Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūros projektai Vilniaus pakraščiuose ir priemiesčiuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Infrastruktūros projektai Vilniaus pakraščiuose ir priemiesčiuose

    Vilniuje nutiesta nauja Santariškių gatvės atkarpa
    Parašas :)

    #2
    Spalį VMS pranešė, kad šiais metais liko laisvų resursų, taigi išasfaltuos Veisiejų g. (RK4707 tarp A4 ir A16). Šiandien patikrinau, yra asfaltas po šlapio sniego sluoksniu. Dar vienoj vietoj formavo griovius. https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...keliu-21056734

    Comment


      #3
      Fegda savo facebook puslapyje paskelbė, kad baigta Logistikos gatvė.

      Tikrai, kad D kategorijos "pakilimo takas" vidury laukų...

      Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1177
Size:	713,0 kB
ID:	1934425


      Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1153
Size:	833,5 kB
ID:	1934424

      Comment


        #4
        Puikūs įvažiavimai į sklypus su skardžiais

        Comment


          #5
          Kas tuose sklypuose kažką statys, pasikels reljefą.

          Comment


            #6
            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Kas tuose sklypuose kažką statys, pasikels reljefą.
            Sprendžiant iš nuotraukų, reljefo kėlimo nepakaks - vietovė pelkėta. Reik manyt, kad geologiją įvertino prieš planuodami sklypus investicijoms.

            Comment


              #7
              Tikėsimės, kad kelių pylimus ne iš tų durpių supylė. Kad nenuslinktų dar nepradėjus naudoti kaip Panemunėje.

              Comment


                #8
                Kaip kažkas Facebooke pastebėjo, puiki vieta padraguot bus.

                Comment


                  #9
                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                  Sprendžiant iš nuotraukų, reljefo kėlimo nepakaks - vietovė pelkėta. Reik manyt, kad geologiją įvertino prieš planuodami sklypus investicijoms.
                  Ar tik ne dėl šitos priežasties (durpės...) kažkas ten negerai gavosi su Vilniaus Intermodaliniu centru?
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    #10
                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                    Fegda savo facebook puslapyje paskelbė, kad baigta Logistikos gatvė.
                    Tikrai, kad D kategorijos "pakilimo takas" vidury laukų...
                    Šiaip tai ten sunkiasvoriams pritaikyta gatvė, kur "fūros" turi apsisukinėti laisvai, o ne kaip:
                    A. Paneriuose (pagalbinėje gatvelėje Kirtimų g. prie A19 Pietinio aplinkkelio)

                    ar toje juokingoje sankryžoje Naugarduko gatvėje (c) Pupajus87


                    Vilniaus m. savivaldybė 2021.12.06
                    Vilniuje įrengta sunkiasvoriam transportui pritaikyta Logistikos gatvė
                    Greta kelio A1 Vilnius-Kaunas įrengta daugiau nei pusės kilometro Logistikos gatvės atkarpa leis sklandžiau ir saugiau privažiuoti prie krovimo sandėlių jūrinius konteinerius gabenančiam transportui.

                    600 metrų, keturių eismo juostų Logistikos gatvė atnaujinta iš esmės: įrengtos beveik pusantro kilometro siekiančios nuotekynės, sutvarkyta aplinka, ją apšviečia daugiau nei pusė šimto naujų gatvės šviestuvų, įrengti patogūs pėsčiųjų takai.
                    Darbus atliko UAB „Fegda“. Logistikos gatvės įrengimui prireikė 2,7 mln. eurų, lėšos panaudotos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos bei Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto

                    https://vilnius.lt/lt/2021/12/06/vil...istikos-gatve/
                    Beje, Logistikos gatvė nėra "greta kelio A1". Ta vieta Vaidotuose nuo A1 Kauno plento nutolusi apie 12 kilometrų.
                    Kaip ir Susisiekimo ministerijoje, kai kurie savivaldybės tarnautojai pasiklydę erdvėje arba patyliukais anksčiau legalizavimo termino pradėjo vartoti narkotikus.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                      Šiaip tai ten sunkiasvoriams pritaikyta gatvė, kur "fūros" turi apsisukinėti laisvai, o ne kaip:

                      Beje, Logistikos gatvė nėra "greta kelio A1". Ta vieta Vaidotuose nuo A1 Kauno plento nutolusi apie 12 kilometrų.
                      Kaip ir Susisiekimo ministerijoje, kai kurie savivaldybės tarnautojai pasiklydę erdvėje arba patyliukais anksčiau legalizavimo termino pradėjo vartoti narkotikus.
                      Kaip visada džiaugiates tuom kas sovietmečiu buvo norma

                      Ši nauja Logistikos gatvė yra grynai sovietinių daugiabučių gatvių analogas (Architektų, Erfurto, L. Asanavičiūtės ir t. t.), nes:
                      1. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje (STR pažeidimas - STR 2.06.04:2014, 10 lentelė)?
                      2. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje? Ką ten planuoja 14 000 transporto priemonių per parą pravažiuoti (3500 tp. per parą teoriškai turi aptarnauti viena eismo juosta)? Šiuo atveju net nėra gauti leidimai statybai aplinkiniuose sklypuose, tai kaip kažkas nustatė, kad reikalingas toks "kiekis asfalto"?
                      3. Eismo juostos skirtos eismui/važiavimui, o ne apsisukinėjimams ar parkavimas, ką turime sovietinių daugiabučių kvartalų gatvėse, kai pirma eismo juosta užparkuota, lygiai tas pats ir čia gręsia.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        Kaip visada džiaugiates tuom kas sovietmečiu buvo norma

