėžys-Šiauliai 59,70-75,63 km (su Kairių aplinkkeliu) ruožui rekonstruoti) projektas Gudelių, Vėgėlių, Pročiūnų, Bertužių, Kairių, Aleksandrijos kaimuose, Šiaulių rajone.
          Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto rengėjas - uždaroji akcinė bendrovė „Kelprojektas" (...).

          Su parengtu projektu nuo 2010 m. kovo 5 d. iki 2010 m. balandžio 6 d. galima susipažinti Šiaulių rajono Kairių seniūnijoje adresu: Plento g. 2, Kairių mstl., Šiaulių r. sav. Projekto sprendiniai nuo 2010 m. kovo 5 d. iki 2010 m. balandžio 6 d. bus eksponuojami Šiaulių rajono Kairių seniūnijos skelbimų lentoje I aukšte.

          Viešas susirinkimas, kuriame visuomenei bus pristatyti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto sprendiniai, įvyks 2010 m. balandžio 6 d. 11:00 valandą salėje (I a.), esančioje Plento g. 2, Kairių mstl., Šiaulių r. sav.
          http://www.siauliai-r.sav.lt/go.php/...AEMIMO_VI/2071

          Internete brėžinių aptikti nepavyko.
          Gal kas nors netyčia užsuks į Kairių seniūniją su fotoaparatu...

          Comment


            Nuotraukos šeštadienio (03 27). Važiuojant iš Šiaulių į Panevėžio pusę.
            1. Kelio darbų pradžia prieš Šniūraičius.

            2. Jau matosi kaip atrodys kelias. Čia bus požeminis viadukas į Šniūraičius.

            3.------------------------------------------------------

            4.------------------------------------------------------

            5.------------------------------------------------------

            6.------------------------------------------------------

            7. Iš dviejų tunelių liko tik vienas.

            8.------------------------------------------------------

            9. Važiuojant atgal nuo Panevėžio į Šiaulių pusę.

            10.------------------------------------------------------

            11.------------------------------------------------------

            12. Nejaugi tikrai "pakiš" keturias juostas po šiuo viaduku?

            13.------------------------------------------------------

            14.------------------------------------------------------

            15.Darbai kitoje Šniūraičių požeminio viaduko pusėje (priešingoje pusėje negu 2 foto).

            16. Čia turėtų būti viadukas.

            17.Pavažiavus dar toliau, atrodo jog kelias sukasi į dešinę pusę.

            18.Atrodo, jog už medžių kelias tęsiasi toliau.

            Tai tiek.

            Comment


              Gaila matant, kad greitkelis eis po dabartiniu viaduku gal dar kažkas passikeis bet abejoju. O kelias nusisuka gal link busimo Kairių aplinkkelio?
              RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

              Comment


                Parašė doncius Rodyti pranešimą
                Gaila matant, kad greitkelis eis po dabartiniu viaduku .....
                O kodėl gaila? Čia apie traukinio viaduką?
                W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                Comment


                  Ačiū labai už puikų reportažą Tikrai įdomu, kad sutalpins 4 juostas po senu viaduku. Bet tai jau aiški situacija - ženklas 70, ženklas susiaurėjimas ir problema "išspręsta" O kelias sukasi tai tikrai matomai link Kairių aplinkkelio, nes lra.lt pateikiamame šių metų planuojamų pirkimų sąraše yra paminėtas Kairių aplikkelis 9,38 km ilgio, tai tikriausiai ir tęs paskui kelią.

                  Comment


                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                    Ačiū labai už puikų reportažą Tikrai įdomu, kad sutalpins 4 juostas po senu viaduku. Bet tai jau aiški situacija - ženklas 70, ženklas susiaurėjimas ir problema "išspręsta" .....
                    O kodėl būtinai turi susiaurėti, o negali tik skiriamoji juosta susiaurėti?
                    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                    Comment


                      Parašė doncius Rodyti pranešimą
                      Gaila matant, kad greitkelis eis po dabartiniu viaduku gal dar kažkas passikeis bet abejoju. O kelias nusisuka gal link busimo Kairių aplinkkelio?
                      Na dėl geležinkelio bėgių tikrai nestatys tau tunelio

                      Comment


                        Parašė Karolis! Rodyti pranešimą
                        O kodėl būtinai turi susiaurėti, o negali tik skiriamoji juosta susiaurėti?
                        tai jei skiriamoji susiaures tj ir vingis vistie sioks toks bus, kaip kiti minėjo ir 70 dar koks zenklas. manau vieną pylimą nukasus ir pastacius dar 1 atrama butu buve daug geriau. na bet bus kaip bus
                        RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                        Comment


                          Parašė John
                          Viadukas, po kuriuo kažkaip turės tilpti 4 juostos, 2 šalikelės ir tvorelė viduryje
                          Atvaizdas
                          O negali taip būti, jog viaduką praplatins kai bus baigtas naujasis kelias? Nes pagalvojus viaduko negalima ilgai tvarkyti, tai gal po to kai baigs tiesti naują kelią, viaduką uždarys ir visos "pajėgos" bus sutelktos i viaduko platinimą.

