Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Agas
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    -A juostų perkėlimas į vidurį gerai - realus pasiruošimas tramvajui.
    -Dviračių takų tiesimas yra gerai ir tai visiškai nieko bendro neturi su transporto srautais.
    -Gatvių siaurinimas yra visiškas bulšitas - lėtesnis eismas, daugiau teršalų, daugiau laiko kelionėje, daugiau eismo įvykių, nepravažiuoja spec. transportas, nepravažiuoja karinis transportas ir t.t.
    -Galvojant apie ekologiją reikia visų pirmų pirmiausia įdiegti elektrinį VT - tramvajus, o dar geriau metro.
    -Eismo saugumas bus išspręstas kai bus visas transportas autonominis. Visos kitos priemonės, tai sankryžų modernizavimas į kelis lygius, atskirti skirtingus eismo dalyvius inžinieriniais įrenginiais ir t.t.

    Apibendrinus, tai Raskevičiaus pasiūlymai prasilenkia su transporto pagerinimu beveik per visas vietas. Visiškas autsaideris šioje temoje.
    -Dviratis labai į temą - tai net labai transporto priemonė, jei tinklas jai tinkamai išvystytas, ko dabar ir trūksta.
    -Gatvių siaurinimas yra visų miestų ateitis, nori to ar ne. Kuo greičiau žmonės tai supras, tuo daugiau bus sutaupyta pinigų bereikšmiam gatvių platinimui ir perasfaltavimui.
    -Autonominis transportas nesprendžia eismo saugumo. Labiausiai tai daro greičio mažinimas.

    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    O šiaip liūdnas vaizdelis, realiai vienintelis Raskevičius pateikė adekvačius pasiūlymus, visi kiti pasiruošę bet kokia kaina susirinkti automobilistų balsus.
    Deja tenka pripažinti, jog vienintelis Raskevičius teikia adekvačius pasiūlymus transporto srityje. Bent tiek, kad automobilistų balsai turėtų pasiskirstyt per tris kandidatus, tuo tarpu Raskevičius pagrinde vienas turėtų surinkt visus likusius

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą

    Taip, vien A juostų perkėlimas į gatvės vidurį yra sveikintina idėja, mažų mažiausias minimumas ką šiai dienai būtų galima įgyvendinti dalyje gatvių. Lygiagrečiai eina dviračių takų tiesimas, gatvių siaurinimas, vėlgi, galvojama apie ekologiją ir eismo saugumą. Viskas kaip ir tvarkoje.
    -A juostų perkėlimas į vidurį gerai - realus pasiruošimas tramvajui.
    -Dviračių takų tiesimas yra gerai ir tai visiškai nieko bendro neturi su transporto srautais.
    -Gatvių siaurinimas yra visiškas bulšitas - lėtesnis eismas, daugiau teršalų, daugiau laiko kelionėje, daugiau eismo įvykių, nepravažiuoja spec. transportas, nepravažiuoja karinis transportas ir t.t.
    -Galvojant apie ekologiją reikia visų pirmų pirmiausia įdiegti elektrinį VT - tramvajus, o dar geriau metro.
    -Eismo saugumas bus išspręstas kai bus visas transportas autonominis. Visos kitos priemonės, tai sankryžų modernizavimas į kelis lygius, atskirti skirtingus eismo dalyvius inžinieriniais įrenginiais ir t.t.

    Apibendrinus, tai Raskevičiaus pasiūlymai prasilenkia su transporto pagerinimu beveik per visas vietas. Visiškas autsaideris šioje temoje.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Raskevičius pateikė nors vieną adekvatų pasiūlymą susijusį su transportu ??????? Čia rimtai?????? Didžiausios nesąmonės ir yra Raskevičiaus svarstymai apie transportą. Vien dėl transporto nesuvokimo už jį nebalsuosiu. Tegu sau važinėjasi dviračiu miškelyje kur nors kaime.
    Taip, vien A juostų perkėlimas į gatvės vidurį yra sveikintina idėja, mažų mažiausias minimumas ką šiai dienai būtų galima įgyvendinti dalyje gatvių. Lygiagrečiai eina dviračių takų tiesimas, gatvių siaurinimas, vėlgi, galvojama apie ekologiją ir eismo saugumą. Viskas kaip ir tvarkoje.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Zuoko idėja patiko, atsisakys kilpinio eismo Senamiestyje, bet taip pat nori riboti tranzitą per Senamiestį

