Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] A. Kojelavičiaus gatvės remontas
Collapse
X
-
Atliktu darbu foto, (foto 10.17 nuo miesto link arimų g,)
iškarto krenta į akys padidėjęs duobiu skaičius, tiesiog nerealus kiekis, (aišku visu nefotkinau), per savaite buvo išgręžioti šuliniai, pasirengimo darbai matyt kad laikui bėgant jie privalės iškelt aukščiau.
Aišku užlopyta su skalda bet neblogai auto ta skalda išmuša ir lieka neblogos aštrios duobes,
draugystės g.
rugiagėlių g.
pagrindiniai darbai vėl prasideda nuo nr. 274 namo (klonių g.)
tulpių g.
medaus g,
šalia 294namas, laiptuku dar nera, bet jau trinkeles juda, matyt šia savaite pradės tvarkyt laiptus, o gal ir nepradės.
o štai už šita stulpą galima riebu kola rašyt, buvo elektrikai, technika, trauke stulpus nuo naujosios g iki 308namo (09,23/24d. tvarkė) o čia tai nesutvarkė, nesu perfekcionistas bet akys griaužia nuo tokio vaizdo.
naujoji g.
pilnai padaryti laiptai
gražuma
o užlipus į viršų gražuma išgaruoja, įdomų ar gyventojai naudosis naujais laiptais, nes pagal neišminta taka nieks ten senais nesinaudojo
niūri panorama, pastatai pramonės g.
įdomų čia bus nuolydis nuo borto, pvz. neigaliuju/ vaiko vežimėli pastumt
ir sutvarkytas 308/310 kiemų įvažiavimas,
nuo gandrų g. iki 274 namo ir nuo naujosios g. link arimų g. darbu nera (apart šulinių kelyje)
- 5 patinka
-
atliktu darbu foto ( foto 10.10 nuo miesto puses link arimų g.)
vėl pradedam nuo nr. 274 namo (klonių g.)
vyksta demontavimo / kasinėjimo darbai
tulpių g.
kai žmones neturi kur vaikščioti jie patys suranda sau saugu taka, kol sausa pakankamai patogu, ir pagal plota pilnai pakanka padaryt vienpusi dviračio taka
nuo medaus g,
šalia 294namas
laiptuku dar nera, užtat nemažai jau bortu sustatyta
tik vėl klausimas prie tu stulpu, tiek ju jau patraukė kad netrukdytu, tiek patraukė į šoną taka nuo ju, bet vis tiek viena paliko ir matyt paliks, na kaip taip galima gi daryt...
naujoji g,
spėjo ir išardyti laiptus ir jau montuoja naujus,
naujoji g link arimų,
užbaigtas įvažiavimas į kiemą (darželi)
302/306
306/308
na ir vėl šalia 310 namo likučiai numesti, jau praeita savaite rašiau jog biški pajudėjo, dabar galiu tapati parašyti, gal kita savaite užbaigs?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal Kojelavičiaus g. remontas užduos toną ir kitoms gatvėms įsirengti advisory lanes?
Aš galvoju, praeinu daugybę panašių gatvelių ir jos man geriau žiūrėtųsi jei turėtų linijas šonuose, kuriuose galėtų parkuotis mašinos (jei ženklinimas nedraudžia) ir važiuoti dviračiai. Esant reikalui, dviratis galėtų apvažiuoti priparkuotas mašinas.
Komentuoti:
-
darbu eigos foto ( foto 10.04 nuo miesto puses link arimų g.)
darbu zona pajudėjo, dabar pradžia nuo 274 namo (mažai lieka iki rugiagėlių g.)
k.p. 274 namas ir klonių g,
tulpių g, k.p.
čiobrelių g sankryža,
medaus g. sankryža labiausiai nukentėjo, pašalinti visi krūmai
laiptai į 294 nama irgi jau demontuoti
iškarto pradėjo statyti bortus, nuo centro pradėjo, ir dar šitie bortai žymiai žemesni negu šalia geležinkelio, reiškia vandens nuolydis bus į dviračio taką, arčiau pėsčiųjų kad susirinktu balos ir auto vairuotojai surengti dušą?
sankryža naujoji g,
darželio laiptai sutvarkyti
tik ne įvažiavimas, beja vienintelis
300/302 kiemas
302/304 kiemas
dar mažas lopynelis plytelių sudėtas prie 310 namo, deja be foto, teks patikėti
- 4 patinka
Komentuoti:
-
vėl keletas foto nuo atliktu darbu, foto darytos 09.26, nuo miesto puses link arimų g,
pradėjo tvarkyti šlaitą šalia 294namo / naujosios g sankryžos
pagal projektą kuri dėkui Creatium turim, dabar žinom jog šitie laiptai turi būti renovuoti, pažiūrėsim prieš/po kai tai atrodys
laiptai į 294 namą
sankryža su naujoji g.
