Nebaigta įrengti sankryža palikta likimo valiai
Šaltinis. Pilviškiai.lt
Dar vasaros pabaigoje Vilkaviškio rajono gyventojai džiaugėsi, kad prie Pilviškių greitai bus įrengta žiedinė sankryža, šioje vietoje užtikrinsianti saugesnį eismą. Tačiau paaiškėjo, jog darbus pradėjusi vykdyti UAB „Klaipėdos keliai" nebuvo pajėgi jų atlikti iki galo.
Dirbti neskubėjo
UAB „Klaipėdos keliai" kovo 21 dieną pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), skelbusia žiedinių sankryžų įrengimo konkursą. Bendrovė suplanuotus darbus turėjo užbaigti iki lapkričio 14 d. Deja, ilgai vėlavę juos pradėti, galiausiai įmonės darbuotojai lapkričio pradžioje, susirinkę visus daiktus, sankryžą paliko likimo valiai.
Prie Pilviškių pradėta rengti žiedinė sankryža nėra vienintelė, kurios nebaigė UAB „Klaipėdos keliai". Ši bendrovė buvo įsipareigojusi įrengti dar penkias tokio tipo sankryžas Šakių, Šilalės, Plungės bei Mažeikių rajonuose. Visas jas ištiko toks pat likimas. Už visus darbus įmonė turėjo gauti beveik 11 mln. litų Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų.
„Matėsi, kad bendrovė buvo prastai pasirengusi: vėlavo atlikti darbus, neturėjo pakankamai reikiamos technikos. Be to, net ir vėluodami klaipėdiškiai nė kiek nesiskubino, nebandė paspartinti proceso. Galiausiai pasitraukė net neįpusėję to, ką turėjo padaryti. Aišku, kitais atvejais, net ir vėluojant įgyvendinti projektą, galutinius terminus galima pratęsti, tačiau dabar tam nebuvo jokios prasmės – UAB „Klaipėdos keliai" į šiuos savo įsipareigojimus žiūrėjo pro pirštus", – pasakojo Vilkaviškio kelių tarnybos vadovas Alfonsas Štrimaitis.
Pasak jo, neįvykdžiusios sutarties bendrovės greičiausiai laukia finansinės sankcijos, o LAKD bus priversta skelbti antrąjį konkursą darbams užbaigti. Net ir laimėjęs konkursą naujasis rangovas darbų negalės pradėti iki pat pavasario, kol iš žemės neišeis įšalas.
Paruoš žiemai
Prie Pilviškių esančioje sankryžoje eismas gana intensyvus: per parą keliu Vilkaviškis–Pilviškiai vidutiniškai važiuoja daugiau nei 2 tūkst. automobilių, o keliu Gižai–Pilviškiai – per 1,2 tūkst.
Nebaigus įrengti žiedinės sankryžos, dabar už saugų eismą bus priversti atsakyti Vilkaviškio kelininkai. „Pagal sutartį UAB „Klaipėdos keliai" turėjo būti atsakingi už saugumą, tačiau pasitraukę iš projekto jie jau neprivalo vykdyti jokių įsipareigojimų", – paaiškino Vilkaviškio kelių tarnybos vadovas.
Griuvenomis paverstos sankryžos kelia nemažą susirūpinimą. Štai Šakių rajone, nebaigtoje ir likimo valiai paliktoje žiedinėje sankryžoje, jau įvyko viena avarija – automobilis nuslydo nuo važiuojamosios kelio dalies ir apsivertė.
Kad panašių nelaimių neįvyktų ir mūsų rajone, Vilkaviškio kelininkai jau prieš keletą dienų pradėjo tvarkyti probleminę sankryžą.
„Asfalto dangos, aišku, netiesime, bet žvyro ir skaldos užpilsime. Padarysime viską, kad automobiliams čia važiuoti būtų kuo saugiau, ypač žiemą", – užtikrino A. Štrimaitis.
Jis žadėjo galutinai paruošti sankryžą žiemai per artimiausias porą savaičių.
Dirbti neskubėjo
UAB „Klaipėdos keliai" kovo 21 dieną pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), skelbusia žiedinių sankryžų įrengimo konkursą. Bendrovė suplanuotus darbus turėjo užbaigti iki lapkričio 14 d. Deja, ilgai vėlavę juos pradėti, galiausiai įmonės darbuotojai lapkričio pradžioje, susirinkę visus daiktus, sankryžą paliko likimo valiai.
Prie Pilviškių pradėta rengti žiedinė sankryža nėra vienintelė, kurios nebaigė UAB „Klaipėdos keliai". Ši bendrovė buvo įsipareigojusi įrengti dar penkias tokio tipo sankryžas Šakių, Šilalės, Plungės bei Mažeikių rajonuose. Visas jas ištiko toks pat likimas. Už visus darbus įmonė turėjo gauti beveik 11 mln. litų Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų.
„Matėsi, kad bendrovė buvo prastai pasirengusi: vėlavo atlikti darbus, neturėjo pakankamai reikiamos technikos. Be to, net ir vėluodami klaipėdiškiai nė kiek nesiskubino, nebandė paspartinti proceso. Galiausiai pasitraukė net neįpusėję to, ką turėjo padaryti. Aišku, kitais atvejais, net ir vėluojant įgyvendinti projektą, galutinius terminus galima pratęsti, tačiau dabar tam nebuvo jokios prasmės – UAB „Klaipėdos keliai" į šiuos savo įsipareigojimus žiūrėjo pro pirštus", – pasakojo Vilkaviškio kelių tarnybos vadovas Alfonsas Štrimaitis.
Pasak jo, neįvykdžiusios sutarties bendrovės greičiausiai laukia finansinės sankcijos, o LAKD bus priversta skelbti antrąjį konkursą darbams užbaigti. Net ir laimėjęs konkursą naujasis rangovas darbų negalės pradėti iki pat pavasario, kol iš žemės neišeis įšalas.
Paruoš žiemai
Prie Pilviškių esančioje sankryžoje eismas gana intensyvus: per parą keliu Vilkaviškis–Pilviškiai vidutiniškai važiuoja daugiau nei 2 tūkst. automobilių, o keliu Gižai–Pilviškiai – per 1,2 tūkst.
Nebaigus įrengti žiedinės sankryžos, dabar už saugų eismą bus priversti atsakyti Vilkaviškio kelininkai. „Pagal sutartį UAB „Klaipėdos keliai" turėjo būti atsakingi už saugumą, tačiau pasitraukę iš projekto jie jau neprivalo vykdyti jokių įsipareigojimų", – paaiškino Vilkaviškio kelių tarnybos vadovas.
Griuvenomis paverstos sankryžos kelia nemažą susirūpinimą. Štai Šakių rajone, nebaigtoje ir likimo valiai paliktoje žiedinėje sankryžoje, jau įvyko viena avarija – automobilis nuslydo nuo važiuojamosios kelio dalies ir apsivertė.
Kad panašių nelaimių neįvyktų ir mūsų rajone, Vilkaviškio kelininkai jau prieš keletą dienų pradėjo tvarkyti probleminę sankryžą.
„Asfalto dangos, aišku, netiesime, bet žvyro ir skaldos užpilsime. Padarysime viską, kad automobiliams čia važiuoti būtų kuo saugiau, ypač žiemą", – užtikrino A. Štrimaitis.
Jis žadėjo galutinai paruošti sankryžą žiemai per artimiausias porą savaičių.
Comment