Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[221] Vievis - Semeliškės - Aukštadvaris
Collapse
X
-
Kokios bėdos su radaru? Ar labai apribotas greitis?Parašė Romas Rodyti pranešimąGerai dar, kad ten nestovi autoMANTAS autoradaras.
Verčiame kitą puslapį
Comment
-
Tiesiog greituoju būdu rastas atsakymas į tavo prasivardžiavimą.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKokios bėdos su radaru? Ar labai apribotas greitis?
Gražus ritmas gavosi - "Mantas - autoMANTAS", ane?
Ten radarams nėra ką veikti - tiesiame ruože (ten jų nedaug) yra saugu važiuoti 70-80 km/h, o kur vingiuota, tai ir greitis atitinkamas.
Bet kokiu atveju geriau nei tas buvęs siauras asfaltas su nudulkėjusiais kelkraščiais ir aštriais kraštais, kur buvo galima pradurti iškart dvi padangas.
Tuo gražiu keliu rekomenduoju visiems nuvažiuoti. Jau galima išbandyti.
Comment
-
Autentiiškas 197* metų ruožas tarp Lapiakalnio ir Pakalniškių
Foto 2025.01

XXI amžius kažkur Europos Sąjungoje

Čia bus nukertamas vingis


Šviesoforo nėra, nes yra kur prasilenkti - kaip ir iki rekonstrukcijos

Linksmasis kalnelis su prastu matomumu ir Pakalniškių riboženklis
Kalniukas turbūt bus nukastas



Spalį čia stovėjo pirmasis šviesoforas
- 3 patinka
Comment
-
Bus puikus kelias motociklu ratuką prasukti.Parašė Romas Rodyti pranešimąTen radarams nėra ką veikti - tiesiame ruože (ten jų nedaug) yra saugu važiuoti 70-80 km/h, o kur vingiuota, tai ir greitis atitinkamas.
Bet kokiu atveju geriau nei tas buvęs siauras asfaltas su nudulkėjusiais kelkraščiais ir aštriais kraštais, kur buvo galima pradurti iškart dvi padangas.
Tuo gražiu keliu rekomenduoju visiems nuvažiuoti. Jau galima išbandyti.
Šiaip sutvarkytose atkarpose eilinį kartą persistengta su greičio ribojimo ženklais. Yra vingių, kur susmaigstyti 30 km/h ribojimai, nors faktiškai ant 50 tuos posūkius galima įveikti be jokio diskomforto su visiškai ne sportišku "parketniku". Analogiškai, ten kur ženklas rodo 50 km/h, galima visiškai lengvai važiuoti 70.
- 4 patinka
Comment
-
Lauksiu visos poemos forumiečių kūrybos temoje. Bet mano prasivardžiavimas bent pataikė į temą. Atitvaras tarp užmiesčio-priemiesčio kelio ir pėsčiųjų-dviračių tako įprasta praktika. Ir būdamas pėsčiojo ar dviratininko pusėje tuo atitvaru visai džiaugiuosi.Parašė Romas Rodyti pranešimąTiesiog greituoju būdu rastas atsakymas į tavo prasivardžiavimą.
Gražus ritmas gavosi - "Mantas - autoMANTAS", ane?
- 3 patinka
Comment
-
Buvęs pirmasis šviesoforinis ruožas Pakalniškėse
Foto 2025.01

Čia asfaltas buvo jau ir 2024 m. spalio mėnesį

Kelio vingiuotumas. Dešinėje pusėje galima įžiūrėti dar vieną posūkio apsauginę rodyklę

Dar vienas posūkis

Ties šiuo įsimintinu namu rudenį asfaltas ir baigėsi.

