Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos keliai ir gatvės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Patarimas tiems, kurie planuos kelionę - nesirinkite autobuso. Važiuoti autobusu pakankamai patogu, tačiau PL/UA pasienyje prasėdėsite 6-8 valandas. Pasienyje formuojasi didelės eilės, pareigūnai dirba vangiai (bent jau taip pasirodė), o karštas autobusas tampa pirtimi.
    Pagal oficialų tvarkaraštį atvykimas į Lvovą 6.10. Pasienyje būna pagal tvarkaraštį dar saulei netekėjus. Tai kokia ten pirtis ryte gali būti? O stovint pasienyje nebūtina sėdėti autobuse. Galima juk išlipti ir vaikščioti. Galiausiai nuo vairuotojų priklauso, ar jie kepins keleivius, ar stovės su įjungtu varikliu ir kondicionieriumi. Visgi Ecolines ne kokie ukrainiečių privatininkai su vienu autobusu, kurį "tausoja" ir kurą taupo... Variklį išjungti reikia (ženklai yra) tik įvažiavus į aptvertą pasienio posto teritoriją už šlagbaumo...

    Comment


      #42
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Pagal oficialų tvarkaraštį atvykimas į Lvovą 6.10. Pasienyje būna pagal tvarkaraštį dar saulei netekėjus. Tai kokia ten pirtis ryte gali būti? O stovint pasienyje nebūtina sėdėti autobuse. Galima juk išlipti ir vaikščioti. Galiausiai nuo vairuotojų priklauso, ar jie kepins keleivius, ar stovės su įjungtu varikliu ir kondicionieriumi. Visgi Ecolines ne kokie ukrainiečių privatininkai su vienu autobusu, kurį "tausoja" ir kurą taupo... Variklį išjungti reikia (ženklai yra) tik įvažiavus į aptvertą pasienio posto teritoriją už šlagbaumo...
      Vairuotojai buvo tikri neadekvatai galiu pasakyti. Pasienyje visas salonas kepė dėl įšilusio stogo kaitrią vasaros dieną ir į keleivių prašymus buvo nusispjauta. Dar kas pritrenkė, tai kad vairuotojams keleivių pasai lyg koks menkas poperėlis, po pasieniečių patikros dokumentai buvo atiduoti keleiviams. Tai pirma ir paskutinė kelionė autobusu i Ukrainą mano gyvenime.

      Comment


        #43
        Nieko keisto, dažnai pasai atiduodami išsidalinti patiems keleiviams. Visgi man neaišku, kaip galėjo kepti autobusas, jei pagal grafiką jis atvyko į pasienį dar nepatekėjus saulei. Tai bent jau iki 8 val. ryto net ir esant saulei dar salonas negali taip įkaisti. Vasarą bendrai problemos yra važiuojant tiek autobusais, tiek traukiniais, jei būna karšta ir nėra kondicionierių. O Ukrainoje jų beveik nėra... Užtat ne vasaros metu galima važiuoti autobusu ir nebus karšta. Beje, kiek teko važiuoti su TOKS į Lvovą, visada dirbo variklis ir veikė kondicionierius, net ir stovint pasienyje kelias valandas. Išskyrus tik kai įvažiuojama į zoną už šlagbaumo. Bet ir tai tik kai jau ateina eilė patikrinimui, tada išjungiamas variklis.

        Comment


          #44
          Sukurta atskira tema

          Sukurta atskira tema apie Ukrainos kelius.
          Pora puslapių pranešimų perkelta iš temos NVS šalių keliai ir gatvės. Tą temą turbūt reikės galutinai išskaidyti pagal atskiras valstybes.

          Ukraina tikrai verta atskiros temos, tuo labiau, kad po 2014 metų labai pasiekeitė aplinkybės - pati Ukraina palaipsniui išstoja iš postsovietinės NVS. Ir yra nemažai į Ukrainą važinėjančių lietuvių - bent iki Lvovo autobusais. Paskutiniai keturi pranešimai nukopijuoti / perkelti iš Ukrainos geležinekelių temos.

          Comment


            #45
            Naujos senos temos apie Ukrainą tęsiniui - Lvovo gatvių nuotraukos.
            Prieš 2012 m. Europos futbolo čempionatą ukrainiečiai šiek tiek pasitvarkė Lvovoo gatves. Po 2014 metų Maidano įvykių ir prasidėjusio karo su Rusijos remiamais Donbaso separatistais visa Ukrainos ekonomika keleriems metams nugrimzdo į dugną.

