Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    seip ziedines sankryzos irengemos todel kad teoriskai jos yra saugesnes nei standartine 4X4 sviesoforine sankryza. Ir normali ziedine sankryza turi didesni pralaiduma iki tam tikros ribos (tam tikro srauto). (...) Beto ir musu vairuotojai nevisada moak teisingai vaziuoti ziedu.
    Visi žinom, kad resursai visada yra riboti ir visų žiedų per vieną mėnesį nepertvarkysi. Bet jas geriau nužymėti pinigų daug nereikėtų.

    Jau minėjau, kad Vilniuje tik viena juosta galima įvažiuoti į žiedą (viena juosta - tik į dešinę) ir prieš įvažiuojant į tą sankryžą visiems reikia persirikiuoti .
    Įsivaizduokime, kad kokioj nors dviejų juostų gatvėj (Kalvarijų gatvėj, Savanorių ar Laisvės prospekte) per visą gatvės visur važiuoti tiesiai galėtum tik iš antros juostos (dori vairuotojai tvarkingai susiprastintų prieš kiekvieną sankryžą). Pirma juosta būtų skirta tik sukimui į dešinę. Žinoma, atsirastų nedorų (ar "nemokančių" važiuoti, kaip teisingai pastebėta) vairuotojų, kurie ir iš pirmos juostos drįstų važiuoti tiesiai. Gėda jiems
    Situacija atrodo gana idiotiškai, bet kažką panašaus galima pastebėti visose Vilniaus žiedinėse sankryžose.

    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    O del akropolio sankryzos tai jei tu manai kad ji geresne nei ziedine tai turbut nematei nuolatinio kamscio ozo gatve kuris dinksta ti velai vakare.
    Atrodo, kad padarius prie "Akropolio" žiedinę sankryžą:
    - Pirmą savaitę sankryža užsikimštų visiškai
    - Antrą savaitę išsilakstytų pusė "Akropolio" nuomininkų
    - Trečią savaitę užsidarytų "Akropolis"
    - Ketvirtą savaitę išnyktų kamščiai prie "Akropolio".
    Paskutinis taisė Romas; 2013.11.24, 22:40.

    Comment


      #42
      - Penktą savaitę būtų pradėtas griauti “Akropolis“
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        #43
        /\ To nesiūlau, tik įkvėptas umbrellos "įdėjų" siūlau įrengti žiedines sankryžas prie visų didelių prekybos centrų.
        Tai labai prisidėtų prie smulkaus verslo (to, kur galima pasiekti pėsčiomis) ir ekologiško biotransporto suklestėjimo.

        Comment


          #44
          Parašė Romas Rodyti pranešimą

          Jau minėjau, kad Vilniuje tik viena juosta galima įvažiuoti į žiedą (viena juosta - tik į dešinę) ir prieš įvažiuojant į tą sankryžą visiems reikia persirikiuoti .
          gerbiamasai, siūlau dar karta pasiskaityti KET, po to nueiti prie žiedo ir pastovėti bei pastudijuoti situaciją.
          ten nieko nėra nieko draudžiančio įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos, tačiau vėliau, žiede, jau turi rikiuoti į viduriniają juostą, nes iš pirmos žiedo juostos galima tik išvažiuoti iš žiedo. iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą. o tas nenoras pasitraukti mano nuomone atsiranda dėl paprasčiausio nepagarbos vienas kitam.

          P.S.: apskritai tai KET reikia žinoti mintinai, ne tik dėl to, kad jų laikytumeis, bet ir dėl to, kad tavęs neteisingai nenubaustu policija. t.y. neteisingai traktuodami atskirus KET punktus, arba apskritai ištraukdami kažkokį draudimą iš konteksto.

          Comment


            #45
            Parašė naglisc Rodyti pranešimą
            iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą. o tas nenoras pasitraukti mano nuomone atsiranda dėl paprasčiausio nepagarbos vienas kitam.
            Mano nuomone iš pirmos juostos sukantys į žiedą neturi pagarbos nei iš antros juostos sukantiems, lįsdami prieš juos nei už jų laukiantiems sukti į dešinę. Stengiuosi į žiedą įvažiuoti iš antros juostos ir nesitraukiu žiede į trečiąją, nepraleidžiu sukančių iš pirmosios, nes tai paprasčiausi gudručiai,tingintys šiek tiek pastovėti eilėje ir stabdantys eismą už jų laukiantiems sukti į dešinę.
            Paskutinis taisė deep'as; 2006.11.10, 12:31.

