Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SPX
    replied
    Mums, Fabijoniškių gyventojams kolkas niekogero :\

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Dar nevėlu padaryti tai ką sakiau dar prieš pradedant visas rekonstrukcijas: užlopyti skyles Fabijoniškių gatvėje ir uždrausti ten statyti mašinas (viaduko statybų laikotarpiui). Nes dabar tai ten visai prastai- turi kaip per slalomą tarp duobių manevruoti, žiūrėti, kad iš už suparkuotų mašinų koks pėstysis po ratais neiššoktų ir dar žiūrėt, kad su priešais atvažiuojančia mašina šonais neprasibraukti

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Čia seniai visus lūšnų ir sodų savininkus reikėjo į butus sukelt, dabar tik trukdo miesto gatvių tinklo plėtrai, užtai ir turim nemenkų problemų judant mieste.
    Visiškai sutinku. Pritrūko socialistino parako savo laiku

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai kodėl "carinio" ar dar senesnio planavimo miestuose gatvių tinklas pakankamai tankus?
    Apie kuriuos miestus kalbi? Apie Rygą? Nors pasakysiu vat ką: Tėvas pasakojo kaip 1970 - 80 m. varydavo į Vilnių iš Panevėžio, tai čia vat visos tos Šeškinės, Slatoniškės net ir centras buvo totaliniai lušnynai (šanchajus visur), purvina, gatvės siauros ir tt... Čia seniai visus lūšnų ir sodų savininkus reikėjo į butus sukelt, dabar tik trukdo miesto gatvių tinklo plėtrai, užtai ir turim nemenkų problemų judant mieste.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Matot, ne tie laikai buvo, niekas nesitikėjo tokio automobilių bumo. Arba kaip visad nepaskaičiavo...
    Tai kodėl "carinio" ar dar senesnio planavimo miestuose gatvių tinklas pakankamai tankus?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
    Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.

    Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.
    Matot, ne tie laikai buvo, niekas nesitikėjo tokio automobilių bumo. Arba kaip visad nepaskaičiavo...

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Artyi Rodyti pranešimą
    Apie kamscius Fabijoniskiu g. PATYLIU!
    Per 18 metu, dar tokio intensyvaus eismo nebuvo...
    Siandien teko jau matyti 2 avarijas, bei katik numusta zmogu prie "Orandzinio" namo... Cia dar tik pradzia...
    Prisiparkavusios masinos... Is keimu isvaziuojantys zmones... Per perejas begantys vaikai... Dabartinis srautas... O dar ir nepatingi koks vilkikas ar autobusas prasivaziuot... Na linksma...
    Esmė, kad nuo 2006.12.06, kai buvo pradėti parengiamieji darbai rekonstrukcijai, visai nebuvo rūpintasi eismo nukreipimu. Per 3 mėn tikrai buvo galima rimčiau viską organizuot...

    Komentuoti:


  • Artyi
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
    Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.

    Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.
    Butent...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
    Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.

    Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.

    Komentuoti:


  • Artyi
    replied
    Apie kamscius Fabijoniskiu g. PATYLIU!
    Per 18 metu, dar tokio intensyvaus eismo nebuvo...
    Siandien teko jau matyti 2 avarijas, bei katik numusta zmogu prie "Orandzinio" namo... Cia dar tik pradzia...
    Prisiparkavusios masinos... Is keimu isvaziuojantys zmones... Per perejas begantys vaikai... Dabartinis srautas... O dar ir nepatingi koks vilkikas ar autobusas prasivaziuot... Na linksma...

