Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė vytauc
    Nes šviesoforas vistiek išliks- rytais nuo Baltupių GV atvažiuoja dideli srautai mašinų, kamštis ten irgi nusitęsia gerokai už Ozo gatvės viaduko.
    Tai kodėl negalima išplatinti gatvės ir leisti be kliūčių važiuoti tiek nuo Ukmergės tiek nuo Baltupių?

    Comment


      #22
      Parašė Llinass
      Tai kodėl negalima išplatinti gatvės ir leisti be kliūčių važiuoti tiek nuo Ukmergės tiek nuo Baltupių?
      Na taip, vytauc čia gerai pastebėjo. Išplatinimas čia vargiai padės, mat važiuojantiems nuo Baltupių tenka daryti kairį posukį, o tokiai masei automobilių darant kairį būtinas šviesoforas.

      O tik dabar pastebėjau, ten kartais nėra įvažiavimo į estakadą iš Baltupių GV? Pačiame kamputyje lygtai kažkoks nuolydis išlindęs Tokiu atveju kelias juostas būtų galima paskirti būtent atvažiuojantiems iš Baltupių ir srautai nesikirstų
      Mano galerija Flickr'yje

      Comment


        #23
        Parašė Llinass
        Tai kodėl negalima išplatinti gatvės ir leisti be kliūčių važiuoti tiek nuo Ukmergės tiek nuo Baltupių?
        Nes didelė dalis chebros iš Baltupių pusės varo į GV žiedą, kad važiuoti į Narbuto gatvę. Jei nebūtų šviesoforo, jiems tektų maždaug 100 metrų atkarpoj persirikiuoti per 3-4 juostas į dešinę, o tai, žinant rytinius mašinų srautus, neįmanoma.
        Kaip po dykumą blaškiausi

        Comment


          #24
          Parašė vytauc
          Nes didelė dalis chebros iš Baltupių pusės varo į GV žiedą, kad važiuoti į Narbuto gatvę. Jei nebūtų šviesoforo, jiems tektų maždaug 100 metrų atkarpoj persirikiuoti per 3-4 juostas į dešinę, o tai, žinant rytinius mašinų srautus, neįmanoma.
          Va va dabar jau supratau.

          Tačiau kodėl taip neprotingai elgiamasi? Nejaugi negalima pastatyti viaduko abiemis kryptimis tada nuo Baltupių būtų galima pralysti po viaduku ir tiesiai y Narbuto gatvę. Aišku tai brangiau kainuos tačiau tai išsprestų problemą visiškai. Beja kam reikalingas tas viadukas nuo Konstitucijos prospekto y Narbuto gatvę? Jo sąskaita geriau darytų dviejų krypčių viaduką iš Ukmergės y GV gatvę. Man atrodo kad KP ir Narbuto gatvėje nėra tokių jau labai didelių kamščių.

          Comment


            #25
            Parašė Llinass
            Va va dabar jau supratau.

            Tačiau kodėl taip neprotingai elgiamasi? Nejaugi negalima pastatyti viaduko abiemis kryptimis tada nuo Baltupių būtų galima pralysti po viaduku ir tiesiai y Narbuto gatvę. Aišku tai brangiau kainuos tačiau tai išsprestų problemą visiškai. Beja kam reikalingas tas viadukas nuo Konstitucijos prospekto y Narbuto gatvę? Jo sąskaita geriau darytų dviejų krypčių viaduką iš Ukmergės y GV gatvę. Man atrodo kad KP ir Narbuto gatvėje nėra tokių jau labai didelių kamščių.
            O čia jau ne man klausimas
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              #26
              Parašė Llinass
              Man atrodo kad KP ir Narbuto gatvėje nėra tokių jau labai didelių kamščių.
              Buna tu kamsciu, o dar kai pastatys prekybos centra "Panorama"...

              Comment


                #27
                Manau, kad vienintelis normalus problemos sprendimas- vakarinis aplinkelis. Jei gyveni Pašiluose, Šeškinėj ar Fabuose, o dirbi kur nors Savanoriuose ar prie aerouosto (o tokių žmonių ne vienas ir ne du), vakarinis aplinkelis būtų idealus sprendimas, tada ir Laisvės pr. ir Ukmergės, ir GV gatvės būtų laisvesnės. O šiaip- neišeitis tie viadukai.
                Juo labiau, Ka Vilnius labai sparčiai plečiasi į šiaurę- link Maišiagalos.
                Kaip po dykumą blaškiausi

                Comment


                  #28
                  Parašė Llinass
                  Va va dabar jau supratau.

                  Tačiau kodėl taip neprotingai elgiamasi? Nejaugi negalima pastatyti viaduko abiemis kryptimis tada nuo Baltupių būtų galima pralysti po viaduku ir tiesiai y Narbuto gatvę.
                  Na straipsnyje parašyta, kad ateityje planuojama Žalgirio gatvę sujungti su Saltoniškių (kad ir kaip tai būtų įgyvendinta), tad tai ir būtų sprendimas dėl Narbuto gatvės. O kol kas teks taikstytis su problemomis.
                  Mano galerija Flickr'yje

                  Comment


                    #29
                    Rangovai lieja pamatus naujajai estakadai Vilniuje
                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8139150
                    Manau šitos estakados statybos reikalauja atskiros temos. Būtų įdomu pamatyti keletą nuotraukų.

                    Comment


                      #30
                      [VLN] Geležinio vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

                      Atrodo prasidėjo ilgai lauktas projektas.



                      Šiek tiek rašliavos:

                      Pradėjo statyti estakadą

                      Galažinio vilko ir Ukemrgės gatvių sankirtoje darbininkai lieja betoniniu pamatus. Ant jų iškils estakada, sujungsianti Konstitucijos prospektą ir Geležinio vilko tiltą su Ukmergės gatve. Automobiliai šiuo viaduku aplenks dabar šviesoforais reguliuojamą sankryžą. ... Estakados statybos darbai kainuos 35,96 milijono litų. Jie truks beveik dvejus metus.

                      Poliai - 10 metrų gylyje

                      Virš Geležinio Vilko gatvės astakadą laikys aštuonios atramos. Jos bus penkių metrų aukščio. Pati estakada bus 247 metrų ilgio, 14,25 metro pločio. ... Per vieną savaitę darbininkai planuoja išlieti po vieną atramos pamatą. Šiemet planuojama išlieti penkis pamatus ir vieną atramą.

                      Nepralįs sunkvežimiai

                      Įmonės "Panevėžio keliai" atstovai teigia, kad naujosios estakados statybą bus stengiamasi baigti pusmečiu anksčiau, negu nurodyta sutartyje. ... Tačiau aplinkiniais keliais gali prireikti nukreipti krovinius gabenančių mašinų eismą, kadangi po statomu viaduku ne visi sunkvežimiai galės pralįsti.

                      Comment


                        #31
                        Labai panašus staripsnis "Delfyje" (nuorodos kopija iš temos "Infrastruktūros projektai Vilniuje"
                        Parašė Llinass
                        Rangovai lieja pamatus naujajai estakadai Vilniuje
                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8139150
                        Manau šitos estakados statybos reikalauja atskiros temos. Būtų įdomu pamatyti keletą nuotraukų.
                        Beje, įdomu, kur jie ras tuos "aplinkinius kelius sunkiajam transportui"

                        Comment


                          #32
                          Jeigu jau sukūrėm naują temą tai ir vaizdelį čia reikėtų įdėti

                          Comment


                            #33
                            Pagal įdėtą vaizdelį, iš Konstitucijos pr. į Gel. Vilko gatvę (link Baltupių) arba Žalgirio gatvę įvažiavimo nėra

                            Comment


                              #34
                              Vaizdelyje esantis paplanavimas tai sakyčiau tragiškas. keliai kampuoti, neaišku, kokie ten viadukai link gel. vilko gatvės..
                              music on my mind.
                              FC Žaibai

