Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Rašo kad krypties Bajorai-Fabijoniškės pasirinkimą nulėmė du svarbiausi dalykai, iš kurių pirmas yra "poreikis ryte pasiekti mokyklas". Tai klausimas yra ar čia turima omenyje mokinių vežiojima automobiliu, ir kodėll tai išvis pateikiama kaip prioritetas kai reikia imtis aktyvių priemonių to mažinimui?
    Aj, paaiškinu:

    Vienpusis yra tai ką daro savivaldybė labiau dėl Visorių tranzitinio eismo ribojimo, o kryptis patogesnė daroma būtent Bajorams, nes kolkas B. Krivicko gatvė vis dar yra C kategorijos - tranzitinė, tad pasirinkta daryti vienpusį ta kryptimi, kuria vyksta daugiau eismo, kad sukelti kuo mažiau nepatogumų. Kitaip tariant, jeigu tai būtų D kategorija, darytų kuo nepatogesnė kryptimi vienpusį, kad kuo daugiau eismo sumažintų, o dabar kai dar vis nepakeista kategorija B. Krivicko (tik bus svarstoma gražinti į D), tai pasirinktas būtent kitoks sprendimas.
    Paskutinis taisė qms; 2022.04.27, 10:02.

    Comment


      Parašė qms Rodyti pranešimą

      Aj, paaiškinu:

      Vienpusis yra tai ką daro savivaldybė labiau dėl Visorių tranzitinio eismo ribojimo, o kryptis patogesnė daroma būtent Bajorams, nes kolkas B. Krivicko gatvė vis dar yra C kategorijos - tranzitinė, tad pasirinkta daryti vienpusį ta kryptimi, kuria vyksta daugiau eismo, kad sukelti kuo mažiau nepatogumų. Kitaip tariant, jeigu tai būtų D kategorija, darytų kuo nepatogesnė kryptimi vienpusį, kad kuo daugiau eismo sumažintų, o dabar kai dar vis nepakeista kategorija B. Krivicko (tik bus svarstoma gražinti į D), tai pasirinktas būtent kitoks sprendimas.
      Tai va jeigu taip paaiškintų tai viskas tvarkoje, bet dabar kai parašo kad daro vienpusio kryptį pagal reiškinį kurį reikia mažinti tai tokia atvirkščia logika gaunasi.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Tai va jeigu taip paaiškintų tai viskas tvarkoje, bet dabar kai parašo kad daro vienpusio kryptį pagal reiškinį kurį reikia mažinti tai tokia atvirkščia logika gaunasi.
        Na taip, ten tą postą rašė vicemeras, jis tik pritarė tam sprendimui, bet tas pats klausimas tikrai ne jo iniciatyva įvyko, čia eismo organizavimo skyriaus eismo modeliavimo vaisius ir "JUDU" tyrimų.

        Comment


          Ar cia kartais ne M Lietuvio gatves gabalas matosi? Susikirtimas su Ukmerges ir VA jau pilnai uzbaigtas, reikia suprast, tai visgi bus 1x1 gatvele?

          Click image for larger version

Name:	ezgif.com-gif-maker.jpg
Views:	1763
Size:	196,8 kB
ID:	1965591

          source

          Comment


            Taip, turbūt kokį penktmetį dar bus 1x1 (geriausiu atveju iki 2026m) ir būtent šioje vietoje bus nemažos spūstys iš daugelio pusių piko metu dėl naujų srautų ir koreaguojamo šviesoforo režimo. Pasimatys rugsėjį
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              nemanau, kad reiks laukt rugsejo del kamsciu. Baigs det danga ir prasides eismas atsakantis.

              Comment


                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                nemanau, kad reiks laukt rugsejo del kamsciu. Baigs det danga ir prasides eismas atsakantis.
                Ties sankryža praplatins, padarys daugiau juostų ir neliks kamščių.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Ties sankryža praplatins, padarys daugiau juostų ir neliks kamščių.
                  Ten kamštis rytais "šviečiasi" vos ne iki Mokslininkų g., kai tik bus paleistas eismas.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Ten kamštis rytais "šviečiasi" vos ne iki Mokslininkų g., kai tik bus paleistas eismas.
                    Manau bus į abi puses nuo Mokslininkų iki Ukmergės...

                    Comment


                      Iš Mokslininkų g. į Geležinį Vilką iki rekonstrukcijos ruošiasi įrengti nereguliuojamą posūkį į dešinę, tai patvirtino ir vicemeras, tik neaišku dar ar šiemet. Tai ten bus kiek sklandžiau rytais. Vakare gali apsunkti dėl naujo srauto.

                      Tačiau, kas tiksliai vyks M.Lietuvio/Ukmergės/VA tai dar sunku pasakyti - priklauso nuo reguliavimo. Jei šviesoforas degs kokias 10s, o laukti teks 2min, tai tikriausiai bus ilgos spūstys rytais ir išliks didžiulis tranzitas Krivicko g. Prioritetas tikriausiai vis tiek bus Ukmergės g., bet jei srautai supanašės, tai bloguoju baigsis važiuojantiems pastarąja. Klausimas ar daug kam ryte patogiausia bus šauti tiesiai į aplinkkelį be galimybės sukti į Ukmergės g. (jos nebus kol neatliks žemės paėmimo)

                      Dėl vakaro tai neesu tikras ar bus smarkiai didesnių bėdų šioje vietoje.

                      Bet kuriuo atveju, ne piko metu tai turėtų būti labai patogi jungtis, potencialiai sumažinanti srautus rajonų gatvelėse (fabijoniškės, visoriai).
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Iš Mokslininkų g. į Geležinį Vilką iki rekonstrukcijos ruošiasi įrengti nereguliuojamą posūkį į dešinę, tai patvirtino ir vicemeras, tik neaišku dar ar šiemet. Tai ten bus kiek sklandžiau rytais. Vakare gali apsunkti dėl naujo srauto.
                        Vakarais dalis sukančiųjų į kairę iš GV persikels į VA. Pvz Iš A1/Panerių/Trakų pusės dabar greičiausia GV. Sutvarkius šitą jungtį VA bus greičiau.

                        Comment


                          Padarykime diskusiją.

                          Kaip manote kas nutiks su B. Krivicko eismu vos tik išasfaltuos M. Lietuvio atkarpą iki Ukmergės gatvės? Dar nepamirškite fakto, kad B. Krivicko gatvėje iškart po asfaltavimo bus įvestas vienpusis eismas į miesto pusę (į tą pusę kur srauto daugiau, kad sukelti kuo mažiau nepatogumų).

                          + Kaip manote kas nutiks su kitomis gatvėmis ir jų eismu?

                          Kad diskusija būtų produktyvesnė pridedu srautų matavimus B. Krivicko gatvės (dvi nuotraukos bus, viena rytinio piko, kita vakarinio)
                          Click image for larger version  Name:	rytinis pikas.png Views:	0 Size:	1,94 MB ID:	1965707
                          Click image for larger version  Name:	vakarinis pikas.png Views:	0 Size:	1,79 MB ID:	1965708
                          Paskutinis taisė qms; 2022.04.29, 19:33.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Ten kamštis rytais "šviečiasi" vos ne iki Mokslininkų g., kai tik bus paleistas eismas.
                            O pro kur dabar tas srautas važiuoja?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              O pro kur dabar tas srautas važiuoja?
                              Pro visur kitur. Dabar didžioji dalis link Geležinio Vilko stovi.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Pro visur kitur. Dabar didžioji dalis link Geležinio Vilko stovi.
                                Na tada ten bus tuščia ir laisviau.
                                Flickr

                                Comment


                                  Jeigu daugelio tikslas išlieka miesto centras ar ugdymo įstaigos pakeliui, o ne periferija, tai smarkiai abejoju, kad srautas reikšmingai sumažės (>20% tranzito, kurie keliauja į periferiją - už vakarinio Aplinkkelio/Tūkstantmečio g.). Sunkiai įsivaizduoju, kad būtų greičiau ryte nuvažiuoti vakariniu aplinkkeliu, nes tiek Pilaitės pr. ties Laisvės pr., tiek Savanorių žiedas stovi spūstyse. Situacija Krivicko g. turbūt ženkliai pagerės jei padidės pralaidumas į Geležinio Vilko g. (minėtu nereguliuojamu posūkiu) ar / ir atsiras galimybė pasukti į Ukmergės g. Kalbu apie piko metą, kitais laikais tikriausiai srautai ženkliai apmažės su laiku. Atitinkamai turbūt vakare bus paprasčiau išvažiuoti į VA, tad gal dalis srauto ir atkris. Bet kita vertus minėta Pilaitės pr. atkarpa ir vakare kemšasi ties Laisvės pr., dėl situacijos savanorių žiede nelabai žinau.

