Parašė Kecal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Infrastruktūros projektai Vilniaus pakraščiuose ir priemiesčiuose
Collapse
X
-
Ar turit kažkokių konstruktyvių pasiūlymų? "Šaligatviai, VT ir dvirtakiai visiems" mažo tankio suburbijoj yra tiesiog ekonomiškai neįmanoma. Tai nėra kažkokia unikaliai Vilniaus problema, tai individualių gyvenamųjų namų modelio visame pasaulyje bėda. Ar miestas kažkaip turi riboti priemiesčių plėtrą, neleisti tiems, kas nori statytis privačių namų erdviuose sklypuose? Ar subsidijuoti priemiesčių infrastruktūrą tankaus centro sąskaita? Dvirtakis Lentvario gatve yra planuose jau daug metų, bet kol kas trūksta svarbesnių jungčių miesto branduolyje, pvz. tarp Greenhallo ir Panoramos, Neries kairiojoje krantinėje, tarp miesto ir oro uosto ir t.t. Aš pats, beje, esu Lentvario gatvės gyventojas.
- 3 patinka
-
gana nemazai pravaziuojamos gatves neturi jokiu saligatviu ar apsvietimo, niekas nekalba apie siauras sodu gatveles - pvz., Virsupio, kuri veikia kaip defacto Antakalnio aplinkkelis, Simasine savivaldybe irengti saligatvi ir jo apsvietima nuo 2017 metu zadejoParašė mantasm Rodyti pranešimą
Ties magistralinėm gatvėm reiktų. Ir tas po truputi daroma. Bet vietinės gatvelės dažniausiai tiek eismo temato, kad nėra prasmės daryt šaligatvį. Bendro naudojimo erdvė su atitinkamom inžinerinėm priemonėm (siaura, gulintys skverneliai ir t.t.) geriau nei poros plytelių šaligatvis.
Comment
-
Pilnos infrastruktūros kaip centriuke nebus. Kita vertus pasivaikščiojus po mažesnių miestelių gyvenamų namų kvartalus - kažkaip pasidaro šokia tokia infrastruktūra.Parašė alga Rodyti pranešimą
Ar turit kažkokių konstruktyvių pasiūlymų? "Šaligatviai, VT ir dvirtakiai visiems" mažo tankio suburbijoj yra tiesiog ekonomiškai neįmanoma. Tai nėra kažkokia unikaliai Vilniaus problema, tai individualių gyvenamųjų namų modelio visame pasaulyje bėda. Ar miestas kažkaip turi riboti priemiesčių plėtrą, neleisti tiems, kas nori statytis privačių namų erdviuose sklypuose? Ar subsidijuoti priemiesčių infrastruktūrą tankaus centro sąskaita? Dvirtakis Lentvario gatve yra planuose jau daug metų, bet kol kas trūksta svarbesnių jungčių miesto branduolyje, pvz. tarp Greenhallo ir Panoramos, Neries kairiojoje krantinėje, tarp miesto ir oro uosto ir t.t. Aš pats, beje, esu Lentvario gatvės gyventojas.
Lentvario gatvės dvirtakis išvis turėtų būti ne VMS problema. Ten dvirtakis turėtų būti ne tiek gyventojams, kiek Trakai<->Vilnius turistiniam srautui.
- 1 patinka
Comment
-
Sakyčiau situacija kardinaliai keičiasi per paskutinius 10 metų. Net ir Pono „dėjau ant priemiesčių“ Šimašiaus laikais. Aišku darbų dar n metų į priekį iki bent pusėtinos būklės.Parašė TIME Rodyti pranešimągana nemazai pravaziuojamos gatves neturi jokiu saligatviu ar apsvietimo, niekas nekalba apie siauras sodu gatveles - pvz., Virsupio, kuri veikia kaip defacto Antakalnio aplinkkelis, Simasine savivaldybe irengti saligatvi ir jo apsvietima nuo 2017 metu zadejo
Comment
-
Pradžiai būtų neblogai bent jau užsiimti planavimu ir kelti reikalavimus plėtotojams. Kol suburbija plečiasi chaotiškai, be jokios socialinės infrastruktūros, jokių darželių ar mokyklų netoliese, visos problemos perkeliamos miestui. Vienas dalykas, kai kažkas nuosavame sklype namuką pasistato, kitas – kai projekto vystytojas prištampuoja krūvas vienodų pastatų, susirenka pelną ir pasitraukia, net šaligatvių iki artimiausios VT stotelės nenutiesęs. Kad statomos naujos parduotuvės, kaip Rimi Lentvaris, jau yra gerai, bet ar jas įmanoma pasiekti kaip nors kitaip, negu automobiliu?Parašė alga Rodyti pranešimą
Ar turit kažkokių konstruktyvių pasiūlymų? "Šaligatviai, VT ir dvirtakiai visiems" mažo tankio suburbijoj yra tiesiog ekonomiškai neįmanoma. Tai nėra kažkokia unikaliai Vilniaus problema, tai individualių gyvenamųjų namų modelio visame pasaulyje bėda. Ar miestas kažkaip turi riboti priemiesčių plėtrą, neleisti tiems, kas nori statytis privačių namų erdviuose sklypuose? Ar subsidijuoti priemiesčių infrastruktūrą tankaus centro sąskaita? Dvirtakis Lentvario gatve yra planuose jau daug metų, bet kol kas trūksta svarbesnių jungčių miesto branduolyje, pvz. tarp Greenhallo ir Panoramos, Neries kairiojoje krantinėje, tarp miesto ir oro uosto ir t.t. Aš pats, beje, esu Lentvario gatvės gyventojas.