            Comment


              #46
              Parašė naglisc Rodyti pranešimą
              gerbiamasai, siūlau dar karta pasiskaityti KET, po to nueiti prie žiedo ir pastovėti bei pastudijuoti situaciją.
              ten nieko nėra nieko draudžiančio įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos, tačiau vėliau, žiede, jau turi rikiuoti į viduriniają juostą, nes iš pirmos žiedo juostos galima tik išvažiuoti iš žiedo. iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą. o tas nenoras pasitraukti mano nuomone atsiranda dėl paprasčiausio nepagarbos vienas kitam.

              Tavo aprašyta situacija yra visiškai analogiška šviesoforinei sankryžai, jei aš apvažiuočiau visus iš dešinės, skirta juosta sukti į dešinę ir "persirikiuoju" įvažiavęs į sankryžą.

              Comment


                #47
                Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                Tavo aprašyta situacija yra visiškai analogiška šviesoforinei sankryžai, jei aš apvažiuočiau visus iš dešinės, skirta juosta sukti į dešinę ir "persirikiuoju" įvažiavęs į sankryžą.
                ne tas pats. sankryžoje tokia situacija paprastai nelegali, o žiede tai yra leidžiama. apskritai, tai vietoje to, kad piktintumėtės, eikit skaityt taisykles ir studijuoti sankryžas.

                ir specialiai nesakau kur tai parašyta. tiesiog tam kad išmoktumėte taisykles. abiem kritikam taikau.


                P.S. šiaip informacijai - KET aš nepažeidinėju. baudų per aštuonerių metų vairavimo stažą nesu gavęs. tiesa sakant policija manęs ir nestabdo, net ir per reidus mosteli lazdele, kad pravažiuočiau.

                Comment


                  #48
                  Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                  KET aš nepažeidinėju. baudų per aštuonerių metų vairavimo stažą nesu gavęs. tiesa sakant policija manęs ir nestabdo, net ir per reidus mosteli lazdele, kad pravažiuočiau.
                  Kiek suprantu, tie, kurie iššoka iš šalutinio kelio į plentą ir spėja atkišti šikną (važiuodami ~40 km/h lėčiau) irgi nieko nepažeidžia. Ir tie, kurie nerodo posukių, o paskui stabdo staiga, kad įsuktų į kiemą, taip pat nieko nepažeidžia. Yra daugybė būdų vairuoti griežtai priešingai normaliam supratimui, bet formaliai nieko nepažeisti. Va todėl ir negali žiede dažnai laisvai pasukti į dešinę, nes kažkoks erelis yra gudresnis už 15 kitų vairuotojų, kurie laukia antroje juostoje. Gal formaliai jis ir teisus (erelis).

                  Comment


                    #49
                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                    Kiek suprantu, tie, kurie iššoka iš šalutinio kelio į plentą ir spėja atkišti šikną (važiuodami ~40 km/h lėčiau) irgi nieko nepažeidžia. Ir tie, kurie nerodo posukių, o paskui stabdo staiga, kad įsuktų į kiemą, taip pat nieko nepažeidžia. Yra daugybė būdų vairuoti griežtai priešingai normaliam supratimui, bet formaliai nieko nepažeisti. Va todėl ir negali žiede dažnai laisvai pasukti į dešinę, nes kažkoks erelis yra gudresnis už 15 kitų vairuotojų, kurie laukia antroje juostoje. Gal formaliai jis ir teisus (erelis).
                    Švelniai sakant tu ne visai teisus, šie tavo pateikti pavyzdžiai aiškiai pažeidžia KET ir užtraukia atsakomybę už tai.
                    Taip, kad tavo pateikti pavyzdžiai nepriimtini ir reiškia, kad galima į žiedinę sankryžą įvažiuoti iš kraštinės dešinės juostos.
                    Parašas :)

                    Comment


                      #50
                      Parašė balietis Rodyti pranešimą
                      Kiek suprantu, tie, kurie iššoka iš šalutinio kelio į plentą ir spėja atkišti šikną (važiuodami ~40 km/h lėčiau) irgi nieko nepažeidžia.
                      pažeisti 147 ir 157 punktai

                      tie, kurie nerodo posukių
                      127

                      o paskui stabdo staiga, kad įsuktų į kiemą, taip pat nieko nepažeidžia.
                      179 punktas

