Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.lrytas.lt/-12744238401272...kry%C5%BEa.htm

    Vilniaus vakariniame aplinkkelyje pastatyta nauja žiedinė sankryža
    2010-05-21 09:35
    Vilniaus vakariniame aplinkkelyje įdiegta nauja eismo organizavimo priemonė: sankryža prie degalinės Erfurto g. Nr. 41 iš įprastos rekonstruota į žiedinę.

    „Šie eismo organizavimo pakeitimai susiję su aplinkkelio prieigų įrengimu. Projekte buvo numatyta įrengti tik laikiną žiedinę sankryžą, bet projekto vykdymo eigoje paaiškėjo, kad eismo organizavimas žiedu šioje sankryžoje eismo saugumo požiūriu yra efektyviausias. Naują žiedinę sankryžą numatoma palikti ir po aplinkkelio statybos darbų užbaigimo“, - sakė AB „Panevėžio keliai“ projekto vadovas Edmundas Jakubauskas. Papildomi darbai kainavo apie 20 tūkst. litų.

    Projekto „Transeuropinio tinklo jungtis - Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-asis etapas (nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės)“ rangos darbai vykdomi vadovaujantis 2008 metų pabaigoje pasirašyta sutartimi su Vilniaus miesto savivaldybės administracija.

    Statybos darbus, vadovaujantis jungtinės veiklos sutartimi, vykdo „Panevėžio kelių“ ir „Kauno tiltų“ bendrovės. Atsakingasis junginio partneris – AB „Panevėžio keliai“. Sutarties suma – 135,89 mln. Lt. Projektas dalinai finansuojamas ES Sanglaudos fondo lėšomis. Statybos darbus planuojama baigti sutartyje numatytu laiku - 2011 m. vasario mėnesį.

    Aplinkkelio dalies statybos metu jau pastatyta nauja dviejų lygių 76 m ilgio estakada per Oslo gatvę, kitą savaitę pradedami trijų lygių estakados per Oslo gatvę (ilgis – 197 m) betonavimo darbai, įpusėjo 150 m ilgio tunelio ties Gudeliais statyba.
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2010.05.21, 15:19.

    Comment


      pats laikas judėti pirmyn...
      Lauksim fotoreportažo.

      Comment


        http://vz.lt/straipsnis/2010/05/24/D...ndu_be_pertra2

        Dalį Vilniaus aplinkkelio betonuos 20 valandų be pertraukos

        VZ.LT

        Pirmadienį 5 val. ryto pradėti 20 valandų truksiantys 194 m ilgio estakados per Oslo gatvę Vilniaus Vakariniame aplinkkelyje betonavimo darbai.
        Nepertraukiamas estakados betonavimas yra sudėtingas technologinis procesas, kurio metu į parengtus estakados klojinius pilama 1.750 kub. m betono, nepertraukiamas betonavimas užtikrina estakados stabilumą, praneša Vilniaus savivaldybė.

        Vienu metu iš dviejų skirtingų gamyklų 12 betonvežių mašinų gabens betoną į darbų vykdymo vietą. Betonas iš betonvežių bus paduodamas 2 betono siurbliais, kurių ilgis – 46 metrai.

        Estakada per Oslo gavę yra trečioji pagal ilgį trijų lygių sankryža Lietuvoje.

        Comment


          Estakados per Oslo gatvę perdanga bus betonuojama beveik parą

          Vilniaus vakariniam aplinkkeliui pinigų kol kas netrūksta
          Paskutinis taisė digital; 2010.05.25, 01:49.

          Comment


            aplinkkelio statybos vilniuje gali nesibaigti niekada ...

            http://www.diena.lt/naujienos/miesta...niekada-280125
            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

            Comment


              Eismą Vilniaus vakariniame aplinkkelyje tikimasi paleisti iki rugsėjo

              http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=32718533

              Pirmadienį apie 23.00 val. sėkmingai baigti trečiojo lygio estakados per Oslo gatvę perdangos nepertraukiamo betonavimo darbai, užtrukę 18 valandų. 194 metrų ilgio estakada - vienas svarbiausių Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalies nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės statybos darbų etapų.

              Anot „Panevėžio kelių“, tikimasi, kad lanksčiai organizuojant darbus eismą nauja estakada pavyks paleisti iki rugsėjo.

              Drauge su baigiamu rekonstruoti Lazdynų tiltu naujoji estakada per Oslo gatvę leis nuo miesto centro nukreipti dalį transporto srauto. Tai yra, nuo kelio į Minską iki kelio į Kauną aplinkkeliu būtų galima pravažiuoti praktiškai nesustojus. Tai ypač aktualu prieš mokslo metų pradžią, kada automobilių srautai tampa dar intensyvesni.

