Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje
Collapse
X
-
Dar nevėlu padaryti tai ką sakiau dar prieš pradedant visas rekonstrukcijas: užlopyti skyles Fabijoniškių gatvėje ir uždrausti ten statyti mašinas (viaduko statybų laikotarpiui). Nes dabar tai ten visai prastai- turi kaip per slalomą tarp duobių manevruoti, žiūrėti, kad iš už suparkuotų mašinų koks pėstysis po ratais neiššoktų ir dar žiūrėt, kad su priešais atvažiuojančia mašina šonais neprasibraukti
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąČia seniai visus lūšnų ir sodų savininkus reikėjo į butus sukelt, dabar tik trukdo miesto gatvių tinklo plėtrai, užtai ir turim nemenkų problemų judant mieste.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kodėl "carinio" ar dar senesnio planavimo miestuose gatvių tinklas pakankamai tankus?Nors pasakysiu vat ką: Tėvas pasakojo kaip 1970 - 80 m. varydavo į Vilnių iš Panevėžio, tai čia vat visos tos Šeškinės, Slatoniškės net ir centras buvo totaliniai lušnynai (šanchajus visur), purvina, gatvės siauros ir tt... Čia seniai visus lūšnų ir sodų savininkus reikėjo į butus sukelt, dabar tik trukdo miesto gatvių tinklo plėtrai, užtai ir turim nemenkų problemų judant mieste.
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąMatot, ne tie laikai buvo, niekas nesitikėjo tokio automobilių bumo. Arba kaip visad nepaskaičiavo...
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.
Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.
Komentuoti:
-
Parašė Artyi Rodyti pranešimąApie kamscius Fabijoniskiu g. PATYLIU!
Per 18 metu, dar tokio intensyvaus eismo nebuvo...
Siandien teko jau matyti 2 avarijas, bei katik numusta zmogu prie "Orandzinio" namo... Cia dar tik pradzia...
Prisiparkavusios masinos... Is keimu isvaziuojantys zmones... Per perejas begantys vaikai... Dabartinis srautas... O dar ir nepatingi koks vilkikas ar autobusas prasivaziuot... Na linksma...
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.
Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.
Komentuoti:
-
Kažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.
Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.
Komentuoti:
-
Apie kamscius Fabijoniskiu g. PATYLIU!
Per 18 metu, dar tokio intensyvaus eismo nebuvo...
Siandien teko jau matyti 2 avarijas, bei katik numusta zmogu prie "Orandzinio" namo... Cia dar tik pradzia...
Prisiparkavusios masinos... Is keimu isvaziuojantys zmones... Per perejas begantys vaikai... Dabartinis srautas... O dar ir nepatingi koks vilkikas ar autobusas prasivaziuot... Na linksma...
Komentuoti:
-
Parašė MARKA Rodyti pranešimąAčiū visiems pasisakiusiems ir išdėsčiusiems savo mintis asmenims. Eismo organizatoriai stebi, renka ir analizuoja visą reikiamą informaciją ir įvyvendina. Lentelės su žaliomis rodyklėmis prie raudonų šviesoforų signalų jau yra įrengtos, šviesoforai po sekcijų nuėmimo perprogramuoti.
Piko metu šviesoforai išjungiami, kad eismą galėtų reguliuoti eismo priežiūros specialistai.
Schemoje pateiktas pasiūlymas iš Laisvės pr. važiuoti žiedu kolkas neįgyvendintas, nes neprasuka vilkikai nuo Baltrušaičio gatvės į Ukmergės g. (o jų yra pakankamai daug).
Čia truputi foto iš Fabijoniškių gatvės:
Komentuoti:
-
Ačiū visiems pasisakiusiems ir išdėsčiusiems savo mintis asmenims. Eismo organizatoriai stebi, renka ir analizuoja visą reikiamą informaciją ir įvyvendina. Lentelės su žaliomis rodyklėmis prie raudonų šviesoforų signalų jau yra įrengtos, šviesoforai po sekcijų nuėmimo perprogramuoti.
Piko metu šviesoforai išjungiami, kad eismą galėtų reguliuoti eismo priežiūros specialistai.
Schemoje pateiktas pasiūlymas iš Laisvės pr. važiuoti žiedu kolkas neįgyvendintas, nes neprasuka vilkikai nuo Baltrušaičio gatvės į Ukmergės g. (o jų yra pakankamai daug).
Komentuoti:
-
Parašė Vycka.J Rodyti pranešimąreikėtų padaryti visoje šioje sankryžoje eismą ratu, kitaip tariant padaryti žiedą. kadangi pagrindiniai srautai yra
laisvės pr. <> ateities g. ir
ukmergės g. (link centro) <> ukmergės g. (link Panevėžio)
didžiausias trukdis normaliam judėjimui yra automobiliai, važiuojantys
laisvės pr. > į > ukmergės g. (link Panevėžio), kurių nėra daug.
pabraižiau schemutę. tokia šiek tiek pabaisinta gavosi
raudonos rodyklės - draudžiami posūkiai/eismas.
žalia rodyklė - reikalingas posūkis, kad žiedas funkcionuotų.
spėju pralaidumas padidėtų.
kaip manot??
Paskutinis taisė SPX; 2007.03.06, 17:06.
Komentuoti:
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąĮdomu, ar šį forumą skaito eismo planavimo specialistai, ar vertėtų tokius pasiūlymus tiesiai į savivaldybę siųsti?
O gal Ginthus su jais bendrauja?
Komentuoti:
-
Ir dar mano pastebėjimai: visai nepasirūpinta pėsčiųjų judėjimu toje vietoje. Žadeikos ir S.Nėries gatvių sankryžoje užtvėrė net perėją, tai praeit link mandarino nuo Pašilaičių pakankamai sunku. Taip pat baltrušaičio gatvėjeties Mxima ir išvažaivimu į Ukmergės gatvę sunku pereiti, žmonių srautai ten gan nemaži.
Komentuoti:
-
Šio vidudienio įspūdžiai.
Papildomos šviesoforų sekcijos nuimtos abiejose - tiek P.Žadeikos / S.Nėries g., tiek ir Laisvės pr. / J.Baltrušaičio g. sankryžose. Bet...
Pirmojoje šviesoforas dar neįjungtas, tik mirksi geltona. Visi važiuoja kaip kas išmano, Ukmergės gatvės apvažiavimo (aplink "Statoil") pirmumo, važiuojantys P.Žadeikos gatve, ypač nuo Pašilaičių pusės, mažai paiso. Nes jei paisytų, tai kamštis iš šitos pusės turbūt siektų ir Pašilaičių troleibusų žiedą...
Užtai nuo "Mandarino" pusės eilių beveik nėra.
O antrojoje sankryžoje šviesoforas, matyt, neperprogramuotas, nes viena iš trijų fazių - raudona dega iš visų pusių
Ir dar vienas pastebėjimas:
P.Žadeikos gatvėje (nuo "Mandarino" pusės), prieš sankryžą su Ukmergės gatve stovi ženklai "507. Eismo kryptys sankryžoje", leidžiantys iš pirmos juostos tik sukti į dešinę link Ukmergės, iš antros - sukti į dešinę ir važiuoti tiesiai, o iš trečios - tik tiesiai kirsti sankryžą Pašilaičių link.
Tačiau trečiąja juosta važiuoja gal kas dešimta mašina, o didžioji dauguma tiesiai važiuoja iš pirmos ir antros juostų.
Matyt iš įpratimo, nes prieš rekonstrukciją, trečioji juosta buvo skirta tik kairiajam posūkiui.
Taip užkemšama pirma juosta, kuria galima būtų netrukdomai sukti į dešinę Ukmergės link, ypač jei prie šviesoforo atsirastų anksčiau siūlyta žalia rodyklė.
Taigi, trūksta tinkamo juostų ženklinimo (bet be sauso pavasario jo niekas nepadarys).
Kol kas realiau būtų tuos ženklus pakeisti į "519. Eismo kryptys juostose", iš kurių būtų aišku, kad važiuojant tiesiai (antra ir trečia juosta) sankryžoje reikia persirikiuoti dešiniau. Nes tų juostų ašys ne visai sutampa...
Įdomu, ar šį forumą skaito eismo planavimo specialistai, ar vertėtų tokius pasiūlymus tiesiai į savivaldybę siųsti?
O gal Ginthus su jais bendrauja?
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąturėtų, tai reikėjo iškart ten pastatyt, mikruškės tai kiek pastebėjau ten stoja.
Komentuoti:
-
reikėtų padaryti visoje šioje sankryžoje eismą ratu, kitaip tariant padaryti žiedą. kadangi pagrindiniai srautai yra
laisvės pr. <> ateities g. ir
ukmergės g. (link centro) <> ukmergės g. (link Panevėžio)
didžiausias trukdis normaliam judėjimui yra automobiliai, važiuojantys
laisvės pr. > į > ukmergės g. (link Panevėžio), kurių nėra daug.
pabraižiau schemutę. tokia šiek tiek pabaisinta gavosi
raudonos rodyklės - draudžiami posūkiai/eismas.
žalia rodyklė - reikalingas posūkis, kad žiedas funkcionuotų.
spėju pralaidumas padidėtų.
kaip manot??
Komentuoti:
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąVakar per pietus pro ten važiavau autobusu ir kažkoks dėdė, turbūt koks planuotojas / prižiūrėtojas, išlipęs iš "niaukto" autobusiuko, aiškino autobuso vairuotojui, kad reikia stot ten, kur įrengta stotelė (sudėtos plytelės) prie perėjos, o stotelės ženklą, pasak jo, "turėtų dar šiandien perkelti"
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNemanau, su autobusais labai įdomu, padarė stotelę prie MAXIMOS perėjos, bet kažkodėl ženklo napastatė, įgrūdo jį prie pat laikino apvažiavimo kelio ir ten visi stoja., aiškino autobuso vairuotojui, kad reikia stot ten, kur įrengta stotelė (sudėtos plytelės) prie perėjos, o stotelės ženklą, pasak jo, "turėtų dar šiandien perkelti"
Komentuoti:
Komentuoti: