Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos keliai ir gatvės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [UA] Ukrainos keliai ir gatvės

    UA. Kijevas

    Kelias iš Boryspilio į miestą








    Kamščiai mieste.
    Subraižytas priekinis stiklas ir įlenktos durelės - dažnos vietinės mašinos požymis


    Eismas miesto aplinkkelyje

    #2
    UA. Lvovas

    Kelios "standartinės" eismo nuotraukos


    Prie būtiniausių objektų paprastai nurodomi ir bankai




    Centrinė Lvovo gatvė - Prospekt Svobody




    Tvarkos sergėtojų motociklai Rotušės aikštėje


    Tramvajaus bėgiai Rus'ka gatvėje prie Rotušės aikštės


    Comment


      #3
      UA. Lvovas

      Mašinų statymo ypatumai Lvove, Stepano Banderos gatvėje

      Mašinos nuo seno statomos kelio viduryje, o eismas vyksta ten, kur yra tramvajaus bėgiai




      Dar viena saugiai pastatyta mašina

      Comment


        #4
        tas Maskviakas tai jėga! %)

        Comment


          #5
          Lvove galima pamatyti, kaip atrodo miestas be visuomeninio transporto. Per keletą metų visuomeninis transportas bankrutavo, teliko tik tramvajai, o kai kur pakraščiuose - ir troleibusai.
          Pagrindinė 750 tūkst. gyventojų turinčio miesto susisiekimo priemonė - "maršrutkės" arba mikriukai.

          Egzempliorius priekyje - senas MB (tokių pilna ir pas mus).
          Egzempliorius gale - vyraujantis Lvove. Jo lubos paaukštintos, kad būtų galima sugrūsti daugiau stovinčių keleivių.



          Kaip ir pas mus, jie sustoja, persirikiuoja ar net apsisuka ten kur jiems atrodo reikalinga.
          Tokiu atveju kiti eismo dalyviai neegzistuoja.


          Mikriukų pilna visame mieste




          Keleiviai, laukiantys savo mikriuko


          Labai savotiškai atrodo stotelė netoli geležinkelio stoties, kur telpa gal kokie 3-4 mikriukai.
          Už jų - dar keletas netelpančių stotelėje mikriukų
          Ten susigrūdusi minia žmonių, kuri išpūtusi akis laukia reikiamo mikriuko.


          Nesinorėtų, kad visuomeninio transporto kolapsas įvyktų ir pas mus (nors tenlink sparčiai einama).

          Comment


            #6
            UA. Lvovo tramvajus

            Šiaip ne taip radau nuotrauką su Lvovo tramvajumi.
            Jų mieste beveik nematyti.


            Tačiau tramvajaus bėgiai matomi daug kur














            Teko ir man būti tokioje situacijoje - priekyje mikriukas sustojo ir vairuotojas kažkur nuėjo; teko jį aplenkti per bėgius.




            Ten geriausia transporto priemonė - džipas


            Ar Vilniui reikia tramvajaus - atskira kalba


            Atgaiva po aštrių pojūčių Lvovo gatvėse -

            Kiek gražesnė Lvovo pusė - temoje UA. Lvovas / L'viv

            Comment


              #7
              Štai kaip nutinka, kai pernelyg susižavima smulkiuoju privačiu verslu ir iniciatyvomis. Miesto transporte turi vyrauti ir beveik visur vyrauja savivaldybių ar valstybių išlaikomas transportas ir tai, kad mikriukų reikšmė pas mus mažėja, laikau teigiamu ženklu. Smulkusis verslas, bent jau Rytų Europoj, dažnai susijęs su betvarke, chaosu (mikriukai, kioskai, turgūs ir pan.)

              Comment


                #8
                Aciu Romai, tikrai labai idomus reportazas gavosi
                Net neisivaizduoju, kaip tai imanoma, kad nera autobusu tokiame dideliame mieste (kiek suprantu jis didesnis uz Vilniu?)...