            Dauguma centro gatvių Lvove yra su tarpukario ar senesnių laikų grindiniu. Gerai, kad nebėra pusmetrio aukščio slenksčių prie tramvajų bėgių

            Foto 2007.09
            Horodećka gatvė / вулиця Городецька


            Po dešimties metų
            Foto 2017.09
            Černovicų gatvėje / вулиця Чернівецька , kuri eina iš stoties į miestą, gatvės danga per 10 metų nepasikeitė




            Horodećka gatvė / вулиця Городецька - pagrindinė trasa einant nuo stoties link Lvovo senamiesčio







            Comment


              #46
              Lvovo (Lvivo) centro gatvės
              Foto 2017.09










              Gatvės einant pakeliui į Lyčiakovo kapines




              Gatvė pie Lyčiakovo kapinių / Личаківський цвинтар [Lyčiakivśkyj cvintar].




              Palyginimui - ta pati gatvė prie Lyčiakovo kapinių prieš 10 metų
              Foto 2007.09

              Comment


                #47
                Kelionė ekskursiniu autobusu po Lvovo tolimąjį centrą.
                Greitis po miestą buvo labai nedidelis - ir dėl nedidelių kamščių šeštadienį, ir dėl prastos grindinio kokybės. Toliau nuo centro jis turbūt nebuvo taisytas nuo Lenkijos laikų.

                Foto 2017.09






















                Vėl Černovicų gatvė prie stoties




                Horodećka gatvė, einanti nuo stoties iki centro












                Laisvės prospektas / prospekt Svobody


                Kas sakė, kad Ukrainoje važinėja prastos mašinos

                Comment


                  #48
                  Trasa N-09 Mukačeve - Rachiv - Ivano-Frankivsk - Rohatyn - Lviv (H-09 Мукачеве - Рахів - Івано-Франківськ - Рогатин -Львів)
                  Atkarpa Rumunijos pasienyjje nuo Tiačivo (Тячів) iki Solotvyno (Солотвино)

                  Žemėlapis iš www.mapy.cz

                  Prie traukinio laukė "maršrutkos" vairuotojas Kolia su savo bosu.


                  Per pusavalandį buvo surinktas visas ekipažas ir pajudėjo.
                  Kolia mus už 150 UAH (5 EUR) nuvežė ne tik 25 km atstumą iki Solotvynos, bet ir pavežė 3 km iki pat Rumunijos pasienio

                  Tiačivo autobusų stotis.
                  Trasoje Mukačiovas (Mukačeve) - Rachovas (Rachivas) autobusai važinėja kas valandą.
                  Bet važiuoti su maršryutke buvo žymiai greičiau ir patogiau.








                  Dvigubas tiltas per Teresvos upę












                  Pryjom jabluk / Obuolių supirkimas






                  Comment


                    #49
                    Trasa N-09 Mukačeve - Rachivas (H-09 Мукачеве - Рахів)

                    Solotvyno prieigos
                    Solotvyno - kažkoks keistas Didžiasalio ir Druskininkų mišinys - ir išlikęs druskų kurortas su sanatorijomis, ir apleistos kasyklos


                    Gyvenviečių užrašai ukrainiečių ir rumunų kalbomis


                    Solotvyno turgaus prieigos




                    Vėl trasa n-09 Mukačeve - Rachivas


                    Pasukame link Rumunijos sienos




                    Ukrainos ir Rumunijos muitinė Солотвино / Solotvyno - Sighetu Marmației


                    Pasienio tiltas per Tisos upę

                    Daugiau pasienio Solotvyno - Sighetu Marmației nuotraukų temose :
                    UA-RO-UA. Lvovas - Maramurešas - Karpatai - Kijevas
                    Valstybių sienų ir pasienio punktų nuotraukos

                    Comment


                      #50
                      Nuotraukos gal visos 2017 m. darytos?

                      Comment


                        #51
                        Taip, fotografuota 2017 m. rugsėjį, jei neparašyta kitaip (pvz., palyginimas su ankstesniais laikais).

                        Nuo to laiko Ukrainos ekonomika kažkiek atsigavo. Jie ketina investuoti į pagrindinių kelių infrastruktūrą.
                        Šioje temoje galėsime pasikeisti informacija apie Ukrainos kelių projektus.

