Parašė praeivis
					
						
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO kiek autostradų Lietuva sugebėjo nusitiesti? Lenkija daro realią pažangą šioje srityje, kai pas mus leidžiami milijardai lopymui.
Jokios stebetinos pazangos ten lenkai nedaro. Teko vaziuoti ju baisiais keliais: siauri,provezos ,duobes ir pan. Po kiek laiko ziuriu-jau remontuoja:kasa ,veza skalda ruosiasi kloti nauja asfalta. Dar po kiek laiko vel vaziuoju tuo paciu keliu: asfaltas naujas ,lygus,bet kelias nepraplatintas nei metru:-)) Kaip buvo siauras ,be jokiu kelkrasciu toks ir liko.Ir sakytum,kad taip butu mieste kur negali griauti namu,o cia vidury lauku. Taise,klojo remontavo ir vel padare toki pat suda koks buvo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vokietijoj krašto keliai tokie patys - siauri ir be kelkraščių. Ir ką? Tik Lietuva būdama "turtingiausia" pasaulio valstybe gali sau leisti žvyruotus kelkraščius po 1,5m metro, o paskui ištisus metus skęsti purve.Parašė praeivis Rodyti pranešimąJokios stebetinos pazangos ten lenkai nedaro. Teko vaziuoti ju baisiais keliais: siauri,provezos ,duobes ir pan. Po kiek laiko ziuriu-jau remontuoja:kasa ,veza skalda ruosiasi kloti nauja asfalta. Dar po kiek laiko vel vaziuoju tuo paciu keliu: asfaltas naujas ,lygus,bet kelias nepraplatintas nei metru:-)) Kaip buvo siauras ,be jokiu kelkrasciu toks ir liko.Ir sakytum,kad taip butu mieste kur negali griauti namu,o cia vidury lauku. Taise,klojo remontavo ir vel padare toki pat suda koks buvo.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rajoniniams tai gal ir atleistina,ten eismas nedidelis ,jei kas ir sustos sugedes gal nebus labai didele kliutis. O lenkijoje tai buvo ne koks regioninis, o praktiskai via baltica gabaliukas:-))) zodziu tai kelias ,kuriuo visi vaziuoja is lietuvos iki vokietijos.Parašė Tomas Rodyti pranešimąVokietijoj krašto keliai tokie patys - siauri ir be kelkraščių. Ir ką? Tik Lietuva būdama "turtingiausia" pasaulio valstybe gali sau leisti žvyruotus kelkraščius po 1,5m metro, o paskui ištisus metus skęsti purve.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė audrius. Rodyti pranešimą
Pagrindinai čia ruošiamasi 2012 Europos futbolo čempionatui. Čia įdomus žemėlapiukas:
Atvaizdas
žaliai - esantys
raudonai - statomi
violetinis - projektavimas/statybos
geltonai - konkursas statyboms
mėlynai - decizija statyti (reikalinga skelbti konkursui)
šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=47292687
siaubas. tokioje dideleje salyje tik dvi autostrados. Ta pro poznane bus koks 100 km su trupuciu na ir ten kitos siek tiek ilgesnis gabaliukas. Kazkoks keistas krastas: kokie keliai buvo po karo ,tokie pat beveik ir dabar.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkaip ten jau jiems gavosi, kad Lenkija buvo mažiausiai automobilizuota iš visų soclagerio šalių.
Galbūt tam turėjo įtakos ir nelabai stabili politinė padėtis.
Atitinkami ir keliai. Užtai dabar lenkai stengiasi atsigriebt.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia kokiais metais turite galvoje? Šioks toks trūkumas išties buvo po krizės, ir to pagrindinė priežastis stipriai apribotas auto importas iš TSRS. O šiaip Lenkija dabar tarp pirmaujančių...Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažkaip ten jau jiems gavosi, kad Lenkija buvo mažiausiai automobilizuota iš visų soclagerio šalių.
Galbūt tam turėjo įtakos ir nelabai stabili politinė padėtis.
Atitinkami ir keliai. Užtai dabar lenkai stengiasi atsigriebt.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
a8 + a2 ?Parašė praeivis Rodyti pranešimą..zodziu tai kelias ,kuriuo visi vaziuoja is lietuvos iki vokietijos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na iki pat socializmo žlugimo Lenkijos automobilizacijos lygis nebuvo aukštas (gal dvigubai mažesnis nei LTSR). Matyt partija nusprendė, kad maištingai tautai geriau vežimais važinėt.Parašė Sula Rodyti pranešimąČia kokiais metais turite galvoje? Šioks toks trūkumas išties buvo po krizės, ir to pagrindinė priežastis stipriai apribotas auto importas iš TSRS. O šiaip Lenkija dabar tarp pirmaujančių...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
l.auto/1000žm.Parašė Tomas Rodyti pranešimąNa iki pat socializmo žlugimo Lenkijos automobilizacijos lygis nebuvo aukštas (gal dvigubai mažesnis nei LTSR). Matyt partija nusprendė, kad maištingai tautai geriau vežimais važinėt.
1976 1980 1990
Lenkija 37 67 138
Lietuva ? 75 133
Estija ? ? 154
Rumūnija 9 11 56
Vengrija 69 85 188
Bulgarija 51 56 146
...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prie ko čia ta krizė, jei lenkai kelius tiesia dėl Euro2012? Būtų buvus ar nebuvus ta krizė, jie vistiek savo kelius būtų tiesę.Parašė kempas Rodyti pranešimąKai Lenkai pateko į krizę tai pradėjo tiesti kelius ir taip įdarbina bedarbius, dėl to jie taip baisiai nejaučia krizės kaip mes. Pas juos prisisteigė fabrikų tam reikia kelių dėl to ir tiesia
 O lietuviai atvikščiai 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vis tik padauginau su tuo per pusęParašė Sula Rodyti pranešimąl.auto/1000žm.
1976 1980 1990
Lenkija 37 67 138
Lietuva ? 75 133
Estija ? ? 154
Rumūnija 9 11 56
Vengrija 69 85 188
Bulgarija 51 56 146
...
 Reiks ir man vieną knygelę pavartyt, atmintį atšviežinti 
							
