Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo, Suvalkų ir Lomžos aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Hmmm, niekas nebevažinėja, ar forumas miršta
    Šiemet keliaujantys susiduria su nedideliais trukdžiais.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Hmmm, niekas nebevažinėja, ar forumas miršta

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Gal kas neseniai link Varšuvos važiavot? Kaip ten statybos prie Balstogės ir S61? Pravažiuojama?

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Skyscraper City vienas narys įkėlė nemažai foto kur galima matyt darbų progresą tarp Suvalkų ir sienos. Kolkas nelabai kas matyt apart daug smėlio ir pelkių bet kontūrai po truputį ryškėja

    Nuo 89 nuotraukos https://www.skyscrapercity.com/threa...84828/page-280

    Komentuoti:


  • jmlab
    replied
    Šiek tiek gėda prieš lenkus:
    Harmonogram budowy trasy via Baltica w ciągu drogi ekspresowej S61:
    • Podborze – Śniadowo: 19,4 km, etap - uzyskiwanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Planowany termin udostępnienia kierowcom – III kw. 2022 r.
    • Śniadowo – Łomża Południe: 16,99 km, etap – w budowie od sierpnia 2019 r. Planowany termin udostępnienia kierowcom – czerwiec 2021 r.
    • Łomża Południe – Łomża Zachód: 7,1 km, etap – w budowie od lutego 2020 r. Planowany termin udostępnienia kierowcom - IV kw. 2021 r.
    • Łomża Zachód – węzeł Kolno: 12,9 km, etap - uzyskiwanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Planowany termin udostępnienia kierowcom – IV kw. 2021 r.
    • Kolno – Stawiski: 16,4 km, etap – w budowie od października 2019 r. Planowany termin udostępnienia kierowcom - III kw. 2021 r.
    • Stawiski – Szczuczyn: 18 km, etap – w budowie od września 2019 r. Planowany termin udostępnienia kierowcom – III kw. 2021 r.
    • Szczuczyn – Ełk Południe: 23,3 km, etap - w budowie od marca 2020 r. Planowany termin udostępnienia kierowcom – koniec 2021 r.
    • Ełk Południe - Wysokie: 22,9 km, etap - uzyskiwanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Planowany termin udostępnienia kierowcom: IV kw. 2021 r.
    • Wysokie - Raczki: 20,2 km, etap - w budowie od października 2019 r. Planowany termin udostępnienia kierowcom – II/III kwartał 2021 r.
    • Suwałki – Budzisko: 24,1 km, etap - w budowie od stycznia 2020 r. Planowany termin udostępnienia kierowcom – III kw. 2022 r.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Lenkai paleido antrą juostą Szczyczino aplinkelyje, taigi S61 gabalas pailgėjo, bet kitų atkarpų teks palaukti...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Per ūkininkų kiemus kelias eis
    Pas mus tikriausiai procesas užtruktų penkmetį net ir valstybinės svarbos objektui. Reikia dar turėti galvoje, kad Lenkijoje žemė brangesnė.
    Lietuvos pusėje gerokai trumpesnė ir dalinai sutampanti atkarpa stipriai vėluos nuo lenkų (žinant, kad finansavimas keliams jau ženkliai nurėžtas)

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Per ūkininkų kiemus kelias eis

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Suvalkų - Budzisko statyba vėl prasideda su nauju kontraktu, numatyta pabaiga 2022-rugsėjis. Iki tol tikėtina bus sunkokas ruožas, nes kiek pamenu planus, ten statoma autostrada bent keliose vietose kerta esamą kelią. Užtat važiuojant bus gerai matyt progresas
    Čia galima ''praskrist'' virš naujos trasos jei kam įdomu. Truputį durnai kad tas video sukarpytas į dalis

    http://www.s61.suwalki-budzisko.pl/v...-19-02-2020-r/

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Suvalkų - Budzisko statyba vėl prasideda su nauju kontraktu, numatyta pabaiga 2022-rugsėjis. Iki tol tikėtina bus sunkokas ruožas, nes kiek pamenu planus, ten statoma autostrada bent keliose vietose kerta esamą kelią. Užtat važiuojant bus gerai matyt progresas

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Prie Balstogės intensyviai stato estakadą, mašinos turi pravažiuoti viena juosta visišku kiemo keliuku nemažą gabalą. Dienos metu tos vietos geriau vengti ir važiuoti per Lomžą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šioje temoje kalbama apie tvarkomus visus kelius, kuriais važiuojama tarp Lietuvos ir Varšuvos - ir DK61 per Lomžą, ir DK8 per Balstogę.

    Šiuo metu fūros kitaip nei DK8-S8 per Balstogę nelabai ir gali važiuoti.