                        Comment


                          #52
                          Peržiūrėjau visą temą nuo pradžių. Na jo... Įdomu. ir kaip bebūtų gaila - nepavydžiu Ukrainos žmonėms. Vaizdai daug kur kaip devyniasdešimtaisiais. Jaučiasi, kad šalis pagal GDP (PPP) per capita yra 114 vietoje, tarp Butano ir Maroko (palyginimui, Lietuva - 40, Rusija - 48 vietoje). Įdomu pasižiūrėti į tokius skirtumus, bet kartu ir liūdna.

                          Beje, 2017 metais jau viešasis transportas atsiradęs Lvove? Matosi autobusai ir troleibusai. Mane tai asmeniškai truputį pritrenkė faktas, kad 2007 metais Vilniaus dydžio mieste NEBUVO viešojo transporto! Sunku net patikėti, kad toks svarbus dalykas gali tiesiog bankrutuoti.
                          Snowflakes will attack U <3

                          Comment


                            #53
                            Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                            Peržiūrėjau visą temą nuo pradžių. Na jo... Įdomu. ir kaip bebūtų gaila - nepavydžiu Ukrainos žmonėms. Vaizdai daug kur kaip devyniasdešimtaisiais. Jaučiasi, kad šalis pagal GDP (PPP) per capita yra 114 vietoje, tarp Butano ir Maroko (palyginimui, Lietuva - 40, Rusija - 48 vietoje). Įdomu pasižiūrėti į tokius skirtumus, bet kartu ir liūdna.

                            Beje, 2017 metais jau viešasis transportas atsiradęs Lvove? Matosi autobusai ir troleibusai. Mane tai asmeniškai truputį pritrenkė faktas, kad 2007 metais Vilniaus dydžio mieste NEBUVO viešojo transporto! Sunku net patikėti, kad toks svarbus dalykas gali tiesiog bankrutuoti.
                            Mačiau nuotraukų ir iš Rumunijos. Įdomu palyginti skirtumus. Nepagalvotum, kad įvažiuoji į Rumuniją į kaip vos ne du kartus turtingesnę šalį, kur palyginti tvarkinga, švaru. Ne Ukraina, o Rumunija anksčiau stereotipuose buvo vaizduoja kaip kokia trečiojo pasaulio valstybių lygio šalis, ypač 90-aisiais ir anksčiau.

                            Comment


                              #54
                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Mačiau nuotraukų ir iš Rumunijos. Įdomu palyginti skirtumus. Nepagalvotum, kad įvažiuoji į Rumuniją į kaip vos ne du kartus turtingesnę šalį, kur palyginti tvarkinga, švaru. Ne Ukraina, o Rumunija anksčiau stereotipuose buvo vaizduoja kaip kokia trečiojo pasaulio valstybių lygio šalis, ypač 90-aisiais ir anksčiau.
                              Tai kad Rumunija ir yra ne tai kad dvigubai, bet beveik trigubai turtingesnė už Ukrainą. Pagal tą patį GDP (PPP) per capita, 2017 metais: Rumunijos - 23991, Ukrainos - tik 8656 (ir pasižiūrėjus senesnius duomenis panašu, kad keturženklis skaičius Ukrainoje stovi jau nuo devyniasdešimtųjų).

                              Palyginimui, Lietuva - 31935, Rusija - 27890, Kazachstanas - 26071, Turkmėnistanas - 18680, Baltarusija - 18616, Azerbaidžanas - 17433, Kinija - 16624, Mongolija - 12551...

                              Kodėl Ukrainoje tokia situacija (Europoje skurdesnė už Ukrainą yra tik Moldova), labai platus klausimas ir nemanau, kad šioje temoje įmanoma/verta į jį atsakyti. Tik akivaizdu viena - skaičiukai labai aiškiai atsispindi realybėje ir nuotraukose (infrastruktūros ir miestų būklė bei vaizdas).
                              Snowflakes will attack U <3

                              Comment


                                #55
                                Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                Peržiūrėjau visą temą nuo pradžių. Na jo... Įdomu. ir kaip bebūtų gaila - nepavydžiu Ukrainos žmonėms. Vaizdai daug kur kaip devyniasdešimtaisiais. Jaučiasi, kad šalis pagal GDP (PPP) per capita yra 114 vietoje, tarp Butano ir Maroko (palyginimui, Lietuva - 40, Rusija - 48 vietoje). Įdomu pasižiūrėti į tokius skirtumus, bet kartu ir liūdna.

                                Beje, 2017 metais jau viešasis transportas atsiradęs Lvove? Matosi autobusai ir troleibusai. Mane tai asmeniškai truputį pritrenkė faktas, kad 2007 metais Vilniaus dydžio mieste NEBUVO viešojo transporto! Sunku net patikėti, kad toks svarbus dalykas gali tiesiog bankrutuoti.
                                90-aisiais taip nebuvo, nes didelė dalis kelių nematė remonto po 20 ar 30 metų. Kas dėl Rumunijos, tai kokiais 90-aisiais Rumunija, lyginant su kita Rytų Europa ir buvusia TSRS tikriausiai atrodė prasčiausiai... Bet laikas tai nestovi vietoje. Ką čia Rumunija, ar jau užmiršome, kad netgi Lenkija 90-aisiais pagal kai kuriuos parametrus, ypač pagal kelius, geležinkelius su garvežiais, atrodė prasčiau už Lietuvą. Gal dar reikia priminti, kad tais laikais tam tikros prekės buvo vežamos iš Lietuvos į Lenkiją, o ne tik iš Lenkijos į Lietuvą, kaip kad dabar...

                                Lvovas didesnis už Vilnių, antra, aglomeracija yra, priešingai nei Vilniuje ir Lvovo aglomeracijoje gyvena apie 1,2-1,3 milijono.
                                su viešuoju transportu tu čia kažką visiškai supainiojai. Nei troleibusai, nei tramvajai nebankrutavo.
                                Lvove troleibusai kaip važinėjo, taip ir dabar važinėja, nors tinklas, lyginant su tarybiniais laikais, sumažėjo. Tramvajai atsirado dar prie Autrijos-Vengrijos ir veikia iki šiol, nors tinklas, lyginant su tarybiniais laikais irgi sumažėjo. Tiesa, prieš 1,5 metų buvo nutiesta nauja gan ilga linija į pietrytinę dalį (miegamieji rajonai), kuria važinėja Nr.8 tramvajus.
                                Autobusų parkai beveik visuose Ukrainos miestuose bankrutavo. Lvove lygtai ir veikia municipilainis parkas, bet vis tiek didesnę dalį maršrutų aptarnauja privatininkai su mažais autobusais. Gerai, kad visiškų mikrobų beveik nėra kaip kokioje, pavyzdžiui, Zaporožėje, kuri pagal gyventojų skaičių panaši į Lvovą... Bet normalių autobusų joje labai mažai, beveik visi maršrutai aptarnaujami mikrobais. Troleibusa ir tramvajai irgi yra, betgi jie viso miesto neaprėpia.
                                Paskutinis taisė Al1; 2018.06.26, 06:54.

                                Comment


                                  #56
                                  Grįžtame į Ukrainą per tą patį Tisos pasienio tiltą iš Sighetu Sighetu Marmației į Solotvyno / Солотвино




                                  Solotvyno / Солотвино
                                  Iki autobusų stoties ėjome 3 km




                                  Solotvinos (Solotvyno) autobusų stotis yra prie trasos N-09 (H-09) Mukačiovas (Mukačeve) - Rachovas (Rachiv)




                                  Stoties viduje. Čia vienintelė vieta, kur mums toje šalyje davė autobusų bilietus.
                                  Kaip įrasta Ukrainoje, pirmiau buvau aprėktas, o paskui labai draugiškai bendravome su darbuotoja.


                                  Susidraugavome su vietos moksleivėmis.
                                  Visada važiuojant į tokius kraštus reikia vežtis lauktuvių vaikams


                                  Galima patyrinėti ukrainietiškų kainų pigumą
                                  Rachiv 48 km 31,46 UAH / 1,05 EUR
                                  Užhorod 165 km 108,16 UAH / 3,60 EUR
                                  Odesa 1029 km 533,91 UAH / 17,80 EUR

                                  Tiesą, sakant važiuojant ukrainietiškais keliais tais senais autobusais už kelių šimtų kilometrų kelionę reikėtų primokėti...

                                  Tvarkaraštis

                                  Autobusai trasoje N-09 (H-09) važinėja labai dažnai - kas valandą.
                                  Kadangi tą dieną Rumunijoje labai gerai sekėsi važiuoti autostopu, sutaupėme porą valandų. Iš anksto žinojome, kad tiesioginis autobusas iki Jasynios (Ясиня) ir Jaremčės (Яремче) bus tik po kelių valandų. Ta proga perplanavome maršrutą ir važiavome 48 km iki Rachovo / Rachivo (Рахів), kur pasivaikščiojome porą valandų.

