Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O kiek autostradų Lietuva sugebėjo nusitiesti? Lenkija daro realią pažangą šioje srityje, kai pas mus leidžiami milijardai lopymui.

    Jokios stebetinos pazangos ten lenkai nedaro. Teko vaziuoti ju baisiais keliais: siauri,provezos ,duobes ir pan. Po kiek laiko ziuriu-jau remontuoja:kasa ,veza skalda ruosiasi kloti nauja asfalta. Dar po kiek laiko vel vaziuoju tuo paciu keliu: asfaltas naujas ,lygus,bet kelias nepraplatintas nei metru:-)) Kaip buvo siauras ,be jokiu kelkrasciu toks ir liko.Ir sakytum,kad taip butu mieste kur negali griauti namu,o cia vidury lauku. Taise,klojo remontavo ir vel padare toki pat suda koks buvo.

    Comment


      #62
      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Jokios stebetinos pazangos ten lenkai nedaro. Teko vaziuoti ju baisiais keliais: siauri,provezos ,duobes ir pan. Po kiek laiko ziuriu-jau remontuoja:kasa ,veza skalda ruosiasi kloti nauja asfalta. Dar po kiek laiko vel vaziuoju tuo paciu keliu: asfaltas naujas ,lygus,bet kelias nepraplatintas nei metru:-)) Kaip buvo siauras ,be jokiu kelkrasciu toks ir liko.Ir sakytum,kad taip butu mieste kur negali griauti namu,o cia vidury lauku. Taise,klojo remontavo ir vel padare toki pat suda koks buvo.
      Vokietijoj krašto keliai tokie patys - siauri ir be kelkraščių. Ir ką? Tik Lietuva būdama "turtingiausia" pasaulio valstybe gali sau leisti žvyruotus kelkraščius po 1,5m metro, o paskui ištisus metus skęsti purve.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        #63
        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Vokietijoj krašto keliai tokie patys - siauri ir be kelkraščių. Ir ką? Tik Lietuva būdama "turtingiausia" pasaulio valstybe gali sau leisti žvyruotus kelkraščius po 1,5m metro, o paskui ištisus metus skęsti purve.
        Rajoniniams tai gal ir atleistina,ten eismas nedidelis ,jei kas ir sustos sugedes gal nebus labai didele kliutis. O lenkijoje tai buvo ne koks regioninis, o praktiskai via baltica gabaliukas:-))) zodziu tai kelias ,kuriuo visi vaziuoja is lietuvos iki vokietijos.

        Comment


          #64
          Parašė audrius. Rodyti pranešimą

          Pagrindinai čia ruošiamasi 2012 Europos futbolo čempionatui. Čia įdomus žemėlapiukas:
          Atvaizdas


          žaliai - esantys
          raudonai - statomi
          violetinis - projektavimas/statybos
          geltonai - konkursas statyboms
          mėlynai - decizija statyti (reikalinga skelbti konkursui)

          šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=47292687

          siaubas. tokioje dideleje salyje tik dvi autostrados. Ta pro poznane bus koks 100 km su trupuciu na ir ten kitos siek tiek ilgesnis gabaliukas. Kazkoks keistas krastas: kokie keliai buvo po karo ,tokie pat beveik ir dabar.

          Comment


            #65
            Kažkaip ten jau jiems gavosi, kad Lenkija buvo mažiausiai automobilizuota iš visų soclagerio šalių.
            Galbūt tam turėjo įtakos ir nelabai stabili politinė padėtis.
            Atitinkami ir keliai. Užtai dabar lenkai stengiasi atsigriebt.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              #66
              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Kažkaip ten jau jiems gavosi, kad Lenkija buvo mažiausiai automobilizuota iš visų soclagerio šalių.
              Galbūt tam turėjo įtakos ir nelabai stabili politinė padėtis.
              Atitinkami ir keliai. Užtai dabar lenkai stengiasi atsigriebt.
              Čia kokiais metais turite galvoje? Šioks toks trūkumas išties buvo po krizės, ir to pagrindinė priežastis stipriai apribotas auto importas iš TSRS. O šiaip Lenkija dabar tarp pirmaujančių...

              Comment


                #67
                Nu jau tik neverkaukim, kad pas mus viskas blogai. Lietuvoje irgi dirbama... Ne tokie mastai, vien dėl to, gal kad mūsų daugiau nei 10 kart mažiau
                DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                Comment


                  #68
                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  ..zodziu tai kelias ,kuriuo visi vaziuoja is lietuvos iki vokietijos.
                  a8 + a2 ?