    O šiaip liūdnas vaizdelis, realiai vienintelis Raskevičius pateikė adekvačius pasiūlymus, visi kiti pasiruošę bet kokia kaina susirinkti automobilistų balsus.
    Raskevičius pateikė nors vieną adekvatų pasiūlymą susijusį su transportu ??????? Čia rimtai?????? Didžiausios nesąmonės ir yra Raskevičiaus svarstymai apie transportą. Vien dėl transporto nesuvokimo už jį nebalsuosiu. Tegu sau važinėjasi dviračiu miškelyje kur nors kaime.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Zuoko idėja patiko, atsisakys kilpinio eismo Senamiestyje, bet taip pat nori riboti tranzitą per Senamiestį

    O šiaip liūdnas vaizdelis, realiai vienintelis Raskevičius pateikė adekvačius pasiūlymus, visi kiti pasiruošę bet kokia kaina susirinkti automobilistų balsus.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Taigi jau yra tema 2023 metų rinkimams ar atskirose temose reikės diskutuoti atskirais rinkiniais klausimais?

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Ta lentelė yra fantastiška, kai nori pamatyti, kurie yra populistai. Šildomos stotelės, grąžinti žalią rodyklę? Ar jūs rimtai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Pagrindiniai kandidatai į sostinės merus turi radikaliai skirtingas transporto vizijas: vilniečiams tai verta žinoti iš anksto
    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92314483

    Yra susisteminta lentelė pagal kandidatą/pažadus.
    Įkėliu tos lentelės kopiją
    (paspaudus - didesnis vaizdas)


    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Iš absurdų srities:
    A.Zuokas: "įrengti šildymą viešojo transporto stotelėse"
    Turbūt reikia pastatyti po metalinę bačką su skylėmis, šalia būtų malkų krūva, kur galėtum įmesti visokius nereikalingus popierius, popierinius puodukus nuo kavos ir t.t. Ar elektra šildytų?
    Kita Zuoko nesąmonė tai geltoni autobusiukai iki mokyklų. Reikia tiesiog statyti mokyklas kur žmonės gyvena kaip siūlo Majauskas, bet Zuokui tai nėra košerinis pasiūlymas, bet kas pasakys kad neįgyvendinsi staigiai.
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pagal tą lentelę deja neįmanoma nebalsuoti už zuoką
    ​​
    Nuomonės išsisiskyrė...

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Na ką, atmetimo būdu gaunasi, kad balsuoti galima tik už Raskevičių. Gaila kad jau galutinai LT politika nusirito iki tokio balsavimo principo: balsuoju ne "už", bet "prieš".

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kažkaip visas "radikalumas" remiasi tik rekonstrukcijų (humanizavimo) lėšų permetimu į parkavimo aikšteles ir asfaltavimą. Visa kita tik kol kas nepagrįsti pasvaigčiojimai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Delfi.lt 2023.01.20
    Pagrindiniai kandidatai į sostinės merus turi radikaliai skirtingas transporto vizijas
    Kamščiai, sunkumai parkuojant automobilį, pasenęs, taršus, vėluojantis viešasis transportas, neišplėtoti dviračių takai, nenuvalyti šaligatviai – bene tokios opiausios problemos Vilniuje judumo tematika. Pagrindiniai kandidatai į Vilniaus merus turi skirtingą matymą, kaip minėtas problemas spręsti (...)

