Parašė Knope
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Būkime biedni bet teisingi - tai yra asmeninis pasirinkimas tik labai nedidelei žmonių daliai, kuri turi ~200k naujam butui, 20k garso izoliacijai, 30k baldams ir ir dar papildomai 2x15k (dviems mašinoms) parkingui. Ir šiaip, pažiūrėkite į Vilniaus žemėlapį, kiek procentaliai gyventojų gyvena naujos statybos butuose, kur bent potencialiai yra požeminis parkingas? Na arba grįžtame prie "poor just have to stop beeing poor" ir "if you homeless, just buy yourself a house". Baudžiauninkų problemos bajorų nedomina.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąBūkime biedni bet teisingi - tai yra asmeninis pasirinkimas tik labai nedidelei žmonių daliai, kuri turi ~200k naujam butui, 20k garso izoliacijai, 30k baldams ir ir dar papildomai 2x15k (dviems mašinoms) parkingui. Ir šiaip, pažiūrėkite į Vilniaus žemėlapį, kiek procentaliai gyventojų gyvena naujos statybos butuose, kur bent potencialiai yra požeminis parkingas? Na arba grįžtame prie "poor just have to stop beeing poor" ir "if you homeless, just buy yourself a house". Baudžiauninkų problemos bajorų nedomina.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa ne visai, galima nusipirkti boksą požeminiame garaže sąlyginai nelabai brangiai. Tiesiog statyti ant šaligatvio daug paprasčiau.
Jeigu jų būtų, tų garažų. Kiek žinau pas mus šalia esančiuose garažuose eilė norinčių. Ir tai užkampis sąlyginis.
Aišku, kaina irgi daro savo, jei virš 15000 siūlysi, tai rasi.
O kiek, pvz. tuose pačiuose Žirmūnuose vietų garažuose/parkinguose ir kiek automobilių kukliausiais "leistinais" standartais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O seni namai be parkingo turi savo niša, pensininkai, studentai, šiaip gyvenantys be auto ar laikini nuomininkai.
P.S. Patikrinau požeminius garažus prie savo namų, arčiausia ką radau yra už 1.6 km, kaina 26k. Nice.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.09.15, 12:46.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nu tai kaip ir sakiau - neofeodalizmas, 80 proc. miestiečių (jeigu ne daugiau) bus atriboti nuo transporto priemonės. Čia tuomet reikia nevaidinti moralistų ir prisipažinti (visų pirma sau), kad užkliūna ne bendrai automobiliai mieste, kaip žalingas faktorius, o varguolių automobiliai, nes neleidžia prasilėkti su vėjeliu nuo savo naujo rajono iki Akropolio.
P.S. Patikrinau požeminius garažus prie savo namų, arčiausia ką radau yra už 1.6 km, kaina 26k. Nice.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man tai niekas neužkliūna, tik sakau faktą, kad nieko nemokamo nebūna ir neturėtų būti. Ir mano šeima tik vieną auto turi ir pagal poreikį naudojasi papildomai citybee/spark.Bet jeigu jau techniniame forume sprendžiame kaip kažką pagerinti, tai gal ir siūlykime realesnes idėjas, o ne iš serijos "davai tegul 80 proc. Vilniaus gyventojų susimeta po 15-25k savo mašinoms požeminiame garaže, o jeigu tokio šalia nėra ir mašinos vis dėl to reikia, tegul kraustosi į naują statybą". Jeigu nėra duonos, tegul valgo pyragus.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nu tai ir tiems parkuojantiems ant žolės gal niekas nekliūnaBet jeigu jau techniniame forume sprendžiame kaip kažką pagerinti, tai gal ir siūlykime realesnes idėjas, o ne iš serijos "davai tegul 80 proc. Vilniaus gyventojų susimeta po 15-25k savo mašinoms požeminiame garaže, o jeigu tokio šalia nėra ir mašinos vis dėl to reikia, tegul kraustosi į naują statybą". Jeigu nėra duonos, tegul valgo pyragus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Duona yra bolt'ai ir VT, jei netinka, tada kaip ir sakiau yra krūva alternatyvų. Aišku, nemokamų nėra, bet kodėl turėtų būti? Jeigu kai kurie namai buvo statyti žmonėms be automobilių, kodėl pirkote butus tokiuose namuose? Juk niekas esamų parkingų neišarė.
