Parašė Qbazzz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
koks dar draustinis, kai visas tas miškelis uškištas šiukšlėm, tai čia normalu? kur tie gamtosaugininkai dingo tada? pilna narkomanų švikštų ir tt.. aš ten gyvenu, tai man net baisu ten pasivaikščiot po tą "draustinį". plius visokie dujuotiekiai nuo rūsų laikų, elektros stulpai, o prie Geležinio vilko gatvės sodai. dėl to, kad gatvių tiesimas nieko neišspręs nesutinku, sakai, kad reikia išnaudoti turimą viešojo transporto bazę, bet dabar su ja niekur nenuvažiuosi iš esmės beveik, atsiradus naujom gatvėm, atsiras naujų viešojo transportro trasų, gal būt tai bus tik į naudą. naujos troleibusų, autobusų linijos tik skatins žmones juo naudotis, nes juo bus galima patekti net į atuokesnes vietas mieste.Parašė ziras Rodyti pranešimąSiaip atrodo, kad bp rengejai visai nepazista miesto, nes Siaurine gatve planuojama tiesti per, taip vadinama, Ozo sleni (jei kas nematet - tai nuostabaus grozio kampelis, gal jau paskutinis toks Vilniuje, ir per jo viduri eis tas greitkelis). Taigi reiktu susirupinti ju kompetencija. Antra, gatve glaudziai ribosis su Šeškinės ozo geomorfologiniu draustiniu, o, kiek zinau, pagal planavimo taisykles tarp gamtos objekto(juolab saugomo) ir magistrales(juolab b1) turetu buti sudarytas tam tikras "ramybes ruozas". Trecia, nemanau, kad nauju gatviu tiesimas ka nors ispres. Tai kaip narkotikas - problema lyg ir nuslopinama, bet pasekmes buna dar blogesnes. Juk po 20-30, padaugejus automobiliu skaiciui, reiks nutiesti dar 10 gatviu, o veliau galesim isasfaltuot visa Vilniu ir gausime didziule automobiliu stovejimo aikstele. Taigi, visu pirma, reikia is esmes pakeisiti politika: turetu buti ne "kiekvienam seimos nariui po automobili", o vystoma viesojo transporto infrastuktura, racionaliau isnaudojama turima susisiekimo baze.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Vakar apžiūrėjau visą trasą. Bus nuotraukų.
Bendri įspūdžiai (išvadas darys kažkas kitas):
1. Ten daugiau vietos iki namų, nei buvo galima įsivaizduoti
2. Šalia mazgų turi būti rezervuota vietos mazgams, o ne užstatyti. Ne tik pre numatytų mazgų, bet ir ten, kur numatytos vieno lygio (šviesoforinės) sankryžos - prie Kalvarijų ir prie Justiniškių gatvių.
Tose dviejose sankryžose per didelis eismas, kad su susikertančiais srautais susidorotų šviesoforinės sankryžos - būtini mazgai (ypač žinant tų gatvių rajonuose vykstančią plėtrą).
3. Savivaldybės pasakos apie sudėtingą reljefą prie Pramogų parko (ten numatomas viadukas) šiek tiek perdėtos.
4. Per 40 metų kai kur užstatymas perdaug pasislinko prie gatvės trasos - Žirmūnuose (gatvė eis ne tiesiai, o esama Žirmūnų gatve) ir prie Ukmergės gatvės, tarp Senukų ir McDonaldo.
5. Nerimas dėl Ozo kiek perdėtas. Ten kelias eis Ozo pakraščiu - lyguma, o ne kalvota vietove.
6. Nenumatyti ryšiai (vietinio susisiekimo gatvelės) tarp Šeškinės ir Pašilaičių, Justiniškių ir Pašilaičių, etc.
Pakeliui įstrigau Ozo gatvėje kamštyje tarp "Siemens" ir "Akropolio" . Reikia kuo greičiau tiesti tą gatvę.
Comment
-
Pats perėjau trasos dalį nuo Geležinio Vilko gatvės iki S.Stanevičiaus gatvės, nes pats šalia gyvenu, padariau foto dėl taip nerimaujamo draustinio, tik kokybė gan nelabai aukšta, nes dariau su mobiliaku
akivaiždžiai matyti,kad ten jau kažkada buo daryti kažkokie paruošiamieji darbai., lygintos kai kurios vietos. foto
