Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT/PL] Lietuvos - Lenkijos pasienis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Via Lietuva 2025.06.06
    Birželį pradedami pasienio kelio Kapčiamiestis–Kauknoris atnaujinimo darbai
    Gal kas nors gali paaiškinti šio kelio remonto logika? Kelio būklė nėra labai bloga ir eismas ten juo minimalus. Ten kažkoks Kapčiamiesčio - Kauknorio megapolis kuriasi, ar kokia čia esmė? Juo labiau iki to pačio Kapčiamiesčio visi vedantys keliai yra ne geresnės, arba net prastesnės būklės.
    Aš tai sakyčiau kelių tvarkymo prioritetas turėtų būti nuo intensyviausiai naudojamų atkarpų, iki mažiausiai naudojamų. Dabar gaunasi, kad sutvarkomos atkarpos, kuriose eismo instensyvumas yra nykstamai mažas, o iki tų atkarpų reikia bildėti išbelstu keliu, kuriuo ir eismo n kartų daugiau.

    Comment


      sleader

      Šiandien daug straipsnių prikepta apie šitą ruožą ir jo naudas. Tarkim jei iš Druskininkų važinėjo į Suvalkus tik pro Lazdijus, tai dabar važiuos šituo keliu (kai lenkai savo pusę susitvarkys), . Pats kelias šiuo metu yra siaurias ir nemažai aplopytas, išskyrus Kauknorio daubą ir tai, kas išasfaltuota naujai iki sienos. Buvo vietinės reikšmės, patapo valstybinės reikšmės keliu.

      Comment


        Parašė dvd Rodyti pranešimą
        Šiandien daug straipsnių prikepta apie šitą ruožą ir jo naudas. Tarkim jei iš Druskininkų važinėjo į Suvalkus tik pro Lazdijus, tai dabar važiuos šituo keliu (kai lenkai savo pusę susitvarkys), . Pats kelias šiuo metu yra siaurias ir nemažai aplopytas, išskyrus Kauknorio daubą ir tai, kas išasfaltuota naujai iki sienos. Buvo vietinės reikšmės, patapo valstybinės reikšmės keliu.
        Tik esminis dalykas yra kelio būklė Lenkijos pusėje. Nuo to ar suremontuos šią atkarpą, ar nesuremontuos - eismas šiuo keliu nei padidės nei pamažės.
        Pagal nuotraukas, tai kelias nuo Leipalingio prieš Kapčiamiestį neatrodo nei platesnis, nei mažiau palopytas. Aš ką noriu pasakyti, tai prioritetas turėtų būti sutvarkyti kelią pvz. Leipalingis - Kapčiamiestis, kad ir kasdien važiuojantys galėtų patogiau ir saugiau judėti, o tik mažiausiu prioritetu gerinti sąlygas (kurios ir dabar pakankamai neblogos toje atkarpoje) savaitgalio išvykoms į Suvalkus, kurios iš šalies išveža mokesčių pinigus.

        Tiesiog keista matyti tokį prioritetų dėliojimą, kur net magistraliniai keliai Axx šalyje yra su ruožais, kuriuose vien duobė ant duobės ir važiuodamas vis galvoji ar kokios padangos neprakalsi

        P.S. Šis kelias yra ir buvo valstybinės reikšmės, rajoninis kelias.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Gal kas nors gali paaiškinti šio kelio remonto logika?
          Kelio būklė nėra labai bloga ir eismas ten juo minimalus Ten kažkoks Kapčiamiesčio - Kauknorio megapolis kuriasi, ar kokia čia esmė? Juo labiau iki to pačio Kapčiamiesčio visi vedantys keliai yra ne geresnės, arba net prastesnės būklės.
          Tą 10 km gabaliuką nuo Kapčiamiesčio iki sienos galima rekonstruoti iš INTERREG programos.
          O dėl kelio nuo Merkinės - Leipalingio iki Kapčiamiesčio būklės - čia jau bendras Lietuvos kelių prioritetų klausimas.
          Kai atsiras eismo srautai, tada turbūt bus tvarkomi ir likę jungiamieji ruožai.

          Comment


            Pasienio projektas bent Lietuvoje buvo vykdomas etapais: pirmiau išasfaltuojami keli šimtai metrų iki sienos, o tik paskui ir visas kelias iki pagrindinio kelių tinklo;
            Nr. 5 Vygreliai / Sudawskie - keletą metų buvo asfaltas tik prie sienos, o visas kelias išasfaltuotas vėliau
            Nr. 8 Naujieji Alksnėnai / Krejwiany - Lietuvoje dabar ruošiamasi asfaltuoti kelią iki Senosios Radiškės.
            Nr. 12 Galiniai / Burbiszki Mūsų pusėje buvo asfaltuota pora šimtų metrų, toliau iki pasienio užkardos buvo duobėtas žvyrkelis, asfaltas iki kelio į Lazdijus nutiestas vėliau.
            Nr. 14 Kalėdiškiai -Markiszki abipus sienos žvyrkelis, o Lietuvoje asfaltas yra tik prie pat sienos.
            Nr. 15 Kapčiamiestis / Berżniki - Lietuvoje tik šiemet išasfaltuota atkarpa nuo rokadinio kelio iki sienos.

            Lenkijoje kelio Nr. 7 Liubavas / Poszesupie gabaliukas iki sienos irgi buvo asfaltuotas vėliau.
            Kelias Nr. 6 Liubavas / Krejwiany - Lenkijos pusėje asfaltas, o mūsų pusėje - žvyrkelis.
            Kelias Nr. 12 Galiniai / Burbiszki Lenkijos pusėje tebėra žvyrkelis, o Lietuvos pusėje kelias bus rekonstruojama iki sienos.
            Kelias Nr. 15 Kapčiamiestis / Berżniki Lenkijos pusėje tebėra žvyrkelis (bus išasfaltuotaa šiemet ar kitąmet).

            Gal tik kelias Nr. 2 vartelis / Burniszki iš karto buvo asfaltas abiejose pusėse.

            Iš dabartinių pasienio jungčių labiausiai trūksta kelio Nr. 14 Kalėdiškiai - Markiszki. Ten žvyrkelis yra abipus sienos.
            Lietuvoje iki šio pubkto gerai būtų išasfaltuoti kelią RK 2524 Gudeliai - Kalėdiškiai ir RK2510 Veisiejai - Pazapsiai iki kelio Nr. 2524 ties Kalėdiškiais.
            Esamas maršrutas per Alytų tapo visai nepatrauklus, ir iš Vilniaus link sienos geriau važiuoti per Merkinę ar per Marijampolę. Dar lieka vingiuota kelio Nr. 134 atkarpa Leipalingis - Veisiejai, bet apie jos rekonstrukciją kol kas nerealu galvoti.

            Comment

            Working...
            X