Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos pėsčiųjų perėjos ir dviračių pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Policija siūlo šviesoforą. Iš kelių policijos "2022 metų saugaus eismo analizės Klaipėdos mieste":

    Pritariu šimašinio žiedo idėjai. Arba bent jau palikti įprastą keturšalę sankryžą, bet ties perėja gatvę susiaurinti, o pirmą juostą skirti tik automobiių stovėjimui.
    Kai buvau toje vietoje, buvau kiek šokiruotas ant kiek ta sankryža yra potencialiai pavojinga ir jeigu lyginti su Vilniumi, tai arčiausias pavyzdys būtų Naugarduko-Vytenio sankryža, tik šita yra daug kartų pavojingesnė.

    Šiaip logiškiausias sprendimas toje vietoje būtų žiedas, tik nežinau kaip tai atitiktų Klaipėdos specifiką, nes kiek teko vasarą matyt žiniose, ten vežė kažkokį super-gabaritų krovinį ir kiek suprantu panašios situacijos kartosis ir ateity, tad tokiu atveju reiktų bent jau projektuot kažkokį "surenkamą" variantą, kurį būtų lengva išardyt ir surinkti per dieną.

    Comment


      #22
      Užkeikta sankryža saugesne netapo: įsibėgėjusį BMW sustabdė tik daugiabučio siena

      Šiandien vienoje nesaugiausių Klaipėdos sankryžų vėl dužo automobiliai ir į avarijos vietą skubėjo net kelios greitosios brigados.
      Click image for larger version

Name:	sausio-15-rumpiskes-bmw.jpg?h=c673cd1c&itok=KhH8Hhzl.jpg
Views:	467
Size:	53,7 kB
ID:	2121877

      Jei neklystu, jau trečias eismo įvykis šioje sankryžoje šiais metais.

      Viename prieš tai žuvo žmogus, kitame buvo sužalotas vaikas.

      Kalneliai nelabai padeda.

      Comment


        #23
        Nauja „saugumo priemonė“ dviračių take ties pervaža per Statybininkų prospektą, prie Gedminų dvaro rūmų.

        Click image for larger version  Name:	IMG_20240615_200611(1).jpg Views:	0 Size:	1,03 MB ID:	2136724

        Comment


          #24
          Parašė Gorgon Rodyti pranešimą
          Užkeikta sankryža saugesne netapo: įsibėgėjusį BMW sustabdė tik daugiabučio siena



          Click image for larger version

Name:	sausio-15-rumpiskes-bmw.jpg?h=c673cd1c&itok=KhH8Hhzl.jpg
Views:	467
Size:	53,7 kB
ID:	2121877

          Jei neklystu, jau trečias eismo įvykis šioje sankryžoje šiais metais.

          Viename prieš tai žuvo žmogus, kitame buvo sužalotas vaikas.

          Kalneliai nelabai padeda.
          Sausio 15-os g. smagi palėkt - gana tiesi, plati, geras eksfaltas. Koja natūraliai spaudžia gazą, tik pėsčiųjų perėjos trukdo pilnai atsipalaiduoti prie vairo.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            #25
            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            Sausio 15-os g. smagi palėkt - gana tiesi, plati, geras eksfaltas. Koja natūraliai spaudžia gazą, tik pėsčiųjų perėjos trukdo pilnai atsipalaiduoti prie vairo.
            Dar kai tolumoje matosi žalias šviesoforo signalas pro kurį taip norisi spėti pralėkt.

            Comment


              #26
              Parašė Valandininkas Rodyti pranešimą
              Nauja „saugumo priemonė“ dviračių take ties pervaža per Statybininkų prospektą, prie Gedminų dvaro rūmų.
              Toje perėjoje buvo eismo įvykiu, jog reiktų apsitverti nuo sužverėjusių dviratininkų?

              Comment


                #27
                Mano žiniomis, vertikalių kliūčių dviračių take negali būti jokiais atvejais. Bet, matyt, Klaipėdos saugaus eismo specialistai žino geriau.

                Comment


                  #28
                  Parašė Valandininkas Rodyti pranešimą
                  Nauja „saugumo priemonė“ dviračių take ties pervaža per Statybininkų prospektą, prie Gedminų dvaro rūmų.

                  Click image for larger version Name:	IMG_20240615_200611(1).jpg Views:	0 Size:	1,03 MB ID:	2136724
                  Tenka per šią perėją dviračiu į darbą pravažiuoti beveik kiekvieną dieną.