    Artūras Zuokas, pažadėjo stabdyti dabartinio mero Remigijaus Šimašiaus iniciatyvą dėl gatvių siaurinimo. Jo nuomone, tai – „hipsteriškas sprendimas“.
    Kalbėdamas apie susisiekimą dviračiu, A. Zuokas teigė, kad tai – galima transporto priemonė, bet tik šiltuoju metų laikotarpiu. Jo įsitikinimu, Vilniuje reikėtų fokusuotis į patogesnį viešąjį transportą. Atitinkamai politikas pasiūlė sostinės gatvių viduryje nutiesti elektrinio tramvajaus liniją, įrengti nuo Šeškinės iki Šnipiškių besidriekiantį keleivinį lyninį keltuvą.
    Taip pat, pasak A. Zuoko, sostinėje reikėtų pabaigti formuoti gatvių tinklą. „Niekada negalvojau, kad mes vilniečius – mamą su vaikučiu ar tėvelius žiemą, vasarą, lietui lyjant ar saulei šviečiant, ar sniego keliu – bandysime versti į darbą, mokyklą ar miestą važiuoti dviračiu. Neįmanoma tai, todėl šiandien yra strateginė klaida prilyginti Vilnių Amsterdamui arba Kopenhagai dėl daugelio skirtumų. Turime pabaigti formuoti gatvių tinklą, kuris yra privalu miestui.
    Antra, be abejonės, – didžiulis dėmesys viešajam transportui. Dabartiniai autobusai, net ir atnaujinti, kas yra labai geras šios kadencijos ir praeitos kadencijos darbas, neatliepia to poreikio, kurio nori šiandieniniai viešojo transporto keleiviai, todėl mes siūlome grįžti prie greitojo lengvojo tramvajaus projekto, kuris 2014 metais buvo parengtas <...>.
    Toliau, be abejonės, – patogumas, eismo valdymo sistema, kuri nebuvo padaryta per aštuonerius metus, kad viešojo transporto priemonės turėtų prioritetą gatvėje“ (...)
    Sostinės centre, A. Zuoko įsitikinimu, derėtų įrengti naujų požeminių automobilių stovėjimo aikštelių.(...)
    Siekiant, kad vilniečiai išvengtų atsitiktinių baudų už automobilio statymą rezervuotose vietose, jas, pasak A. Zuoko, derėtų sužymėti skirtingomis spalvomis (..)
    Savo programoje politikas taip pat paminėjo užmojus panaikinti kilpinį eismą Senamiestyje, platinti ir remontuoti gatves, kai kur platinti pėsčiųjų, dviračių takus, įrengti pėsčiųjų perėjas, įrengti šildymą viešojo transporto stotelėse, įrengti daugiau elektromobilių parkavimo stotelių, šiltuoju metų laiku išplėsti dviračių dalijimosi sistemą, papildomai įvesti e-dviračius, e-skuterius. A. Zuokas taip pat nurodė sieksiantis riboti tranzitą per Senamiestį ir apmokestinti įvažiavimą, visus į Vilnių atvykstančius automobilius (neregistruotus sostinėje) papildomai apmokestinti didesniu parkavimo mokesčio tarifu, o gautas lėšas skirti parkavimo problemų sprendimų daugiabučių kvartaluose.

    Mykolas Majauskas taip pat pažadėjo stabdyti sostinės gatvių siaurinimą, (...) kandidatas kalbėjo apie planus platinti sankryžas, grąžinti žaliąsias rodykles.
    „Mes turime tokias urbanistines inovacijas, dėl ko miesto gyventojai, miesto svečiai yra priversti užstrigti kamščiuose, siaurinamos gatvės, siaurinamos sankryžos <...>. Maždaug 100 tūkst. gyventojų kiekvieną dieną važiuoja į darbą pirmyn ir atgal, galima numanyti, kad vien dėl susiaurintų sankryžų, susiaurintų gatvių, nepastatytų viadukų, tunelių, tiltų matome, kad sugaištame labai daug laiko, įsivaizduokime valandą per dieną dar papildomai kamščiuose <...>. Kažkam rimtai turėjo nurauti stogą, kad mieste užsiimtų tokiomis inovacijomis, kurios sukūrė milžinišką žalą gyventojams.