šitie laiptai irgi laukia renovacijos, naujoji g. 2 namas
atskiro dviračio tako pradžia/pabaiga
šalia darželio padaryta kišene auto parkingui, ankščiau statydavo tiesiog ant kelio, ir niekam netrukdė, dabar vietos bus ant dviejų auto
tvarkoma prieiga prie pėsčiųjų perėjos ir įvažiavimai į kiemus, (300namas)
sekantys įvažiavimas į kiemą 302/306namai
esminis atliktas darbas patraukti visi stulpai nuo dviračio tako, dabar stovi arčiau gatves, darbai buvo atliekami 09,23/24d.
kitos vietos taip ir liko nesutvarkytos,
nesuprantama man tokia strategija, pradėjo darbus, diena baigėsi o kita diena vietoj užbaigimo eina toliau,
visur pradėta bet niekur neužbaigta iki galo, tas pats takas šalia arimų g, šalia 308/310 namo viskas numesta,
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Antrame lape matosi, jog dėl medžių ties stotele net kinta gatvės autotransporto (pilkoji) važiuojamoji dalis. To dar nematęs.
Komentuoti:
-
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąNegi nėra brėžinių kas bus daroma?
Komentuoti:
-
Dėl įvažiavimų: bus, bet jie bus pėsčiųjų ir dviračių takų lygyje. Reikės kirsti šiuos takus norint įvažiuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
naujos darbu foto, 09.21,
per pusantros savaites mažai kas pasikeitė, pagrindinis veiksmas naujoji g (bičių g.) ir iki 312 namo, foto nuo arimų g, puses link miesto,
nuo 314/316 įvažiavimo į kiemus kloja trinkeles,
stringa ties šuliniais, dešinei pusei (D.P.) 312 namas, melynas priekyje 308 su mini parduotuvė,
dabar jau aišku kaip kas šitoj vietoj bus organizuojama, dviračiams savo juosta, pėstiesiems savo ir nuo kelio bus tarpas žolei
(d.p. 310namas)
kaip ir minėjau kadaise bus kaip su 'A' juostom iš niekur į niekur, nes nuo naujosios g iki 310 namo kur atskirtas takas nuo kelio 146metrai (pagal google maps)
kiemas 308/310namas
bet su pločiu tai keistai gaunasi?
šalia stulpo matyt stoteles paviljonas bus
atkreipkit dėmėsi į įvažiavimus i kiemus ( veliau bus klausymas)
(d.p. parduotuve, 306/308 kiemas)
nejaugi stulpus dar trauks? ar taip per centrą ir paliks?
(d.p.306namas, kiemai 306/304)
o dabar klausymas, įvažiavimo į kiemą nebus? 300/302 namas gaunasi negaus savo įvažiavimo,
bet lyg ir tvarkoma, tik kam tie bordiūriniai pastatyti?
nuo 300 namo iki naujosios g,(bičių g.) mėsmale kol kas, purvas ir tiek,
foto atgal,
nuo sankryžos nuojoji g. link arimu g.
nuo naujosios g. irgi biški tvarko,
šiam kartui tiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąAišku bus keista, jeigu pas mus padarys tokias advisory lanes su raudonu asfaltu, na bet jei nebus žymėjimo (o jo techniškai negali būti), tai nebent suklaidinsim olandus.
https://www.aviewfromthecyclepath.co...-road.html?m=1
No middle line, but just a narrowed black area of tarmac, with what appear to be red "cycle lanes" either side. Except that these are not really cycle-lanes.
Komentuoti:
-
Tai ne permesk akimis, o perskaityk normaliai straipsnį ir bus aišku. Tų advisory lanes yra pilna Olandijoje, ypač užmiestyje, čia ne kažkokia viena atsitiktinė gatvė.
