Gaila liko nepastebėtas sarkazmas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Amerikoj per daug vietos turi ir ir neapsimoka. Bet Japonijoje vis dar naudoja.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Pastebėjot, kad tokių Amerikoj niekas nebenaudoja?
Comment
-
Į savaitę? Kiemuose pilna mašinų kurios mėnesių mėnesiais nejuda ir klausimas ar išvis savininkai dar prisimena jas.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAš asmeniškai, esu už parkingo apmokestinimą daugiabučių kiemuose, priklausomai nuo artumo iki centro ir parkavimo problemų.
Tos lėšos, galėtų būti tiesiogiai skiriamos kiemų tvarkymui. Visų antra apsivalytų kiemai nuo automobilių, kurie kartą į savaitę pajuda.
- 1 patinka
Comment
-
Vat būčiau rimtai rašęs, iškart Japoniją aprašyčiau, ten net dviračių požeminiai-automatiniai parkingai yra.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Amerikoj per daug vietos turi ir ir neapsimoka. Bet Japonijoje vis dar naudoja.
Žinoma, kalbas apie Japoniją Lietuvoje galime pamiršti. Bent artimiausiu metu.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Vilniuje, Santariškėse, atidaryta milžiniška daugiaaukštė stovėjimo aikštelė
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...stele-9624780/
Santariškių medicinos miestelis pasipildė daugiau nei tūkstančiu naujų automobilių stovėjimo vietų – bendrovė „Santaros parkavimo paslaugos“ atidarė penkių aukštų stovėjimo aikštelę, kuri šiuo metu yra didžiausia daugiaaukštė stovėjimo aikštelė Lietuvoje prie gydymo įstaigų. Šalia Pediatrijos korpuso iškilusi aikštelė – pirmoji iš trijų daugiaaukščių automobilių stovėjimo aikštelių, numatytų atidaryti 2019-ais metais. Aikštelėje iš viso įrengtos 1196 automobilių stovėjimo vietos, iš kurių dalis skirta elektromobiliams bei neįgaliesiems. Tiesa, naujoji aikštelė nebus nemokama. Ji kainuos tiek pat, kiek ir aplinkui esančios įprastos aikštelės. Valanda stovėjimo dienomis kainuos 60 centų, naktimis – 20 centų, o para – 6 eurus.
- 3 patinka
Comment
-
Yra racionalesnių sprendimų nei automatizuotos daugiaaukštės parkavimo aikštelės, kurios, beje, ir genda.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Amerikoj per daug vietos turi ir ir neapsimoka. Bet Japonijoje vis dar naudoja.
Comment
-
Man atrodo, kad šita tema per daug mistifikuojama, jei taip galima pasakyti. Įsivaizduojami du kraštutiniai mąstymo pavyzdžiai.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Pasirodo didžiausia bėda yra ne automobiliai ar jų savininkai, o tai, kad nėra kompleksinių sprendimų. Nežinau, kaip Jums, bet atrodo, kad viskas daroma til dėl viešųjų ryšių ir reklamos.
Vienoje pusėje stovi automobilistas, kitoje, tarkime, didelis VT entuziastas. Toje idėjoje automobilistas nupiešiamas kaip naglas oro uosto dušmano stiliaus parūdijusio VW Sharan vairuotojas, statantis jį ant pievelės prie savo daugiabučio (jeigu ant pievelės neliktų vietos, įvažiuotų į vaikų žaidimo aikštelę) ir, svarbiausia, įsitikinęs, kad automobilis yra jo gyvenimo prasmė ar bent jau būtiniausias tikslai jai pasiekti. Neva atimsi automobilį, atimsi Seriožai vienintelį gyvenimo džiaugsmą, kurių ir taip nekažką likę apart žvejybos ir stikliuko su kaimynu Vova.
Kitoje pusėje – jaunasis vilnietis iš studentų atstovybės, kuris stumia tvaraus, aplinkai draugiško judrumo projektėlį, nes jam gilų ispūdį paliko Erasmus mainų programos metu matytas tramvajus Brno mieste, o kai ten ruošė prezentaciją apie ateities transportą Abu Dabyje, jautėsi pakylėtas, atradęs savo pašaukimą. Šitas vilnietis nelabai gilinasi į ekonominius paskaičiavimus, kad galbūt dujiniai autobusai yra blogiau nei troleibusai arba atvirkščiai, jam svarbu idėja ir, jei būtų meras, siektų, kad mieste atsirastų antigravitaciniai autonominiai traukinukai, nugabenantys iš jo barako Saulėtekyje į stotį per 1 minutę. Šis tipažas be galo nervinasi, kai po bet kokio VT atnaujinimo į VT persėda gal tik 0,01% automobilistų, juk na jau dabar turėjo įvykti esminis lūžis.