                                  Įtariu, kad eismo organizavimo skyrius suvokia, kad didelio pralaidumo link darbo vietų arealo centre dar iškart nebus, todėl paliko vienpusį didžiojo eismo kryptim. O jei Ukmergės/VA -> Mykolo lietuvio nebus pralaidus ir srautai Geležinio Vilko g. nesumažės (ir jei didelės dalies tarpinis tikslas mokykla/darželis/būrelis fabijoniškėse) tai matyt daugiau eismo brausis per Noragiškių g. ar prieš Krivicko g. ženklą (kaip ir buvo Noragiškių g. iki kamerų ir aktyvaus piliečio pastangų).

                                  Šiaip nustebino, kad srautai ryte ir vakare dominuoja link miesto - vadinas patogiau grįžti pagrindinių gatvių tinklu?

                                  Kalbant apie dažnai šiame forume vadinama utopija, tai potencialiai patekimą į centrą galėtų palengvinti Šiaurinės g. atkarpa tarp VA ir Ukmergės g., bet gal ir klystu.
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2022.04.29, 21:10.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Šiaip nustebino, kad srautai ryte ir vakare dominuoja link miesto - vadinas patogiau grįžti pagrindinių gatvių tinklu?.
                                    Aš taip pat nustebau, nes praeitų metų vasarą buvo padaryti tyrimai gyventojų, kurie parodė visai ką kitą:
                                    Click image for larger version  Name:	Screenshot at Apr 29 22-30-07.png Views:	0 Size:	1,28 MB ID:	1965725todėl aš manau, kad vienpusis B. Krivicko gatvėje nuims 2x srauto ten.

                                    Nes mano prieš tai siūsti savivaldybės daryti tyrimai yra įvardinti kaip "natūriniai" kitaip tariąnt - pastovėjo pusvalandį ir suskaičiavo specialistai, o vat šitas kur dabar atsiunčiau buvo darytas su įranga.

                                    Žinoma tai buvo vasara ir eismas žymiai mažesnis ir šiaip asfaltas M. Lietuvio gatvėje nuo Mokslininkų iki B. Krivicko gatvės buvo dar naujas ir dar daug kas nebuvo B. Krivicko gatvės kaip shortcut'o atradę, bet vistiek.. Manau savivaldybės atlikti matavimai tuo natūriniu būdu nėra tikslūs ir šitie yra tikslesni, nes buvo 24 valandom palikta įranga fizinė, o ne žmogus skaičiavo. Ir čia eismas užfiksuotas į abi puses vienodas, bet vėlgi... Vasara.. Nei mokyklos nei dar kas

                                    Comment



                                      Pagaliau!

                                      Click image for larger version

Name:	fasfę.png
Views:	1044
Size:	574,8 kB
ID:	1979706

                                      Comment


                                        Dėl Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimo darbų bus ribojamas transporto priemonių eismas.
                                        • Rugpjūčio 1– 8 d. bus draudžiamas eismas Mykolo Lietuvio gatvėje nuo Ukmergės gatvės iki Šventeliškių gatvės. Transporto eismas bus nukreipiamas gretimomis gatvėmis (Nesvyžiaus g. – Šaulio g. – Jono Karolio Chodkevičiaus g.).
                                        • Rugpjūčio 9– 25 d. bus draudžiamas eismas Mykolo Lietuvio gatvėje nuo Šventeliškių gatvės iki Mokslininkų gatvės. Transporto eismas bus nukreipiamas gretimomis gatvėmis (Šventeliškių g. – Jono Karolio Chodkevičiaus g. – Šaulio g.).

                                        Comment


                                          Parašė munchiss Rodyti pranešimą
                                          Dėl Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimo darbų bus ribojamas transporto priemonių eismas.
                                          • Rugpjūčio 1– 8 d. bus draudžiamas eismas Mykolo Lietuvio gatvėje nuo Ukmergės gatvės iki Šventeliškių gatvės. Transporto eismas bus nukreipiamas gretimomis gatvėmis (Nesvyžiaus g. – Šaulio g. – Jono Karolio Chodkevičiaus g.).
                                          • Rugpjūčio 9– 25 d. bus draudžiamas eismas Mykolo Lietuvio gatvėje nuo Šventeliškių gatvės iki Mokslininkų gatvės. Transporto eismas bus nukreipiamas gretimomis gatvėmis (Šventeliškių g. – Jono Karolio Chodkevičiaus g. – Šaulio g.).
                                          Pagal aprašymą neaišku ar bus dviračių takai, šaligatviai, apšvietimas, perėjos, ar bus šimašiaus stiliaus užmiesčio asfaltas?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X