                  Vienas iš kvailiausių ir nesuprantamiausių sprendimų. Dviratininkai, tame tarpe ir aš, ženklus apvažiuoja pėsčiųjų puse (nuotraukoje net matosi jau nuvažinėta žolė). Neteko girdėti apie jokius incidentus šioje perėjoje. Vietoje to, kad lėtinti automobilius padarant kalnelį per visą perėją, bandoma lėtinti dviračius, kad duok dieve, tik nepatrukdytų vairuotojams...

                  Comment


                    #29
                    Jei gerai pamenu esu kažkada Vokietijoje užsirovęs ant dviratininkų gaudyklės. Bet ten ji buvo žema ir pagaminta iš į akį nekrentančių cinkuotų vambzdžių. Klaipėdoje panaudoti autostradiniai skydai yra ne tik baisi vizualinė tarša, bet į tokį atsitrenkęs gali ir galvą ar ranką nusipjauti, t.y. apie naudojimo saugą visai nebuvo galvota.

                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      #30
                      Sveiki! Gal kas nors nusimanantis galėtų paaiškinti, kas per velniava padaryta prie Lidlo (Tilžės g. 56B). Čia, pagal horizontalų ženklinimą ir nuleistą šaligatvio lygį iki gatvės lygio (raudonomis plytelėmis), reikia suprasti, kad bendras pėsčiųjų ir dviratininkų takas nutrūksta ir prasideda dviejų eismo juostų įvažiavimas-išvažiavimas į ir iš Lidlo. Nežinantiems, kas čia per vieta, iškart pasakau - čia yra miesto centras, už kelių metrų, kitapus Tilžės gatvės yra Malūno tvenkinio parkas, priklausantis senamiesčio apsaugos pozoniui. Tilžės gatvė, mano žiniomis, šioje vietoje priklauso C kategorijai. Čia yra didelis nepatogumas ir pavojus pėstiesiems ir dviratininkams. Realiai daugelis čia toliau vaikšto ir pravažiuoja dviračiais ne vien kaip parduotuvės lankytojai, bet tiesiog naudodamiesi Tilžės gatvės šaligatviu ir nesuprasdami, kas čia per ypatinga eismo schema šitoje vietoje. Ar galiu kažką padaryti (surašyti skundą savivaldybei, policijai ar pan.), remiantis kokiais nors teisės aktais, kad, kiek įmanoma pataisyti tokią absurdišką, nepatogią ir pavojingą vietą? Aš pats netoli čia gyvenu. Aplink šitą Lidlą pėstiesiems ir dviratininkams yra ir daugiau visiškai nepritaikytų pavojingų vietų, visa aplinka padaryta taip tarsi šita parduotuvė būtų ne miesto vidury, bet tarsi prie kažkokios autostrados, kur visi tik automobiliais įvažiuoja, nors tikrovė yra visai kitokia.

                      Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-08-21 122244.png Views:	0 Size:	1,66 MB ID:	2216309
                      Attached Files

                      Comment


                        #31
                        Dar verta pažymėti, kad net to takelio, kur eina įstrižai šaligatvio Lidlo link anksčiau nebuvo. Pėstieji ir dviratininkai tą takelį išmynė ir išvažinėjo natūraliu būdu, o vėliau jis, matyt, paties Lidlo iniciatyva, apie 2021/22 metais ištrinkeliuotas, bet su paliktu bortu ir jokių saugos priemonių (nei fizinių, nei simbolinių), kad būtų saugu kirsti įvažiavimą net ir šioje vietoje).
                        Attached Files

                        Comment


                          #32
                          Taip atrodo situacija, einant link Lidlo iš Paryžiaus Komunos gatvės pusės, kur yra didelis daugiabučių namų kvartalas, kuriame faktiškai, didžiausia netoli gyvenančių žmonių koncentracija, einančių pėsčiomis iki Lidlo. Čia, beje, mašinos važinėja labai greitai, nes čia toks išvažiuojamasis kelias iš Lidlo į Šilutės plentą. Netrukus, čia atsiranda ir antra juosta į Lidlo pusę, važiuojant nuo gretimos degalinės. Ir visame šitame eisme tiesiog reikia kažkaip laviruoti. Žiemą, kai kraštai būna užversti sniegu ar kai slidu, tai čia išvis košmaras. O labai daug dar ir senyvi žmonės čia vaikšto pro šitą pusę.
                          https://www.google.com/maps/@55.7037...oASAFQAw%3D%3D
                          Attached Files
                          Paskutinis taisė Cicilistas; 2025.08.21, 12:00.

                          Comment

                          Working...
                          X