                Comment


                  #9
                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Štai kaip nutinka, kai pernelyg susižavima smulkiuoju privačiu verslu ir iniciatyvomis. Miesto transporte turi vyrauti ir beveik visur vyrauja savivaldybių ar valstybių išlaikomas transportas ir tai, kad mikriukų reikšmė pas mus mažėja, laikau teigiamu ženklu. Smulkusis verslas, bent jau Rytų Europoj, dažnai susijęs su betvarke, chaosu (mikriukai, kioskai, turgūs ir pan.)
                  Smulkus verslas savaime nera blogai. Blogai yra tai, kad jis nepajegus spresti specifiniu viesojo transporto problemu. Ne visi marsrutai vienodai pelningi. Todel smulkus vezejai bus visai naturaliai linke nusigriebti grietinele, o visa kita palikti likimo valiai. Is ju puses tai visiskai normalus sprendimas. Gi is miesto (visuomenes) puses tai reiskia, kad nebus uztikrinas normalus susisiekimas. T.y. dalis rajonu taps nepasiekiami ir todel dar labiau "nusmuks".
                  Gaunasi uzburtas ratas. Rajonai neatsigauna nes ner transporto, o transporto ner nes rajonai neatsigauna.
                  Butent todel viesasis transportas dazniausiai ir yra viesose rankose. Vykdant miesto pletros strategija galima atitinkamai reguliuoti ir marsrutus. Tuo paciu parupinant gyventojams nebrangu gyvenamaji plota (bo nereikia grustis tuose 2 rajonuose su geru susisiekimu), o pastarajam isivaziavus - normalias pajamas is to paties viesojo transporto. Kitaip tariant, kazkas turi zengti pirma zingsni. Smulkusis (ir stambusis taip pat) verslas tokia iniciatyva paprastai nespinduliuoja. Tipo "jus pirma parupinkit mum srautus, tada pradesim vazinet".

                  Analogiskai su pastu ir telefonu. Kam reikalingas pastas, kuris nesa laiskus tik i 15% salies miestu?

                  Comment


                    #10
                    Ačiū už atsiliepimus. Lvove viešoji infrastruktūra tikrai pobaisėje būklėje.
                    Transporto problemos matomos plika akimi, bet vietiniai dar pasakojo, kad kasę kažkokį nuo ciesoriaus Pranciškaus Juozapo laikų užsilikusį vamzdį miestą buvo užtvėrę keliems mėnesiams ilgaiu - viskas ten gana papuvę ir neremontuota.

                    Neįsivaizduoju, kas ten dėsis prieš 2012 metus, kai vyks pasiruošimas Europos futbolo čempionato grupės varžyboms
                    Paskutinis taisė Romas; 2007.11.10, 17:51.

                    Comment


                      #11
                      Vieno piliečio įspūdžiai.
                      Ten yra nuotraukų iš Ukrainos ir Moldavijos
                      http://donatas.aiva.lt/?menu=3&sub=2005&sub2=all

                      Comment


                        #12
                        Didelis aciu uz nuotraukas.Gaila ziureti i tuos susigrudusius zmones "mikriukuose".Be to ir Lvovo automobiliu parkas kelia nostalgija.Legendiniai Vaz 2101(pirmukai) taip pat Moskvic.

                        Comment


                          #13
                          Vakarų Ukraina. 100 km nuo Lvovo
                          Foto 2007.08


                          Comment


                            #14
                            Pora gerų žodžių apie Ukrainos policininkus ir kelių mokesčius.

                            Teko važiuoti apie 60 km remontuojama trasa. Kai pasibaigė remontuojamas ruožas, šiek tiek (o gal ir daugiau) viršijau greitį.