                                  Šituo autobusu važiuosime iki Rachovo / Rachivo

                                  Comment


                                    #57
                                    Kelias N-09 Solotvyno - Velykyj Byčkiv - Rachivas (H-09 Солотвино - Великий Бичків - Рахів) yra Tisos upės slėnyje.
                                    Iki Dilove kaimo kelias eina šalia Rumunijos sienos

                                    Žemėlapis iš www.mapy.cz

                                    Autobusų stotis Velykyj Byčkiv / Великий Бичків kaime














                                    Dauguma autobusų ten kažkodėl su apibraižytais langais. Ir mūsiškis


                                    Europos centras Dilove kaime. Ženklą dar 1887 metais pastatė Austro - Vengrijos geografai
                                    Ділове. Географічний центр Європи




                                    Rachivas / Рахів.

                                    Po depresyvios Solotvynos Rachovas / Rachivas buvo atgaiva


                                    Eurobliacha - mašina europetiškais numeriais. Užkarpatėje vyrauja čekiškos ir lietuviškos "eurobliachos"


                                    Rachivo (Rachovo) autobusų stotis








                                    Mūsų autobusas Chust - Kolomyja


                                    Kelios naudingos nuorodos:
                                    Ukrainos autobusų tvarkaraščiai (ukrainiečių / rusų kalba) http://bus.com.ua/cgi-bin/tablo.pl?as=260500
                                    Ukrainos traukinių tvarkaraščiai (ukrainiečių / anglų kalba) http://www.uz.gov.ua/en/passengers/timetable/
                                    Lvovo geležinkelių priemiestinių traukinių tvarkaraštis (tik ukrainietiškai) http://railway.lviv.ua/schedule/suburban/
                                    Bilietai Ukrainoje (ukrainiečių / rusų / anglų kalba) https://gd.tickets.ua/en
                                    Taksi / transferas Bukovelyje ir Karpatuose http://taxi-hoverla.if.ua/ru/price/

                                    Comment


                                      #58
                                      Rachovo AS ne ta stiklinė, o dešiniau esantis senas mūrinis pastatas. Eurobliachos naudojamos ir komercinei veiklai - taksi su lietuvišku numeriu. Aišku, klausimas, ar legaliai. Įtariu, kad taksi su užsienietiškai numeriais nelegalūs, kaip daugelis kitų taksi ir su ukrainietiškais...

                                      Comment


                                        #59
                                        Na, aš rėmiausi šituo pasisakymu, jau 11 metų senumo:

                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Lvove galima pamatyti, kaip atrodo miestas be visuomeninio transporto. Per keletą metų visuomeninis transportas bankrutavo, teliko tik tramvajai, o kai kur pakraščiuose - ir troleibusai.
                                        Aišku, gerai kad situacija nėra iki tiek baisi ir bent jau troleibusai ir tramvajai yra likę (nors tas faktas, kad autobusų susisiekimas daugumoje Ukrainos miestų bankrutavo, skamba jau savaime baisokai - sunku net patikėti, kad dideliuose miestuose taip apskritai gali būti). Reikia manyti, kad situacija turėtų gerėti, bet kol kas vaizdas (ypač naujausiose, šios dienos nuotraukose) pakankamai baisus.

                                        Kažkada internete knaisiodamasis radau seną statistiką, kad 1991 metais ne tik Rumunija, bet ir Lenkija, ir Rusija buvo silpniau išsivysčiusios už Ukrainą. Dabar tuo sunku patikėti.

                                        Snowflakes will attack U <3

                                        Comment


                                          #60
                                          Mūsų Karpatų bazė buvo Bukovelyje (Буковель), be to vieną diena buvome ekskursijoje iš Jaremčės į Verchovyną

                                          Karpatų žemėlapis iš www.mapy.cz




                                          Iš Jasinios (Ясіня) į Bukovelį mus atsivežė viešbučio šeimininkas. "Transferas" už 25 km atstumą ten ir atgal mudviem kainavo 300 UAH (10 EUR).
                                          Naujas kelias nuo Jablunicos perėjos (Яблуницький перевал) iki Bukovelio nutiestas prie 10-15 metų, kai atsirado Bukovelio kurortas


                                          Šone matosi Bukovelis


                                          Comment

                                          Working...
                                          X