Geroji praktika tiesiai iš 2018 m. Klaipėdos darnaus judumo plano:

Na, Klaipėdoj turbūt visos (likusios) perėjos tobulos, lyginant su Vilniaus ar net Kauno atitinkamomis temomis su, atitinkamai, 1993 ir 157 atsakymais.
Temą norėjau pavadinti „[KLP] važiuojamosios dalies kirtimo vietos“ (įkvėpimas: http://mantas.malcius.lt/del-dvirati...ciuju-perejas/), bet gal bus patogiau paisyti forumo tradicijų nei mėginti paisyti kalbos semantikos niuansų.
Na, Klaipėdoj turbūt visos (likusios) perėjos tobulos, lyginant su Vilniaus ar net Kauno atitinkamomis temomis su, atitinkamai, 1993 ir 157 atsakymais.
Temą norėjau pavadinti „[KLP] važiuojamosios dalies kirtimo vietos“ (įkvėpimas: http://mantas.malcius.lt/del-dvirati...ciuju-perejas/), bet gal bus patogiau paisyti forumo tradicijų nei mėginti paisyti kalbos semantikos niuansų.



Tik čia mašinoms padarė. Juokingiausia, kad net esant nurodytam pirmumui – kuris nurodytas logiškai pagal KET, vis tiek ta stop juosta neįpareigoja sustot. Va ko nepadarė pagal tų pačių KET priedą, po trikampiu neįrengė papildomos lentelės apie dviračių eismą. "Tvarkau mieste" prašiau įrengti pėsčiųjų perėjos žymėjimą, nesureagavo nors laiptukus saugumo salelės šaligatvy rekonstravo (pagal KET vis tiek ten pėsčiųjų pirmumas):
Comment