                        Ši nauja Logistikos gatvė yra grynai sovietinių daugiabučių gatvių analogas (Architektų, Erfurto, L. Asanavičiūtės ir t. t.), nes:
                        1. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje (STR pažeidimas - STR 2.06.04:2014, 10 lentelė)?
                        2. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje? Ką ten planuoja 14 000 transporto priemonių per parą pravažiuoti (3500 tp. per parą teoriškai turi aptarnauti viena eismo juosta)? Šiuo atveju net nėra gauti leidimai statybai aplinkiniuose sklypuose, tai kaip kažkas nustatė, kad reikalingas toks "kiekis asfalto"?
                        3. Eismo juostos skirtos eismui/važiavimui, o ne apsisukinėjimams ar parkavimas, ką turime sovietinių daugiabučių kvartalų gatvėse, kai pirma eismo juosta užparkuota, lygiai tas pats ir čia gręsia.
                        Jos reikalingos tam kad pirmoje juostoje nuolat stovėtu fūros. Jei kažkaip to bus išvengta, tada gatvė bus naudojama dragams.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          Kaip visada džiaugiates tuom kas sovietmečiu buvo norma

                          Ši nauja Logistikos gatvė yra grynai sovietinių daugiabučių gatvių analogas (Architektų, Erfurto, L. Asanavičiūtės ir t. t.), nes:
                          1. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje (STR pažeidimas - STR 2.06.04:2014, 10 lentelė)?
                          2. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje? Ką ten planuoja 14 000 transporto priemonių per parą pravažiuoti (3500 tp. per parą teoriškai turi aptarnauti viena eismo juosta)? Šiuo atveju net nėra gauti leidimai statybai aplinkiniuose sklypuose, tai kaip kažkas nustatė, kad reikalingas toks "kiekis asfalto"?
                          3. Eismo juostos skirtos eismui/važiavimui, o ne apsisukinėjimams ar parkavimas, ką turime sovietinių daugiabučių kvartalų gatvėse, kai pirma eismo juosta užparkuota, lygiai tas pats ir čia gręsia.
                          Man tai jūsų komentare aklas taisyklių taikymas nevertinant konteksto labiau kvepia sovietine biurokratija negu tai, kaip įrengta nauja gatvė.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Man tai jūsų komentare aklas taisyklių taikymas nevertinant konteksto labiau kvepia sovietine biurokratija negu tai, kaip įrengta nauja gatvė.
                            Supratau, tai metam į šiukšliadėžę visus teisės aktus ir darom belenkaip, pamosikuodami rankom statybų metu ir toliau gyvenam laimingi bardake.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Supratau, tai metam į šiukšliadėžę visus teisės aktus ir darom belenkaip, pamosikuodami rankom statybų metu ir toliau gyvenam laimingi bardake.
                              Taisyklės yra priemonė, padedanti pasiekti tam tikrus dalykus, o ne tikslas iš savęs. Taisyklės padeda išvengti bardako, nes kai padaromas bardakas, galima liepti ištaisyti pagal taisykles. Bet taisyklės neturėtų būti naudojamos atvirkščiai: kai padaroma gerai, liepti ištaisyti kad atitiktų taisykles. Visada bus vienokių ar kitokių išimčių ir jų visiems gyvenimo atvejams neapsirašysi.

                              Comment


                                #16
                                Negali būti padaryta gerai, jei tai neatitinka taisyklių. Jei D kategorijos gatvėje nutiestų 6 juostas, kažkas irgi rastų pateisinimą, kodėl tai gerai.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Negali būti padaryta gerai, jei tai neatitinka taisyklių. Jei D kategorijos gatvėje nutiestų 6 juostas, kažkas irgi rastų pateisinimą, kodėl tai gerai.
                                  O ten išvis gali būti D kategorijos gatvė? Kaip suprant D kategorijos gatvėje fūrų eismas neturėtu vykti, o juk šita gatvė būtent fūroms ir nutiesta.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                    O ten išvis gali būti D kategorijos gatvė? Kaip suprant D kategorijos gatvėje fūrų eismas neturėtu vykti, o juk šita gatvė būtent fūroms ir nutiesta.
                                    Kokia kategorija būtų privažiuojamoji gatvė fūroms?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                      Kaip visada džiaugiates tuom kas sovietmečiu buvo norma

                                      Ši nauja Logistikos gatvė yra grynai sovietinių daugiabučių gatvių analogas (Architektų, Erfurto, L. Asanavičiūtės ir t. t.), nes:
                                      Kuo sandėlių kvartalas ir privažiavimai vilkikams Jums panašūs į sovietinius daugiabučius?
                                      -

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                        Taisyklės yra priemonė, padedanti pasiekti tam tikrus dalykus, o ne tikslas iš savęs. Taisyklės padeda išvengti bardako, nes kai padaromas bardakas, galima liepti ištaisyti pagal taisykles. Bet taisyklės neturėtų būti naudojamos atvirkščiai: kai padaroma gerai, liepti ištaisyti kad atitiktų taisykles. Visada bus vienokių ar kitokių išimčių ir jų visiems gyvenimo atvejams neapsirašysi.
                                        Bet šiuo atveju yra padarytas bardakas ir turėtu būti liepta ištaisyti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X