                      Yra daugybė būdų vairuoti griežtai priešingai normaliam supratimui, bet formaliai nieko nepažeisti.
                      o tamsta pasirodo esat piktybiškas pažeidėjas nes jumei normalu, nerodyti posūkių, staigiai stabdyti ir etc.

                      o įvažiavimas į žiedą iš pirmos eilės formaliai yra paprasčiausias persirikiavimas iš vienos juostos į kitą.pastaba- persirikiuoti reikia iki 507 ženklo, nes po to tai bus pažeidimas. čia tas pats, kas aš tiesiame kelyje persirikiuočiau. aišku persirikiavime irgi yra daugybę niuansų, kurių čia neaiškinsiu. kitas dalykas, persirikiuoti maždaug 30 m. prieš žiedą paprastai yra draudžiama, todėl laiku nepersirikiavus norint nepažeisti taisyklių, belieka įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos.

                      Comment


                        #51
                        Gal pervadinkim šią temą į „KET“ ar ką panašaus?
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          #52
                          Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                          gerbiamasai, siūlau dar karta pasiskaityti KET, po to nueiti prie žiedo ir pastovėti bei pastudijuoti situaciją.
                          ten nieko nėra nieko draudžiančio įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos, tačiau vėliau, žiede, jau turi rikiuoti į viduriniają juostą, nes iš pirmos žiedo juostos galima tik išvažiuoti iš žiedo. iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą.
                          Savo ruožtu patarčiau pažiūrėti, kaip nužymėti tie įvažiavimai į žiedines sankryžas ir kaip išties vyksta eismas. Visi iš antros juostos važiuoja į antrą juostą, į ją bando bruktis ir važiuojantys iš pirmos juostos, o trečia lieka laisva - niekas nenori iš ten vėliau persirikiuoti.

                          Todėl gerai būtų, jei tos žiedinės sankryžos būtų ir tinkamai nužymėtos, kad srautas vyktų bent dviem juostomis. Tam tikrai nereikia daug pinigų
                          Paskutinis taisė Romas; 2006.11.11, 08:39.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Savo ruožtu patarčiau pažiūrėti, kaip nužymėti tie įvažiavimai į žiedines sankryžas ir kaip išties vyksta eismas. Visi iš antros juostos važiuoja į antrą juostą, į ją bando bruktis ir važiuojantys iš pirmos juostos, o trečia lieka laisva - niekas nenori iš ten vėliau persirikiuoti.

                            Todėl gerai būtų, jei tos žiedinės sankryžos būtų ir tinkamai nužymėtos, kad srautas vyktų bent dviem juostomis. Tam tikrai nereikia daug pinigų

                            racijos yra. tačiau kas tada liktų iš kraštinės juostos. apskritai nubraižius tas juostas galima sukurti negera precedenta: daugeliu atrodys, kad tokiu atveju jam įvažiuojant į žiedą yra pirmenybė, nes juostos taip rodo.
                            todėl mano nuomone geriau palikti taip kaip yra. kodėl aš taip manau? pasiklausinėk pažystamų, kodėl žiede važiuojančios mašinos turi pirmenybę. dar gali pridėti dešinės rankos taisyklę, kaip argumentą. ir pamatysi didžioji dalis žmonių nežino arba pasakys kokią nesamonę. aš tą eksperimentą esu padaręs apie 2000 metus.

                            beje, dabar jau nepamenu kur, bet prieš keletą metų yra tekę matyti STOP ženklą prie įvažiavimo į žiedą. va čia jau yra nesamonė, nes žiedinės sankryžos esmė ir yra sudaryti sąlygas kirsti sankryžą be sustojimo.

                            Comment


                              #54
                              pasiklausinėk pažystamų, kodėl žiede važiuojančios mašinos turi pirmenybę. dar gali pridėti dešinės rankos taisyklę, kaip argumentą. ir pamatysi didžioji dalis žmonių nežino arba pasakys kokią nesamonę. aš tą eksperimentą esu padaręs apie 2000 metus.