                          Comment


                            Ačiū, John, už puikų reportažą Žiūriu ruože, kur tiesiamas 2x2 tai jau ir asfaltas apklotas vietomis - puiku. Gaila, kad niekas nenori greitkelio statuso uždėti tokiems naujiems ruožams

                            Comment


                              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                              Ačiū, John, už puikų reportažą Žiūriu ruože, kur tiesiamas 2x2 tai jau ir asfaltas apklotas vietomis - puiku. Gaila, kad niekas nenori greitkelio statuso uždėti tokiems naujiems ruožams
                              Tai kelius su skiriamają juosta galima važiuoti 100 km/h., jei nenurodyta kitaip. Ar ne? Nes aš visada vadovaujuosi tokia taisykle nuo Garliavos iki Juragių...
                              You've got one life! Live it!

                              Comment


                                Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                Tai kelius su skiriamają juosta galima važiuoti 100 km/h., jei nenurodyta kitaip. Ar ne? Nes aš visada vadovaujuosi tokia taisykle nuo Garliavos iki Juragių...
                                Ne, jau tik 90 km/h, jei nenurodyta kitaip. Kam tada kelyje Vilnius - Kaunas stovi ženklai su greičio apribojimu 100 km/h?

                                Comment


                                  Heh, fredi, tik 90 galima kaip ir rašė HSV. Ši anksčiau galiojusi taisyklė buvo pakeista prieš pora metų

                                  Comment


                                    Senis matyt esu sorry

                                    Šiauliai-Radviliškis turėtų būti greitkelis kaip ir John sako, bet žiūrėsim kas gausis...
                                    You've got one life! Live it!

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Kažkaip keistai su tomis kelių kategorijomis Lietuvoje. 1-os kategorijos kelias (pagal kurio standartus rekonstruojamas ir šis) yra žemesnio lygio už AM (automagistralės ketegoriją). Greitkelis taipogi yra 1-os kategorijos kelias (pvz. Visas A1 ruožas tarp Vilniaus ir Kauno yra 1-os kategorijos, jei neklystu. Į jį patenka ir nemaža greitkelio atkarpa).

                                      Taigi, gaunasi lyg ir spraga standartų įgyvendinimui, nes 1-os kategorijos kelias iš esmės gali būti tiek ir pats blogiausias 2+2 kelias be lėtėjimo/greitėjimo juostų, su U formos apsisukimais ir 1 lygio sankryžomis, nors gali būti ir greitkelio standartus atitinkantis kelias. Gali būti net ir toks kelias, kuris atitiktų AM standartus, nors oficialiai jam tokio statuso niekas nesuteiktų. Žodžiu taip išeina, kad iš esmės pagal 1-ą kategoriją galima statyti absoliučiai bet ką, pasinaudojant vaizduote ir "poreikiais".

                                      Mano supratimu, reiktų naikinti tokį "standartą" ir įvesti "greitkelio" standartą.
                                      Aha, that's gonna happen.. Pasakyk tai mūsų valdininkams, tai dar pasiūs toli toli.
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Kažkaip keistai su tomis kelių kategorijomis Lietuvoje. 1-os kategorijos kelias (pagal kurio standartus rekonstruojamas ir šis) yra žemesnio lygio už AM (automagistralės ketegoriją). Greitkelis taipogi yra 1-os kategorijos kelias (pvz. Visas A1 ruožas tarp Vilniaus ir Kauno yra 1-os kategorijos, jei neklystu. Į jį patenka ir nemaža greitkelio atkarpa).

                                        Taigi, gaunasi lyg ir spraga standartų įgyvendinimui, nes 1-os kategorijos kelias iš esmės gali būti tiek ir pats blogiausias 2+2 kelias be lėtėjimo/greitėjimo juostų, su U formos apsisukimais ir 1 lygio sankryžomis, nors gali būti ir greitkelio standartus atitinkantis kelias. Gali būti net ir toks kelias, kuris atitiktų AM standartus, nors oficialiai jam tokio statuso niekas nesuteiktų. Žodžiu taip išeina, kad iš esmės pagal 1-ą kategoriją galima statyti absoliučiai bet ką, pasinaudojant vaizduote ir "poreikiais".

                                        Mano supratimu, reiktų naikinti tokį "standartą" ir įvesti "greitkelio" standartą.
                                        Yra I ir Ia kategorijos. 1-os kategorijos kelio projektinis greitis yra 100/110, taigi tokiame turi būti letėjimo ir greitėjimo juostos. Iš esmės ši kategorija ir yra "greitkelio" standartą atitinkanti kategorija. Tuo tarpu Ia kategorijoje greitis jau tik 90 ir ten nebūtinos letėjimo, bei greitėjimo juostos.

                                        Comment


                                          Na jei iš tiesų toks projektinis greitis yra I kategorijos keliui, tada galima tikėtis, kad čia greitis bus didesnis nei 90 km/h. Jei kelias tiesiamas pagal taip, kaip yra pateikta tkti.lt poveikio aplinkai santraukoje, tai ten parašyta, kad kelio kategorija yra I-a.
                                          Tik dabar žiūriu John nuotraukas kur matosi jau nutiestas asfaltas ir man kažkaip atrodo, kad siaurokas tas kelias, kad sutalpinti normalias dvi juostas ir pagalbinę, bet gal tik taip nuotraukose atrodo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X