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Siaip, Romai, tokie kamsciai yra kasdienybe ir as, be abejo, sutinku, kad sia problema reikia spresti. Bet pagalvok, ar nebutu paprasciau, jei bent puse sios ilgos eiles automobiliu turetoju atsisestu i autobusus? Toks sprendimo budas yra EUROPIETISKAS. Gatviu tiesimas ir automobiliu parkingu statymas vietoj gamtos ir architekturos paminklu yra amerikietiska politika. Ja pas save jau isbande airiai, bet laiku susivoke, kad amerikonizmas jiems netinka. Mes tai suvoksim, kaip matau, kai jau bus per velu.
P.S. Ir dar: jokiu paruosiamuju darbu nebuvo ir negalejo buti atlikta. Matyt, turite galvoje tas vietas, kur buvo keiciami geriamojo vandens vamzdynai.
Comment
-
nesutinku, ir taip vilniuj mazas gatviu tankis lyginant su kitais miestais, todel ta Siaurine gatve reikalinga. Ir pats miesto planas gan keistokai atrodo vertinant gatviu tinkla 
Tie kamsciai del to ir kyla kad mazai gatviu o ir tos dazniausiai kertasi vienam lygyje: pvz i centra is gyv.rajonu(lazdynu seskines ir kt toj pusej) galima patekti tik keliom gatvem - Oslo Narbuto,Ukmerges G.Vilko ir Kalvariju (tik 5!) , argi tai normalu?
Zinoma gerai butu kad visi taip imtu ir persestu i troleibusus ir autobusus, arba pradetu naudot dviracius, taciau taip ko gero nebus, arba bus bet negreitai.
Comment
-
Apie troleibusus ir europietiškumą jūs turbūt juokaujate, tiesa?
Arba labai seniai esate važinėję viešuoju transportu. Piko valandomis jis būna sausakimšas, be to ir nelabai malonu juo važiuoti (pagalvokit kodėl).
Žinoma, būtų labai gerai, jei dalis žmonių, kurie šiandien važiuoja į darbo vietas automobiliais, persėstų į VT, bet tam turi būti parduodamos geresnės kokybės paslaugos, atskiros juostos gatvėse, etc.
Bet net plečiant, modernizuojant VT tinklą, jokiu būdu negalima pamiršti naujų gatvių tiesimo ar senų modernizavimo (ypač jei tos gatvės turėjo būti nutiestos jau prieš n+k metų).
O kol kas, važiuokime oranžiniu (ar kokios kitos spalvos dviračiu)
Comment
-
aš geriau žinau aš ten 18 metų gyvenuParašė ziras Rodyti pranešimąSiaip, Romai, tokie kamsciai yra kasdienybe ir as, be abejo, sutinku, kad sia problema reikia spresti. Bet pagalvok, ar nebutu paprasciau, jei bent puse sios ilgos eiles automobiliu turetoju atsisestu i autobusus? Toks sprendimo budas yra EUROPIETISKAS. Gatviu tiesimas ir automobiliu parkingu statymas vietoj gamtos ir architekturos paminklu yra amerikietiska politika. Ja pas save jau isbande airiai, bet laiku susivoke, kad amerikonizmas jiems netinka. Mes tai suvoksim, kaip matau, kai jau bus per velu.
P.S. Ir dar: jokiu paruosiamuju darbu nebuvo ir negalejo buti atlikta. Matyt, turite galvoje tas vietas, kur buvo keiciami geriamojo vandens vamzdynai.
tai tos lygios vietos nuo pat mano mažų dienų, tie vamždžiai kur foto, ten Statovita juos keičia ir su Heitkamp GmbH juos valo. o dėl tų variantų, kad perkelt visus į viešajį transportą yra sunku pasakyti ar rezultatas bus geras, autobusai ir troleibusai kainuoja, reikės naujų linijų, o jei reikės naujų linijų, reikės ir naujų gatvių, nes autobusai/troleibusai laukais nevažinės. reikės daugiau vairuotojų. viskas kainuos irgi, už 10 ct to nebus. o dėl tų draustinių pasikartosiu, sako amerikietiška politika, atleiskit, airiai išmoko su parkais ir draustiniais tvarkytis, o mums dar iki jų labai toli, skiau koks ten ozo draustinis, jei šiukšlių pilna, narkomanų ir alkašių irgi būna, ir laikom draustinį tarp mikro rajonų, atleiskit, jei būtų toks jis svarbus, priežiūra butų kažkokia, o dabar šnipštas..
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
1 dalis. Vakarinis aplinkkelis - Justiniškių g.
Foto 2006 11 26
Kad lengviau būtų orientuotis, kiekvienai daliai įdedu po žemėlapiuką (Google Earth)
Vakarinio aplinkelio mazgo vieta
Viena aukštos įtampos linija - Vakarinis aplinkkelis, kita - Šiaurinė gatvė


