Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Gudeliuose sustatyti kuoliukai. Panašu kad pagaliau bus jungtis su taku link Gariūnų.
    Šaunu! Tikėkimės paklos iškart suskeldėjusį asfaltą, kad John būtų sunkiau skaičiuot įtrūkimus

    Comment


      Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
      Gudeliuose sustatyti kuoliukai. Panašu kad pagaliau bus jungtis su taku link Gariūnų.
      Nuolydis toje vietoje apie 9%. Įdomu ar bus pandusai ar nespręs niekaip...

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Remonto būdu daro tą jungtį (Pagaliau!!!), tai sužinosim eigoje. Turbūt kažkas panašaus kaip Pilaitės pr. per VA, kur tiltas neliečiamas, o nuvažiavimai/užvažiavimai perdaromi. Vietos turėtų užtekti perdaryti laiptus į nuolydį, nors gal tiesiog šalia taką nuties ir nelies šaligatvio

        Papildymas: perdarinėja kartu su šaligatviu, gal visai nebeliks laiptų.

        Click image for larger version  Name:	Ozo.jpg Views:	124 Size:	279,2 kB ID:	1879544
        Tikėkimės perėjas ant dobilo nuvažiavimų/užvažiavimų padarys gerai pakeltas, nes chebra ten greit laksto, pvz. nuo GV į Ozo g. link Akropolio vidutinis greitis kažkur 80 km/h.
        Flickr

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

          Nuolydis toje vietoje apie 9%. Įdomu ar bus pandusai ar nespręs niekaip...
          Pagal kuoliukus tikrai nepanašu į jokius pandusus. Bet nuolydį galima būtų ženkliai sumažinti vien pastumdžius žemes ir padarius tolygų nusileidimą iki seno tako. Vietos ten pilna.

          Asmeniškai nemanau kad pandusas toje vietoje būtinai reikalingas. Formaliai gal neatitiktų nuolydžio reikalavimų. Bet žiūrint iš praktinės pusės, kiek yra žmonių negalinčių ant lengviausio bėgio įvažiuoti į tą kalniuką? Blogiausiu atveju galima nulipti nuo dviračio ir įsivaryti. Ten tikrai nėra ilga atkarpa. O pandusai jeigu būtų tokie kaip prie Narbuto viaduko (tikrai netikiu kad padarytų kažką geriau) tai.. Dar nepatogesnis variantas negu varytis dviratį į kalną.
          Paskutinis taisė Picusiaubas; 2021.04.22, 11:42.

          Comment



            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            [2 iš 2]

            21.
            Click image for larger version  Name:	IMG_20210328_155351.jpg Views:	968 Size:	1,43 MB ID:	1873541
            Kalbu apie tokio tipo pandusus, kur kas kažkiek įrengiamos poilsio aikštelės.


            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą


              Kalbu apie tokio tipo pandusus, kur kas kažkiek įrengiamos poilsio aikštelės.

              Važiuoti dviračiu per tokias įkalnes su "poilsio" aikštelėmis yra nekomfortiška (reikia arba pastoviai bėgį keisti arba kadensą, priešingu atveju judėjimo greitis pastoviai trūkčios) ir priklausomai nuo jo ilgio maksimalus gradientas gali net nesumažėti ir išlikti tie patys 9%, tik atsiras "poilsio" atkarpos su šiek tiek mažesniu gradientu.

              Tokios aikštelės naudingos žmonėms su negalia vežimėliuose ir jas verta įrenginėti tik jeigu tako nuolydis pilnai atitiktų reikalavimus (ko šioje vietoje nepadarysi be serpantino). Dabar gi iš tų aikštelių jokios naudos žmonėms su negalia nes jie vis tiek jų negalės pasiekti dėl per didelio gradiento tarp tų aikštelių.

              Mintis prastumdyti žemes sumažinant gradientą bet prailginant įkalnę yra gera, nes 9% vidutiniam dviratininkui reikalautų itin žemos pavaros, o judėjimas tokai pavara nedideliu greičiu irgi nekomfortiškas. Bet kažin ar tai bus daroma.
              Paskutinis taisė themanual; 2021.04.22, 12:08.