Neilgas autentiškas ruoželis. Rudenį jis buvo užneštas žvyru ar statybinėmis atliekomis.
Įdomus namas prie posūkio


Pakalniškių kaimo ir buvusio šviesoforinio ruožo pabaiga.
- 1 patinka
Comment
-
Galima važiuoti ir dabar - yra darbų pertrauka (panašu, kad taip yra), todėl yra mažiau šviesoforų (patikrintas faktas).Parašė sleader Rodyti pranešimąBus puikus kelias motociklu ratuką prasukti.
Tik reikia palaukti porą dienų (ar porą mėnesių), kol cepelininis dangus pragiedrės.
Nedidelis palyginimas prie buvusio antrojo šviesoforo (važiuojant nuo Vievio).
Pažanga vos per porą mėnesių akivaizdi
Foto 2024.10

Foto 2025.01
- 1 patinka
Comment
-
Foto 2021.01
Nusileidus į slėnį prasideda pats smagumas

Pirmas zigzagas
Šone įrengiamos akmenų sienelės

Dar vienas zigzagas

Staigus posūkis į dešinę

Nedidelis pavingiavimas

Ten kažkur ant kalniuko baigėsi buvęs antras šviesoforinis ruožas

Šioje vietoje baigėsi buvęs antras šviesoforinis ruožas ir netrukus prasidėjo trečias (pats trumpiausias) šviesoforinsi rurožas

- 3 patinka
Comment
-
Buvęs trečias šviesoforinis ruožas vasarą buvo gana ilgas.
Rudenį arčiau Vievio liko trumputis šviesoforinis ruoželis.
Sunku atpažinti, kaip viskas pasikeitė
Foto 2024.08, vaizdas link Vievio

Foto 2024.10, vaizdas į priešingą - Semeliškių pusę

Foto 2025.01
Paskutinis taisė Romas; 2025.01.29, 07:54.
Comment
-
Truputį šaltoka ir ne visi moto turi žiemines padangasParašė Romas Rodyti pranešimąGalima važiuoti ir dabar - yra darbų pertrauka (panašu, kad taip yra), todėl yra mažiau šviesoforų (patikrintas faktas)
nebent nuo kovo mėn.
Ten absurdiškai ilgai reikia laukti. Nors praktiškai matosi ruožo pabaiga, bet aš irgi esu prastovėjęs 10+ minučių.Parašė Romas Rodyti pranešimąAnos mašino vairuotojas sakė, kad laukdamas žalios šviesos stovėjo 15 ar 20 minučių
- 1 patinka
Comment
-
O jei palis?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Šiaip sutvarkytose atkarpose eilinį kartą persistengta su greičio ribojimo ženklais. Yra vingių, kur susmaigstyti 30 km/h ribojimai, nors faktiškai ant 50 tuos posūkius galima įveikti be jokio diskomforto su visiškai ne sportišku "parketniku". Analogiškai, ten kur ženklas rodo 50 km/h, galima visiškai lengvai važiuoti 70.
O jei padangos made in China?
O jei vairuoja licencijuota autovairuotoja pensininkė Angelė su žaliu lapu ant užpakalio?
-
- 1 patinka
Comment
-
Man teko laukti 5 minutes, o anam žmogui turėjo nusibosti.Parašė sleader Rodyti pranešimąTen absurdiškai ilgai reikia laukti.
Nors praktiškai matosi ruožo pabaiga, bet aš irgi esu prastovėjęs 10+ minučių.
Vienintelis šviesoforinis ruožas (o spalį buvo 4-as)



Tiesioji

Prie kito šviesoforo kažkas laukia

Vėl platus kelias, tik neilgam


Pastrėvio kryžkelė

Pirmą kartą rekonstrukcijos metu važiuosime tiesiai nuo Pastrėvio link Semliškių.
Puiku, toje atkarpoje nebėra jokių šviesoforų
- 1 patinka
Comment
-
Ten bestovėdamas labai pasigedau lentelės, kurioje būtų nurodyta kiek dega raudonas signalas. Nepamenu Lenkijoje, Latvijoje ar dar kažkur kitur tokias kabina prie šviesoforų.Parašė Romas Rodyti pranešimąMan teko laukti 5 minutes, o anam žmogui turėjo nusibosti.
- 2 patinka
Comment














Comment