Skamba mažų mažiausiai juokingai. Tokių ar panašių žmonių yra, bet jų mažai. Dauguma – tarpinis variantas, kurie naudojasi tuo, kas jiems yra palankiau ir suvokiantys, kad į pasirinkimą "VT ar automobilis" jau yra įskaičiuotas tam tikras papildomas komplektas niuansų, su kuriais susiduri, pasirinkęs viena ar kita. Jeigu labiau atnaujinus Vilniaus VT daugiabučių kiemų problemos nesumažėjo, nereikia kaltinti vairuotojų, esą jie užsispyrę ir nepersėda į VT. Reiškia, jiems VIS DAR labiau apsimoka važinėt savo mašinomis. Kai labiau apsimokės atsisakyti mašinos ir važiuoti VT, jie TĄ IR PADARYS, nes kiekvienas žiūri savo kišenės.
Šita diskusija, ypač badymas pirštais į besiparkuojančius ant šaligatvių tik ir veda į tą visuomenės suskaidymą į dvi principines dalis. Reikalingas tylus ir kantrus darbas gerinant VT (bet nesitikint rezultato jau tą pačią dieną), dėliojant naują ir tobulinant esamą infrastruktūrą. Tada didžioji dalis problemos išsispręs savaime.
- 6 patinka
Comment
-
Čia labai svarbu nepamiršti, kad persėdimas į VT automatiškai nemažina parkavimo problemos. Mažina spūsčių klausimą, bet ne parkavimo. Jeigu iš savo automobilio persėdai į VT, tai tikrai neimsi pirmą dieną pardavinėti savo automobilio. Jo vis dar reikės į IKEA nuvažiuot, prie jūros, į sodą ir pan. Ir tu jį laikysi garaže ar lauke ir jis užims vietą. Tai čia šitas momentas yra gana svarbus, nes jį pamiršus bus nelabai gerai. Aišku, patrauklus VT gali sumažinti ateities automobilio įsigijimo scenarijų iki minimumo.
- 2 patinka
Comment
-
Ne, nes tik homosovietinės atrūgos ir jauni jų pasiekėjai parkuojasi ant šaligatvių ir laiko tai norma, o dar blogiau, kad miestas tai +/- toleruoja, o paskui iš tų pačių vilniečių lėšų bando taisyti šaligatvius pagal GOST'ą. Vilniuje yra viskas padaryta tik vairuotojo naudai (vairuoju, vaikštai pėsčiom ir važinėju dviračiu ir kartais viešu transportu). Jeigu aš, kaip pėstysis, išeisiu į važiuojamąją dalį, mane užpypins, apšauks debilu ir savižudžiu, bet kai tas pats vairuotojas užvažiuoja ant pėsčiųjų zonos, pėstieji, kaip užguiti beteisiai baudžiauninkai, nuleis galvas, tylės ir apeis. Apgailėtina.Parašė DArnas Rodyti pranešimąŠita diskusija, ypač badymas pirštais į besiparkuojančius ant šaligatvių tik ir veda į tą visuomenės suskaidymą į dvi principines dalis.
Galite čia svaigti apie kažkokius studentus užsienyje, bet dauguma vakarų Europos miestų nuėjo automobilizacijos apribojimo keliu, kas pasiteisino. Mes iki to nueisime, jeigu turėsime merus, administraciją, kurie bent kažką suvokia apie urbanistiką. Net geroje infrastrukrūktūroje, automobilis mieste yra vežys. Sorry, bet net Maskvoje pradėjo rimtai kovoti su parkuojančiais bet kur jau kuris laikas, o mes esame kažkur pakibę.
- 7 patinka
Comment
-
Būtent, auto niekur nedings. Bet kaip jau esu minėjęs, vis dar drįsčiau teigti, kad parkavimo problemos nėra, yra daug dažnai nenaudojamų automobilių problema, kurie tik užkemša kiemus, o realiai stovi nejudinami, nes savininkas pensininkas/emigravęs/turi dar keturis auto/automobilis sugedęs.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Čia labai svarbu nepamiršti, kad persėdimas į VT automatiškai nemažina parkavimo problemos. Mažina spūsčių klausimą, bet ne parkavimo. Jeigu iš savo automobilio persėdai į VT, tai tikrai neimsi pirmą dieną pardavinėti savo automobilio. Jo vis dar reikės į IKEA nuvažiuot, prie jūros, į sodą ir pan. Ir tu jį laikysi garaže ar lauke ir jis užims vietą. Tai čia šitas momentas yra gana svarbus, nes jį pamiršus bus nelabai gerai. Aišku, patrauklus VT gali sumažinti ateities automobilio įsigijimo scenarijų iki minimumo.