              Trijų lygių sankryža Oslo gatvėje drauge su įpusėta Gudelių tunelio statyba yra projekto „Transeuropinio tinklo jungtis - Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-asis etapas (nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės)” dalis. Lazdynų tilto rekonstrukcija atliekama vykdant Vilniaus vakarinio aplinkkelio IA etapo darbus.

              „Abu šie projektai yra neatsiejami. Tik visų priemonių kompleksas leis aplinkkeliui atlikti jo funkciją – nukreipti tranzitinio transporto srautą nuo miesto centro“, - sakė AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė.

              Sunkiųjų automobilių eimas Lazdynų tiltu dėl baigiamųjų rekonstrukcijos darbų vis dar draudžiamas. Iki rugpjūčio mėnesio jis bus atnaujintas, kas gerokai palengvins krovininių automobilių vairuotojams tekusią nelengvą užduoti surasti patogią apylanką, išvengiant Lazdynų tilto.

              Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-ojo ir IA etapo darbai vykdomi vadovaujantis rangos darbų sutartimis su Vilniaus miesto savivaldybe. Darbus vykdo „Panevėžio kelių“ ir „Kauno tiltų“ bendrovės.

              Comment


                Betoną liejo beveik visą parą

                http://www.lrytas.lt/?data=20100525&...b100525&view=2
                Arūnas DUMALAKAS
                LR korespondentas
                2010-05-25
                Vilniuje vakarinio aplinkkelio statytojai, ankstų pirmadienio rytą pradėję lieti betoną, poilsiauti galėjo eiti tiktai antradienį vėlai naktį.

                Vieno sudėtingiausių darbų – trečiojo lygio estakados per Oslo gatvę nepertraukiamo betonavimo vos nesužlugdė naktį iš sekmadienio į pirmadienį pylęs lietus.

                Estakados statytojams būtų tekę gręžti gręžinius, į kuriuos subėgtų vandens plaunamas betonas, arba visiškai stabdyti darbus.

                Tačiau pirmadienis išaušo palankus darbams. Tad iki antradienio nakties ant 194 metrų ilgio monolitinės estakados buvo supilta 3850 tonų betono. Kad darbai nesustotų, betoną 12 automobilių be pertrūkio gabeno iš dviejų Vilniaus gamyklų.

                Betono masę iki estakados klojinių kėlė du 46 metrų ilgio siurbliai.

                Darbus atliekančios bendrovės „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas aiškino, kad pagrindinė sąlyga buvo darbų nepertraukiamumas. Tik tada estakada gali būti patikima ir ilgaamžė.

                Todėl statytojai buvo numatę alternatyvius statybinių medžiagų tiekimo šaltinius, jei įvyktų avarija, betoną vežantiems automobiliams buvo parinkti kiti maršrutai. Statytojai buvo paruošę net atsarginius betono siurblius.

                Prieš betonuojant estakados perdangą buvo sumontuota 354 tonos armatūros tinklų.

                Po savaitės estakados betonas bus sustingęs tik 70 procentų. Viliamasi, kad vakarinio aplinkkelio estakada, kuri turėtų būti atidaryta iki rugsėjo 1-osios, sumažins transporto spūstis mieste.

                Ilgiausia estakada bus uostamiestyje

                Ilgiausia Lietuvoje estakada statoma prie Klaipėdos. Jos ilgis bus 610 metrų.

                Estakados Vilniaus pietiniame aplinkkelyje ilgis – 380 metrų.

                247 metrų estakados, jungiančios sostinės Konstitucijos prospektą ir Ukmergės gatvę, nepertraukiamas betonavimas buvo organizuotas dviem etapais po 30 valandų. Ant jos supilta 6600 tonų betono.

                2003 metais 207 metrų ilgio estakada Vilniaus T.Narbuto gatvės ir Laisvės prospekto sankryžoje buvo betonuojama dvi paras.

                Comment


                  Gal kas galetu imesti truputi naujesniu nuotrauku, paskutines nuotraukos buvo darytos mazdaug menesi atgal, pokyciu jau turetu nemazai buti nuo paskutinio fotoreportazo

                  Comment


                    Parašė John
                    Tai kad ir dabar galima "beveik nesustojus" (t.y. sustojus tik prie Gariūnų šviesoforo) iš A3 patekti į A1 per Oslo-Gariūnų gatvę. Tai buvo galima padaryti jau tada, kai buvo užbaigtas Pietinis aplinkkelis ir su Vakariniu aplinkkeliu ir statoma estakada tai neturi nieko bendro.