    Reikia didinti sankryžų pralaidumą, reikia inicijuoti žaliųjų rodyklių sugrąžinimą, reikia tvarkyti viešąjį transportą – yra daug dalykų, kurios reikia daryti, ir iš esmės reikėjo daryti jau vakar“, – vardijo M. Majauskas. Žmonių, pasak jo, nei ant paspirtukų, nei į viešąjį transportą per prievartą nesusodinsi.
    Atliepdamas parkavimo problemas, M. Majauskas pasiūlė daugiabučių namų stovėjimo aikštelėse įrengti korius, statyti naujas daugiaaukštes stovėjimo aikšteles. (...) Papildomai, mano supratimu, reikia investuoti ir į daugiaaukštes parkavimo vietas daugiabučių rajonuose, nes šiandien nėra tvarkos“, (...)
    Delfi paklaustas apie kilpinį eismą Senamiestyje, M. Majauskas teigė, jog siektų jį išlaikyti, bet tuo pačiu koreguoti, kad Senamiesčio prieigose nebūtų milžiniškų kamščių.

    Valdas Benkunskas, kaip ir kiti du pretendentai pažadėjo stabdyti Vilniaus gatvių siaurinimą ir prioritetą skirti gatvių remontui.
    „Reikia pripažinti, kad tai buvo klaida, šitie projektai nebus tęsiami, prioritetai bus skiriami visai kitur.
    Pirmiausia, mes turėsime susitvarkyti su higiena: 230 km avarinės būklės gatvių ir per artimiausius penkerius metus bus pasiekta, kad šitos gatvės būtų visiškai sutvarkytos, čia turi būti miesto prioritetas šiandieną“, – dėstė V. Benkunskas.
    Delfi paklaustas apie kilpinį eismą Senamiestyje, jis teigė, kad savo tikslą toks eismo modelis pasiekė, tačiau, anot politiko, jo veikimą reikėtų peržiūrėti.
    Savo programoje V. Benkunskas nurodė sieksiantis Vilniuje pradėti transporto mazgų rekonstrukciją (nauji tuneliai sankryžose ir viadukas, atnaujinti žiedai, papildoma gatvė iš Pilaitės), taip pat – sukurti 5,8 tūkst. naujų parkavimo vietų įrengiant daugiaaukštes stovėjimo aikšteles rajonuose, korius daugiabučių kiemuose.

    Politikas taip pat pažadėjo visiškai atnaujinti viešąjį transportą, kad neliktų senųjų troleibusų, o perkami nauji autobusai būtų varomi elektra arba vandeniliu, taip pat pažadėjo išplėsti greitųjų autobusų maršrutų skaičių, įrengti daugiau A juostų (...)
    Kandidatas pažadėjo įvesti taisykles dėl paspirtukų naudojimo, siekti drausti paspirtukų eismą miesto centre šaligatviais, kur šaligatvių plotis ribotas. Mieste, prie daugiabučių, V. Benkunsko matymu, reikėtų įrengti papildomų elektromobilių krovimo stotelių, o keliuose – triukšmo matavimo radarus, kurie skirtų baudas už viršytą transporto priemonės triukšmą.

    Tomas Vytautas Raskevičius, priešingai nei kiti kandidatai pažadėjo tęsti sostinės gatvių siaurinimo darbus, išsaugoti kilpinį eismą Senamiestyje.

    „Įsipareigoju tęsti gatvių transformacijos projektą, ketinu paruošti dvejų metų planą, kur ir kokios gatvės bus transformuojamos, ir suteikti vilniečiams galimybę pateikti savo pastabas ir pasiūlymus“, – sakė jis. (...)
    Politikas teigė sieksiantis, kad Vilniuje, o ypač jo centre, būtų mažiau betono, asfalto ir taršos. Judumas, pasak jo, mieste turėtų veikti diversifikuotai: 30 proc. keliaujančių automobiliu, 30 proc. – viešuoju transportu, 30 proc. – pėsčiomis ir 10 proc. dviračiu.
    Būtent pastarąja transporto priemone, T. V. Raskevičiaus nuomone, yra „kiečiau“ keliauti nei automobiliu.

    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92314483

    Komentuoti:


  • Romas
    pradėjo temą Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

    Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

    Ką kandidatai į merus kalba apie transportą ir kas pridiskutuota keliuose temos apie 2023 m. savivaldybių rinkimus puslapiuose jau darosi verta atskiros temos, bet jau Infrastruktūros skiltyje
    https://www.miestai.net/forumas/foru...pklausa/page37

    Gerai būtų grynai su transportu susijusisus pranešimus iš 2023 m. rinkimų temos atkelti į atskirą temą
Working...
X