„Via Lietuva“ 2025.05.20 Šiemet planuojama pradėti tvarkyti daugiau nei 220 km kelių: kur bus vykdomi darbai
„Via Lietuva“ praneša, kad šiuo metu Lietuvoje tvarkoma daugiau nei 90 km magistralinių, krašto bei rajoninių kelių. Be to, dabar vykdomi arba netrukus prasidės viešieji pirkimai bei rangos darbai dėl daugiau nei 130 km kelių – įskaitant žvyrkelių asfaltavimą bei kelių paprastąjį ar kapitalinį remontą.
š viso rangos darbai šiuo metu vyksta 48 km magistralinių, 39 km krašto kelių bei 4,8 km rajoninių kelių ruožuose. Negana to, jau vyksta arba greitu metu bus inicijuota rangos darbų arba viešųjų pirkimų pagal principą „Projektuok ir statyk“ dėl daugiau nei 134 km kelio – 65 km žvyrkelių asfaltavimo, 32 km krašto kelių paprastojo remonto, 3 km krašto kelių kapitalinio remonto, 17 km magistralinių kelių paprastojo remonto, 17 km rajoninių kelių remonto.
Šiemet turėtų būti sutvarkyta iš viso 22,4 km magistralinių kelių: darbai kelyje A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas jau baigti balandį, iki metų pabaigos bus sutvarkyti dar trys kelių ruožai kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda bei du ruožai kelyje A2 Vilnius–Panevėžys.(...)
Intensyvūs rangos darbai vyksta ir kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo 85 iki 97 km. Iki šių metų pabaigos šiame kelyje planuojama pabaigti rekonstruoti 12 km, sutvarkyti arba naujai įrengti 7 tiltus, 10 žiedinių sankryžų, daugiau nei 31 km jungiamųjų kelių.
Darbai sparčiai juda ir beveik 43 km kelio ruože magistraliniame kelyje A14 Vilnius–Utena. Juos planuojama pabaigti iki kitų metų vasaros, o eismą ruože nuo 21,5 iki 28,4 km paleisti dar šiais metais.
Balandį jau baigti kapitalinio remonto darbai valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 4727 Trakai–Lentvaris–Mūrinė Vokė, ruože nuo 5,3 iki 6,1 km. Gegužę planuojama baigti kapitalinio remonto darbus kelyje Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė, ruože nuo 5,2 km iki 6,3 km. Greitu metu prasidės kelio Nr. 2505 Leipalingis–Kapčiamiestis–Kauknoris, ruožo nuo 18,1 iki 28,1 km paprastojo remonto darbai. Juos planuojama baigti 2026-aisiais.
Per šiuos metus planuojama sutvarkyti 32,6 km valstybinės reikšmės krašto kelių. Be to, vyksta viešieji pirkimai dėl 32 km krašto kelių sutvarkymo apdarų keitimo būdu (iš viso 13 projektų). Darbų pabaiga planuojama iki šių metų pabaigos.
Kovą jau baigtas kelio Nr. 154 Šiauliai–Gruzdžiai–Naujoji Akmenė kapitalinis remontas kelio ruože nuo 43,9 iki 47,4 km. Iki birželio bus atliktas kelio Nr. 211 Linkuva–Žeimelis ruožo nuo 18,3 iki 21 km paprastasis remontas, o liepą jau turėtų būti įgyvendintas kelio Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruožo nuo 17,9 iki 18,7 km kapitalinis remontas. Tuo metu kapitalinio remonto darbai kelyje Nr. 221 Vievis–Aukštadvaris ruože nuo 3,3 iki 17,7 km ir kelyje Nr. 191 Paliūniškis–Vabalninkas ruožo nuo 9 iki 20,4 km turėtų būti pabaigti iki rugsėjo.
Puiku, kad mažėja siaurų asfaltuotų krašto kelių su asfalto dagos pločio iki 5 metrų - rekonstruojami keliai KK173 Molėtai - Pabradė, KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai, KK191 Paliūniškis–Vabalninkas.,
Pakruojo rajone esantis kelias Nr.211 Linkuva - Žeimelis lieka labai siauras
Prieš 12 metų atrodė taip:
Važiavau juo ir pernai, niekas nepagerėjo.
Vakar LRT.lt buvo rašyta apie kelią Nr. 211.
Nuo Latvijos Linkuvos link vedantis kelias labiau primena prastą dviračių taką nei valstybinės reikšmės asfaltuotą kelią.
„Jau pavadinom spagečių keliu – jis toks siaurutis.
Kadangi važiuoja daug mūsų kaimo automobilių ir visi skundžiasi, nes kartais dar blogiau negu šiuo žvyrkeliu važiuoti tuo keliu. Automobiliai gadinasi. Kartais jau ir prasilenkt vienas su kitu yra blogai“, – teigia Grikpėdžių bendruomenės pirmininkė D. Valantinienė.
2021 m. buvo užsakytas kelio rekonstrukcijos projektas ruožu nuo Linkuvos iki Udekų, tačiau rekonstrukcijos eilė dar neatėjo.
CVPP.lt 2022.01.14. Skelbimas apie sutarties skyrimą
Krašto kelio Nr. 211 Linkuva–Žeimelis ruožo nuo 0,920 km iki 8,270 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
Naujoviškas vizualinis pateikimas.
Jei neskaityti "Via Balticos" ir "Betonkės", tai šiemet nelabai yra rimtų projektų.Įtraukta keletas neilgų ruožellių A1 ir A2 autostradose, užsitęsusi Sargėnų estakados rekonstrukcija link Marijampolės ir beveik baigti KK176 darbai.