                              Beje, Kaune yra dvi sankryzos (viena - Jonavos g./Saukliu g./Vilijampoles tiltas, antra - Birzelio 23-osios g./Kreves pr.), kuriose ziede vaziuojancios masinos turi stabtelti ir praleisti pagrindiniu keliu judanti transporta. Paprastai yra priesingai -judantys ziede turi pirmenybe.

                              Comment


                                #55
                                Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                racijos yra. tačiau kas tada liktų iš kraštinės juostos. apskritai nubraižius tas juostas galima sukurti negera precedenta: daugeliu atrodys, kad tokiu atveju jam įvažiuojant į žiedą yra pirmenybė, nes juostos taip rodo
                                Nekalbėjau apie eiliškumą. Važiuojantis žiedu turi turėti pirmenybę (kaip ir dabar be poros išimčių - prie Vilniaus Operos ar poros minėtų Kaune). Kalbėjau apie būdus padidinti pralaidumą, bent nužymint juostas kaip Klaipėdos Taikos prospekte

                                Kelios nuotraukos prie Antakalnio / Olandų žiedo. Fotografuota šiandien apie 19:00. Jei fotografuočiau darbo dieną, nesimatytų nieko, išskyrus ištisinį kamštį

                                Čia tas ženklas, apie kurį kalbėjau


                                Dauguma mašinų naudoja tik antrą juostą, kažkas (sukantis į kairę) persirikiuoja iki trečios juostos


                                Naudojama tik antra juosta - važiavimas žiedu


                                Naudojama tik antra juosta - sukimas į Olandų g.


                                Įvažiuojant į žiedą net troleibusas naudoja tik antrą juostą, pirma - tuščia
                                Paskutinis taisė Romas; 2006.11.11, 22:59.

                                Comment


                                  #56
                                  nežinau to žiedo Klaipėdoje. tiksliau neatsirenku kuris iš visų žiedų

                                  Comment


                                    #57
                                    kazkas minejo Maskvos kamscius - turiu keleta nuotrauku (bent jau saltiniai sake, kad tikrai Maskva):



                                    o del carpool - tikrai nerealus dalykas, teko paciam ilinojuje ir masaciusetse isitikinti.

                                    Comment


                                      #58
                                      sorry, nepaziurejau, kazkas jau ikele nuotraukas i kita tema. my mistake.

                                      Comment


                                        #59
                                        Norėčiau pristatyti dar vieną itin problematišką sankryžą. Romas vis atkreipia dėmesį į kamščius Kalvarijų gatvėje, bet visiškai nebepakenčiami kamščiai pasidarė Savanorių pr./Žemaitės sankryžoje.

                                        Vieta:



                                        Vakarinio piko metu Savanorių prospektas užsikiša aklinai. Pervažiuoti sankryžą nuo Coca-Cola Plaza (jei iki ten pavyksta prasibrauti) neretai ir 20-25 minučių negana, nors ten vos keli šimtai metrų. Sankryžos žymėjimas maždaug toks:

                                        Problemos yra kelios. Viena ta, jog susilieja autobusų linija su pagrindiniu srautu. Kita, jog Pietario gatvėje nuolatinis kamštis, kadangi įvažiavimas į Geležinio vilko gatvę problematiškas. Dar viena tai, jog didelis srautas žmonių kerta gatvę tarp Hansabankų, taip žymiai trukdydami sukantiems iš Savanorių pr. į Pietario gatvę.

                                        Keletas neabejotinai pagerinančių situaciją sprendimo būdų:

                                        Neleisti sukti iš Savanorių pr. į Žemaitės gatvę. Vienaip ar kitaip tokių nėra daug, taip galima būtų panaikinti kairiam sukimui juostą, paliekant netrūkią A liniją su į ją įvažiuojančiais sukti dešinėn. Tie, kam reikia sukti į Žemaitės gatvę, tą nesunkiai gali padaryti pro visada laisvą RIMI kelią.

                                        Dar vienas paprastas sprendimas: įrengti šviesoforą pėstiesiems tarp Hansabankų: tuomet čia pėstieji kirtų gatvę trumpu, bet apibrėžtu intervalu, taip netrukdydami sukantiems į Pietario gatvę.

                                        Bet kol kas visiems šita sankryža OK... Matyt, kad truputį toliau nuo "karštųjų" taškų, nors Geležinio vilko gatvėje pratęsti trečią juostą nuo Pietario gatvės irgi nebūtų žygdarbis...