Kur suženklinta nuotraukose ir raudonas asfaltas, ten yra dviračių juostos. Dviračių juostomis automobiliai negali naudotis, todėl jeigu automobilių juostoje užtenka vietos tik vienam automobiliui, tuomet tokioje gatvėje automobiliams bus vienpusis eismas. Dviratininkai tokiose gatvėse turi važiuoti dviračių juostomis. Punktyrai tik tam kad automobiliai galėtų kirsti juostas patekimui į šoninio parkavimo vietas
Ten kur nėra ženklinimo nurodančio jog tai dviračių juostos - tos juostos tik žymį kelkraštį. Tiek dviratininkai tiek automobiliai tokiose gatvėse gali naudotis visu pločiu, ir kaip taisyklė jose visados vyksta dvipusis eismas , nes priešingu atveju būtų tiesiog įrengtos dviračių juostos (na bent taip sako logika, nes niekur nemačiau tokio tipo gatvių su vienpusiu eismu). Pagal tokį žymėjimą nesant priešpriešiniam eismui automobiliai turėtų važiuoti viduriu ir prasilenkiant sulėtinti bei pasitraukti į šoną kertant punktyrinę liniją, jeigu ten laisva.
Aišku bus keista, jeigu pas mus padarys tokias advisory lanes su raudonu asfaltu, na bet jei nebus žymėjimo (o jo techniškai negali būti), tai nebent suklaidinsim olandus, o lietuviams raudona spalva gal bus veiksmingesnė ir bent privers šiek tiek prilėtinti nors tai ir nebus oficialios dviračių juostos.Paskutinis taisė themanual; 2021.09.21, 21:55.
Komentuoti:
-
Na Nyderlanduose pilnu komplektu suženklinta ir kelio ženklinimu, ir ženklais, o vadinasi ne „advisory lanes”, bet normaliomis juostomis (straipsnyje pilna pavyzdžių):
http://www.aviewfromthecyclepath.com...-and-ugly.html
These cycle-lanes are only 1.5 m wide but this is again not a normal road. This is a nearly car free street in the city centre.
Čia su ženklu:
Gal tik kur Portlande (Amerikoje) vadina ne juostom, o „Advisory Lanes”:
Portland Tries Out "Advisory Bike Lanes"
https://usa.streetsblog.org/2014/09/...ry-bike-lanes/
Džiugu dėl technologinio šuolio Vilniaus mieste, nes prašant raudono asfalto Šimulionio g., tai „buvo neįmanoma” ar kažkaip panašiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar tikrai bus raudonas asfaltas? Jis turėtų būti ten kur oficialios dviračių juostos, kuriomis negalima važiuoti kitam transportui arba dviračių gatvėse, kur automobiliai tik svečiuojasi, o čia įtariu oficialiai nebus dviračių juostos ir STR neturės atitikti. Greičiausiai bus pažymėtas punktyru kelkraštis, taip vadinamos "bicyle advisory lane", kurias Olandijoje įrengia ten kur vyksta abipusis automobilių eismas siauruose keliuose kur nėra pakankamai vietos dviračių juostoms. Kai atsiranda finansavimas tuomet stengiasi tokias gatves perdaryti į dviračių gatves su bruko juosta per vidurį.
Tokiose gatvėse eismas juda viduriu ir pasitraukia į tuos kelkraščius kuomet reikai prasilenkti. Taip nepaliekama vietos nesaugiems lenkimams, o priešpriešinis eismas užtikrina jog būtų palaikomas mažesnis tokioms gatvėms būdingas greitis.
Nuotrauka iš https://bicycledutch.wordpress.com/2...e-netherlands/
Komentuoti:
-
Kaip nekompetentingai rašo, tokie ir patys takai.
Jei „takas” bus „raudonu asfaltu po 1,5 m abiem kryptimis”, tai tai ir bus tiesiog standartinis, tik 3-jų m pločio takas. Jei sakot, kad ten net mums įprasto minimalaus 2,5 m pločio netilptų, tai aišku jie turi omeny juostas. Juostos ir yra juostos, o ne „takas”. Pagal DJMP juostų negalima įrengti ten, kur vyksta viešasis transportas, vadinasi ten galėtų būti tik vienkrypčiai dviračių takai arba standartinis takas, arba, kaip buvau spėjęs, vienkryptis dviračių takas viena kryptimi (atgal – gatve su srautu). Jei ten vienkrypčiai takai, tai min. plotis pagal STR 2 m, o ne 1,5 m. Žodžiu, bet kuriuo atveju bus prieštaraujama arba STR, arba DJMP. Na, kaip visada.
Komentuoti:
-
Ar nebus kokios raudonos juostos, atskirtos punktyru nuo gatvės? Toks maždaug, kad gali užvažiuot jei reikia, bet geriau ne.
Komentuoti:
-
Tai visgi bus dviračių takas bendrai, kartu su automobiliais? Ar tai bus dviračių juosta? Labai įdomu, kaip ten viskas tilps.
Komentuoti:
Komentuoti: