Ginthus gal galėtų plačiau apie tą virtuvę papasakoti. Toks jausmas, kad atlieka darbus, pasirašo priėmimo komisija ir viskas. O po poros metų jau provėžos lenda, ar įkalnėse/nuokalnėse susigumbuoja (čia gal profesionalumo stoka?).
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT] Lietuvos keliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galbūt todėl, kad mes tokių tranporto problemų neturim ir mums skiriamos lėšos nueina kitais keliais. Nemažai iš ES lėšų stato ir Latvija, kur kelių problema taip pat didelė.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąBeje skyscapercity forume lenkas uzimine, kad ju keliams EU skire 62 milijardus ir dabar jie viena didele staytbu aikstele. Kas yra daugiau maziau tiesa, idomu kodel pas mus keliam beveik nieko neskyre ir biudzeto suma skiriama keliam kokia buvo pries stojant i EU tokia ir liko (lyg tai dar net sumazejo nes keliu mokesti panaikino). Ar cia EU biurokratai zinodami musu keliu tiesimo tradicijas ( http://www.lrytas.lt/?data=20070824&...k_id=99&view=2) nenorejo pinigu vejais paleisti ar visokie austreviciai garbes zodziai to parasciausiai nepareikalavo?Mano galerija Flickr'yje
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taip jau ir neturim. Avaringumas didziausias visoje EU; Vilniuje gatves baisios, visos duobem, lopais ir isvazom padengtos, Kauno dar baisesnes.Parašė Mantas Rodyti pranešimąGalbūt todėl, kad mes tokių tranporto problemų neturim ir mums skiriamos lėšos nueina kitais keliais. Nemažai iš ES lėšų stato ir Latvija, kur kelių problema taip pat didelė.
Pagrindinai keliai siauri ir del to irgi vyksta daug avariju. Va vakar kelyje Klaipeda - Palanga vel kazkas uzimuse. Nu negi ten negalima padaryti 6 juostus autostrados su skiriamaja juosta? Ne, kazkokios zvyrkelius asfaltuoja ir tuo labai dziaugiasi. As pvz. gyvenime zvyrkeliu nesu vaziaves ir net nezinau kur ju rasti, tikriausiai kokius kaimus jungia, bet tai kam tada juos asfaltuoti, jei ten per diena pravaziuoja koki 20 masinu ir tos 15 metu senumo audines ir golfai? Teisingai ten lenkai saiposi is tu musu ''geru keliu'', o po 5 metu saipysis dar labiau.Paskutinis taisė Gladiator; 2007.08.25, 15:30.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Požiūris tamstos tai geras. Nieko nebepridursi. Jei as nesinaudoju tai kam daryt.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąNe, kazkokios zvyrkelius asfaltuoja ir tuo labai dziaugiasi. As pvz. gyvenime zvyrkeliu nesu vaziaves ir net nezinau kur ju rasti, tikriausiai kokius kaimus jungia, bet tai kam tada juos asfaltuoti, jei ten per diena pravaziuoja koki 20 masinu ir tos 15 metu senumo audines ir golfai? Teisingai ten lenkai saiposi is tu musu ''geru keliu'', o po 5 metu saipysis dar labiau.
Aš pavyzdžiui irgi Kaune nevažinėju. Tai galiu pasakyt irgi taip pat. Davai visus Kauno keliam skiriamus pinigus skirkim Vilniaus keliam. Juk aš gyvenime tik kelis kartus Kaune pasirdau. Kam ten tokius pinigus kišti?
 
Iš viso sakyti kad jie kiša pinigus į žvyrkelių esfaltavima bereikalo, yra juokinga. Pasižiūrint į dabartinius žvyrkelių esfaltavimo tempus galima sakyti sakyti kad jie išvis nieko su jeis nedaro. O čia dar nepatenkintu atsiranda. Tipo žvyrkeliuose avarijų nebuna?
							
						Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tvarkydamas šią temą iškėliau 20 pranešimų (kuriuose kalbama tik apie V-K kelią) į konkrečią temą Greitkelis Vilnius - Kaunas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lenkai apie mūsų svarbiausius kelius atsiliepia labai gerai (nors tie svarbiausi keliai provežų gyliu baigia pavyti lenkiškas), tačiau niekur nepraleidžia progos pasišaipyti iš mūsų žvyrkelių.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąVa vakar kelyje Klaipeda - Palanga vel kazkas uzimuse. Nu negi ten negalima padaryti 6 juostus autostrados su skiriamaja juosta?
Ne, kazkokios zvyrkelius asfaltuoja ir tuo labai dziaugiasi. As pvz. gyvenime zvyrkeliu nesu vaziaves ir net nezinau kur ju rasti, tikriausiai kokius kaimus jungia, bet tai kam tada juos asfaltuoti, jei ten per diena pravaziuoja koki 20 masinu ir tos 15 metu senumo audines ir golfai?
Teisingai ten lenkai saiposi is tu musu ''geru keliu'', o po 5 metu saipysis dar labiau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Buna, bet tikriausiai ne todel, kad ten zvyrkelis, o todel kad nusitase buduliai nepasirenka saugaus greicio. O vat sitos avarijos nebutu buve jei kelias tarp Palangos ir Klaipedos butu normalus http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...187489538&sk=5Parašė umbrella Rodyti pranešimąPožiūris tamstos tai geras. Nieko nebepridursi. Jei as nesinaudoju tai kam daryt.
Aš pavyzdžiui irgi Kaune nevažinėju. Tai galiu pasakyt irgi taip pat. Davai visus Kauno keliam skiriamus pinigus skirkim Vilniaus keliam. Juk aš gyvenime tik kelis kartus Kaune pasirdau. Kam ten tokius pinigus kišti?
 
Iš viso sakyti kad jie kiša pinigus į žvyrkelių esfaltavima bereikalo, yra juokinga. Pasižiūrint į dabartinius žvyrkelių esfaltavimo tempus galima sakyti sakyti kad jie išvis nieko su jeis nedaro. O čia dar nepatenkintu atsiranda. Tipo žvyrkeliuose avarijų nebuna?
Manau visa ta sistema kai keliai finansuojami is visu mokesciu moketoju pinigu reikia griauti. Visu mokesciu moketoju pinigais reikia finansuoti tik reiksmingus kelius tarp didziuju miestu, kur didelis judejimas, o tuos zvyrkelius tarp kaimu tegu finasuoja vietines savivaldybes is mokesciu surinktu is tuose kaimuose gyvenanciu. Kodel as kaip mokesciu moketojas turiu finansuoti susisiekima tarp kaimu ir pats vazineti duobetomis Vilniaus gatvemis?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tamsta pats sakei, kad nesi vaziaves zvyrkeliu. Tai gal dabar nedaryk prielaidu delko ten ivyksta avarijos ? Pastaroji avarija kuri ivyko butent todel kad automobili sumete uzvaziavus ant zvyruoto kelkrascio. Jei nezinai tai zvyrkelyje vaziuojant, ypac kai jie yra labai vingiuoti ir daznai matomumas kas dedasi uz posukio lygus 0, elementari ir nedidele vairuotojo klaida gali pasibaigti atsidurus griovyje arba susidurus kaktomusa su priespriesais atvaziuojanciu. Taigi jei zvyrkeliuose del salyginai nedidelio eismo srauto neivyksta tokiu akivaizdziu nelaimiu, nereiskia jog jais rupintis visiskai nereik.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąBuna, bet tikriausiai ne todel, kad ten zvyrkelis, o todel kad nusitase buduliai nepasirenka saugaus greicio.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tada išvis gal išformuojam valstybę, ir padarom miestus valstybes ar pan.?Parašė Gladiator Rodyti pranešimąAs nesakau, kad visiems nereikia, jei kam reikia tai tegu rupinasi, bet ne uz pinigus tu kuriems nereikia, laikais jau baigineti su tom komunizmo apraiskom ir visuotine lygiava. Vilniecio sumokami pinigai turi eiti Vilniui, kauniecio Kaunui, balberiskiecio Balbieriskiui.
O tos Palangos kelio atkarpos platinimas užstrigo, dėl žemės paėmimo visuomenės reikmėms, ta procedūra tiesiog puiki pas mus...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tada turetumem ant kiekvieno miesto/miestelio ar rajono ribos pastatyt po budele, kad svetimi ivaziuojantys galetu susimoket. Kadangi nemanau jog Balbieriskio gyventojams uztektu lesu susitvarkyt viska patiems ir tuomet jie nelabai matomai noretu, kad ju keliais vazinetu kitu miestu gyventojai
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažin kaip tada tie patys ponuliai važinėtų Nidos, Palangos, kitų kurortų gatvėmis, nes gyventojų ten labai nedaug, ypač Nidoje ir jų pinigų tikrai neužtektų netgi esamo stovio palaikymui. Manau, nelabai visi džiaugtumėmės. Deja, bet Gladiatoriaus požiūris labai siauras, bet kitais aspektais kartais sulaukiantis kitų forumo dalyvių palaikymo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Be abejo, tu taip pat neturetum finansuoti ir tokiu dalyku:Parašė Gladiator Rodyti pranešimąKodel as kaip mokesciu moketojas turiu finansuoti susisiekima tarp kaimu ir pats vazineti duobetomis Vilniaus gatvemis?
a. pasienio kontroles, jei ta siena nepraeina salia tavo miestelio
b. sveikatos apsaugos, jei ligonine nera tavo mieste
c. svietimo, jei tik universitetas nera tavo mieste.
Kaip manai, kodel tada mazesniu miesteliu gyventojai turetu sutikti savo mokesciais finansuoti viska, ko nera ju miestelyje: ministerijas, oro uostus, gelezinkelius, universitetus, klinikas, kariuomene ir dar kruva valdininku, a?
Beje, kaip tu pats jaustumeis jei tave tokiam zvyrkelyje pripjautu banditai ir paaisketu, kad ju nera kam gaudyti, nes vietinio kaimelio gyventojai neturi is ko finansuoti policijos, ir jos ten paprasciausiai nera, a?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Avaringumo priežaščių ieškok Lietuvos gyventojų mentalitetuose ir vairavimo kultūroje. Tiek Latvijoje, tiek Lenkijoje, kelių infrastruktūra yra gerokai prastesnėje būklėje (patirta savo kailiu), nei Lietuvos, tačiau avaringumas ten yra žymiai mažesnis.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąNa taip jau ir neturim. Avaringumas didziausias visoje EU; Vilniuje gatves baisios, visos duobem, lopais ir isvazom padengtos, Kauno dar baisesnes.
Pagrindinai keliai siauri ir del to irgi vyksta daug avariju. Va vakar kelyje Klaipeda - Palanga vel kazkas uzimuse. Nu negi ten negalima padaryti 6 juostus autostrados su skiriamaja juosta? Ne, kazkokios zvyrkelius asfaltuoja ir tuo labai dziaugiasi. As pvz. gyvenime zvyrkeliu nesu vaziaves ir net nezinau kur ju rasti, tikriausiai kokius kaimus jungia, bet tai kam tada juos asfaltuoti, jei ten per diena pravaziuoja koki 20 masinu ir tos 15 metu senumo audines ir golfai? Teisingai ten lenkai saiposi is tu musu ''geru keliu'', o po 5 metu saipysis dar labiau.
Dėl žvyrkelių, tai jei jų nėra daug apie Kauną, dar nereiškia, kad kitur jie nėra problema, o tokių ruožų, kaip Klaipėda-Palanga yra ne vienas ir visur žmons žūna visur, tik ne visada tai prastų kelių problema.