Kelias eis tarp Pašilaičių (kairėje) ir Justiniškių (dešinėje)

Palydovinėje nuotaukoje matosi, kiek čia daug žaliųjų garažų

Tas šunkelis (beje, tikrąja to žodžio prasme) žemėlapyje pavadintas ... Šiaurine gatve

Žvilgsnis atgal


Dešinėje, už garažų - Justiniškės

Justiniškių g.
Toje vietoje planuojamas šviesoforas.
Kaip jis susitvarkys su srautu - esamu iš Pašilaičių ir būsimu iš Gineitiškių, Perkūnkiemių ar kitų "Linksmųjų" kvartalų - galima tik spėlioti



Tolumoje matosi Laisvės pr. namai

Pašilaičių namai lieka kažkur už garažų

To parkingo turbūt neliks

Šioje vietoje pakanka vietos mazgui, bet dabar planuojama statyba visai šalia Šiaurinės gatvės
Comment
-
2 dalis. Laisvės pr. - Ukmergės g.
Laisvės pr.
Čia yra trijų rajonų riba - Pašilaičių, Justiniškių ir Šeškinės
Šioje vietoje bus viadukas, tik numatyti gana savotiški posūkiai.
Žvilgsnis atgal, tarp Justiniškių ir Pašilačių

Link Justiniškių ir Viršuliškių

Link Pašilaičių

Link Šeškinės

Stovėjimo aikštelė prie teismų

Vaizdelis link Laisvės prospekto


Kol miestas netiesia gatvių, vieni gyventojai patys prasimina kelius, o kiti patys apriboja sunkiasvorio transporto eismą.
Visiška savivalda.

Atsiprašau už perdaug apšviestą nuotrauką , bet čia matosi visas vaizdas

Tolumoje - Ukmergės g.

Ukmergės g.

Šioje gatvėje daug mašinų ir sekmadienio popietę, net jei ši diena ir "Diena be pirkinių"

Viadukui ir "dobilo" lapo sankryžai nelabai yra vietos, bet apie kitokį variantą čia geriau net neužsiminti.

Fabijoniškės lieka šone

Vaizdai nuo "McDonaldo"

Šioje jaukioje "McD"aikštelėje ir dieną dega šviesa.