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė MARKA Rodyti pranešimą
    Ačiū visiems pasisakiusiems ir išdėsčiusiems savo mintis asmenims. Eismo organizatoriai stebi, renka ir analizuoja visą reikiamą informaciją ir įvyvendina. Lentelės su žaliomis rodyklėmis prie raudonų šviesoforų signalų jau yra įrengtos, šviesoforai po sekcijų nuėmimo perprogramuoti.
    Piko metu šviesoforai išjungiami, kad eismą galėtų reguliuoti eismo priežiūros specialistai.
    Schemoje pateiktas pasiūlymas iš Laisvės pr. važiuoti žiedu kolkas neįgyvendintas, nes neprasuka vilkikai nuo Baltrušaičio gatvės į Ukmergės g. (o jų yra pakankamai daug).
    Labai malonu, kad dar kažkas analizuoja situaciją. Bet apie 18 val. Šiandien vakare Fabijoniškių gatvėje tokie gražūs vaizdai buvo, esimas kaip niekad intensyvus. Jei koks vienas sugalvoja sukt į kiemą nuo gatvės, tai eilė nusidriekia gan nemaža. tas pats ir su perėjom, vienas stabdo kiti užsižiopso... Būna ir avarinių situacijų. Ryte neraelus kamštis buvo Stanevičiaus gatvėje, visi grūdosi vos ne nuo senojo autobusų žiedo ir judejo link Akropolio. Vidyry savaitės tokių reiškinių man, kaip vietiniam gyventojui neteko matyti. Matomai visi lenkia tą sankryžą ir darbų vietą.

    Čia truputi foto iš Fabijoniškių gatvės:



    Komentuoti:


  • MARKA
    replied
    Ačiū visiems pasisakiusiems ir išdėsčiusiems savo mintis asmenims. Eismo organizatoriai stebi, renka ir analizuoja visą reikiamą informaciją ir įvyvendina. Lentelės su žaliomis rodyklėmis prie raudonų šviesoforų signalų jau yra įrengtos, šviesoforai po sekcijų nuėmimo perprogramuoti.
    Piko metu šviesoforai išjungiami, kad eismą galėtų reguliuoti eismo priežiūros specialistai.
    Schemoje pateiktas pasiūlymas iš Laisvės pr. važiuoti žiedu kolkas neįgyvendintas, nes neprasuka vilkikai nuo Baltrušaičio gatvės į Ukmergės g. (o jų yra pakankamai daug).

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Vycka.J Rodyti pranešimą
    reikėtų padaryti visoje šioje sankryžoje eismą ratu, kitaip tariant padaryti žiedą. kadangi pagrindiniai srautai yra
    laisvės pr. <> ateities g. ir
    ukmergės g. (link centro) <> ukmergės g. (link Panevėžio)
    didžiausias trukdis normaliam judėjimui yra automobiliai, važiuojantys
    laisvės pr. > į > ukmergės g. (link Panevėžio), kurių nėra daug.

    pabraižiau schemutę. tokia šiek tiek pabaisinta gavosi
    raudonos rodyklės - draudžiami posūkiai/eismas.
    žalia rodyklė - reikalingas posūkis, kad žiedas funkcionuotų.

    spėju pralaidumas padidėtų.
    kaip manot??
    Buvo galima dar ir apylankos ženklus prie IKI Fabijoniškių pastatyti, kad visi kas važiuoja nuo centro labiau suktų į Fabijoniškių gatvę ir neapkrautu laikino apvažiavimo bei sankryžų ten, aišku ir palikti galimybę kam reikia važiuoti ir Ukmergės gatve. Pirmumą skrti Ukmergės gatve iki darbų Viešąjam ir Sunkiajam Transportui, kad šis nejudėtų Fabijoniškių gatve.
    Paskutinis taisė SPX; 2007.03.06, 17:06.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar šį forumą skaito eismo planavimo specialistai, ar vertėtų tokius pasiūlymus tiesiai į savivaldybę siųsti?
    O gal Ginthus su jais bendrauja?
    Tai kad jis ten vos ne Viršininkas

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Ir dar mano pastebėjimai: visai nepasirūpinta pėsčiųjų judėjimu toje vietoje. Žadeikos ir S.Nėries gatvių sankryžoje užtvėrė net perėją, tai praeit link mandarino nuo Pašilaičių pakankamai sunku. Taip pat baltrušaičio gatvėjeties Mxima ir išvažaivimu į Ukmergės gatvę sunku pereiti, žmonių srautai ten gan nemaži.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Šio vidudienio įspūdžiai.

    Papildomos šviesoforų sekcijos nuimtos abiejose - tiek P.Žadeikos / S.Nėries g., tiek ir Laisvės pr. / J.Baltrušaičio g. sankryžose. Bet...