                            Sustabdė.
                            "Dobry večer" [Labas vakaras]
                            "Skilki?" [Kiek (viršijau)]
                            "xx0 km"
                            "Bahato" [Daug]
                            "Pišly" [Kvietimas eiti į mašiną]

                            Čia ir prasideda visas įdomumas. Kai ieškojau po kišenes mašinos dokumentų, tas policininkas maloniai, bet gana įdėmiai žiūrėjo.
                            Kažkokį dokumentą suradau ir toliau ieškojau (draudimo ar tech.paso).
                            To vaikino akys vis labiau apvalėjo.
                            Pradėjau derybas vietinės ir rusų kalbų mišiniu: "Gal nereikia gadinti popieriaus"

                            Lietuvoje tokiais atvejais populiariausi pagraudenimai - "tai ką darysim, tai va, ponas ..., kodėl viršijot greitį, ar nesate pažeidęs taisyklių, prašom daugiau nepažeidinėti, ar nebus problemų, prašom pinigus padėti šalia," etc, etc.

                            O Ukrainos pareigūnas iškart "pasirašė" - "Kaip jums patogiau" - gavo 20UAH (9,50Lt), nuoširdžiai padėkojo ir iškart atidavė popierius.

                            Vietiniai paskui mokė, kad reikia ne sustoti, o tik sulėtinti greitį, kad spėtum iškišti pro langą 10 UAH, ir negaišinant pareigūnų reikia važiuoti toliau - "Ten juk judri trasa ir jie savo užsidirba iš kiekio"
                            Paskutinis taisė Romas; 2007.11.29, 20:49.

                            Comment


                              #15
                              UA. Volynė (Rivne ir Volynės sritys)

                              Čia ir nepagrindiniai keliai gana geri


                              Arklių bus ir daugiau




                              Nauja cerkvė. Volynėje vyrauja pravoslavų tikėjimas


                              Rajono riboženklis


                              Toliau matyti papuoštas kryžius


                              Kolchozo riboženklis


                              Arklių mylėtojams čia yra kur paganyti akis






                              Remontas


                              Pryjichaly do Horochiva (atvykom į rajono centrą Horochiv)


                              Stabtelėjimas prie autobusų stoties


                              Julios Timošenko bloko ir Janukovyčiaus regionalų rinkimų agitacijos palapinės.
                              Ten to gero buvo pakankamai








                              Prezidentas Juščenko: "Mes - vieninga nacija, mes didi tauta"








                              Prezidentas Juščenko: "Įstatymas vienodas visiems"
                              Paskutinis taisė Romas; 2007.11.29, 21:20.

                              Comment


                                #16
                                UA. Galicija / Halyčina. Lvovo sritis

                                Lvovo ir Volynės sričių riba beveik sutampa su buv. Rusijos ir Austrijos imperijų siena


                                Arklių ir čia gausu


                                Keliai kiek blogesni, nei Volynėje


                                Radechiv






                                Stambesnis planas




                                Cukraus fabriko ženklas


                                Kaimuose vienintėlis naujas pastatas - unitų (graikų katalikų) bažnyčia






                                Kelias blogėja




                                Comment


                                  #17
                                  UA. Galicija / Halyčina. Lvovo sritis

                                  Rinkimų agitacija pervažoje




                                  Pasiruošimas Helouweenui






                                  Prie pat Lvovo ne kelias, o tarka






                                  Įvažiuojame į Lvovo miestą




                                  Rinkiminė agitacija.
                                  Marginalinė partija "Laisvė": "Vieninga ukrainiečių jėga"


                                  Rinkiminė agitacija.
                                  Socialistų partijos ministras: "Įstatymas aukščiau nei visokie juščenkos ir jų pakalikai".
                                  Lvoviečiai (nors šį kartą balsavo už J.Tymošenko, o ne prezidento partiją) išreiškė savo nuomonę apie socialistų agitaciją.


                                  Lvovo gatvė
                                  Paskutinis taisė Romas; 2007.11.29, 21:21.

                                  Comment


                                    #18
                                    Kaip mašina, Romai, ar atlaikė ?
                                    Kaip po dykumą blaškiausi

                                    Comment


                                      #19
                                      /\ Buvo gana aukšta. Tik tris kartus tarkavo dugną.

                                      Comment


                                        #20
                                        Ukraina 2009 07

                                        Nuo Žitomiro (Varšuvos) pusės link Kijevo:


                                        Kijevas jau čia pat:


                                        Mieste:


                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X