Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Transporto kompetencijų agentūra 2023.06.16

    10 iš 38 juodųjų dėmių 2023 m. susidarė dėl eismo įvykių, kuriuos sukėlė neblaivūs, neturintys teisės vairuoti ar pasišalinę iš eismo įvykio vietos asmenys.

    Nepateikiami detalųs duomenys pagal kievieną juodą dėmę,
    Bet bent 2/3 "juodųjų dėmių" mažai ką bendro neturi su greičio viršijuu - nesutvarkyti posūkiai į kairę, neatkirtas pėsčiųjų ar dviratininkų eismas ar koki nors girti ar piktybinai vairuotojai, kurie dažniau siautėja kažkodėl tose "juodse demėse".
    Tai neblaivus, tiesiam kely užmigęs ir nuvažiavęs į griovį suformuoja juodąją dėmę? Ar jau radarus toms dėmėms užsakė kažin

    Comment


      Bandome ieško tikoreliacijos tarp "juodųjų dėmių" ir radarų statymo

      Juodųjų dėmių žemėlapis 2022
      \
      https://ktti.maps.arcgis.com/apps/we...a2fecff03726fd

      Juodųjų dėmių žemėlapis 2023

      https://ktti.maps.arcgis.com/apps/we...5e66793bbcd8c8

      Radarų žemėlapis - 2023

      https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

      Labai panašu, kad radarų statymas yra savitikslis, nes jų vietos mažai ką turi bendro su eismo saugumu pavojingiusose vietose ir su avaringumo priežastimis.

      Comment


        Neviršyk greičio ir nereiks verkt dėl radarų. Pagal pastovų pasipiktinimą radarais (Lietuvos radarų direkcija ir kiti) akivaizdu, kad radarams yra asmeninė priešprieša, nes tuose ruožuose reikia tystis ant 90 kaip kokiam lochui. Ane?

        Comment


          Tokį chamišką bendravimo stilių su visokiais "lochais" prašom pasilaikyti savo gimtojo kaimo šokiams.

          Vienas kitas momentinis radaras pavojingose vietose niekam nepakenks.
          Jei ką, nesu gavęs nė vienos baudos tuose vidutinio greičio matuoklių ruožuose.

          Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nedirba savo darbo. Mūsų keliai tapo prastesni nei Latvijoje ir Estijoje, nekalbant apie Lenkiją. Apie griūvančius tiltus, nestatomus aplinkkelius ir provėžuotus "greitkelius" diskutuojama atskirose temose.
          Radarai pastarąjį dešimtmetį yra LAKD prioritetas. Jie statomi tik tam, kad būtų įsisavinta daugiau pinigų - nesvarbu, kad tose vietose yra saugu ir nėra avarijų. Nesvarbu, kad ta kelio ruožą reikėtų rekonstruoti ar bent naujau išasfaltuoti.

          Paskutinis LAKD "šedevras" yra kelyje KK118 Utena - Kupiškis. Tarp Žaliosios ir Svėdasų yra itin provėzuotas ir pavojingas ruožas. Greitis ribojamas iki 70 km/val., nor ir važiuojant lėčiau galima pamesti ratus.Vietoj kelio rekonstrukcijos numatoma įrengti sektorius greičio matuoklį.

          Pagal veiklos pobūdį ir prioritetus tą instituciją labiau tiktų vadinti "Lietuvos radarų direkcija". Neseniai pasikeitė LAKD statusas, bet dar nesimato, kad keistųsi prioritetai.

          Comment


            Nepagalvojate, kad galbūt tose vietose yra saugu todėl, kad radaro atkarpoje prilėtinama?

            Comment


              Kelyje 118, provėžuotose autostradose ir kiituose LAKD apleistuose ruožuose prilėtinama tam, kad nepamestum ratų, o ne dėl to, kad kažkas pastatė radarus.

              Comment


                Tikrai taip, ten kuo arčiau Svėdasų, tuo didesnis išbandymas keleiviams ir automobiliui.
                Beje dažnai tenka matyti kituose keliuose, jog vidutinio greičio ruožuose pradeda formuotis kolona ir pravažiavus ruožus prasideda lenkimai, kurie kartais sukelia dar daugiau pavojaus, mat po to ruožo nemaža dalis pradeda spausti lyg akis išdegę.