              Comment


                Kiek pamenu Gudelių jungtis bus neasfaltuota, o "biri". Bet gal ne visoje atkarpoje, neesu tikras.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Važiuoti dviračiu per tokias įkalnes su "poilsio" aikštelėmis yra nekomfortiška (reikia arba pastoviai bėgį keisti arba kadensą, priešingu atveju judėjimo greitis pastoviai trūkčios) ir priklausomai nuo jo ilgio maksimalus gradientas gali net nesumažėti ir išlikti tie patys 9%, tik atsiras "poilsio" atkarpos su šiek tiek mažesniu gradientu.

                  Tokios aikštelės naudingos žmonėms su negalia vežimėliuose ir jas verta įrenginėti tik jeigu tako nuolydis pilnai atitiktų reikalavimus (ko šioje vietoje nepadarysi be serpantino). Dabar gi iš tų aikštelių jokios naudos žmonėms su negalia nes jie vis tiek jų negalės pasiekti dėl per didelio gradiento tarp tų aikštelių.

                  Mintis prastumdyti žemes sumažinant gradientą bet prailginant įkalnę yra gera, nes 9% vidutiniam dviratininkui reikalautų itin žemos pavaros, o judėjimas tokai pavara nedideliu greičiu irgi nekomfortiškas. Bet kažin ar tai bus daroma.
                  Aš ir nesakau, kad tai yra komfortiška. Pandusas būtų šiokia tokia išeitis nuimti pastovų krūvį (juk ne visi yra sportininkai, siekaintys 20 kmh greičiu užkilti į kalną).

                  Kodėl tokios aikštelės naudingos tik žmonėms su negalia? Todėl, kad yra fiziškai sunku užkilti į statų ir ilgą kalną. Tas pats galioja ir dviratininkui, ir pėsčiąjam. O būtent šioje vietoje yra bendras pėsčiųjų - dviračių takas.

                  Pagyvensim pamatysim, ką ten išburs
                  Paskutinis taisė Kaid; 2021.04.22, 12:43.

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                    Nuolydis toje vietoje apie 9%. Įdomu ar bus pandusai ar nespręs niekaip...
                    Kad ne, mano įrašai rodo apie 40 m atkarpą virš 11%, maksimalus gradientas pagal kompiuteriuką su barometriniu sensorium siekia 14-18%.

                    Palei Žarijų g. take link Viados degalinės yra vienoj vietoj 11%, tiesa, neilgai, gal poros metrų aukščio skirtumas. Stojau ir matavau appsu telefone.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Kad ne, mano įrašai rodo apie 40 m atkarpą virš 11%, maksimalus gradientas pagal kompiuteriuką su barometriniu sensorium siekia 14-18%.

                      Palei Žarijų g. take link Viados degalinės yra vienoj vietoj 11%, tiesa, neilgai, gal poros metrų aukščio skirtumas. Stojau ir matavau appsu telefone.
                      Aš pilnai tikiu, kad vietomis 11 ar 14 % ten yra. 9 % gavau paėmus nuo apačios iki viršaus.

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        Aš ir nesakau, kad tai yra komfortiška. Pandusas būtų šiokia tokia išeitis nuimti pastovų krūvį (juk ne visi yra sportininkai, siekaintys 20 kmh greičiu užkilti į kalną).

                        Kodėl tokios aikštelės naudingos tik žmonėms su negalia? Todėl, kad yra fiziškai sunku užkilti į statų ir ilgą kalną. Tas pats galioja ir dviratininkui, ir pėsčiąjam. O būtent šioje vietoje yra bendras pėsčiųjų - dviračių takas.

                        Pagyvensim pamatysim, ką ten išburs
                        Šiaip jau tokie išplokštėjimai leidžia gana nesunkiai užkilti į beveik neriboto statumo šlaitą, jei tik ilgio pakanka. Kaip pvz. prie Rapolo bažnyčios vartų. Plokščiojoje dalyje šiek tiek įsibėgėji ir tada į šlaitą gana nesunku tiesiog užšokti.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          Aš pilnai tikiu, kad vietomis 11 ar 14 % ten yra. 9 % gavau paėmus nuo apačios iki viršaus.
                          Tai čia nedaug, jei aš ne sportininkas įvažiuoju net į šią įkalnę, reiškia viskas ok.

                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Tai čia nedaug, jei aš ne sportininkas įvažiuoju net į šią įkalnę, reiškia viskas ok.

