Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pagal brėžinius, tikrai bus gana prabangiai įrengtas.
    Bet taip ir lieka neaišku, kaip pėstieji galės patekti iš Gariūnų į Maximos pusę. Nors gal tai bus sprendžiama kitais projektais.
    Tiesiog, gaila ten nuolat žūstančių žmonių.
    Tavo tiesa. Nors ir numatomi pesciuju takai bei laiptai pacioje sankryzoje su Savanoriu pr., taciau minetosios problemos tai neispres. Kita vertus manau Vilniaus prekyba su Gariunu administracija galetu susimesti ant pesciuju viaduko per Svanoriu pr. tarp Maxima bazes ir naujai statomo Gariunu prekybos paviljono. Irengus ir viesojo transporto stoteles, gautusi savotiskas naujas mazgas tarp prekybiniu traukos tasku...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.14, 12:48.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Pagal brėžinius, tikrai bus gana prabangiai įrengtas.
      Bet taip ir lieka neaišku, kaip pėstieji galės patekti iš Gariūnų į Maximos pusę. Nors gal tai bus sprendžiama kitais projektais.
      Tiesiog, gaila ten nuolat žūstančių žmonių.
      Šią problemą būtų galima spręsti tarp Gariūnų ir Bazės nutiesiant šaligatvį-dviračių taką su pėsčiųjų viaduku arba tuneliu (pigesnis, žinoma pirmas variantas) virš A1 plento.

      Bet greičiausiai tai bus daroma jau po aplinkkelio rekonstrukcijos.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Konkursas

        Pirmajame Vilniaus pietinio išorinio aplinkkelio rangovo konkurse - du dalyviai

        "Neoficialiomis BNS žiniomis, paraiškas pateikė Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovė "Fegda" ir Suomijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė "Lemminkainen Lietuva", jungtinės veiklos sutartimi veikianti su "Panevėžio keliais". Abu dalyviai pateikė panašius kainos pasiūlymus - apie 41 mln. litų."
        Diena.lt
        Dear Sir,

        Comment


          Kazkas jau krutet ima. Uzmaciau irenginejamus skydus su apylanku schemomis, kaip apvaziuoti Lentvario-Kirtimu sankryza. Tik kolkas dar neuzklijuoti eisma ribojantys zenklai. Skydai matyt bus universalus, tik apribojimai bus perkelinejami priklausomai nuo situacijos darbu eigoje. Nusiteikime keisti savo marsruto pasirinkimo iprocius

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Kazkas jau krutet ima. Uzmaciau irenginejamus skydus su apylanku schemomis, kaip apvaziuoti Lentvario-Kirtimu sankryza. Tik kolkas dar neuzklijuoti eisma ribojantys zenklai. Skydai matyt bus universalus, tik apribojimai bus perkelinejami priklausomai nuo situacijos darbu eigoje. Nusiteikime keisti savo marsruto pasirinkimo iprocius
            Užvakar dar nieko nemačiau važiuodamas. O kas konkursą laimėjo gal aišku?
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Pirmajame Vilniaus pietinio išorinio aplinkkelio rangovo konkurse - du dalyviai
              Vilnius, gruodžio 8 d. (BNS). Pirmajame išorinio Vilniaus pietinio aplinkkelio 45 mln. litų preliminarios vertės rangovo konkurse dalyvauja trys bendrovės, pateikusios dvi paraiškas.

              "Paraiškas vertinsime nuo vieno iki dviejų mėnesių. Labai neskubėsime vertinti ir tai darysime labai atidžiai, antra, dabar žiema, todėl nėra kur skubėti", - BNS sakė R.Lipkevičius.

              http://www.bns.lt/topic/1451/news/35325840/

              Comment


                Eismo pakeitimai Kirtimų ir Granito gatvėse vasario 8 - 21 dienomis

                Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad 2011 m. vasario 8 - 21 dienomis dėl Vilniaus miesto pietinės teritorijos dalies aplinkkelio I etapo statybos paruošiamųjų darbų bus ribotas transporto ir pėsčiųjų eismas Kirtimų gatvės dalyje tarp Granito ir Kirtimų gatvių sankryžos ir Kirtimų gatvės pastato Nr.23 A.