Šiaip logikos jūsų žodžiuose yra, pirkdamas butą turi atsižvelgti į transporto faktorių. Bet su šitu teiginiu niekada nesutiksiu, nes jis apima 80 proc. viso Vilniaus (jeigu ne daugiau) ir kvepia realiai, feodalizmu:
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O seni namai be parkingo turi savo niša, pensininkai, studentai, šiaip gyvenantys be auto ar laikini nuomininkai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Duona yra bolt'ai ir VT, jei netinka, tada kaip ir sakiau yra krūva alternatyvų. Aišku, nemokamų nėra, bet kodėl turėtų būti? Jeigu kai kurie namai buvo statyti žmonėms be automobilių, kodėl pirkote butus tokiuose namuose? Juk niekas esamų parkingų neišarė.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Gal kažkas pirko dėl kainos (ne visi yra IT'šnikai), o gal kažkas iš viso, dar sovietmečiu susiprivatizavo. Bet jie turi tokią pačią teisę į važinėjimą mieste su mašina kaip ir jūs, nes keliai tvarkomi ir prižiūrimi ir iš jų mokesčių. O ir šiaip, susimokėjęs savo 15k už parkingą jūs nepakilote į naują lygį, jūsų automobilis nepradėjo generuoti mažiau žalos miestui. Na gal truputį mažiau, bet niekur nedingo taršos, triukšmo, kamščių ir parkavimo ne prie namų faktoriai.
Šiaip logikos jūsų žodžiuose yra, pirkdamas butą turi atsižvelgti į transporto faktorių. Bet su šitu teiginiu niekada nesutiksiu, nes jis apima 80 proc. viso Vilniaus (jeigu ne daugiau) ir kvepia realiai, feodalizmu:Paskutinis taisė Lettered; 2025.09.15, 13:29.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
80 proc. čia gal buvo sovietmečiu tokie skaičiai, dabar, kai pristatyta tiek nauju daugiabučių ir nuosavų namų, tas procentas realiai koks 30% yra, tiek manau panašiai žmonių ir net nereikia to parkingo.
O ir skaičiai tą patvirtina: visame sąlyginai nemažame Paupyje gyvena nuo 1500 iki 3000 gyventojų (tikslių duomenų nėra), Tarandėje ~5k žmonių, tai tiesiog ne to lygio skaičiai. Priminsiu kiek gyvena gyventojų senuose rajonuose:
Pašilaičiai: ~44.4 tūkst.
Žirmūnai: ~44.1 tūkst.
Naujoji Vilnia: ~43.6 tūkst.
Antakalnis: ~43.6 tūkst.
Fabijoniškės: ~37.4 tūkst.
Naujininkai: ~37.2 tūkst.
Naujamiestis: ~35.8 tūkst.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl žmonės daug sunkiai dirbantys, perkantys brangias vietas, dar mokantys nemažai už jų priežiūrą turi finansuoti parkingus chaltūrščikų, kurie "pigiai" nusipirko butų be parkingų ir dabar nežino, kur kišti savo automobilius ir dar dažnu atveju ne vieną ir ne pigiausios markės?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš niekada nepatikėsiu kad tuose visose tarandėse, naujuose antakalniuose bei pavieniuose šen bei ten įkaltuose daugiabučių rajonuose (kaip Vilniaus Ozas ar Paupys) gyvena 70 proc. vilniečių. Nu niekaip nepatikėsiu, užtenka žemėlapį pasižiūrėti, kad įsitikinti koks tai absurdas. Kur bepažiūrėsi, ten vis seni daugiabučių rajonai.
