Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nebaigta įrengti sankryža palikta likimo valiai

    Dar vasaros pabaigoje Vilkaviškio rajono gyventojai džiaugėsi, kad prie Pilviškių greitai bus įrengta žiedinė sankryža, šioje vietoje užtikrinsianti saugesnį eismą. Tačiau paaiškėjo, jog darbus pradėjusi vykdyti UAB „Klaipėdos keliai" nebuvo pajėgi jų atlikti iki galo.
    Dirbti neskubėjo
    UAB „Klaipėdos keliai" kovo 21 dieną pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), skelbusia žiedinių sankryžų įrengimo konkursą. Bendrovė suplanuotus darbus turėjo užbaigti iki lapkričio 14 d. Deja, ilgai vėlavę juos pradėti, galiausiai įmonės darbuotojai lapkričio pradžioje, susirinkę visus daiktus, sankryžą paliko likimo valiai.
    Prie Pilviškių pradėta rengti žiedinė sankryža nėra vienintelė, kurios nebaigė UAB „Klaipėdos keliai". Ši bendrovė buvo įsipareigojusi įrengti dar penkias tokio tipo sankryžas Šakių, Šilalės, Plungės bei Mažeikių rajonuose. Visas jas ištiko toks pat likimas. Už visus darbus įmonė turėjo gauti beveik 11 mln. litų Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų.
    „Matėsi, kad bendrovė buvo prastai pasirengusi: vėlavo atlikti darbus, neturėjo pakankamai reikiamos technikos. Be to, net ir vėluodami klaipėdiškiai nė kiek nesiskubino, nebandė paspartinti proceso. Galiausiai pasitraukė net neįpusėję to, ką turėjo padaryti. Aišku, kitais atvejais, net ir vėluojant įgyvendinti projektą, galutinius terminus galima pratęsti, tačiau dabar tam nebuvo jokios prasmės – UAB „Klaipėdos keliai" į šiuos savo įsipareigojimus žiūrėjo pro pirštus", – pasakojo Vilkaviškio kelių tarnybos vadovas Alfonsas Štrimaitis.
    Pasak jo, neįvykdžiusios sutarties bendrovės greičiausiai laukia finansinės sankcijos, o LAKD bus priversta skelbti antrąjį konkursą darbams užbaigti. Net ir laimėjęs konkursą naujasis rangovas darbų negalės pradėti iki pat pavasario, kol iš žemės neišeis įšalas.
    Paruoš žiemai
    Prie Pilviškių esančioje sankryžoje eismas gana intensyvus: per parą keliu Vilkaviškis–Pilviškiai vidutiniškai važiuoja daugiau nei 2 tūkst. automobilių, o keliu Gižai–Pilviškiai – per 1,2 tūkst.
    Nebaigus įrengti žiedinės sankryžos, dabar už saugų eismą bus priversti atsakyti Vilkaviškio kelininkai. „Pagal sutartį UAB „Klaipėdos keliai" turėjo būti atsakingi už saugumą, tačiau pasitraukę iš projekto jie jau neprivalo vykdyti jokių įsipareigojimų", – paaiškino Vilkaviškio kelių tarnybos vadovas.
    Griuvenomis paverstos sankryžos kelia nemažą susirūpinimą. Štai Šakių rajone, nebaigtoje ir likimo valiai paliktoje žiedinėje sankryžoje, jau įvyko viena avarija – automobilis nuslydo nuo važiuojamosios kelio dalies ir apsivertė.
    Kad panašių nelaimių neįvyktų ir mūsų rajone, Vilkaviškio kelininkai jau prieš keletą dienų pradėjo tvarkyti probleminę sankryžą.
    „Asfalto dangos, aišku, netiesime, bet žvyro ir skaldos užpilsime. Padarysime viską, kad automobiliams čia važiuoti būtų kuo saugiau, ypač žiemą", – užtikrino A. Štrimaitis.
    Jis žadėjo galutinai paruošti sankryžą žiemai per artimiausias porą savaičių.
    Šaltinis. Pilviškiai.lt
    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

    Comment


      Susitarimas dėl biudžeto pasirašytas
      30 mln. nutarta nurėžti nuo Kelių fondo.

      Comment


        Dar vienas maršrutas rajoniniais keliais (xxxx), siūlau žiūrėti HD720:



        Map: http://g.co/maps/8bfj8
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Už kelius plėš gerokai didesnius mokesčius
          Kelios ištraukos:
          Kelių naudotojo mokestis visoms šalies bendrovėms kitąmet išaugs 2–3 kartus.
          Už kiekvieną autobusą ar mikroautobusą kitais metais iš vežėjų bus imamas 37 litų kelių mokestis per dieną. Iki šiol jis siekė 20 litų.