                    Beje, kaip suprantu, vienintelė funkcija, kurią kol kas atliks pirmuoju etapu nutiesta Vakarinio aplinkkelio atkarpa, bus paprastesnis patekimas iš Oslo g. į Asanavičiūtės gatvę. Realybėje tai, ko gero, reiškia, kad gyvenantys Asanavičiūtės gatvėje tiesiog galės geriau važiuoti į oro uostą ar į Kauną/Klaipėda
                    Ne tik Asanaviciutes gatve bet ir Druskio,Sietyno.Na o i Justiniskes,Virsuliskes per kur bus patogiau matysim.Tik visiem aisku kad sis pirmas etapas daug naudos neduos.Gal tik pliusas Lazdynu gyventojams nes gaunasi ne Vilniaus vakarinis aplinkelis,o Lazdynu.

                    Comment


                      Parašė Vilis Rodyti pranešimą
                      Ne tik Asanaviciutes gatve bet ir Druskio,Sietyno.Na o i Justiniskes,Virsuliskes per kur bus patogiau matysim.Tik visiem aisku kad sis pirmas etapas daug naudos neduos.Gal tik pliusas Lazdynu gyventojams nes gaunasi ne Vilniaus vakarinis aplinkelis,o Lazdynu.
                      Nepamirskite ir gudeliu silo gyventoju. jiems dabar tikrai nera pats geriausias privaziavimas

                      Comment


                        Nuotraukos darytos 2010 05 24















                        Comment


                          supper nuotraukos, labai dekui

                          Comment


                            Gražu

                            Comment


                              O gal galit paaiškint kam skirtas tas tunelis, juk jokio kelio virš nėra - iš vienos pusės privatūs namai, kitos - daugiabučiai?

                              Comment


                                Visuose pranešimuose, kad darbai bus padaryti iki rugsėjo, akcentuojama ši sankryža ir Lazdynų tiltas, bet labai neaišku, iki kur kelias ves. Ar spės jį pratęsti bent iki Pilaitės prospekto, ar tik iki Asanavičiūtės gatvės galo ? Jei taip, tai tiesiog bus du keliai kaip iš Laisvės pr pasiekti kelią į Gariūnus, bet tokie daugmaž lygiaverčiai, klausimas ar nukraus bent kiek srauto nuo Laisvės pr ?

                                Comment


                                  Parašė emas22 Rodyti pranešimą
                                  O gal galit paaiškint kam skirtas tas tunelis, juk jokio kelio virš nėra - iš vienos pusės privatūs namai, kitos - daugiabučiai?
                                  ten virs bus kelias kuris ves prie tu privaciu namu (dabar jie turi privaziavima tik is Asanaviciutes gatves ), ten anksciau ir ejo kelias nuo nestes degalines. Uz tu nuosavu namu yra dar gudeliu silas isikures su kompleksu daugiabuciu namu

                                  Comment


                                    Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą
                                    ten virs bus kelias kuris ves prie tu privaciu namu (dabar jie turi privaziavima tik is Asanaviciutes gatves ), ten anksciau ir ejo kelias nuo nestes degalines. Uz tu nuosavu namu yra dar gudeliu silas isikures su kompleksu daugiabuciu namu
                                    Aišku, ačiū.

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Visuose pranešimuose, kad darbai bus padaryti iki rugsėjo, akcentuojama ši sankryža ir Lazdynų tiltas, bet labai neaišku, iki kur kelias ves. Ar spės jį pratęsti bent iki Pilaitės prospekto, ar tik iki Asanavičiūtės gatvės galo ? Jei taip, tai tiesiog bus du keliai kaip iš Laisvės pr pasiekti kelią į Gariūnus, bet tokie daugmaž lygiaverčiai, klausimas ar nukraus bent kiek srauto nuo Laisvės pr ?
                                      Iki Ozo g. IIas etapas numatytas. Vertė ~200mln. lt. Jau žada skelbti konkursą.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Iki Ozo g. IIas etapas numatytas. Vertė ~200mln. lt. Jau žada skelbti konkursą.
                                        Gal yra koks nors aprašymas ? Pagal pinigus turėtų būti bent kokia nors dviejų lygių sankryža įkišta, nes šiaip tai daugoka vien už gatvelę, kad ir plačią

                                        Comment


                                          taigi bus dvieju lygiu sankryza su pilaites prospektu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X