                              Comment


                                #35
                                Čia apskritai tik ištrauka iš filmuko apie Vilnių, tad kad tikrovėje viskas bus 100% kaip ir vaizdinyje, tikėtis net neverta
                                Mano galerija Flickr'yje

                                Comment


                                  #36
                                  Nu bet sakykit ka norit: toks mazgas - zmoniu priesas. isivaizduokit, kaip vargsai zmogeliai bandyk keblinti per gatves... man tai siauba kelia tokie keliaauksciai masinu bruzgynai

                                  Comment


                                    #37
                                    tai priešas ne tokie transporto mazgai, o projektuotojai, kurie pristato šviesoforų (it tai būtų pigus sprendimas) vietoj papildomų požeminių perėjų, papildomų nuvažiavimų etc.

                                    Comment


                                      #38
                                      LR „Sostinė“ 2005.12.10
                                      Valdininkai nuo estakados kelio šluoja kliūtis
                                      Vilius Mackonis

                                      Susitarė su gamyklos vadovais
                                      Savivaldybė baigia derybas su estakados per Ukmergės gatvę tiesimo darbams trukdžiusių pastatų savininkais.
                                      Miesto tarybos kolegija pritarė sprendimo projektui, kuriuo yra siūloma Lvovo gatvėje 68-uoju numeriu pažymėtus pastatus iškeisti į savivaldybės statinius Metalo gatvėje.
                                      Pastatai Lvovo gatvėje priklauso bendrovei „Metalo įranga“.
                                      Pasak savivaldybės Turto valdymo ir privatizavimo skyriaus vedėjo Vytauto Griniaus, šis sandoris panaikins pagrindines kliūtis estakados kelyje.
                                      Po to savivaldybei liks susitarti tik su privačiais asmenimis, kurie gyvena keliuose Lvovo gatvės namuose. Valdininkams teks surasti jiems butus.

                                      Prašė 9 milijonų litų
                                      Įmonei „Metalo įranga“ priklausančią gamyklą Lvovo gatvėje savivaldybė ketina nugriauti, nes pro jos teritoriją eis kelias į estakadą, sujungsiančią Konstitucijos prospektą ir Geležinio Vilko tiltą su Ukmergės gatve.
                                      Kurį laiką valdininkams nepavyko susitarti su įmonės vadovais.
                                      Verslininkai už išperkamą nekilnojamąjį turtą prašė 9,3 milijono litų kompensacijos.
                                      Nepriklausomi vertintojai nustatė, kad turto vertė iš tiesų siekia tik 6,2 milijono litų.
                                      Dalį šios sumos miesto savivaldybė sumokės pinigais. Į „Metalo įrangos“ sąskaitą bus pervesta 2,9 mln. litų kompensacija.
                                      Už likusią pinigų sumą savivaldybė įmonei perleis statinius Metalo gatvėje.

                                      Sumažins vakarines grūstis
                                      Savivaldybės konkursą laimėjusios bendrovės „Panevėžio keliai“, „Tilsta“ ir „NCC Fegda“ estakados statybos darbus pradėjo praėjusią savaitę, nesulaukusios derybų pabaigos.
                                      Darbininkai pradėjo betonuoti estakados atramų pamatus. Jas laikys į 10 metrų gylį įleisti poliai. Šiemet tikimasi išlieti penkis pamatus ir vieną atramą.
                                      Estakada bus 247 metrų ilgio, 14,25 metro pločio. Ji išspręs dalį eismo problemų – sumažins grūstis vakarinio piko metu.
                                      Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankryža piko metu per valandą abiem kryptimis pravažiuoja iki 8 tūkstančių automobilių.

                                      Comment


                                        #39
                                        Ukmergės kelininkai vėl darbuosis Vilniuje
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8309897

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė vytauc
                                          Tai kiek supratau- tolimesnės Gvilko/Ukmergės sankryžos rekonstrukcijos iki 2009 laukti neverta? Pravals kai saka.
                                          Sutartyje numatyta sankryžos rekonstrukcijos darbų pabaiga – 2007 metų lapkričio 7 d.
                                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8139150

                                          Jei tu šitą turi omey.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X