          Atitinkamai augs ir metiniai mokesčiai.

          Mikroautobusams, kuriuose yra daugiau nei 8 sėdimosios vietos, bet bendroji masė nesiekia 5 tonų, metinis mokestis kils nuo 600 iki 1800 litų. Kaip ir krovininiams automobiliams, kurių bendroji masė siekia iki 3,5 tonos.

          Keleivių gabenimo bendrovė „Kautra” apskaičiavo, kad nauja mokesčių našta jai per metus kainuos mažiausiai 100 tūkstančių litų.

          „Suprantu, kad mokesčius reikia kelti, tačiau kai jie didinami dvigubai, jau trūksta logikos tam paaiškinti”, – piktinosi „Kautros” vadovas Linas Skardžiukas.

          Sužinoję apie didesnius mokesčius, vežėjai jau karpo kitų metų investicijų planus, kad tiktai rastų būdų, kaip išvengti bilietų branginimo.
          Pastarąjį kartą mokesčiai už kelius didėjo 2006 metais.

          Pasak Susisiekimo ministerijos Kelių ir civilinės aviacijos departamento direktoriaus Šarūno Baublio, surenkamų pinigų nepakako valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti.

          Šis mokestis skirtas Kelių priežiūros ir plėtros programai finansuoti.

          Praėjusią savaitę Vyriausybėje svarstant prabangos mokesčius lyg tyčia nuspręsta nuo šios programos nurėžti 30 milijonų litų.

          Užtat padidinusi mokestį už kelius valdžia prognozuoja surinkti papildomai 60 mln. litų. Kitaip tariant, keliams skiriama suma netgi padidės, bet biudžetas sutaupys verslininkų sąskaita.

          Tiesa, Š.Baublys paaiškino, kad mokestis auga tik taršioms transporto priemonėms: mažiau teršalų išmetantiems automobiliams bus taikomi mažesni tarifai.

          Comment


            Populizmas... Nuosavus automobilius, kad ir tik prabangesnius, apmokestinti pabūgo, o štai nuo vežėjų mat lupa kiek tik gali.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Tas siūlytas "prabangos" mokestis už automobilius, šiek tiek prasilenkia su sveiku protu. Jis gal ir nėra blogas, bet turėtu būti kitaip apskaičiuojamas ir kitaip pavadintas.

              O dėl padidėjusių mokesčių už kelius. Didžiausia bėda, kad ženkliai padidintas mokestis <3,5t ir keleiviniams mikroautobusams. Ta kaina nėra visiškai proporcinga. O didiesiems autobusams ir sunkvežimiams, tai toks mokestis nėra baisingai didelis ar pan. Čia tik bėda, kad kai kurie mūsų keliai apmokestinti taip, kad tam tikrus miestelius, gyvenvietes galima pasiekti tik mokamais keliais. Pvz. iš Kauno į Karmėlavą, nors ir netoli, bet nėra alternatyvos mokamam keliui.

              Comment


                Na lenkai kiek zinau norejo pastatyti po policijos ekipaza prie kiekvieno A2 autostrados isvaziavimo prie "platioskiu" kad niekas ju neapvazinetu ir neisisuktu nuo keliu mokejimo...Sitas buvo del kroviniu sukvezimiu bei autobusu. Nezinau ar tai igyvendino ar ne bet apie tai snekejo.

                Comment


                  Parašė sleader
                  Tas siūlytas "prabangos" mokestis už automobilius, šiek tiek prasilenkia su sveiku protu. Jis gal ir nėra blogas, bet turėtu būti kitaip apskaičiuojamas ir kitaip pavadintas.