Delfi.lt 205.06.20 Lietuvoje pradedamas kelių remontų sezonas
Gal ir viskas gerai, bet gal pradžiai tegul sutvarko Utena-Zarasai??? Nu ten kai kurios atkarpos tai tikrai laaabai blogai. Šitas keliukas gali būti sekantis.
KK191 Paliūniškis-Vabalninkas
Iš pradžių buvo nelabai aišku, kodėl gyventojai piktinasi, kad atsiras rekonstruotas kelias vietoj siauro keliuko, kur dvi mašinos negali pasilenkti, o į aštrius kelkraščius galima buvo prasipjauti padangas
Tačiau pamačius pagal fortifikacijos vadovėlius iškastus eskarpus matosi, kad Lietuvos kelių projektuotojai ir jų užsakovas, kuris stengiasi tapti Lietuvos atitvarų ir griovių direkcija, vis turi kažkokias manijas eidami prieš gamtą - tai ištisinėms linijoms lygiame kelyje, tai prismaigstyti gigantiškų nesaugumo salelių, tai imituoti lygumose Alpių aukštikalnes pristatant kilometrus metalinių atitvarų, tai knisti prieštankinius griovius vidury miško.
Sekundė 2025.08.30 Atnaujintą kelią vadina spąstais
Už 12 milijonų eurų baigiamas remontuoti kelias Panevėžys–Vabalninkas per Žaliąją girią turėtų džiuginti tiek vairuotojus, tiek pakelės gyventojus, tačiau baigiama rekonstruoti vienuolikos kilometrų atkarpa jau šiandien kelia nerimą vietos bendruomenei. Stumbriškio kaimo gyventojai nuogąstauja, kad praplatėjęs ir iškilęs kelias jau virto savotišku greitkeliu, o jo statūs šlaitai – pavojingais spąstais eismo dalyviams. (...)
Palei baigiamą remontuoti atkarpą gyvenantis senjoras rodo į stačius kelio sankasos šlaitus. Jis sako besibaiminantis, kad tokie šlaitai gali pasiglemžti ne vieną gyvybę.
„Kai kelias buvo siauras, dažnai mašinos nuo jo, tokio vingiuoto, nulėkdavo. Matydavau, kai vairuotojai kviesdavosi pagalbą ištraukti. Dabar nesuvaldytos mašinos tikrai versis ir tai geruoju nesibaigs“, – neabejoja Stumbriškio gyventojas.
Anot jo, statūs sutvarkyto kelio šlaitai taps ir savotiškais spąstais į Žaliąją girią susiruošusiems grybautojams bei uogautojams. „Iki šiol būdavo – prisigrybavai, prisiuogavai ir eini į kelią. Dabar nežinau, kam pavyks įveikti šlaitą, kad užsiropštų ant asfalto“, – svarstė Valentas. (...)
Bendrovės „Hisk“ kelio per Žaliąją girią statybos darbų vadovas Simonas Šegžda teigė, kad remontas vyksta pagal grafiką ir bus baigtas nustatytu laiku. Jis neslėpė, jog kelininkams, kaip ir žemdirbiams, koją kišo lietinga vasara, tačiau darbų ji nenuvėlino.
„Stiprūs lietūs ardydavo remontuojamo kelio per Žaliąją girią šlaitus, tekdavo juos taisyti“, – trukdžius įvardijo statybos vadovas. Kad nebeplautų šlaitų, šiuo metu ant kelio sudėtos specialios apsaugos, paskirstančios lietaus vandens nutekėjimą. Į vietos gyventojų pastabą, kad per kaimą einantis kelias per daug iškeltas, o jo šlaitai pavojingai statūs, S. Šegžda atsakė, jog šiuo metu tiesiamiems keliams keliami būtent tokie reikalavimai, užtikrinantys jų ilgaamžiškumą.
„Per taip supiltus šlaitus greičiau nuteka vanduo, tad kelio danga ilgiau neirs, nereikės jos remontuoti“, – paaiškino statybos darbų vadovas.
Dėl lenkimų sutinku. Manau ištisinė turėtų būti ten kur daugmaž pagal KET punktus yra nurodyta kur negalima lenkt (dėl matomumo, tiltas, viadukas, etc.)
Įspėjimas apie šalutinį kelią irgi manau jei kelias yra didesnės svarbos, generuoja srautą (pvz. sankryža su rajoniniu keliu ar svarbesniu vietiniu keliu).
Dėl atitvarų tai nežinau. Iš vienos pusės, man patinka, kad kelią bandoma izoliuot nuo aplinkos, gali būt kad kelias tampa netgi saugesnis, nes nebėra noro atsitiktinai sustoti, išskyrus labai išimtinius atvejus, kai mašina užsilenkia (1% tikimybė taip realiai atsitikt). Aišku, ten kur didesnė namų koncentracija jau reiktų galvot apie jungiamuosius keliukus, kad ir kokių 3 m pločio. Jeigu kelias patenka po gyvenvietės ženklu ir greitis ribojamas iki 30-50 km/h, automatiškai bordiūras ir šaligatviai.
Jeigu kalba apie vandens nutekėjimą, svarbu paminėt, kad patys šlaitai būtų pakankamai stiprūs, kad iškirtus metų normai kritulių per tris valandas, pavyzdžiui, kelias nesusmegtų. Tada gal ir eitų kalba, kad kelias laikytų tuos 20 metų iki kitos renovacijos.
Comment