                Eismo organizavimo pakeitimai minėtoje gatvės dalyje bus vykdomi etapais:
                I etapas:
                2011 m. vasario 8 d. nuo 7 val. iki vasario 11 d. 17 val. transporto ir pėsčiųjų eismas draudžiamas Kirtimų gatvės dalyje tarp Kirtimų ir Lentvario gatvių sankryžos ir Kirtimų gatvės pastato Nr. 23A.

                Minėtu etapu eismas į transporto priemonių ir vairuotojų registro įmonę „Regitra“ ir privalomosios techninės apžiūros stotį „Tuvlita“ Kirtimų gatve vyks tik iš Galvės gatvės pusės arba Lentvario gatve.


                II etapas:
                2011 m. vasario 12 d. nuo 17 val. iki vasario 14 d. 5 val. transporto ir pėsčiųjų eismas Kirtimų ir Lentvario gatvių sankryžoje draudžiamas


                III etapas:
                2011 m. vasario 14 d. nuo 5 val. iki vasario 18 d. 24 val. transporto ir pėsčiųjų eismas draudžiamas Kirtimų gatvės dalyje tarp Lentvario ir Granito gatvių

                Minėtu etapu eismas į transporto priemonių ir vairuotojų registro įmonę „Regitra“ ir privalomosios techninės apžiūros stotį „Tuvlita“ Kirtimų gatve vyks tik iš Gariūnų pusės arba Lentvario gatve.


                IV etapas:
                2011 m. vasario 19 d. nuo 5 val. iki vasario 21 d. 24 val. transporto ir pėsčiųjų eismas draudžiamas Lentvario gatvės dalyje tarp Kirtimų ir Galvės gatvių

                Minėtu etapu eismas į transporto priemonių ir vairuotojų registro įmonę „Regitra“ ir privalomosios techninės apžiūros stotį „Tuvlita“ Lentvario gatve vyks tik iš Liudvinavo pusės arba Kirtimų gatve.


                Visais eismo organizavimo pakeitimo etapais viešojo maršrutinio transporto eismas nesikeis.

                Visais eismo organizavimo pakeitimo etapais važiuojant A1; A4; A16 maršruto kelių kryptimis rekomenduojama naudotis Savanorių prospektu ir Galvės gatve.

                Vairuotojai prašomi būti atidūs ir laikytis kelių eismo taisyklių.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Gal kirs mišką (labi trumpi tarpai rimtesniems darbams)?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Gal kirs mišką (labi trumpi tarpai rimtesniems darbams)?
                    Lygiai ta pati pagalvojau. Pakol atlydys neprasidejo, pats laikas kirsti medzius.


                    P.S. Tiesa, isigilinus i eismo srautus iskarto kyla itarimas, jog Savanoriu prospekte vel suintensyves eismas. Nemaza dalis anksciau vaziavusiu Gariunu-Kirtimu gatvemis, paprasciausiai pasirinks vaziuoti tiesiai Galves-Savanoriu trasa, o ne suks garbes rata apvaziavimu. O dar prisiminus, kad gariunu tilta ketina remontuoti... Nepakenktu vel A juostas panaikinti Savanoriuose
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2011.02.05, 22:10.

                    Comment


                      Nutariau šiandien įamžinti esamą padėtį prieš prasidesant darbams.
                      Taigi...
                      Išorinis Vilniaus pietinis aplinkkelis

                      Kirtimų gatvė nuo Savanorių prospekto viaduko.



















                      Comment


                        /\ Kaip matau apylankų rodyklėmis jau pasirūpinta.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          /\ Mačiau tą paskutinę apylankos rodyklę kelyje A1 ties Gariūnais.
                          Važiuodamas tikrai nespėsi perskaityti.
                          Bet čia turbūt tiktų temoje apie kelių ženklinimą.

                          Comment


                            Parašė John
                            Ar teisingai suprantu, kad naujo kelio standartas bus I-os kategorijos kelias su 2+2 juostomis ir be susikertančių srautų? Įdomu, kaip bus kituose etapuose t.y. iki pat A3 Vilnius-Minskas? Negi visas aplinkkelis bus 1-os kategorijos? Būtų puiku.
                            Pažiūrėk ankstesnius puslapius, buvo brėžiniai įmesti
                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              Parašė John
                              Ar teisingai suprantu, kad naujo kelio standartas bus I-os kategorijos kelias su 2+2 juostomis ir be susikertančių srautų?
                              Įdomu, kaip bus kituose etapuose t.y. iki pat A3 Vilnius-Minskas? Negi visas aplinkkelis bus 1-os kategorijos? Būtų puiku.
                              Autostrada 2x2 bus tik Vilniaus ribose, iki 202 kelio Vilnius - Baltoji Vokė .
                              Toliau eismas nėra intensyvus ir užteks paprasto kelio.