                  O dėl padidėjusių mokesčių už kelius. Didžiausia bėda, kad ženkliai padidintas mokestis <3,5t ir keleiviniams mikroautobusams. Ta kaina nėra visiškai proporcinga. O didiesiems autobusams ir sunkvežimiams, tai toks mokestis nėra baisingai didelis ar pan. Čia tik bėda, kad kai kurie mūsų keliai apmokestinti taip, kad tam tikrus miestelius, gyvenvietes galima pasiekti tik mokamais keliais. Pvz. iš Kauno į Karmėlavą, nors ir netoli, bet nėra alternatyvos mokamam keliui.
                  O kodėl mokestį turi mokėti tik prabangių automobilių savininkai? Progresyvinį mokestį, kuris, priklausomai nuo automobilio išmetamųjų dujų kiekio/kainos, siektų 40-200 Lt per metus, galėtų mokėti visi. Ar tai labai daug?
                  Bet tai vistiek būtų geriau negu dar labiau paskandinti skolose ir taip merdintį keleivių/krovinių vežimą. Ir taip jau vežėjai sėdi giliose skolose, keleivių vežimas nuostolingas, degalų kainos kyla, o PVM lengvatą jie yra praradę? Ar normalu yra dar labiau juos spausti, padidinant mokesčius triskart? Ar ne per drastiškai? Visai įmanoma, kad vežėjai bus priversti vėl kelti bilietų kainas.

                  Kas dėl krovinių vežėjų, tai jiems turbūt reikėjo didinti mokesčius, bet didinti triskart-irgi pernelyg drastiška.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    O kodėl mokestį turi mokėti tik prabangių automobilių savininkai? Progresyvinį mokestį, kuris, priklausomai nuo automobilio išmetamųjų dujų kiekio/kainos, siektų 40-200 Lt per metus, galėtų mokėti visi. Ar tai labai daug?
                    Apie ką aš ir kalbu. Tas siūlytas mokestis niekuom nesusijęs su prabanga ir dar turintis didelę ydą, kad skatina važinėti senais automobiliais. Pagal projektą, tai ~160 tūkst. lt kainuojantis 143kw automobilis nėra prabanga, o 9 metų senumo 152kw automobilis, kurio rinkos vertė ~20 tūkst. lt jau yra prabanga.
                    Tačiau čia ne ta tema, kurioje reiktu apie tai šnekėti kadangi surinkta suma būtu patekusi ne į kelių fondą.

                    Bet tai vistiek būtų geriau negu dar labiau paskandinti skolose ir taip merdintį keleivių/krovinių vežimą. Ir taip jau vežėjai sėdi giliose skolose, keleivių vežimas nuostolingas, degalų kainos kyla, o PVM lengvatą jie yra praradę? Ar normalu yra dar labiau juos spausti, padidinant mokesčius triskart? Ar ne per drastiškai? Visai įmanoma, kad vežėjai bus priversti vėl kelti bilietų kainas.

                    Kas dėl krovinių vežėjų, tai jiems turbūt reikėjo didinti mokesčius, bet didinti triskart-irgi pernelyg drastiška.
                    Nenorėčiau sutikti, kad apskritai visas keleivių vežimas yra baisingai nuostolingas. Didžiausias nuostolingumas gal rajoniniuose ir priemiestiniuose maršrutuose, o ten tikrai ne visada būtina važinėti magistraliniais keliais ir mokėti šį mokestį.
                    Mokestis ne visoms transporto priemonėms didėja tris kartus, čia nereikia apsigauti dėl kryptingai parašyto straipsnio. Tris kartus padidėjo mikroautobusams, t.y. iki 5t ir sėdimų vietų virš 8 (600 -> 1800 lt). Tačiau ir tai, jei padalinti iš 250 darbo dienų metuose, yra 7,2 lt per diena. Nėra ta suma tokia baisinga, kaip piešiama.
                    Kitiems autobusams mokestis brango: iki 22 sėdimų vietų (900 -> 1800 lt), virš 22 vietų (1600 -> 2600 lt).

                    O dėl krovinių vežėjų, tai jų veikla tikrai nėra nuostolinga. Be to, ne visom rūšims didėjo tris kartus.

                    Comment


                      Kelias Nemenčinė - Verkiai
                      Skirgiškės, Vilniaus r.
                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Atnaujinimas. Panašu, kad bus statomas laikinas tiltas, kol remontuos senąjį:
                      Ne tiltas, bet laikini vamzdžiai, užpilti žemėmis. Senas tiltas išmontuotas, statomas naujas:








                      Už tilto jau išasfaltuota apie 1,5 km:
                      Paskutinis taisė Romas; 2015.06.24, 10:31. Priežastis: Pridėta vietos nuoroda

                      Comment


                        Šiek tiek nuotraukų važiuojant nuo Lenkijos sienos į Klaipėdą per Pilviškius, Jurbarką, Skaudvilę.


                        Nuotraukos 2011 05

                        Kelios prieš Pilviškius, berods 187 kelias.