Mano vizija būtų pilnai kompiuterizuota parkavimo sistema, ant kiekvieno įvažiavimo į daugiabučio kiemą stovėtų po šlagbaumą su numerių nuskaitymu ir inventorizuojamas KIEKVIENAS aikštelėje stovintis automobilis.
Sukuriam Vilniaus miesto automobilių laikymo įstatymus, įkalam baudas automobiliams pažeidžiantiems taisykles, pvz per mėnesį automobilis buvo naudojamas mažiau nei 100h.
Kiekvienam mikrorajonui kur nors laukuose (pvz palei Vakarinį aplinkkelį) įrengiamos nemokamos ilgalaikio stovėjimo aikštelės, kuriose netgi ir sargas galėtų būti.
Skrendi dviems savaitėms atostogų? Būk mielas ir pastatyk auto ilgalaikėje aikštelėje.
Jeigu vis dar trūksta parkingo, įvedamos daugiabučių parkavimo kvotos ir ribojimai pagal gyvenamą vietą.
- 1 patinka
Comment
-
Kitaip sakant, su mašina reiktų važinėt į darbą, norint savaitgaliui ar vakarais galėtum turėt po ranka ir nereiktų belstis iki laukų už miesto parsivaryt mašinos?Parašė tomtom Rodyti pranešimąpvz per mėnesį automobilis buvo naudojamas mažiau nei 100h.
Gal geriau darbo dienom pastovėt kamštyje nei vargti su VT ir dar už tai savaitgalį važiuojant į užmiestį pirma grūstis iki aikštelės pasiimt mašinos...
Vien išsprendus mėnesiais nejudančių auto problemą jau atsirastų daug laisvos vietos. Antras žingsnis galėtų būt viso miesto paskelbimas žalia zona ir dviejų leidimų butui davimas. Tuo pačiu ir nelegali nuoma išsispręstų
Comment
-
Visu pirma tai nekiek nesprendzia parkavimo ant vejos problemos, nes bus tokie kas mokamu vietu nepirks o tiesiog numetines geldas vaiku aikstelese ir po balkonais. Ir tokiu bus daug.Parašė tomtom Rodyti pranešimą
Mano vizija būtų pilnai kompiuterizuota parkavimo sistema, ant kiekvieno įvažiavimo į daugiabučio kiemą stovėtų po šlagbaumą su numerių nuskaitymu ir inventorizuojamas KIEKVIENAS aikštelėje stovintis automobilis.
Kiekvienam mikrorajonui kur nors laukuose (pvz palei Vakarinį aplinkkelį) įrengiamos nemokamos ilgalaikio stovėjimo aikštelės, kuriose netgi ir sargas galėtų būti.
Ne paprasciau butu tiesiog praplesti mokejimo zonas iki miesto ribu? Norite kad jusu daugiabucio aikstele nepatektu i zalia zona? Issinuomokit zeme N metu, irenkit jau patys slagbauma ir statykit. Na o viskas aplink yra mokama zona, tad bent jau butu geras pagrindas baust bei irengineti slagbaumus. Na o dar paprasciau nusipirkti is savivaldybes leidima statyti metams, kaip tai daro kitose rajonuose. Ir jau kita karta pagalvosi ar apsimoka tureti dvi masinas.