O ir skaičiai tą patvirtina: visame sąlyginai nemažame Paupyje gyvena nuo 1500 iki 3000 gyventojų (tikslių duomenų nėra), Tarandėje ~5k žmonių, tai tiesiog ne to lygio skaičiai. Priminsiu kiek gyvena gyventojų senuose rajonuose:
Pašilaičiai: ~44.4 tūkst.
Žirmūnai: ~44.1 tūkst.
Naujoji Vilnia: ~43.6 tūkst.
Antakalnis: ~43.6 tūkst.
Fabijoniškės: ~37.4 tūkst.
Naujininkai: ~37.2 tūkst.
Naujamiestis: ~35.8 tūkst.Paskutinis taisė Lettered; 2025.09.15, 14:05.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Įdomu sužinoti kaip jūs juos finansuojate, nes mano kieme pvz, per pastaruosius 15 metų buvo vos vieną kartą užlopytos kelios duobės. Aš manau kad mūsų du namai (kuriems priklauso tas mikroskopinis parkingas (~10 mašinų) per 15 metų mokėdami mokesčius tuos kelis šimtus eur. uždirbo patys.Paskutinis taisė Lettered; 2025.09.15, 14:07.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Privačių parkingų savivaldybių apskritai nei lopo, nei prižiūri, nei šienauja aplink, nei kokių korių įrenginėja, nors mokesčius moka visi. Čia klausimas, kodėl už viešus pinigus turėtų būti privačios parkingo vietos įrengiamos?
Netgi įvedus visuotinį "valdišką" parkavimo mokestį, nieko nekeis, nes tie pinigai eis dengti visai kažkam kitam. Kaip dabar vyksta de facto.
Nesistebėsiu, kad tiesiog rinks euriukus ir nuo "žolininkų" ir "purvininkų".
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Paupys mažas, o pridėkite prie jo didžiulius naujus rajonus, markučiai, šnipiškės, šiaurės miestelis, perkūnkiemis, fabų galas, justiniškių galas, žvėrynas, bajorai, lazdynėliai, pilaitė, plius dar krūva kvartalų ar pavienių naujų daugiabučių tame pačiame naujamiestyje, visokie didžiuliai nuosavų namų rajonai šalia pilaitės, kalnėnai, gulbinai, balsiai, visoriai, tai ir gaunasi realiai apie 30% lieka senuose daugiabučiuose. Ir čia nevertinant Vilniaus raj. gyventojų, kurie de facto vilniečiai.
Bet ties tuo diskusiją turiu pabaigti, atima per daug laiko ir jėgų. Likime prie savo nuomonių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Privačių parkingų savivaldybių apskritai nei lopo, nei prižiūri, nei šienauja aplink, nei kokių korių įrenginėja, nors mokesčius moka visi.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Oi tik nereikia, nuskriaustieji jūs. Iki jūsų naujųjų namų/rajonų keliai, viadukai ir kita infrastruktūra yra taip pat dažnai statoma ne iš statytojų kišenės. Tarandės tunelio statybos, priminsiu, kainuoja 6.2 mln eur. Skaičiuojant 6.2 mln ant 5k gyventojų tai 1240 eur ant galvos, mano Antakalnio koriams pagal tą pačią proporciją reikėtų išleisti 54 mln eur. Tai dar klausimas, kas ką "subsiduoja".
Infrastruktūra, tamstos žiniai, kaip tik dažnai įrengiama per naujų projektų vystytojų (faktiškai - būsto pirkėjų) sumokamą infrastruktūros mokesti, ar apmokamus statybos darbus. Pvz. daugiabučių kvartalo, kuriame gyvenu, yra įrengta tranzitinės gatvės atkarpa, prie kurios statybų prisidėjo visi kvartalo būstų pirkėjai. Nors iš esmės daugiausia srauto šia gatve pravažiuojančių važiuoja į senuosius miesto daugiabučius.
- 4 patinka
Comment
Comment