						It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal kas nors gali parekomenduoti geresnį maršrutą Kaunas-Hannover per Lenkiją?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lėktuvu iki Brėmeno ir paskui autobusu/traukiniuParašė Mørtã Rodyti pranešimąGal kas nors gali parekomenduoti geresnį maršrutą Kaunas-Hannover per Lenkiją?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikėjausi protingesnės rekomendacijos.
Tada dar vienas klausimas, kuris maršrutas geresnis pirmas, antras, ar per Varšuvą?:
							
						Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTikėjausi protingesnės rekomendacijos.
Tada dar vienas klausimas, kuris maršrutas geresnis pirmas, antras, ar per Varšuvą?:
Atvaizdas
Bent jau vilkikai tuo marsrutu i vokietija niekada nevaziuoja. Varo warsuvos kryptimi,bet jos nepasieke apvaziuoja ,po to pasinaudoja benta jau 130 km autostrados pro poznane. Gal km ir daugiau,bet laikas labai panasus 12-14 val iveikti lenkijai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pats nevažinėju, o kelią geriau žinau tik iki Varšuvos.
Bet kaip suprantu normaliausias važiavimas Kaunas - Suvalkai - Augustavas - Lomža - Zambrovas, Varšuva. Už Varšuvos link Lodzės ir ten papuolama į autostradą kuri tęsiasi iki Poznanės ir dar kiek toliau. Toliau važiuojama iki Vokietijos sienos, ten Frankfurth (Oder), pro Berlyną link Hanoverio.
Kai kurie mėgsta apvažiuoti Varšuvą per Plocką.
Tavo parodyti maršrutai per šiaurės Lenkiją - ypač per ex Rytprūsius gal ir įdomūs turistiniu požiūriu, bet tada iki Ščecino važiuosi 2 paras
							
						It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 
Comment