                Comment


                  Dalis lochų nesiorientuoja kada baigasi greičio matavimo sektorius, arba kad už sankryžos baigėsi greičio apribojimas, ir toliau velkasi -15 … -25 nuo leidžiamo greičio. Tada prasideda lenkimai, neprisidedantys prie eismo saugumo.
                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Dalis lochų nesiorientuoja kada baigasi greičio matavimo sektorius, arba kad už sankryžos baigėsi greičio apribojimas, ir toliau velkasi -15 … -25 nuo leidžiamo greičio. Tada prasideda lenkimai, neprisidedantys prie eismo saugumo.
                    Visada ekrane pakurtas Waze ir matomas realus greitis. Sektoriuose daugelis važiuoja 80-87km/h. Būna ir dar "saugiau". Tai susidaryti kolonai labai palankios vietos. Suprantu ir pritariu kai sektoriai sutampa su vingiuotais, kalvotais keliais. Bet kai sektorius sutampa su iiiiilgu lygiu tiesiu keliu kur tik lenk sunkesvores mašinas... apsurdas

                    Geras pavizdys kelias Šiauliai - Pasvalys Nr 150.
                    Nuo Šiaulių pusės sektorius prasideda UŽ juodosios skylės sankryžoje su keliu 4001 ir baigiasi ties Degučiais. Visas kelias lygus ir lenkimams patogus. Prieš Pakruojį prasideda sena baisi atkarpa su baisomis provežomis, gan vingiuota, su dešimtimis lėtai važiuojančių sunkesvorių mašinų iš aplinkinių karjerų. Vieta puikiai tinka sektoriniam, bet jo nėra...
                    Kažkas tikrai negerai su prioritetais...
                    Paskutinis taisė LinS; 2023.06.19, 07:10.

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                      Dalis lochų nesiorientuoja kada baigasi greičio matavimo sektorius, arba kad už sankryžos baigėsi greičio apribojimas, ir toliau velkasi -15 … -25 nuo leidžiamo greičio. Tada prasideda lenkimai, neprisidedantys prie eismo saugumo.
                      Dalis lochų nesugeba normaliai važiuoti ir pradeda lenkti visus pravažiavus matuoklį. Tie lenkėjai būtent ir mažina greičio saugumą.

                      Comment


                        Parašė LinS Rodyti pranešimą

                        Visada ekrane pakurtas Waze ir matomas realus greitis. Sektoriuose daugelis važiuoja 80-87km/h. Būna ir dar "saugiau". Tai susidaryti kolonai labai palankios vietos. Suprantu ir pritariu kai sektoriai sutampa su vingiuotais, kalvotais keliais. Bet kai sektorius sutampa su iiiiilgu lygiu tiesiu keliu kur tik lenk sunkesvores mašinas... apsurdas

                        Geras pavizdys kelias Šiauliai - Pasvalys Nr 150.
                        Nuo Šiaulių pusės sektorius prasideda UŽ juodosios skylės sankryžoje su keliu 4001 ir baigiasi ties Degučiais. Visas kelias lygus ir lenkimams patogus. Prieš Pakruojį prasideda sena baisi atkarpa su baisomis provežomis, gan vingiuota, su dešimtimis lėtai važiuojančių sunkesvorių mašinų iš aplinkinių karjerų. Vieta puikiai tinka sektoriniam, bet jo nėra...
                        Kažkas tikrai negerai su prioritetais...
                        O tas kas draudžia lenkti sektoriuje? Kai nėra ištisinių linijų aišku. Pastoviai visus tokius 70-80 važiuojančius apsilenkiu ir bėdos nematau.

                        Comment


                          Būtent - matuoklio zonoje labai patogu ir saugu lenkt - prognozuojamas priešprieša važiuojančių greitis, neatlėks kelių gaidelis ant tūkstančio, todėl aplenkt kur kas saugiau nei kituose ruožuose. O dar ir iš praktikos pastebėjau, kad sektoriai gan dažnai būna ten, kur kelias lygus ir matomumas geras

                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          O tas kas draudžia lenkti sektoriuje? Kai nėra ištisinių linijų aišku. Pastoviai visus tokius 70-80 važiuojančius apsilenkiu ir bėdos nematau.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            O tas kas draudžia lenkti sektoriuje? Kai nėra ištisinių linijų aišku. Pastoviai visus tokius 70-80 važiuojančius apsilenkiu ir bėdos nematau.
                            Tai ir aš apsilenkiu. Ne problema. Kalba buvo dėl "traukinuko" susidarymo tarp baisiai saugiai važiuojančių ir sektorinių nebuvimo kur vingiuota ir baisus kelias ir kur tikrai reikia mažint greitį.