                                        Comment


                                          #60
                                          Gerai padirbėta

                                          Nežinojau, kad ir Savanorių prospekte yra tokios problemos. Juk anksčiau Vilkpėdės ir Lazdynų vairuotojai neužkimšdavo šios gatvės. Gal prisidėjo "dvimiesčio" gyventojai (kasdien į Vilnių važinėjantys iš Grigiškių, Elektrėnų ar Kauno).


                                          Situacija Vilniuje gana dažna, kai atsižvelgiama į absoliučios mažumos interesus (leidžiamas posūkis, pridaroma daugybė sekcijų arba pažymimos atskiros juostos), tačiau užkemšamas srautas pagrindinėse arba ir visose gatvėse.
                                          Ateity gal reikės padaryti "kvailiausios sankryžos" ar "kvailiausio šviesoforo" nominacijas. Keletas pavyzdžių (deja, sąrašas nebaigtinis):


                                          Sankryža prie Šilo tilto Žirmūnuose:
                                          Leidžiamas posūkis į kairę (į Minties g.) nuo miesto. Tų sukančių į kairę - nykstama mažuma. Anksčiau buvo net atitinkama sekcija ir policija "skalpuodavo" važiuojančius tiesiai.
                                          Dabar žalias šviesoforas Žirmūnų gatvėje veikia tik į vieną pusę - kai vieni važiuoja iš miesto, važiuojantys į miestą turi stovėti. Visiškai neatsižvelgiama į skirtingus srautus ryte ir vakare.
                                          Dalis vairuotojų ryte bando aplenkti kamštį per savitarnos degalinę.


                                          Baltupių - Ateities g. sankryža (prie "Ventos"):
                                          Pridaryta šviesoforų pėstiesiems.
                                          Žalias šviesoforas Ateities gatvėje irgi veikia tik į vieną pusę - kai vieni važiuoja į Fabijoniškes, važiuojantys priešinga kryptimi turi stovėti.
                                          Savaime suprantama, kad neatsižvelgiama į skirtingus srautus ryte ir vakare.
                                          Dalis vairuotojų aplenkinėja šį kamštį netgi Rugių gatve.


                                          Verkių - Ulonų - Lukšio g. sankryža Šiaurės miestelyje:
                                          Pagrindinis srautas suka iš Lukšio gatvės (nuo Kalvarijų g. pusės) į Ulonų gatvę
                                          Pridaryta niekam nereikalingų sekcijų. Pvz., iš Lukšio gatvės yra sekcija į kairę (į Ogmios centrą), nors ten labai lengva atvažiuoti nuo Kareivių g. pusės.
                                          Važiuojant nuo Kalvarijų gatvės Lukšio gatve lieka viena sekcija važiuojant tiesiai ir į dešinę. Atskira juosta sukimui į dešinę nepadaryta (žalia "vėliavėlė" neveikia, nes nemažai mašinų važiuoja tiesiai).
                                          Jei būtų panaikinta sekcija į kairę, ir iš šios juostos būtų galima važiuoti tiesiai, link "Rimi", o dešine juosta važiuojantys galėtų be problemų sukti į dešinę (pasinaudoti žalia "vėliavėle")
                                          Beje, tuomet, kai neveikia šviesoforas, greičiau pravažiuosi ne tik pagrindine (Ulonų - Verkių), bet ir šalutine (Lukšio) gatve.


                                          Verkių - Kareivių g. sankryža:
                                          Kažkada (1996-2001 m.) čia veikė didžiausia miesto parduotuvė "EKO". Nuo to laiko liko padarytas atskiras režimas pėstiesiems. Dabar to visiškai nereikia.
                                          Kažkada buvo palyginti didesnis srautas iš Kalvarijų g. į kairę (į Verkių g.). Dabar didžiulis srautas važiuoja Kareivių gatve tiesiai.
                                          Tačiau, kol žaliai dega pėsčiųjų šviesoforas (pėsčiųjų čia būna labai retai) ar sekcija sukimui į kairę, visas srautas nuo Antakalnio turi stovėti.
                                          Važiuoti tiesiai Verkių g. nuo kalno irgi neįmanoma - dešinė juosta skirta tik sukimui į dešinę, o jei kas nors sugalvos sukti į kairę, teks laukti kitos žalios fazės.

                                          Visoms šioms problemoms spręsti nereikia daug pinigų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X