    Komentuoti:


  • neglected
    replied
    DK8 Augustavas - Balstogė =/= Via Baltica

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Program budowy 100 obwodnic - województwo podlaskie

    Lenkijoje paskelbtoje 100 aplinkkelių 2020-2030 m. programoje keli projektai yra Palenkės (Podlaskie) vaivadijoje.
    Juos numatoma įgyvendinti Via Balticoje (DK8 / E67) tarp Augustavo ir Balstogės, tai pat Augustave DK16 ir Zambruve DK 63 ir 66.


    https://www.gov.pl/web/infrastruktur...ztwo-podlaskie


    1. Obwodnica Augustowa w ciągu drogi krajowej nr 16
    Planowana data ogłoszenia przetargu: IV kw. 2022 r.

    2. Obwodnica Białobrzeg w ciągu drogi krajowej nr 8
    Planowana data ogłoszenia przetargu: III kw. 2021 r.

    3. Obwodnica Suchowoli w ciągu drogi krajowej nr 8
    Długość: ok. 15,3 km; Koszt: ok. 570 mln zł;
    Data uzyskania DŚU: IV kw. 2017 r. Planowana data ogłoszenia przetargu: IV kw. 2020 r.
    Podpisanie umowy: 2021. Lata realizacji (budowy): 2023-2025

    4. Obwodnica Sztabina w ciągu drogi krajowej nr 8
    Długość: ok. 5,7 km; Koszt: ok. 272 mln zł;
    Data uzyskania DŚU: IV kw. 2017 r.
    Planowana data ogłoszenia przetargu: IV kw. 2020 r.

    5. Obwodnica Zambrowa w ciągu dróg krajowych nr 63 i 66
    Planowana data ogłoszenia przetargu: IV kw.2023 r.
    Podpisanie umowy: 2021.
    Lata realizacji (budowy): 2023-2025

    https://www.gov.pl/web/infrastruktur...ztwo-podlaskie

    Komentuoti:


  • neglected
    replied
    Miško kirtimo darbai prasidejo jau lapkritį.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Nuo sutarties pasirašymo nepraėjo nei mėnesis, o GDDKiA skelbia, kad paruošiamieji miško kirtimo darbai jau prasidejo tarp Suvalkų - LT sienos.

    https://twitter.com/GDDKiA_B_stok/st...34874579525633

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Pirmoji sekcija turėtų būti baigta 2022 rudenį, o antroji 2023 trečią ketvirtį. Tiksliai nežinau ar tuo pačiu tai turėtų būti visų Via Baltikos statybos/modernizacijos darbų pabaiga, nes prieštai lyg buvau skaitęs, kad Lomžos aplinkkelis bus pabaigtas paskutinis. Galbūt toks buvo planas prieš kontraktų nutraukimą su italais ir ispanais.
    Būtent taip Lomžos aplinkkelis turėtų būti atidarytas iki 2021-ųjų pabaigos ir prieš tų kontraktų nutraukimą tai išties buvo paskutinė atkarpa. Tačiau dėl to, kad piečiausioje ir šiauriausioje atkarpose reikėjo skelbti naujus pirkimus, būtent tos atkarpos bus pabaigtos vėliausiai. Tad iki 2021-ųjų metų pabaigos dauguma naujojo kelio Lenkijos pusėje jau bus atidaryta, o iki 2023-ųjų turėtų pabaigti likusias 2 atkarpas (jeigu, žinoma, nebus nenumatytų vėlavimų).

    Nuolat atnaujinami darbų (visoje Lenkijoje) žemėlapiai:
    1. https://www.dropbox.com/s/hklowukui4...rsel.png?raw=1
    2. http://ssc.siskom.waw.pl/