                  Comment


                    #69
                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Čia kokiais metais turite galvoje? Šioks toks trūkumas išties buvo po krizės, ir to pagrindinė priežastis stipriai apribotas auto importas iš TSRS. O šiaip Lenkija dabar tarp pirmaujančių...
                    Na iki pat socializmo žlugimo Lenkijos automobilizacijos lygis nebuvo aukštas (gal dvigubai mažesnis nei LTSR). Matyt partija nusprendė, kad maištingai tautai geriau vežimais važinėt.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      #70
                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Na iki pat socializmo žlugimo Lenkijos automobilizacijos lygis nebuvo aukštas (gal dvigubai mažesnis nei LTSR). Matyt partija nusprendė, kad maištingai tautai geriau vežimais važinėt.
                      l.auto/1000žm.
                      1976 1980 1990
                      Lenkija 37 67 138
                      Lietuva ? 75 133
                      Estija ? ? 154
                      Rumūnija 9 11 56
                      Vengrija 69 85 188
                      Bulgarija 51 56 146
                      ...

                      Comment


                        #71
                        Tiems mikroskopiniams lenkiškiems FIATams juk greitkelių nereikėjo anais laikais, o dabar, kai lenkai persėdo į didesnes ir greitesnes mašinas - atsirado ir poreikis turėti geresnius kelius

                        Comment


                          #72
                          Kai Lenkai pateko į krizę tai pradėjo tiesti kelius ir taip įdarbina bedarbius, dėl to jie taip baisiai nejaučia krizės kaip mes. Pas juos prisisteigė fabrikų tam reikia kelių dėl to ir tiesia O lietuviai atvikščiai

                          Comment


                            #73
                            Parašė kempas Rodyti pranešimą
                            Kai Lenkai pateko į krizę tai pradėjo tiesti kelius ir taip įdarbina bedarbius, dėl to jie taip baisiai nejaučia krizės kaip mes. Pas juos prisisteigė fabrikų tam reikia kelių dėl to ir tiesia O lietuviai atvikščiai
                            Prie ko čia ta krizė, jei lenkai kelius tiesia dėl Euro2012? Būtų buvus ar nebuvus ta krizė, jie vistiek savo kelius būtų tiesę.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              #74
                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              l.auto/1000žm.
                              1976 1980 1990
                              Lenkija 37 67 138
                              Lietuva ? 75 133
                              Estija ? ? 154
                              Rumūnija 9 11 56
                              Vengrija 69 85 188
                              Bulgarija 51 56 146
                              ...
                              Vis tik padauginau su tuo per pusę Reiks ir man vieną knygelę pavartyt, atmintį atšviežinti
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #75
                                Gal kas nors gali parekomenduoti geresnį maršrutą Kaunas-Hannover per Lenkiją?
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Gal kas nors gali parekomenduoti geresnį maršrutą Kaunas-Hannover per Lenkiją?
                                  Lėktuvu iki Brėmeno ir paskui autobusu/traukiniu

                                  Comment


                                    #77
                                    Tikėjausi protingesnės rekomendacijos.
                                    Tada dar vienas klausimas, kuris maršrutas geresnis pirmas, antras, ar per Varšuvą?:

                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Tikėjausi protingesnės rekomendacijos.
                                      Tada dar vienas klausimas, kuris maršrutas geresnis pirmas, antras, ar per Varšuvą?:

                                      Atvaizdas


                                      Bent jau vilkikai tuo marsrutu i vokietija niekada nevaziuoja. Varo warsuvos kryptimi,bet jos nepasieke apvaziuoja ,po to pasinaudoja benta jau 130 km autostrados pro poznane. Gal km ir daugiau,bet laikas labai panasus 12-14 val iveikti lenkijai.

                                      Comment


                                        #79
                                        Pats nevažinėju, o kelią geriau žinau tik iki Varšuvos.
                                        Bet kaip suprantu normaliausias važiavimas Kaunas - Suvalkai - Augustavas - Lomža - Zambrovas, Varšuva. Už Varšuvos link Lodzės ir ten papuolama į autostradą kuri tęsiasi iki Poznanės ir dar kiek toliau. Toliau važiuojama iki Vokietijos sienos, ten Frankfurth (Oder), pro Berlyną link Hanoverio.
                                        Kai kurie mėgsta apvažiuoti Varšuvą per Plocką.

                                        Tavo parodyti maršrutai per šiaurės Lenkiją - ypač per ex Rytprūsius gal ir įdomūs turistiniu požiūriu, bet tada iki Ščecino važiuosi 2 paras
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          #80
                                          Toliau žaidžiu su Google Maps:



                                          Supratau, kad šiaurinis maršrutas nevisai tinka tiems, kas nori prašokti Lenkija be didelio nuovargio. Aš asmeniškai važiavau "vidiniu" maršrutu (Augustow-Lomža-Ostrolęka-Nowy Dwor Mazowiecki-Strykow, toliau autostrada A2), jis pagal laika trumpiausias. (10:33). Bet kol iki Stykow'o davažiuoji pavargsti nuo tu kaimu/miesteliu/miestu, ju ten tiek daug kad siaubas apima. Todel ir ieškau mažiau varginančio maršruto, tegul buna biški ilgesnis, ne taip svarbu. Kaip del maršruto per Bialystoka (10:56)? Gal ten mažiau gyvenviečiu? ir dar del išvažiavimo iš Lomžos yra 3 variantai: į Ostrolęka, į Ostrow Mazoviecka, į Zambrow. Važiavau pirmu, o kaip antras?
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X