                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          137 nuo Pilviškių iki Jurbarko.











                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment






                            Sankryža su 140-uoju Kaunas -Šakiai






                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Jurbarkas





                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                198-as, Jurbarkas-Skaudvilė











                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment






                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment








                                    Skaudvilė




                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      VZ.LT2012.01.27, 10:30
                                      Aleksas Rozentalis
                                      Į Lietuvos kelius šiemet planuojama sudėti 250 mln. Lt ES paramos

                                      Per šiuos metus dalinai ES lėšomis planuojama tęsti statybos ir kelių tiesimo darbus magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda, nutiesti 4 aplinkkelius, diegti eismo saugos ir aplinkosaugos infrastruktūrą. Tam planuojama panaudoti 250 mln. Lt ES paramos.

                                      Rudenį planuojama baigti vieną iš stambiausių automobilių kelių projektų – Jakų žiedinėje sankryžoje prie Klaipėdos statomas estakadas. (...)
                                      Dalis iš 250 mln. Lt ES paramos bus įsisavinta ir keturiuose magistralės ruožuose (iš viso 25 km), kur planuojama rekonstruoti kelio dangą. Tarp Vilniaus ir Kauno turėtų būti pradėtos statyti 2 požeminės pėsčiųjų perėjos (ties Lazdėnų gyvenviete bei Karčiupio kaimu). Anot LRA, konkursai darbams atlikti bus skelbiami II ketv.

                                      Planuojamas ir trečiasis magistralės ruožo per Grigiškes rekonstrukcijos etapas. Jo metu numatoma rekonstruoti daugiau nei 4 km ilgio ruožą, nutiesti jungiamąjį kelią, tiltą ir dviračių taką, įdiegti eismo saugos priemones. Darbus ketinama pradėti, jei visuomenės poreikiams pavyks paimti žemę. Nuo proceso eigos priklausys ir viešojo konkurso skelbimo data.

                                      2012-iais sostinėje už ES lėšas tęsis vakarinio aplinkkelio ir išorinio pietinio aplinkkelio statybos darbai. (...)

                                      Rekonstruojant kelią Radviliškis–Šiauliai, "Šiaulių plentas" turėtų baigti tiesti Kairių miestelio aplinkkelį. Kelyje Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda numatoma pradėti tiesti Priekulės aplinkkelį. Pirmojo etapo metu bus tiesiamas 6,5 km aplinkkelio ruožas, rekonstruojamos 3 sankryžos, 3 tiltai, diegiamos eismo saugos ir aplinkosaugos priemonės. Konkursą aplinkkeliui tiesti LRA žada skelbti šiemet arba kitąmet.
                                      Plačiau: http://vz.lt/article/2012/1/27/i-lie...#ixzz1kh5Z27sI

                                      Comment


                                        Daugiau lėšų – miestelių keliams

                                        http://www.lrytas.lt/-13294641531327...ų-keliams.htm
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Matyt, čia yra viena iš priežasčių, kodėl Lietuvoje viešasis transportas merdi, o automobilizacijos mastai net ir krizės sąlygomis nemažėja.


                                          Nuo gegužės mėnesio mokestis už kelius autobusams didėja 2–3 kartus. Tarpmiesčio maršrutais keleivius vežantys vežėjai piktinasi ne tik dėl naujojo mokesčio, bet ir dėl prastos kelių kokybės.
                                          Už kiekvieną autobusą ar mikroautobusą keleivinio transporto įmonės mokės 37 Lt kelių mokestį per dieną (anksčiau – 20 Lt). Metiniai mokesčiai irgi padidinti:
                                          mikroautobusams, kuriuose yra daugiau nei aštuonios sėdimosios vietos, bet bendroji masė nesiekia 5 tonų, metinis mokestis nuo 600 Lt didės net tris kartus – iki 1800 Lt. Už važiavimą mokamais keliais didžiaisiais autobusais keleivinio transporto įmonėms teks pakloti nebe 1600, o 2600 litų. Tačiau, keleivių vežėjų teigimu, brangstančių šalies kelių būklė itin prasta.
                                          „Per metus sumokėdami apie 100 tūkst. litų kelių mokesčio, kone tiek pat esame priversti pakloti už važiuojant katastrofiškos būklės keliais apdaužytų autobusų remontą. Vien tik nepigiai kainuojančius autobusų stiklus turime keisti bent kartą per metus“, - piktinasi bendrovės generalinis direktorius Arūnas Indrašius.
                                          (...)
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X