O lenkai tegul pirma patys su savo keliais susitvarko, tada šaiposi. Kol kas faktas, kad jų kelių infrastruktūra visiškai nepatenkina Lenkijos ir transito poreikių.Mano galerija Flickr'yje
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu labai idomi logika, visais sitais dalykais naudojasi zmones nepriklausomai ar jie yra ju miestelyje ar nera. Tas pats liecia ir Neringa arba Palanga. As nesakau, kad nereikia tu zvyrkeliu asfaltuoti, galima asfaltuoti, tik prioritetati turi buti kiti. Vilniuje gyventoju apie 700,000 ir didzioji dauguma ju naudojasi butent Vilniaus gatvemis. Taigi reikia paimti ir paskaiciuoti kokia dali viso keliu fondo jie inesa ir ta dali isleisti ant Vilniaus, analogiskai su kitais miestais. O uz likusius zinoma galima ir zvyrkelius paasfaltuoti, bet tai turetu buti paskutineje vietoje, nes vazinejasi jais labai mazai kas ir svaistyti pinigus zvyrkeliams paprasciausiai neefektyvu.Parašė sauls Rodyti pranešimąKaip manai, kodel tada mazesniu miesteliu gyventojai turetu sutikti savo mokesciais finansuoti viska, ko nera ju miestelyje: ministerijas, oro uostus, gelezinkelius, universitetus, klinikas, kariuomene ir dar kruva valdininku, a?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
šią vasarą važinėjome, ir niekaip nesupratau, iš kur Lietuvoje tiek daug žvyrkelių
 O šiaip manau, aišku, kad daugiausia finansavimo keliams turėtų būti surinkta iš benzino.
Jei yra klausimas, kaip juos paskirstyti:
aišku, kad vilniečiai Vilniuje neatostogauja, dėl to nereikėtų kelių finansuoti pagal gyventojų skaičių.
o rusų laikais labai didelė biudžeto dalis (lyginant su esančia dabar) buvo skiriama kelių tiesimui ir atnaujinimui, bet visi suprantame, kieo sąskaita taip buvo daroma (surenkamas pelnas iš visų valstybinių įmonių, ir atiduodamas ne darbininkams ir gyventojams, kaip dabar, bet įmetamas į daugiabučius ir kelius).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žmogau, tu nevažinėjai po LatvijąParašė somis Rodyti pranešimąšią vasarą važinėjome, ir niekaip nesupratau, iš kur Lietuvoje tiek daug žvyrkelių
 O šiaip manau, aišku, kad daugiausia finansavimo keliams turėtų būti surinkta iš benzino.
Jei yra klausimas, kaip juos paskirstyti:
aišku, kad vilniečiai Vilniuje neatostogauja, dėl to nereikėtų kelių finansuoti pagal gyventojų skaičių.
o rusų laikais labai didelė biudžeto dalis (lyginant su esančia dabar) buvo skiriama kelių tiesimui ir atnaujinimui, bet visi suprantame, kieo sąskaita taip buvo daroma (surenkamas pelnas iš visų valstybinių įmonių, ir atiduodamas ne darbininkams ir gyventojams, kaip dabar, bet įmetamas į daugiabučius ir kelius).
 Lietuvoj vien autobanai, su jais lyginant...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jungčių su tarptautiniais koridoriais plėtra. Valstybinės reikšmės kelių rekonstrukcija (I etapas)
Ruošiamasi rekonstruoti ir taip neblogas kelių atkarpas:
107 Trakai - Vievis (ir taip neblogas kelias)
102 Vilnius - Pabradė (neblogas kelias o tarpas už Pabradės iki Piłsudskio tėviškės Zulovo tegu lieka kaip Aukšatitijos paveldo liekana)
131 Alytus - Kalvarija (tą kelią labai pamėgo fūūūros, bet kelias iki šiol neturi magistralinio kelio kategorijos)
182 Krosna- Marijampolė
2202 Klaipėda - Veiviržėnai (dabar - labai siauras kelias, bus alternatyvi trasa nuo autostrados ties Endriejavu link Priekulės ar į pietus nuo Klaipėdos)
164 Mažeikiai- Plungė - Tauragė (ties Pagramančiu)
166 Plungė - Vėžaičiai (pernai buvo rekonstruojami ilgi ruožai, pagerės susisiekimas tarp KLP ir Šiaulių)
http://www.tkti.lt/index.php?id=616
Comment
 

Comment