- 3 patinka
Comment
-
Žinoma, įdiegti green belt`ą aplink Vilnių ir baigtas reikalas. UK padėjo, tai kodėl mums turėtų nepadėti?Parašė alga Rodyti pranešimą
Ar turit kažkokių konstruktyvių pasiūlymų? "Šaligatviai, VT ir dvirtakiai visiems" mažo tankio suburbijoj yra tiesiog ekonomiškai neįmanoma. Tai nėra kažkokia unikaliai Vilniaus problema, tai individualių gyvenamųjų namų modelio visame pasaulyje bėda. Ar miestas kažkaip turi riboti priemiesčių plėtrą, neleisti tiems, kas nori statytis privačių namų erdviuose sklypuose? Ar subsidijuoti priemiesčių infrastruktūrą tankaus centro sąskaita? Dvirtakis Lentvario gatve yra planuose jau daug metų, bet kol kas trūksta svarbesnių jungčių miesto branduolyje, pvz. tarp Greenhallo ir Panoramos, Neries kairiojoje krantinėje, tarp miesto ir oro uosto ir t.t. Aš pats, beje, esu Lentvario gatvės gyventojas.
O jei rimčiau, tai užtektų to, kad besistatant namą kur nors laukuose būtų privaloma davesti šaligatvį nuo artimiausio šaligatvio iki savo namo. Iš karto baigtųsi visi statymai bet kur viduryje laukų.
- 3 patinka
Comment
-
Jei suburbininkai nori miesto lygio infrastruktūros, tada turi būti įvestas NT mokestis, kuris proporcingas valdomam sklypo dydžiui. Naivu tikėtis, kad kelių hektarų plote gyvenantys 5-20 suburbininkų, gautų tokią pačią infrastruktūrą, kaip Šeškinės, Žirmūnų ar Pašilaičių gyventojai, kur tankis siekia kelis šimtus žmonių hektare.
- 5 patinka
Comment
-
Darželiai ir mokyklos šiaip ar taip yra savivaldybės kompetencija, nuo to nepabėgsi. Lentvario g. vaikai daugiausia važinėja autobusais į Lazdynus. Bendrajame plane yra numatyti sklypai mokykloms ir darželiams, bet net tankiuose Balsiuose mokyklos laukė dešimtmečius, savivaldybė negali sau leisti statyti naujų mokyklų visuose pakraščiuose. Ar namuką laukuose pasistatė privatus asmuo, ar jų pribombino vystytojas ir išpardavė privatiems skirtumo nesudaro. Net priešingai, iš vystytojų savivaldybė ir dabar išsimuša kvartalo gatves ir šaligatvius, individualistas gi tik verkšlens, kad jam kažkas atvestų asfaltą, šaligatvius ir VT.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Pradžiai būtų neblogai bent jau užsiimti planavimu ir kelti reikalavimus plėtotojams. Kol suburbija plečiasi chaotiškai, be jokios socialinės infrastruktūros, jokių darželių ar mokyklų netoliese, visos problemos perkeliamos miestui. Vienas dalykas, kai kažkas nuosavame sklype namuką pasistato, kitas – kai projekto vystytojas prištampuoja krūvas vienodų pastatų, susirenka pelną ir pasitraukia, net šaligatvių iki artimiausios VT stotelės nenutiesęs. Kad statomos naujos parduotuvės, kaip Rimi Lentvaris, jau yra gerai, bet ar jas įmanoma pasiekti kaip nors kitaip, negu automobiliu?
Comment
-
Ką tai pasieks? Kad visi individualūs namai bus už savivaldybės ribų ir mokės mokesčius rajonui o ne miestui?Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Žinoma, įdiegti green belt`ą aplink Vilnių ir baigtas reikalas. UK padėjo, tai kodėl mums turėtų nepadėti?
Kokiam Jiezne, Onuškyje ar Bezdonyse nėra šaligatvių niekur, išskyrus pagrindines gatves, ir nereikia. Kaip ir Širvintų g. Vilniuje. Šaligatviai ten, kur pravažiuoja 10 mašinų per valandą <30 km/h greičiu, yra beprasmiški, kaip ir perėjos.O jei rimčiau, tai užtektų to, kad besistatant namą kur nors laukuose būtų privaloma davesti šaligatvį nuo artimiausio šaligatvio iki savo namo. Iš karto baigtųsi visi statymai bet kur viduryje laukų.