    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    spėčiau jeigu vasarą ar kitais metais tektų važiuot į vakarus tai turbūt bandyčiau aplenkti šią atkarpą ir rinkčiausi kelią pro Balstogę, kas ir šiaip galbūt yra geresnis variantas nors kilometrų ir daugiau gaunasi.
    Kiek žinau tai vis daugiau žmonių renkasi kelią per Balstogę. Pvz. jeigu važiuoti iš Vilniaus į Varšuvą (per Kauną ir Balstogę), tai jau apie 2/3 kelio jau turi automagistralės ar greitkelio statusą (bet čia skaičiuoju kartu su Kauno aplinkkeliu, kuris berods tokio statuso neturi, nors standartas panašus)
    Paskutinis taisė tomczu; 2020.01.11, 12:41.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Trečiadienį lenkų GDDKiA pranešė, kad pasirašė kontraktus su Budimex ir Polaqua suprojektuot ir pastatyt dvi likusias naujosios Via Baltikos sekcijas Lenkijos teritorijoj tarp Suvalkų-LT sienos ir Šniadovo-jungties su S8. Pirmoji sekcija turėtų būti baigta 2022 rudenį, o antroji 2023 trečią ketvirtį. Tiksliai nežinau ar tuo pačiu tai turėtų būti visų Via Baltikos statybos/modernizacijos darbų pabaiga, nes prieštai lyg buvau skaitęs, kad Lomžos aplinkkelis bus pabaigtas paskutinis. Galbūt toks buvo planas prieš kontraktų nutraukimą su italais ir ispanais. Galiu ir klyst nes mano lenkų kalbos žinios nesiekia daug toliau negu tas pagrindinis žodis tinkamas visom gyvenimo situacijom apibūdint ir viskas tik su Google translate pagalba. Vienaip ar kitaip džiugu girdėti, kad kitoj pusėj sienos darbai juda ir projektas nenugulė į stalčių. Teko skaityt, kad kelių tiesimo darbai aplamai paskutiniu metu labai smarkiai pabrango ir turėtų brangti dar labiau dėl kylančio minimumo ir darbo jėgos trūkumo, nes ukrainiečiai vis dažniau renkasi turtingesnias ES šalis kaip pvz Vokietija. Tikėtina, kad auksiniai kelių tiesimo laikai Lenkijoj baigiasi. 2020 naudojimui atiduoti bus “vos” 117km naujo kelio kas yra antras mažiausias kilometrų skaičius per paskutinį dešimtmetį.
    Darbų kaina siekia 1.8 milijardo zlotų (~€425mln) už 44km ruožą. Palyginimui sekcija tarp Marijampolės ir sienos buvo skelbta galėtų kainuot apie €300mln už 40 km. Aišku kažin ar galima tiesiog taip paprastai lyginti 2 skaičius nes yra labai daug vieksnių įtakojančių galutinę sumą nuo jungčių ir viadukų skaičiaus iki garso sienelių ilgio ar spėju grunto kokybės. Visas naujosios Via Baltikos ruožas Lenkijos teritorijoj turėtų siekti apie 210km. Kolkas naudojimui atiduoti tik 25.5km - Suvalkų aplinkkelis ir Augustovo aplinkkelio dalis. Šiuo metu projektuojami 66.3km kelio, o likusiuose 78.1km jau vyksta realūs darbai. Tarpušvenčiu kaip tik teko pro ten važiuoti tai atkarpoje tarp Lomžos ir Szczuczyno darbai vyksta ir atrodo gana įspūdingai supilti kalnai smėlio, skaldos ir rastų iš iškirstų aplinkinių miškų per kuriuos eis nauja trasa. Kolkas panašu, kad darbai eismui įtakos neturi, bet spėčiau jeigu vasarą ar kitais metais tektų važiuot į vakarus tai turbūt bandyčiau aplenkti šią atkarpą ir rinkčiausi kelią pro Balstogę, kas ir šiaip galbūt yra geresnis variantas nors kilometrų ir daugiau gaunasi.

    https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/36272/Via-Baltica-nowe-umowy-nowi-wykonawcy
    https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/36755-podrozeje-budowa-drog-zabraknie-rak-do-pracy

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Žad abaigti iki 2025, bet nelabai tikiu, atsiras "objektyvių" priežasčių.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...s-iki-pasienio
    Iki kada Lenkija ruošiasi baigti savo pusėje?

    http://ssc.siskom.waw.pl/eng.html

    Pagal šį žemėlapį, lenkai daugumą atkarpų pažymėję 2021 metais.
    Tačiau pirma ir paskutinė atkarpos neturi aiškumo, nes su laimėtoju buvo nutrauktos sutartys,nors turėjo darbus pradėti dar šiemet...
    Paskutinis taisė Romas; 2019.12.01, 15:58. Priežastis: Pridėtas žemėlapis

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Man rodos nutraukė kontraktus su konkursus laimėjusiomis įmonėmis. Viena lygtais bankrutavo ar tiesiog nevykdė įsipareigojimų, o kita užsiprašė daugiau pinigų.
    Šiaip žiūrint į skaičius, net laikant jog laimėjusieji siūlė neadekvačiai žemas kainas ir vertinant viską pagal kitus siūlymus, tai per kelis metus labai stipriai Lenkijoje išaugo kelių tiesimo kainos
    Kaip supratau čia Lenkijos padėtį pakomentavot Skaičiau Skyscrapercity.com kur lenkai visur keikė tą Salini, pvz. dėl jo vėluoja Čenstachovos aplinkkelio atidarymas, o važiuojant A1 į šiaurę nuo Katovicų, kryptis link Lodzės, Varšuvos prastai informuota, tai to aplinkkelio labai labai trūksta visom prasmėm

    Truputį nesusikoncentravau ir norėjau paklaust ar kažką keitė su nuovažomis dėl degalinių situacijos Lietuvoje? Bet jaučiu Lietuvoj net konkursų turbūt jokių nebuvo, o pamaniau, kad kažkas jau buvo ir keitėsi rangovai

    Komentuoti:

Working...
X