                              Comment


                                Gal ir ne į temą, bet jau nepirmą kartą man įdomu ar yra kažkas planuojama daryti su vidine dalimi, t.y. nuo Vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų g. mazgo su Savanorių pr? Žinau, čia jau nebe kelių direkcijos kompetencijojs, bet smalsu. Nes mano manymo rekonstrukcija būtina.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Autostrada 2x2 bus tik Vilniaus ribose, iki 202 kelio Vilnius - Baltoji Vokė .
                                  Toliau eismas nėra intensyvus ir užteks paprasto kelio.
                                  Tai gal atkarpoje nuo Vaidotų gel.stoties iki A15 nereikia tiesti naujo kelio, užtektų ir esamo 106 kelio, jei manai, kad eismas nėra intensyvus. Nuo A15 iki A3, žinoma reikės naujo kelio, nes važiavimas pro Rudaminą ir Skaidiškes nėra patogus, o be to, vietiniai skųsis padidėjusiais eismo srautais.

                                  P.S. skaičiau nemažai generalinių planų apie šio šio aplinkelio tiesimą. Tai visur rašoma, kad aplinkelis drieksis tik nuo A1 iki A3. Manyčiau, tai pakankamai trumparegiškas sprendimas. Manau, kad jei jau tiesti, tai reikėtų tiesti iki pat Naujosios Vilnios - juk ten prasideda pakankamai judrus 103 kelias į Polocką, be to, kada nors gal ir bus nutiesta Rytinė greitojo eismo gatvė (Rytinis aplinkelis). Nutiesus Pietinį aplinkelį iki N.Vilnios, o be jo, Rytinį, Šiaurinį bei dabar statomą Vakarinį aplinkelį, Vilnius bus visiškai apjuostas aplinkiniais keliais, priešingu atveju liks gana nepatogi atkarpa tarp N.Vilnios ir A3 kelio.
                                  Gal ir klystu.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    P.S. skaičiau nemažai generalinių planų apie šio šio aplinkelio tiesimą. Tai visur rašoma, kad aplinkelis drieksis tik nuo A1 iki A3. Manyčiau, tai pakankamai trumparegiškas sprendimas. Manau, kad jei jau tiesti, tai reikėtų tiesti iki pat Naujosios Vilnios - juk ten prasideda pakankamai judrus 103 kelias į Polocką, be to, kada nors gal ir bus nutiesta Rytinė greitojo eismo gatvė (Rytinis aplinkelis). Nutiesus Pietinį aplinkelį iki N.Vilnios, o be jo, Rytinį, Šiaurinį bei dabar statomą Vakarinį aplinkelį, Vilnius bus visiškai apjuostas aplinkiniais keliais, priešingu atveju liks gana nepatogi atkarpa tarp N.Vilnios ir A3 kelio.
                                    Gal ir klystu.
                                    Manau, atsiras tokiu planu, tik siek tiek reikes palaukt, dar viena problema, tai kad sitas aplinkkelis nera atsparus ateiciai (Angl. futureproof) t.y. uz kokiu 10-15 metu eismo srautas jame be abejoniu padides, ir valstybe isleis tonas pinigu jo platinimui (kalbant apie dalis, kurios dabar planuojamos 1+1 juostu plocio)

                                    Comment


                                      Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                      Manau, atsiras tokiu planu, tik siek tiek reikes palaukt, dar viena problema, tai kad sitas aplinkkelis nera atsparus ateiciai (Angl. futureproof) t.y. uz kokiu 10-15 metu eismo srautas jame be abejoniu padides, ir valstybe isleis tonas pinigu jo platinimui (kalbant apie dalis, kurios dabar planuojamos 1+1 juostu plocio)
                                      Dabar Maskvos pavyzdžiu niekas nebeprojektuoja keliems ar keliolikai metų į priekį. Orientujasi į dabartines apkrovas.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Dabar Maskvos pavyzdžiu niekas nebeprojektuoja keliems ar keliolikai metų į priekį. Orientujasi į dabartines apkrovas.
                                        O ką, pas mus kelininkai ima pavyzdį iš Maskvos?

                                        Comment


                                          Vakaruose (bent jau Airijoje) tai taip yra daroma...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X