- 1 patinka
Comment
-
ne apie tokias gatves eina kalba, o apie gatves, kur daug masini ir pesciouju, dideli greiciai. Miesteliuose dauguma tokiu gatviu turiu nors minimulu saligatvi ir apsvietima. Pavyzdziai Vilniuje: Virsupio, Pupoju, Kerbedzio, Moliakalnio ir t.t.Parašė alga Rodyti pranešimą
Ką tai pasieks? Kad visi individualūs namai bus už savivaldybės ribų ir mokės mokesčius rajonui o ne miestui?
Kokiam Jiezne, Onuškyje ar Bezdonyse nėra šaligatvių niekur, išskyrus pagrindines gatves, ir nereikia. Kaip ir Širvintų g. Vilniuje. Šaligatviai ten, kur pravažiuoja 10 mašinų per valandą <30 km/h greičiu, yra beprasmiški, kaip ir perėjos.
Comment
-
Su visais norais padaryti reikia tą, reikia aną pirmiausia reikia nuspręsti, iš kur paimti pinigų:
a) nupjauti nuo kažko
b) skolintis, bet čia yra 2 problemos -
1. Ar gali , pagal leidžiamus limitus
2. skolinimosi kaina vis kyla ir cypia naivuoliai, kurie tikėjosi amžinai 0 palūkanų.
Tai kai konstruktyviai surasite pinigų tada ir ateikite su pasiūlymais kur juos išleisti
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
panaikinti mokestines lengvatas oligarchamsParašė Arunasx Rodyti pranešimąSu visais norais padaryti reikia tą, reikia aną pirmiausia reikia nuspręsti, iš kur paimti pinigų:
a) nupjauti nuo kažko
b) skolintis, bet čia yra 2 problemos -
1. Ar gali , pagal leidžiamus limitus
2. skolinimosi kaina vis kyla ir cypia naivuoliai, kurie tikėjosi amžinai 0 palūkanų.
Tai kai konstruktyviai surasite pinigų tada ir ateikite su pasiūlymais kur juos išleisti
Comment
-
Būtent, kad siūloma taisyklė "įpareigoti visus namų statytojus atsivesti šaligatvį iki namo" nediferencijuoja gatvių, kur reikia šaligatvio ir kur nereikia.Parašė TIME Rodyti pranešimą
ne apie tokias gatves eina kalba, o apie gatves, kur daug masini ir pesciouju, dideli greiciai. Miesteliuose dauguma tokiu gatviu turiu nors minimulu saligatvi ir apsvietima. Pavyzdziai Vilniuje: Virsupio, Pupoju, Kerbedzio, Moliakalnio ir t.t.
Comment
-
Pateikite prašau konkretų planą su finansine išraiška. Skambios frazės ir lieka frazėmisParašė TIME Rodyti pranešimąpanaikinti mokestines lengvatas oligarchamsNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kelio apylinkės yra ne dėl Vilniaus surenkamo nykstamai mažo GMP iš tos vietos, o todėl kad užkrauti kelio remonto naštą didžmiesčiui. Nes kelių direkcija dar nesusiprotėjo kad miesto ribose kelius taip pat reikia finansuoti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai nerūpi, tai būtų sąžininga grąžint Lentvario kelio apylinkes, spėju, Trakų rajonui. Bet GPM matyt visgi rūpi. O senai gyvenamų vietų tankinimo argumentas ten irgi tinka.
Tai ir nestatyk namų, kol nenutiesi. Nes reikia.Parašė alga Rodyti pranešimąKokiam Jiezne, Onuškyje ar Bezdonyse nėra šaligatvių niekur, išskyrus pagrindines gatves, ir nereikia. Kaip ir Širvintų g. Vilniuje. Šaligatviai ten, kur pravažiuoja 10 mašinų per valandą <30 km/h greičiu, yra beprasmiški, kaip ir perėjos.
Pinigai yra iš to, kuris nori vienkiemyje gyventi. Nori gyventi neefektyviausiu įmanomu būdu - bent jau už infrastruktūrą susimokėk pats.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSu visais norais padaryti reikia tą, reikia aną pirmiausia reikia nuspręsti, iš kur paimti pinigų:
a) nupjauti nuo kažko
b) skolintis, bet čia yra 2 problemos -
1. Ar gali , pagal leidžiamus limitus
2. skolinimosi kaina vis kyla ir cypia naivuoliai, kurie tikėjosi amžinai 0 palūkanų.
Comment
-
Papasakok kaip Vilnius gali paimti pinigus iš gyvenančių vienkiemyje už miesto ribos? Einu pirkti popcornųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPinigai yra iš to, kuris nori vienkiemyje gyventi. Nori gyventi neefektyviausiu įmanomu būdu - bent jau už infrastruktūrą susimokėk pats
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kalba ėjo apie savivaldybės riboje statomus vienkiemius. Po šaligatvio mokesčio popkornų neįpirksi.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPapasakok kaip Vilnius gali paimti pinigus iš gyvenančių vienkiemyje už miesto ribos? Einu pirkti popcornų
Comment
Comment