                            Truputį kitas stataus kilimo atstumas. 40 m vs apie 350 m

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Truputį kitas stataus kilimo atstumas. 40 m vs apie 350 m
                              Bet ir statumas visai kitas. Kaip važinėtumėte dviračiu, jei gyventumėte Norvegijoje?
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Bet ir statumas visai kitas. Kaip važinėtumėte dviračiu, jei gyventumėte Norvegijoje?
                                Važiavimo būdu.
                                Tenka ir Vilniuje važiuoti iš taško A į tašką B visą laiką tik įkalne, be jokiu riedėjimų Pvz.: Žaliasis tiltas - Liepkalnis ar Žvėrynas - Kalnėnai.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Tai čia nedaug, jei aš ne sportininkas įvažiuoju net į šią įkalnę, reiškia viskas ok.
                                  Onos Šimaitės g. tik 10 m. aukščio skirtumo per 50 m, kaip įbėgti į trečią aukštą. Prie Gudelių g. stačioji dalis 24 m aukščio, kaip įbėgt į 8 aukštą. Palyginimui, viso baisiojo aistras keliančio Narbuto kalno aukščių skirtumas yra apie 35 m, Naugarduko g. kalno 25 m.

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą


                                    Kalbu apie tokio tipo pandusus, kur kas kažkiek įrengiamos poilsio aikštelės.

                                    Čia neįgaliesiems su vežimėliu? Nes dviračiams tai čia kaip tik yra nepatogumas per tokius kalnelius važiuoti.

                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Onos Šimaitės g. tik 10 m. aukščio skirtumo per 50 m, kaip įbėgti į trečią aukštą. Prie Gudelių g. stačioji dalis 24 m aukščio, kaip įbėgt į 8 aukštą. Palyginimui, viso baisiojo aistras keliančio Narbuto kalno aukščių skirtumas yra apie 35 m, Naugarduko g. kalno 25 m.
                                    Tipo jeigu nesi sportininkas neįmanoma įbėgti į 8 aukštą? Pasirodo aš sportininkas

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Čia neįgaliesiems su vežimėliu? Nes dviračiams tai čia kaip tik yra nepatogumas per tokius kalnelius važiuoti.

                                      Tipo jeigu nesi sportininkas neįmanoma įbėgti į 8 aukštą? Pasirodo aš sportininkas
                                      Tai BMW'istams stotelių paviljonai taip pat nėra patogu. Brangus remontas po to. STR numato ne kas įmanoma / neįmanoma, o kas protinga ir pagrįsta. Suprantu, norėtųsi ne kaskadinio nusileidimo, bet laiptų su grioveliu?

                                      Click image for larger version  Name:	download (1).png Views:	0 Size:	82,0 kB ID:	1880070

                                      168. Vietose, kuriuose nėra galimybių įrengti dviračių tako leistinais nuolydžiais pagal 39 lentelės reikalavimus, turi būti įrengiami laiptai su dviračių panduso juosta (≥0,30 m) arba grioveliu dviračiui vestis.

                                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr

                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Tai BMW'istams stotelių paviljonai taip pat nėra patogu. Brangus remontas po to. STR numato ne kas įmanoma / neįmanoma, o kas protinga ir pagrįsta. Suprantu, norėtųsi ne kaskadinio nusileidimo, bet laiptų su grioveliu?
                                        Kas neįmina į 9% įkalnę, tie dažniausiai ir neišima posūkių tokiuose pandusiniuose įvažiavimuose. Bet STR posūkių kampai matyt paskaičiuoti dviračio stūmimui

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Tai BMW'istams stotelių paviljonai taip pat nėra patogu. Brangus remontas po to. STR numato ne kas įmanoma / neįmanoma, o kas protinga ir pagrįsta. Suprantu, norėtųsi ne kaskadinio nusileidimo, bet laiptų su grioveliu?

                                          Click image for larger version Name:	download (1).png Views:	0 Size:	82,0 kB ID:	1880070



                                          Toje vietoje labiausiai norėtųsi vienodo nuolydžio. Kaskadinis nusileidimas yra viskas tvarkoje jeigu iš jo nėra daroma pasišokėjimo kalnelių. O apie 4% "protinga ir pagrįsta" nuolydžio ribą neverta ir šnekėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X