Tolumoje jau matosi Žirmūnai
Paskutinis taisė Romas; 2006.11.27, 21:22.
Comment
-
3 dalis. Fabijoniškės - Geležinio Vilko g.
Vaizdai nuo Fabijoniškių g.
Atgal

Pirmyn

Dar pirmyn - į Gelvonų / Stanevičiaus gatvę

Šioje lomoje numatomas viadukas (bet įvažiuoti į gatvę reikės iš Fabijoniškių gatvės)

Pagaliau pavyko pereiti Gelvonų gatvę


Kelias nuo šių namų pasislėps griovoje

Nusileidus į lomą

Žvilgsnis atgal, link Fabijoniškių


Kelias eis lyguma; kairėje - kaimynų mėgstamas ežerėlis



Pasidairysim ir nuo tos kalvelės (kelias lieka kairėje)


Kol kas čia ganosi karvės

Nuo čia gerai matosi Žirmūnai

Tie namai po aukštos įtampos linija turbūt priešinsis kelio statybai. Bus diskusijos dėl kainos ...

Jau priėjom ir Geležinio Vilko gatvę
Paskutinis taisė Romas; 2006.11.27, 21:48.
Comment
-
4 dalis. Geležinio Vilko - Kalvarijų -Žvalgų g.
Atsiprašau, jei tenka ilgai laukti, kol pasikraus nuotraukos
Dabar - įdomiausia dalis
Geležinio Vilko sankryžoje - nieko ypatingo.
Tik sekmadienį čia tuščia. Rytais kamštis nusitęsia iki pat Baltupių.
Čia bus viadukas.



Kelias eis anapus komercinio pastato, per sodus

Čia tie sodai, apie kuriuos rašė "15 minučių"

Vaizdai nuo tų sodų

Viaduko į Pramogų parką vieta

Nors detaliojo plano rengėjai kažką minėjo apie "sudėtingas reljefo sąlygas" ir "būsimą dubliuojančią trasą" (Kernavės gatvę), tačiau ta Kernavės gatvė eis tik iki Ozo gatvės (žr. Bendrojo plano projektą - objektas Nr. 16)
Šis viadukas bus tik Pramogų parko reikmėms


Galima "pasigrožėti" sekmadieniniu kamščiu J.Kazlausko ir kiek tolėliau - Žvalgų gatvėje

Apie rytinius kamščius nesinori kartotis.
Bet kad šioje sankryžoje su Kalvarijų gatve planuojamas šviesoforas, pasikartoti nepakenks.


Vietos užteks pastatyti kelis viadukus, net ir tramvajui

Beje, tą popietę vyko koncertas. Visi kultūringai pasistatė mašinas gatvėje.
Tik ja buvo nelabai galima buvo pravažiuoti. Policija, matyt, kažkur gaudė greičio mėgėjus, išsiveržusius iš kamščio. Čia jos nesimatė

Kas bus šioje gatvėje, kai atsidarys akvaparkas, galima įsivaizduoti



Jau buvo minėta, kad ši gatvė visiškai nepraplatinta (net neįrengta juosta autobusams), tačiau miestas "ragina" naudotis visuomeniniu transportu. Ne darbais, tik žodžiais.


Vaizdas į Žvalgų g. pusę

Paskutinis taisė Romas; 2006.11.27, 23:23.
Comment
-
5 dalis. Žvalgų g. - Žirmūnų g.
Paskutinė dalis
Šiaurinė gatvė eis dabartinės Žvalgų g. trasa.
Beje, ten kur krūva, prie pat kelio (buv. "tolkučkės" vietoje)numatyta mažaaukštė statyba


Sankryža su Verkių gatve
Šioje vietoje yra nuolatinės spūstys - pagrindinis kelias yra ne trasoje, o Verkių gatvėje

Kelias turėtų eiti tiesiai, nukirsdamas kampą

Dar viena sankryža (prie Autobusų parko), kurioje visi suka į kairę, bet tenka laukti, nes ženklinimas nieko bendro neturi su transporto srautais.


Sankryža su Žimūnų gatve
Šioje vietoje ir dabar vyksta nemenkas eismas

Kelias eis tiesiai, palei kolegijos pastatą


Vaizdas link Kareivių gatvės sankry=os



TRASOS PABAIGA

Dar 1964 m. buvo numatyta tiesi trasa nuo Žirmūnų Kareivių sankryžos iki dab. Žvalgų g.:

Dabar šioje vietoje Lietuvos banko ir bendrabučių pastatai.
Liekantis Žirmūnų g. tarpas tarp namų ir Lietuvos banko nedidelis.
Bus nepatenkintų.
Tiems, kas sulaukė pabaigos - vaizdas iš viršaus


Kol kas dar yra vietos ištiesinti trasą ar nutiesti viaduką nuo Žimūnų link Valakampių tilto

Ačiū visiems už kantrybę.
Comment
-
Šiandien - paskutinė diena susipažinti su projektu
Savivaldybės skelbimas:
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=83742
Šiandien Kalvarijų ir Ozo gatvėse buvo kaip niekad dideli kamščiai.Susipažinti su parengtu detaliuoju planu galima (...)ekspozicijos metu Vilniaus miesto savivaldybės vestibiulyje II a. lapkričio mėn. 14 - 28 dienomis nuo 9 iki 17 val.
Viešas projekto svarstymas įvyks ten pat esančioje salėje (patalpos Nr. 239) lapkričio mėn. 29 d. 17 val.
Iki rytojaus galima siųsti pasiūlymus:
1. Kuo greičiau pradėti tiesti Šiaurinę gatvę
2. Kalvarijų g. / Šiaurinės g. sankryžoje planuoti ne šviesoforą, o viaduką
3. Jei bus planuojamas viadukas sankryžoje su keliu į pramogų parką, šis kelias turi būti nuo Kernavės tilto centre iki Šiaurinės gatvės, o ne iki Ozo gatvės, kaip numatyta Bendrajame plane
4. Justiniškių / Šiaurinės g. sankryžoje planuoti ne šviesoforą, o viaduką
Planavimo pasiūlymai, pastabos ir pretenzijos pateikiami detaliojo plano rengėjui ir organizatoriui iki viešo susirinkimo dienos raštu.Čia jau buvo pateikti atsirašinėjimo pavyzdžiai.Planavimo organizatorius – Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto plėtros departamentas,
Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112528, detaliojo planavimo skyriaus vedėjas E. Dedūra, egidijus.dedura@vilnius.lt.
Detaliojo plano rengėjas - SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112448, projekto vadovas Vladas Treinys, vladas.treinys@vilnius.lt.
Jei nepatenkinami pasiūlymai, tolimesnė procedūra - kreiptis į apskritį:
Asmenys gautą atsakymą, kad į jų pateiktus pasiūlymus neatsižvelgta parengtame teritorijų planavimo dokumente, gali apskųsti Vilniaus apskrities viršininko administracijos Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai (Europos a. 1, Vilnius) per mėnesį nuo jiems išsiųsto laiško (atsakymo į pateiktą pasiūlymą ) siuntimo paštu dienos.
Comment
-
mano manymu Kazlausko gatvė tam yra tinkama, gyvenamieji namai stovi šiaurinėje gatvės dalyje, o pietinė (į vandens parką) yra gan tuščia, sodai prasideda toliau, prapletus dalį gatvės sumažinus pylimą, taip gyventojai šiaurinėje dalyje justų mažiau triukšmo. aišku reikėtų atsisakyti to komercinio pastato ir degalinės prie geležinio vilko gatvės, na, dar kelių sodo namelių mazgų įrengimui. dabar dėl ukmergės gatvės viaduko ir mazgo: čia manau reikės pašalinti ir degalinę ir McD, taip pat tus garažus į laisvės prospekto pusę, taip pat yra galimybė nugriaut ir TOPO CENTRĄ, nes ten bus mazgas. taip pat tarp fabijoniškių ir šeškinės (tarp ukmergės ir stanevičiaus viadukų) statyti pėščiųjų viaduką arba požeminę pėščiųjų perėję, nes jei gatvė bus dauboje, manau pėščiųjų perėje prieš gan galingą ukmergės gatvės mažgą bus visai ne į temą, ir gyventojai nevaikščios iki tarpinių viadukų.tokie variantai būtini ir tarp pašilaičių ir justiniškių.Paskutinis taisė SPX; 2006.11.28, 13:04.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment

Comment