                            Comment


                              Parašė LinS Rodyti pranešimą

                              Visada ekrane pakurtas Waze ir matomas realus greitis. Sektoriuose daugelis važiuoja 80-87km/h. Būna ir dar "saugiau". Tai susidaryti kolonai labai palankios vietos. Suprantu ir pritariu kai sektoriai sutampa su vingiuotais, kalvotais keliais. Bet kai sektorius sutampa su iiiiilgu lygiu tiesiu keliu kur tik lenk sunkesvores mašinas... apsurdas

                              Geras pavizdys kelias Šiauliai - Pasvalys Nr 150.
                              Nuo Šiaulių pusės sektorius prasideda UŽ juodosios skylės sankryžoje su keliu 4001 ir baigiasi ties Degučiais. Visas kelias lygus ir lenkimams patogus. Prieš Pakruojį prasideda sena baisi atkarpa su baisomis provežomis, gan vingiuota, su dešimtimis lėtai važiuojančių sunkesvorių mašinų iš aplinkinių karjerų. Vieta puikiai tinka sektoriniam, bet jo nėra...
                              Kažkas tikrai negerai su prioritetais...
                              Tai gal sektoriaus tem nededa, nes kelias toks prastas ir vingiuotas, kad beveik niekas greičio neviršija, skirtingai nuo tiesaus ir gero kelio.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Tai gal sektoriaus tem nededa, nes kelias toks prastas ir vingiuotas, kad beveik niekas greičio neviršija, skirtingai nuo tiesaus ir gero kelio.
                                Lenkia, nes ten DIDŽIULĖ koncentracija skaldą vežančių fūrų. Beja tos fūros ir išmala aplink ęsančius kelius...

                                Comment


                                  Parašė LinS Rodyti pranešimą

                                  Lenkia, nes ten DIDŽIULĖ koncentracija skaldą vežančių fūrų. Beja tos fūros ir išmala aplink ęsančius kelius...
                                  Aš nesakiau, kad nelenkia, aš sakiau, kad suminėje atkarpoje greičio (ne momentinio) neviršija, todėl ir nėra prasmės sektorinio montuoti.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Aš nesakiau, kad nelenkia, aš sakiau, kad suminėje atkarpoje greičio (ne momentinio) neviršija, todėl ir nėra prasmės sektorinio montuoti.
                                    Tai taip Viabaltika irgi "ale nieks neviršija".
                                    Pvz. Atsidarom žemėlapį ir pradedam nuo Panevėžio aplinkelio. Panevėžio kapinių sankryža, apribojimai greičio ir lenkti iki Uliūnų - radarų nulis, už Uliūnų tiesus kelias, saugu lenkti - turim pirmą sektorinį. Riedam toliau, 2km minam nestabdant per Ramygalą - radarų nulis. Miestelio pabaiga - opa ir antro sektorinio pradžia. Ir spėkit kur jis baigiasi? Ogi prieš Truskavos sankryžą. Minam nestabdydami per sankryžą su greičio apribojimais ir ką turim, ogi nustebsite - naują sektorinį už sankryžos. Logika kur? Kaip tarybiniais laikais, nubrėžiam liniuote per žemėlapį ir dzin per ka tiesim kokią el. liniją.

                                    Comment


                                      Peršasi išvada kad radarai turėtu būti 100% kelių ir tada be problemos visi važiuos.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Tai taip Viabaltika irgi "ale nieks neviršija".
                                        .
                                        Nemanau, kad kažkas sakė, kad via baltikoj niekas neviršija. Priešingai, net mirties keliu yra praminta via baltika.
                                        Ir niekas nekalbėjo, kad visoke Lietuvoje teisingai sustatyti radarai.
                                        Kalba buvo apie konkrečią vietą ir klausimas kodėl ten nėra sektorinio.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Nemanau, kad kažkas sakė, kad via baltikoj niekas neviršija. Priešingai, net mirties keliu yra praminta via baltika.
                                          Ir niekas nekalbėjo, kad visoke Lietuvoje teisingai sustatyti radarai.
                                          Kalba buvo apie konkrečią vietą ir klausimas kodėl ten nėra sektorinio.
                                          Viršyti galima visur, nebent bulvių laukai. Tai būtent diskusija ir yra, kad 2/3 radarų stovi ne tose vietose kur jų reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X