    Pirmojoje šviesoforas dar neįjungtas, tik mirksi geltona. Visi važiuoja kaip kas išmano, Ukmergės gatvės apvažiavimo (aplink "Statoil") pirmumo, važiuojantys P.Žadeikos gatve, ypač nuo Pašilaičių pusės, mažai paiso. Nes jei paisytų, tai kamštis iš šitos pusės turbūt siektų ir Pašilaičių troleibusų žiedą...
    Užtai nuo "Mandarino" pusės eilių beveik nėra.

    O antrojoje sankryžoje šviesoforas, matyt, neperprogramuotas, nes viena iš trijų fazių - raudona dega iš visų pusių

    Ir dar vienas pastebėjimas:
    P.Žadeikos gatvėje (nuo "Mandarino" pusės), prieš sankryžą su Ukmergės gatve stovi ženklai "507. Eismo kryptys sankryžoje", leidžiantys iš pirmos juostos tik sukti į dešinę link Ukmergės, iš antros - sukti į dešinę ir važiuoti tiesiai, o iš trečios - tik tiesiai kirsti sankryžą Pašilaičių link.
    Tačiau trečiąja juosta važiuoja gal kas dešimta mašina, o didžioji dauguma tiesiai važiuoja iš pirmos ir antros juostų.
    Matyt iš įpratimo, nes prieš rekonstrukciją, trečioji juosta buvo skirta tik kairiajam posūkiui.
    Taip užkemšama pirma juosta, kuria galima būtų netrukdomai sukti į dešinę Ukmergės link, ypač jei prie šviesoforo atsirastų anksčiau siūlyta žalia rodyklė.

    Taigi, trūksta tinkamo juostų ženklinimo (bet be sauso pavasario jo niekas nepadarys).
    Kol kas realiau būtų tuos ženklus pakeisti į "519. Eismo kryptys juostose", iš kurių būtų aišku, kad važiuojant tiesiai (antra ir trečia juosta) sankryžoje reikia persirikiuoti dešiniau. Nes tų juostų ašys ne visai sutampa...

    Įdomu, ar šį forumą skaito eismo planavimo specialistai, ar vertėtų tokius pasiūlymus tiesiai į savivaldybę siųsti?
    O gal Ginthus su jais bendrauja?

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    turėtų, tai reikėjo iškart ten pastatyt, mikruškės tai kiek pastebėjau ten stoja.
    Tvarka yra - stotelės ženklas jau stovi pačioje stotelėje

    Komentuoti:


  • Vycka.J
    replied
    reikėtų padaryti visoje šioje sankryžoje eismą ratu, kitaip tariant padaryti žiedą. kadangi pagrindiniai srautai yra
    laisvės pr. <> ateities g. ir
    ukmergės g. (link centro) <> ukmergės g. (link Panevėžio)
    didžiausias trukdis normaliam judėjimui yra automobiliai, važiuojantys
    laisvės pr. > į > ukmergės g. (link Panevėžio), kurių nėra daug.

    pabraižiau schemutę. tokia šiek tiek pabaisinta gavosi
    raudonos rodyklės - draudžiami posūkiai/eismas.
    žalia rodyklė - reikalingas posūkis, kad žiedas funkcionuotų.

    spėju pralaidumas padidėtų.
    kaip manot??

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Vakar per pietus pro ten važiavau autobusu ir kažkoks dėdė, turbūt koks planuotojas / prižiūrėtojas, išlipęs iš "niaukto" autobusiuko , aiškino autobuso vairuotojui, kad reikia stot ten, kur įrengta stotelė (sudėtos plytelės) prie perėjos, o stotelės ženklą, pasak jo, "turėtų dar šiandien perkelti"
    turėtų, tai reikėjo iškart ten pastatyt, mikruškės tai kiek pastebėjau ten stoja.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Nemanau, su autobusais labai įdomu, padarė stotelę prie MAXIMOS perėjos, bet kažkodėl ženklo napastatė, įgrūdo jį prie pat laikino apvažiavimo kelio ir ten visi stoja.
    Vakar per pietus pro ten važiavau autobusu ir kažkoks dėdė, turbūt koks planuotojas / prižiūrėtojas, išlipęs iš "niaukto" autobusiuko , aiškino autobuso vairuotojui, kad reikia stot ten, kur įrengta stotelė (sudėtos plytelės) prie perėjos, o stotelės ženklą, pasak jo, "turėtų dar šiandien perkelti"

    Komentuoti:

Working...
X