- 3 patinka
Comment
-
Koriu, koriu ir dar syki koriu. Paziurejau megstamiausia delpio komentara parkavimo temoje, tai santykis 29:4. Kiti dar piktinasi, kaip naujos statybos kiemuose irengines jiems korius, nes ten apskritai vietos fiziskai NERA
Dekoju visu automegeju vardu. Pagaliau kazkas daroma. Nes aplink nmus jau pelkes ir purvo plotai.Zoles neliko bet problema nebuvo sprendziama.Tik del skundiku kartais paskirdavo baudas. Prasau daugiau ir dazniau irengineti taip trukstamu parkingo vietu. Nuosirdziai aciu! P.S.salia Musninku g.8 namo dar tilptu kone 10 masinu palei darzelio tvora. prie Musninku g.4 stambus plotas,prie Musninku g.18 stambus plotas. Laukiame! 25 4 5 Atsakyti Siūlau šalinti
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius/vilniaus-kiemuose-irenginejami-nauji-zalieji-koriai-automobiliams-statyti.d?id=80639899&com=1®=0&no=0&s=2
Comment
-
SoulMulticast , žiūrėk, Koraluose įrengs:
1) Tarp V. Maciulevičiaus g. 24 ir V. Maciulevičiaus g.30 (prie V. Maciulevičiaus g. 26)
2) Tarp V. Druskio g. 9 ir Vilniaus Jono Pauliaus II gimnazijos V. Druskio g. 11 buvusioje sporto aikštelėje įrengti parkavimo vietas, įvažiavimą
žr.: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=80639899
Paskaičiau geriausiai vertinamus komentarus ir supratau, kad Vilnius pasmerktas būtų Murmansku dar ilgam, kai tokios pozicijos:
1) "Pagaliau susiprato. O taip tik ta žolė apie daugiabučius tik erkėms veistis ir šunims ši kti."
2) "Nes aplink nmus jau pelkes ir purvo plotai.Zoles neliko bet problema nebuvo sprendziama.Tik del skundiku kartais paskirdavo baudas"
Paskui jie po poros metų atsičiuhins, kai pakils į Maslou pirmamidės aukštesnį laptelį nuo fiziologinių poreikių ir pradės reikalauti viešų erdvių vaikams ir sau, ir prašys kažkaip mažinti auto kiekį, nes nebus kuo kviepuoti per jūrą automobilių. Na, jeigu šiandien jiems tinka kiemų derinys: komiblokai + parkavimo vietos, tai nereikia norėti daugiau. Galbūt savotiškai tai atspindi mūsų evoliucijos etapą nuo beždžionių.Paskutinis taisė R.D.; 2019.03.19, 19:16.
- 5 patinka
Comment
-
Neatsichiuchins. Valstybe labai veluoja su automobiliu mokesciais, vis grasina grasina o nieko nedaro. Jai geriau patyliukais sumoketi bauda i ES biudzeta nei taip apsisikt rinkeju akyse. Nes gi niekas nenori tu mokesciu moket.Parašė R.D. Rodyti pranešimąSoulMulticast , žiūrėk, Koraluose įrengs:
1) Tarp V. Maciulevičiaus g. 24 ir V. Maciulevičiaus g.30 (prie V. Maciulevičiaus g. 26)
2) Tarp V. Druskio g. 9 ir Vilniaus Jono Pauliaus II gimnazijos V. Druskio g. 11 buvusioje sporto aikštelėje įrengti parkavimo vietas, įvažiavimą
žr.: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=80639899
Paskaičiau geriausiai vertinamus komentarus ir supratau, kad Vilnius pasmerktas būtų Murmansku dar ilgam, kai tokios pozicijos:
1) "Pagaliau susiprato. O taip tik ta žolė apie daugiabučius tik erkėms veistis ir šunims ši kti."
2) "Nes aplink nmus jau pelkes ir purvo plotai.Zoles neliko bet problema nebuvo sprendziama.Tik del skundiku kartais paskirdavo baudas"
Paskui jie po poros metų atsičiuhins, kai pakils į Maslou pirmamidės aukštesnį laptelį nuo fiziologinių poreikių ir pradės reikalauti viešų erdvių vaikams ir sau, ir prašys kažkaip mažinti auto kiekį, nes nebus kuo kviepuoti per jūrą automobilių. Na, jeigu šiandien jiems tinka kiemų derinys: komiblokai + parkavimo vietos, tai nereikia norėti daugiau. Galbūt savotiškai tai atspindi mūsų evoliucijos etapą nuo beždžionių.
O visi 70-80s rajonai pasmerkti tapti getais. Deja, bet man atrodo kad butent taip ir ivyks. Is pradziu gyventojai juos perdarys i Perkunkiemius be zaliu erdviu, aptvers tvorom visas buvusias viesas erdves, kaip jau yra aptverti visu mokyklu stadionai, turint omeny kad ir jokia siu namu masine renovacija nenusimato, tai savaime aisku normaliu zmoniu santykis ten mazes.
Kai po kokiu 10 metu automobiliu skaicius visgi prades mazet (nes zmones taip paprastai savo iprociu greitai nekeicia), tai jau bus per velu.
- 1 patinka
Comment
-
Ką turite galvoje sakydami „pasmerkti tapti getais“? Šiaip getas bent jau anksčiau reiškė vietą, kurioje priverstinai gyvena tautinės mažumos. Ar tai reiškia, kad, tarkim, Vilniuje ten liks gyventi rusai ar lenkai? O jeigu turi galvoje šiaip „bjaurią vietą gyventi“, tai čia yra du pasirinkimai. Vienas iš jų yra viską griauti ir perstatyti, ir aš būčiau už, tik nėra ir nebus pakankamai pinigų masiniam perstatymui. Kitas pasirinkimas – kiek įmanoma gražinti aplinką, ir tikrai niekas neverčia tų rajonų į perkūnkiemius. Aš nežinau, gal Vilniuje kas nors to nori, bet, sakykim, Šiauliuose, kur visas pietinis tik ir užstatytas 70-80-ųjų blokais, žmonės gyvena normaliai ir tai nėra kažkokie getai. Stadionai ten irgi aptverti, ir nieko tame nematau blogo – tvarkoma, prižiūrima. Reikalingas ADEKVATUS požiūris į tuos tarybinius rajonus – ne versti getais, o prižiūrėti.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Neatsichiuchins. Valstybe labai veluoja su automobiliu mokesciais, vis grasina grasina o nieko nedaro. Jai geriau patyliukais sumoketi bauda i ES biudzeta nei taip apsisikt rinkeju akyse. Nes gi niekas nenori tu mokesciu moket.
O visi 70-80s rajonai pasmerkti tapti getais. Deja, bet man atrodo kad butent taip ir ivyks. Is pradziu gyventojai juos perdarys i Perkunkiemius be zaliu erdviu, aptvers tvorom visas buvusias viesas erdves, kaip jau yra aptverti visu mokyklu stadionai, turint omeny kad ir jokia siu namu masine renovacija nenusimato, tai savaime aisku normaliu zmoniu santykis ten mazes.
Kai po kokiu 10 metu automobiliu skaicius visgi prades mazet (nes zmones taip paprastai savo iprociu greitai nekeicia), tai jau bus per velu.
- 1 patinka
Comment
-
Aš manau, kad sumažintų pakankamai. Tie, kam reikalingas automobilis, paprastai, jeigu jau jį turi, tai su juo ir važinėja visur. Automobilis nėra tas daiktas, kuris stovi garaže ir „valgyti neprašo“. Jis nuvertėja, reikia pirkti draudimą, kai ilgai pastovi – irgi problemos. Mes norim, visų pirma, persodinti į VT tuos, kurie APSKRITAI galėtų gyventi be automobilio, ir tokių yra labai daug. Ir, be abejo, kaip jau minėta, norim sumažinti automobilio pirkimo tikimybę.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Čia labai svarbu nepamiršti, kad persėdimas į VT automatiškai nemažina parkavimo problemos. Mažina spūsčių klausimą, bet ne parkavimo. Jeigu iš savo automobilio persėdai į VT, tai tikrai neimsi pirmą dieną pardavinėti savo automobilio. Jo vis dar reikės į IKEA nuvažiuot, prie jūros, į sodą ir pan. Ir tu jį laikysi garaže ar lauke ir jis užims vietą. Tai čia šitas momentas yra gana svarbus, nes jį pamiršus bus nelabai gerai. Aišku, patrauklus VT gali sumažinti ateities automobilio įsigijimo scenarijų iki minimumo.
Comment
-
Tai Lietuvoje ir yra pigu. Kitaip aš tikrai nesipirkčiau naujos mašinos savaitgalio pasivažinėjimui į kavinę arba į pažintinį taką vasarą. Mašinos turėjimą reikia apmokestinti. Tai padaryti yra be galo lengva ir būtų nušauti keli zuikiai vienu šūviu: surinkta pinigų į biudžetą, kuriuos aš esu pasirengęs pradėti mokėti kad ir nuo rytojaus. Ir apvalytos gatvės nuo dūmijančių kregždžių ir Passatų. Na ir kiemai atsilaisvintų nuo laužų.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAš manau ir visada maniau, kad labai pigu LT turėt/važinėt mašina. Kol nebus mokesčių, bei remontu užsiimančių garažiukų kontrolės, taip pat parkavimo vietos problemos, niekas tikrai nepersės net i nemokamą VT
Valdžia šitų lengvai surenkamų ir administruojamų pinigų kažkodėl pasiimti nenori.Paskutinis taisė John; 2019.03.20, 20:03.
- 3 patinka
Comment
Comment